Jousimies m + kauris n?

Jousimies

Sopivatko jousimies ja kauris yhteen pitkällä tähtäimellä? Lähes vuoden tutustumisen jälkeen olen aloittanut halimiset ja muut söpöilyt kauristytön kanssa, ja ainakin tällä hetkellä olen ihan sekaisin onnesta. Haluaisin kuitenkin varautua mahdollisiin mutkiin hyvissä ajoin. Kiitos näkemyksistä etukäteen!

6

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksesta...

Eivät kovin hyvin. Tulet huomaamaan tuotapikaa, että kauristyttö haluaa sitoa sinut perhepiiriin ja kartuttaa yhteistä omaisuutta mahdollisimman paljon. Kauris tykkää asioista, jotka kasvattaa statusta.

Jos se sinulle sopii, niin mitäs noista horoskoopeista.

• Jousimies

Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.

• knainen
        Jousimies kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.

Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!

eräs kaurisnainen

• se kaurisnainen
        knainen kirjoitti:

Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!

eräs kaurisnainen

kaunis?

• Jousimies
        se kaurisnainen kirjoitti:

kaunis?

On se! Oikea namipala. :)

• yaya9

Harvinaista että jousimies miettii pitkän tähtäimen asioita, hienoa ^^

Mutta asiaan. Jousimiehen ja kauriin välillä on omat eronsa, mutta ainakin molemmat ovat jatkuvasti liikkellä. Joukkari on ikuinen fyysinen&henkinen matkaaja, kun kauris puolestaan nousee tasaisesti niin uralla kuin myös sosiaalisessa ja taloudellisessa mielessä. Tässä teidän parissa yhdistyy kahdenlaista rauhattomuutta: joukkari on kiihkeän intomielinen, kauris erittäin päättäväinen. Vähän vaikea sanoa, koska näiden merkkien tahdit ovat niin erilaiset niin suhteella on yhtä suuret mahdollisuudet onnistua kuin epäonnistua. Varoituksen sana sinulle: kauris - looginen ja tasainen tallustaja - saattaa saada sinut usein raivoihisi :D Kauris kaipaa turvaa ja on usein vähän "kotihiiri", että joukkarin kärsivällisyys saattaa loppua jo alkuunsa. Mutta jos olet valmis panostamaan näihin piirteisiin itsessäsi niin mikä jottei onnistuisi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe