Sopivatko jousimies ja kauris yhteen pitkällä tähtäimellä? Lähes vuoden tutustumisen jälkeen olen aloittanut halimiset ja muut söpöilyt kauristytön kanssa, ja ainakin tällä hetkellä olen ihan sekaisin onnesta. Haluaisin kuitenkin varautua mahdollisiin mutkiin hyvissä ajoin. Kiitos näkemyksistä etukäteen!
Jousimies m + kauris n?
6
1479
Vastaukset
- kokemuksesta...
Eivät kovin hyvin. Tulet huomaamaan tuotapikaa, että kauristyttö haluaa sitoa sinut perhepiiriin ja kartuttaa yhteistä omaisuutta mahdollisimman paljon. Kauris tykkää asioista, jotka kasvattaa statusta.
Jos se sinulle sopii, niin mitäs noista horoskoopeista.- Jousimies
Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.
- knainen
Jousimies kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.
Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!
eräs kaurisnainen - se kaurisnainen
knainen kirjoitti:
Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!
eräs kaurisnainenkaunis?
- Jousimies
se kaurisnainen kirjoitti:
kaunis?
On se! Oikea namipala. :)
- yaya9
Harvinaista että jousimies miettii pitkän tähtäimen asioita, hienoa ^^
Mutta asiaan. Jousimiehen ja kauriin välillä on omat eronsa, mutta ainakin molemmat ovat jatkuvasti liikkellä. Joukkari on ikuinen fyysinen&henkinen matkaaja, kun kauris puolestaan nousee tasaisesti niin uralla kuin myös sosiaalisessa ja taloudellisessa mielessä. Tässä teidän parissa yhdistyy kahdenlaista rauhattomuutta: joukkari on kiihkeän intomielinen, kauris erittäin päättäväinen. Vähän vaikea sanoa, koska näiden merkkien tahdit ovat niin erilaiset niin suhteella on yhtä suuret mahdollisuudet onnistua kuin epäonnistua. Varoituksen sana sinulle: kauris - looginen ja tasainen tallustaja - saattaa saada sinut usein raivoihisi :D Kauris kaipaa turvaa ja on usein vähän "kotihiiri", että joukkarin kärsivällisyys saattaa loppua jo alkuunsa. Mutta jos olet valmis panostamaan näihin piirteisiin itsessäsi niin mikä jottei onnistuisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003