Jousimies m + kauris n?

Jousimies

Sopivatko jousimies ja kauris yhteen pitkällä tähtäimellä? Lähes vuoden tutustumisen jälkeen olen aloittanut halimiset ja muut söpöilyt kauristytön kanssa, ja ainakin tällä hetkellä olen ihan sekaisin onnesta. Haluaisin kuitenkin varautua mahdollisiin mutkiin hyvissä ajoin. Kiitos näkemyksistä etukäteen!

6

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksesta...

Eivät kovin hyvin. Tulet huomaamaan tuotapikaa, että kauristyttö haluaa sitoa sinut perhepiiriin ja kartuttaa yhteistä omaisuutta mahdollisimman paljon. Kauris tykkää asioista, jotka kasvattaa statusta.

Jos se sinulle sopii, niin mitäs noista horoskoopeista.

• Jousimies

Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.

• knainen
        Jousimies kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! En tosin näe hirveää ongelmaa sitoutua mihinkään, olen siinä mielessä turvallisuudenhakuinen jousimies. Hauskaa on, että tätä ennen jokainen tuntemani kauris on ollut enemmän tai vähemmän luotaantyöntävä persoonallisuus.

Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!

eräs kaurisnainen

• se kaurisnainen
        knainen kirjoitti:

Kaurisnainen on kuule aika helkatin kiihkee sen hiljasen ja "luotaantyöntävän" kuorensa alla. Kauris on valikoiva ja ujo. Mutta sit kuule ku nappaa kii, ni...Nopeeta toimintaa kaurisnaiselle, kiitos!

eräs kaurisnainen

kaunis?

• Jousimies
        se kaurisnainen kirjoitti:

kaunis?

On se! Oikea namipala. :)

• yaya9

Harvinaista että jousimies miettii pitkän tähtäimen asioita, hienoa ^^

Mutta asiaan. Jousimiehen ja kauriin välillä on omat eronsa, mutta ainakin molemmat ovat jatkuvasti liikkellä. Joukkari on ikuinen fyysinen&henkinen matkaaja, kun kauris puolestaan nousee tasaisesti niin uralla kuin myös sosiaalisessa ja taloudellisessa mielessä. Tässä teidän parissa yhdistyy kahdenlaista rauhattomuutta: joukkari on kiihkeän intomielinen, kauris erittäin päättäväinen. Vähän vaikea sanoa, koska näiden merkkien tahdit ovat niin erilaiset niin suhteella on yhtä suuret mahdollisuudet onnistua kuin epäonnistua. Varoituksen sana sinulle: kauris - looginen ja tasainen tallustaja - saattaa saada sinut usein raivoihisi :D Kauris kaipaa turvaa ja on usein vähän "kotihiiri", että joukkarin kärsivällisyys saattaa loppua jo alkuunsa. Mutta jos olet valmis panostamaan näihin piirteisiin itsessäsi niin mikä jottei onnistuisi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe