Isopurjeplekon hinta

hoots

Eli sain tuossa akvaarion (115 litraa) jonka mukana sain pari kalaakin. Yksi näistä isopurjepleko, joka on kyseisessä altaassa asustellut jo 12 vuotta!!!Eli aivan liian ahtaassa tämä monninen eleleepi.
Oonkin nyt miettiny myymistä, mutta ei oo mitään havaintoo paljonko siitä voisi pyytää??ihan ilmaiseksi en haluiais siitä luopua. Pituutta kaverilla on jo varmasti reilu 20 senttiä ellei enemmänkin ja ikää tosiaan ainakin se 12 vuotta.

5

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehtikala

tuskimpa siitä paljoa saat, eihän ne maksa kaupassakaan juuri mitään. siksi kauppiaat myyvät niitä typerille asiakkaille pieniinkin altaisiin.

pidä vaan huoli siitä etrtä pääsee tarpeeksi suureen akvaarioon, ihan kaikilla ei ole sellaista tarjota.

• hoots

kun kysäsin akvaarioliikkeessä asiasta niin sanoivat että voin siitä ainakin 20 euroa pyytää, kun on jo noinkin kookas ja ikääkin.Pienenä eivät kuulemma niin paljoa maksa.

• lehtikala
        hoots kirjoitti:

kun kysäsin akvaarioliikkeessä asiasta niin sanoivat että voin siitä ainakin 20 euroa pyytää, kun on jo noinkin kookas ja ikääkin.Pienenä eivät kuulemma niin paljoa maksa.

vie se akvaariokauppaan josta kysyit ja myy se niille, osasivat kerta hinnoitella kalan.

kukapa tuolla hinnalla sitä sinulta ostaa, voithan toki pyytää, mutta lahjoituksina tuollaiset yleensä menevät, sillä niitä isoja yksilöitä on usein tarjolla pilvinpimein.

• ...

hmm.. meillä on 10v joka 35cm, mulle on kyllä sanottu että ne olis arvokkaampia isoina. Mutta toisaalta jos haluat että se koti löytyy pian niin ei kannata paljoa pyytää, eli esim se 20€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe