Miten sopii yhteen leijonanainen ja oinasmies? Kokemuksia? Mikä on yleensäkin leijonanaiselle paras merkki kumppaniksi?
leijona ja oinas?
6
1780
Vastaukset
- ja miesystävä oinas
tuntuu, että oinas on ainakin varovaisempi, saa nähdä miten lähtee menemään, kun suhde vasta alussa.
- leijona n
itselläni oli suhde oinas mieheen 2,5 vuotta . kaiken kaikkiaan tulinen suhde mutta siinä missä rakkasu ja intohimo roihusi niin valitettavasti myös riideltiin samaan tahtiin.
- Narttuleijona
Tämä suhde toimii mainiosti! Naimisissa yli 10 v. ja lapsia. Kunhan muistaa antaa kummallekin elintilaa ja mahdollisuuden osallistua yhteisiin päätöksiin. Mutta vaikuttaahan moni muukin asia kuin horoskooppi suhteeseen....
- XL-Neito
siis oinasmies sopii kaikista parhaiten leijonanaiselle!!! ainakin todella usean horoskooppioppaan mukaan, omakohtaisesta kokemuksesta en voi mitään sanoa, kun en ole näin leijonana tavannut yhtään oinasta....=)) joten siis lykkyä tykö...=)) joskin eihän pelkät horoskooppien yhteensopivuusjutut kerro mistään mitään... yksilöistä niin paljon kiini.
- 10 vuotta
siis leijonanaisen ja oinasmiehen suhteesta. Alusta alkaen suhde on ollut täynnä suuria tunteita; elämää suurempaa rakkautta, palavaa intohimoa ja järisyttäviä riitoja. Suhteemme on myös tuntunut olevan jatkuvaa valtataistelua. Olen aina ajatellut tämän rakkauden olevan taivaassa määrättyä ja kaikki horoskoopithan tätä suhdetta ylistävät parhaaksi mahdolliseksi.
- minä_-
oinas on kuulemma leijonalle paras mahdollinen..mulla oli oinas mies,ja meillä oli todella hyvä ja pitkä suhde.jätin hänet koska hän petti pari kertaa.pidetään yhteyttä viekäkin.erottiin joskus huhtikuussa.joskus haluiaisin yrittää uudestaan hänen kanssa.tuntuu vaan että me sovittaisiin hyvin yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81467Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61218