Olen

vesimiehen

vaimo. Itse kala. Ja vaik rakastan häntä ja ymmärrän nämä merkkien eroavaisuudet mutta kyllä
se välillä turhauttaa kun ei toinen hempeile.. silittele,hali ja pusi (omaaloitteesta, vaan et
minä sen alotan)

30

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyen vaimokaan

      saa mitään hellyyden osoituksia, että ei se skooppimerkistä ole kiinni vaan miehistä:)

      • se varmaan

        on... miten itse jaksat tän asian kans??


      • parempaa:)
        se varmaan kirjoitti:

        on... miten itse jaksat tän asian kans??

        ja elän päiväunelmissa..


      • äitivaan
        parempaa:) kirjoitti:

        ja elän päiväunelmissa..

        olen itse veskarinainen mut en todellakaan osaa oikein tuota hellittelysysteemiä... voi olla et se on joku veskarien yleinen juttu. mieskin on veskari, ei meillä paljon pussailla... mut puhutaan kyllä senkin edestä et jotain hyvää. mut kun se on mies niin siitä joutuu aina kaivamaan. mut mähän olen hyvä siinä.


      • Marielle82
        äitivaan kirjoitti:

        olen itse veskarinainen mut en todellakaan osaa oikein tuota hellittelysysteemiä... voi olla et se on joku veskarien yleinen juttu. mieskin on veskari, ei meillä paljon pussailla... mut puhutaan kyllä senkin edestä et jotain hyvää. mut kun se on mies niin siitä joutuu aina kaivamaan. mut mähän olen hyvä siinä.

        Kuulostaapa tutulta! Miten kauan olette olleet yhdessä? Itse oon vesimies ja aloin juuri seurustella vesimies- miehen kans... meillä on yhdessä aivan mahtavaa juuri siksi että puhutaan ihan kaikesta ja miellä on tasan tarkkaan samat lähtökohdat ja asenteet elämään, kuten myös moraalikäsitykset. Aivan uskomatonta :) Ja välitän hänestä todella paljon kuten myös hän minusta. Ihan mielenkiintoista on tietää miten vesimies- pariskunnat pärjää!


      • Vesimiesnainen
        Marielle82 kirjoitti:

        Kuulostaapa tutulta! Miten kauan olette olleet yhdessä? Itse oon vesimies ja aloin juuri seurustella vesimies- miehen kans... meillä on yhdessä aivan mahtavaa juuri siksi että puhutaan ihan kaikesta ja miellä on tasan tarkkaan samat lähtökohdat ja asenteet elämään, kuten myös moraalikäsitykset. Aivan uskomatonta :) Ja välitän hänestä todella paljon kuten myös hän minusta. Ihan mielenkiintoista on tietää miten vesimies- pariskunnat pärjää!

        Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja olemme todella onnellisia. Arvomaailmamme menee niin hyvin yksiin.

        Mieheni on kuitenkin vesimieheksi aika omistavainen ja haluaisi aina olla minussa kiinni, minä taas en ole sellainen. Ongelmaa ei kuitenkaan ole syntynyt, koska hyväksymme toisemme selaisina kuin olemme. Minä kestän välillä ylimääräistä lääppimistä jos hän tulee siitä onnelliseksi ja hän koittaa hillitä välillä itseään ja antaa minulle tilaa kun sitä haluan.

        Vesimiehet sopivatkin pääsääntöisesti tosi hyvin yhteen, koska haluavat nimenomaan luotettavan kumppanin ja luotettavampaa ei löydy kuin toinen vesimies.


      • Marielle82
        Vesimiesnainen kirjoitti:

        Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja olemme todella onnellisia. Arvomaailmamme menee niin hyvin yksiin.

        Mieheni on kuitenkin vesimieheksi aika omistavainen ja haluaisi aina olla minussa kiinni, minä taas en ole sellainen. Ongelmaa ei kuitenkaan ole syntynyt, koska hyväksymme toisemme selaisina kuin olemme. Minä kestän välillä ylimääräistä lääppimistä jos hän tulee siitä onnelliseksi ja hän koittaa hillitä välillä itseään ja antaa minulle tilaa kun sitä haluan.

        Vesimiehet sopivatkin pääsääntöisesti tosi hyvin yhteen, koska haluavat nimenomaan luotettavan kumppanin ja luotettavampaa ei löydy kuin toinen vesimies.

        Meillä jotain samantapaista. Ollaan aika lyhyt aika oltu yhdessä mutta todella hyvältä ja lupaavalta näyttää meidän yhteinen tulevaisuus!

        Pitäisi kai tehdä kummallekin henkilökohtainen "selvitys" omasta merkistä, ihan vaan mielenkiinnosta :) Joitakin eroja kuitenkin on. Mä olen äkkipikainen ja hän rauhallinen. Muitakin pieniä eroja löytyy.

        Tärkein pointti on se että hyväksytään toisemme sellaisina kuin ollaan. Riitoja ei tule olemaan montakaan. Olen ennen ollu parisuhteissa, joissa mua vangittiin, neuvottiin ja komenneltiin, joten se oli mun ykkösasia, ettei toinen roiku kiinni eikä oo omaa tilaa/aikaa. Ainaki näin alussa näyttää että kumpiki roikutaan mutta annetaan välillä myös se tila :D Pidemmän päälle tilanne voi olla eri :)

        Sit jännä juttu on se että kumpiki annetaan yhtä paljon tai enempi ku otetaan. Ja kun muutenki parisuhteeseen samat lähtökohdat ja tunteet kohdillaan niin musta ainakin tuntuu, että tää tulee toimimaan vallan mainiosti! :)

        Luottamus ja rehellisyys oli 1. päivästä ihan vesiselvä asia. Kaikesta puhutaan. Todella piristävää lukea sun juttu, kiitos paljon! :)))


      • Nipsuttaja
        Marielle82 kirjoitti:

        Kuulostaapa tutulta! Miten kauan olette olleet yhdessä? Itse oon vesimies ja aloin juuri seurustella vesimies- miehen kans... meillä on yhdessä aivan mahtavaa juuri siksi että puhutaan ihan kaikesta ja miellä on tasan tarkkaan samat lähtökohdat ja asenteet elämään, kuten myös moraalikäsitykset. Aivan uskomatonta :) Ja välitän hänestä todella paljon kuten myös hän minusta. Ihan mielenkiintoista on tietää miten vesimies- pariskunnat pärjää!

        horoskoopit mielestäsi parisuhteen kulkuun? Mä en usko, mun mielestä kasvatus ja mielipiteet vaikuttavat... Ei ne oo kiinni siitä, mikä sä oot horoskoopiltas.

        Eikä kyl muutama kuukaus kerro mitään suhteesta (vaikka olis ollu jo kaveri sen kumppanin kans ennen)... Pari ekaa vuotta menee siinä, ku on rakastunut, sitten rakastaa tai eroaa, ku se arki tulee vastaan. Nähty monesti ja koettu myös.


      • Marielle82
        Nipsuttaja kirjoitti:

        horoskoopit mielestäsi parisuhteen kulkuun? Mä en usko, mun mielestä kasvatus ja mielipiteet vaikuttavat... Ei ne oo kiinni siitä, mikä sä oot horoskoopiltas.

        Eikä kyl muutama kuukaus kerro mitään suhteesta (vaikka olis ollu jo kaveri sen kumppanin kans ennen)... Pari ekaa vuotta menee siinä, ku on rakastunut, sitten rakastaa tai eroaa, ku se arki tulee vastaan. Nähty monesti ja koettu myös.

        En perusta parisuhdetta horoskoopeille. En usko että kukaan "normaali" ihminen muutenkaan niin tekee. Mainitsemasi asiat ovat vaikuttavia tekijöitä. Kuten ihmisen perusluonne, joka on horoskoopeilla ja tähtikartoilla määriteltävissä.

        Itseäni ovat horoskoopit aina kiinnostaneet ja oon tehnyt oman tähtikarttani kuten myös mieheni. Myös hän on kiinnostunut niistä ja siitä kuinka paljon ne käyvät yksiin todellisuuden kanssa. Kyse voi olla vaikka harratuksesta. Se ei ole ainakaan minun kohdalla vaikuttava tekijä siinä, ketkä ovat ystäviäni tai kenen kanssa harkitsen vakavaa parisuhdetta.

        Tuo paljonko pari ekaa kuukautta kertoo parisuhteesta... en ole kanssasi samaa mieltä. Tutustumistahan se on toiseen ihmiseen koko ajan siihen asti että arki tulee vastaan ja tavallinen elämä asettuu uomiinsa. Toisesta kuitenkin koko ajan opitaan lisää joka päivä.

        Omalla kohdallani mieheni pari kuukautta sitten kohdatessani tiesimme molemmat mitä haluamme ja se on yhteinen tulevaisuus. Kun toisen kykenee hyväksymään sellaisena kuin on, ei aika sitä määrittele miten pitkään pitää olla yhdessä että tietää tuleeko parisuhteesta mitään.

        Monille ihmisille etenemistahtimme on liian nopea, mutta tiedämme molemmat mitä haluamme. Olemme antaneet asioiden sujua omalla painollaan ja tyytyväisiä olemme. Onko millään mulla väliä? :)


    • tuplavesimies

      mä olen kylläkin vesimiesnainen, ja nousevana merkkinä mulla on vesimies siinäkin.. että taidan olla oikein tuhdisti vesimies, mutta siksipä sanonkin, että meillä on sisäänrakennettu toi "aluevartiointi".
      mä en voi sietää lässytystä, enkä muutenkaan paljon perusta minkäänlaisesta lääppimisestä.
      Ja sen saman jutun olen havainnut lukuisissa muissa vesimiehissä.

      mulle käy lähes aina orastavissa suhteissakin sillä tavalla, että kun mies alkaa suunnilleen kaksien treffien jälkeen soitella useammin ja ehdotella turhan usein (mun mielestä) tapaamisia, niin mies jää siinä paikassa.
      Mutta kaikist nopeimmin orastava suhde saa loppunsa, jos mies käy lääppimään julkisella paikalla, vaikkei oltais tunnettu kuin muutama viikko.. se on samantien byebye

      mun näkemys on se, että vesimiestä ei voi omistaa. Ja monet näistä julkilääppijöistä haluaa vaan jotenkin korostaa "omistussuhdettaan" vesimieheen - eivät kai tajua, että loukkaavat samalla niitä vesimiehen sisäänrakennettuja rajoja.

      no offence, mutta vesimiestä ei kannata liikaa lääppiä, vaan vesimies pitää ottaa "tosissaan" ja
      kohdata mieluummin älyllisesti

      • intohimoinen vesimies

        silloin on, kun ne veskarithan on niin magneetteja ja kuumia???


      • veskarinainen
        intohimoinen vesimies kirjoitti:

        silloin on, kun ne veskarithan on niin magneetteja ja kuumia???

        En taida olla tyypillinen vesimies edellisten kirjoitusten perusteella.
        Olen hyvin romanttinen ja tykkään kosketella ja huomioida läheisiäni ja mieheni saa takuulla huomiota ja hellyyttä.
        Rakastan seksiä,en nyt silti ole nymfomaani mutta seksi on älyttömän tärkeää.
        Parhain pari minulle on ehdottomasti kala.Ymmärrämme toisiamme eri tavalla,sanattomasti ja on niin helppo olla yhdessä.Tämä kala on ensimmäinen joka kohtelee minua todella kauniisti.
        Arvostan häntä korkealle.
        Kaipa ne muut merkit vaikuttaa....


      • tuplavesimies
        veskarinainen kirjoitti:

        En taida olla tyypillinen vesimies edellisten kirjoitusten perusteella.
        Olen hyvin romanttinen ja tykkään kosketella ja huomioida läheisiäni ja mieheni saa takuulla huomiota ja hellyyttä.
        Rakastan seksiä,en nyt silti ole nymfomaani mutta seksi on älyttömän tärkeää.
        Parhain pari minulle on ehdottomasti kala.Ymmärrämme toisiamme eri tavalla,sanattomasti ja on niin helppo olla yhdessä.Tämä kala on ensimmäinen joka kohtelee minua todella kauniisti.
        Arvostan häntä korkealle.
        Kaipa ne muut merkit vaikuttaa....

        hyvin epätyypillistä käytöstä - mahdatko vesimies ollakaan. voipi olla, että sulla on muut planeetat majoriteettina vaikuttamassa. saatat olla syntynyt gregoriaanisen kalenterin mukaan vesimiehen aikana, mutta tarkan syntymäajankohdan ja -paikan mukaan määräytyvät planeetat voi olla eri.


      • tuplavesimies
        intohimoinen vesimies kirjoitti:

        silloin on, kun ne veskarithan on niin magneetteja ja kuumia???

        siinäpä se ongelma onkin, intohimoa on, mutta ei sitä nyt ihan joka iikan kanssa aleta..
        mutta se ilmeisesti vaistotaan, koska joskus pitää tosiaan hätistellä innokkaampia veks.

        mä en voi sietää sitä, että liian lyhyen (HUOM. mun mielestä) tuttavuuden jälkeen aletaan suunnitella vaikka mitä, lääpitään ja ollaan omistavia..
        aivan toinen juttu sitten ne tapaukset, jotka ymmärtää antaa tilaa suhteen kehittyä, niistä voikin sitten kasvaa vaikka ja mitä.
        tosin, mun toinen monivuotinen suhde kaatui siihen, että mies ei olis antanut mun enää edes jutella muiden miesten kanssa - kuitenkin tiesi, että muhun voi luottaa, mutta auta armias miten mustasukkainen.. ja siitähän alkoi alamäki - lievä mustasukkaisuus imartelee, mutta että täräytetään leukaan jotakuta sentakia, että joku jannu kertoo mulle vitsin, joka ei oo edes tuhma, eieieiei


      • ymmärrä
        tuplavesimies kirjoitti:

        hyvin epätyypillistä käytöstä - mahdatko vesimies ollakaan. voipi olla, että sulla on muut planeetat majoriteettina vaikuttamassa. saatat olla syntynyt gregoriaanisen kalenterin mukaan vesimiehen aikana, mutta tarkan syntymäajankohdan ja -paikan mukaan määräytyvät planeetat voi olla eri.

        mitä tarkoitit aiemmalla mutta ei kai se haittaa.=)=)
        Kartaltani löytyy aika paljon oinasta ja nouseva vaaka saattaa tuoda sitä romantiikkaa tähän luonteeseen ja diplomatiaa.
        Tosin olen nuorempana ollut helposti kyllästyvä,en voinut sietää "tyhmiä" ihmisiä,vihasin mustasukkaisia miehiä ja juoksin karkuun välittömästi jos ensimetreillä aletaan puhumaan perheen perustamisesta tms.
        Oikeudenmukaisuus ja rehellisyys on ollut aina ensiarvoisen tärkeää minulle.
        Voipihan se olla,että elämän tilanteet ja vuodet ovat hioneet tätä veskaria.;)


      • tuplavesimies
        ymmärrä kirjoitti:

        mitä tarkoitit aiemmalla mutta ei kai se haittaa.=)=)
        Kartaltani löytyy aika paljon oinasta ja nouseva vaaka saattaa tuoda sitä romantiikkaa tähän luonteeseen ja diplomatiaa.
        Tosin olen nuorempana ollut helposti kyllästyvä,en voinut sietää "tyhmiä" ihmisiä,vihasin mustasukkaisia miehiä ja juoksin karkuun välittömästi jos ensimetreillä aletaan puhumaan perheen perustamisesta tms.
        Oikeudenmukaisuus ja rehellisyys on ollut aina ensiarvoisen tärkeää minulle.
        Voipihan se olla,että elämän tilanteet ja vuodet ovat hioneet tätä veskaria.;)

        eräs tuttuni joka on asiaan vihkitynyt jo yli 20v. ajan, ja tehnyt kartat mm. mullekin, selitti joskus asiaa siten, että vaikka syntpvm mukaan on vesimies, ajankohdan ja paikan perusteella tähtimerkeistä joku muukin voi olla se hallitseva , eritoten jos pv sijoittuu lähelle toista ~ kauris tai kala ~ merkkiä.
        Nuorena kaikki inhoaa tyhmyreitä, vesimiehellä se vaan jatkuu aikuisenakin. ja vesimiehelle rehellisyys todentotta on tärkeä argumentti.
        Iän ja kokemuksen karttuessa hioutuu, jotkut piirteet vaan ovat ja pysyvät.


      • tuplavesimies kirjoitti:

        siinäpä se ongelma onkin, intohimoa on, mutta ei sitä nyt ihan joka iikan kanssa aleta..
        mutta se ilmeisesti vaistotaan, koska joskus pitää tosiaan hätistellä innokkaampia veks.

        mä en voi sietää sitä, että liian lyhyen (HUOM. mun mielestä) tuttavuuden jälkeen aletaan suunnitella vaikka mitä, lääpitään ja ollaan omistavia..
        aivan toinen juttu sitten ne tapaukset, jotka ymmärtää antaa tilaa suhteen kehittyä, niistä voikin sitten kasvaa vaikka ja mitä.
        tosin, mun toinen monivuotinen suhde kaatui siihen, että mies ei olis antanut mun enää edes jutella muiden miesten kanssa - kuitenkin tiesi, että muhun voi luottaa, mutta auta armias miten mustasukkainen.. ja siitähän alkoi alamäki - lievä mustasukkaisuus imartelee, mutta että täräytetään leukaan jotakuta sentakia, että joku jannu kertoo mulle vitsin, joka ei oo edes tuhma, eieieiei

        ...se,että mua halitaan,pussaillaan ja suukotellaan. Mulle SAA keksiä kaikenlaisia hellyyttely nimiä ja supatella niitä mun korvaan. Mulle EI saa soittaa liian usein kysyäkseen mitä teet tms.turhaa,mun puolesta ei saa tehdä mitään suunnitelmia eikä musta saa missään nimessä olla mustasukkainen(en varmasti petä mutta petän jos mut yritetään omistaa,ns.opetan kantapään kautta minun vapauden halun)


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        ...se,että mua halitaan,pussaillaan ja suukotellaan. Mulle SAA keksiä kaikenlaisia hellyyttely nimiä ja supatella niitä mun korvaan. Mulle EI saa soittaa liian usein kysyäkseen mitä teet tms.turhaa,mun puolesta ei saa tehdä mitään suunnitelmia eikä musta saa missään nimessä olla mustasukkainen(en varmasti petä mutta petän jos mut yritetään omistaa,ns.opetan kantapään kautta minun vapauden halun)

        ...mutta sanottakoon että ailahtelen. Joskus haluan paljon haleja ja pusuja ja toisinaan oon tyyliin: "mee helvettiin siitä lääppimästä". Aika ristiriitaista mutta sellainen olen.

        Sitte olen myös tosi luotettava ja jopa ylirehellinen mutta tykkään flirttailla ihan älyttömästi. En näe tätä paheena, tykkään vaan pitää elämääni mielenkiintoisena. Ja ihan viatonta se on, kevyttä. Jos mies alkaa innostua liikaa niin häivyn maisemista :D Pettäisi en siis koskaan, jos alkaa ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, niin välitön itsepohdiskelu, partnerin kans suhteesta keskustelu ja ero jos asia ei selviä. Mun mielestä toista ei voi haluta jos on suhteessa.

        Mua ei todellakaan saa neuvoa, aina pitää NEUVOTELLA. Hoidan kaiken keskustelemalla. Jos mua komentaa ni oksat pois! En ole sitoutumiskammoinen mutta en tykkää kintereelläroikkujista ja perään soittelijoista, jos olen toivonut/pyytänyt/ottanut omaa aikaa.

        En oo vielä samanlaista tallaajaa tavannu :D Löytyykö täältä?


      • Marielle82 kirjoitti:

        ...mutta sanottakoon että ailahtelen. Joskus haluan paljon haleja ja pusuja ja toisinaan oon tyyliin: "mee helvettiin siitä lääppimästä". Aika ristiriitaista mutta sellainen olen.

        Sitte olen myös tosi luotettava ja jopa ylirehellinen mutta tykkään flirttailla ihan älyttömästi. En näe tätä paheena, tykkään vaan pitää elämääni mielenkiintoisena. Ja ihan viatonta se on, kevyttä. Jos mies alkaa innostua liikaa niin häivyn maisemista :D Pettäisi en siis koskaan, jos alkaa ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, niin välitön itsepohdiskelu, partnerin kans suhteesta keskustelu ja ero jos asia ei selviä. Mun mielestä toista ei voi haluta jos on suhteessa.

        Mua ei todellakaan saa neuvoa, aina pitää NEUVOTELLA. Hoidan kaiken keskustelemalla. Jos mua komentaa ni oksat pois! En ole sitoutumiskammoinen mutta en tykkää kintereelläroikkujista ja perään soittelijoista, jos olen toivonut/pyytänyt/ottanut omaa aikaa.

        En oo vielä samanlaista tallaajaa tavannu :D Löytyykö täältä?

        Nyt löyty,myö ollaan totaalisesti samassa veneessä!!! Pistä mailia,osotteen löydät mun sivuilta!


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Nyt löyty,myö ollaan totaalisesti samassa veneessä!!! Pistä mailia,osotteen löydät mun sivuilta!

        Oon yrittänyt lähettää sulle meiliä profiilissasi näkyvään osoon mutta meilit tulee bumerangina takaisin. Oisin tosi kiinnostunut vaihtamaan sun kans ajatuksia. Jos kiinnostaa niin on mullakin meilioso näkyvillä omassa profiilissani :) kirjottele sinne!


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Nyt löyty,myö ollaan totaalisesti samassa veneessä!!! Pistä mailia,osotteen löydät mun sivuilta!

        mutten voi siihen vastata kun ei mene perille valitettavasti :( 2 kertaa yritin lähettää, klikkasin "vastaa" eli menee sinne mistä tulikin mutta taas heittää takasin vaan. Sori.


      • Marielle82 kirjoitti:

        mutten voi siihen vastata kun ei mene perille valitettavasti :( 2 kertaa yritin lähettää, klikkasin "vastaa" eli menee sinne mistä tulikin mutta taas heittää takasin vaan. Sori.

        Noh,koita koittaa ja yritä yrittää!!!!


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Noh,koita koittaa ja yritä yrittää!!!!

        ja kaikissa tulee takas


      • Vaaka ja nainen
        Marielle82 kirjoitti:

        ...mutta sanottakoon että ailahtelen. Joskus haluan paljon haleja ja pusuja ja toisinaan oon tyyliin: "mee helvettiin siitä lääppimästä". Aika ristiriitaista mutta sellainen olen.

        Sitte olen myös tosi luotettava ja jopa ylirehellinen mutta tykkään flirttailla ihan älyttömästi. En näe tätä paheena, tykkään vaan pitää elämääni mielenkiintoisena. Ja ihan viatonta se on, kevyttä. Jos mies alkaa innostua liikaa niin häivyn maisemista :D Pettäisi en siis koskaan, jos alkaa ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, niin välitön itsepohdiskelu, partnerin kans suhteesta keskustelu ja ero jos asia ei selviä. Mun mielestä toista ei voi haluta jos on suhteessa.

        Mua ei todellakaan saa neuvoa, aina pitää NEUVOTELLA. Hoidan kaiken keskustelemalla. Jos mua komentaa ni oksat pois! En ole sitoutumiskammoinen mutta en tykkää kintereelläroikkujista ja perään soittelijoista, jos olen toivonut/pyytänyt/ottanut omaa aikaa.

        En oo vielä samanlaista tallaajaa tavannu :D Löytyykö täältä?

        Kiinnostavaa tämä veskarien keskustelu koskettelusta, toivotusta ja ei-toivotusta. Itse olen vaaka ja seurustelen vesiMiehen kanssa.

        Seurustellessani aikoinaan kalamiehen kanssa hän oli se, joka lääppi, helli ja kaipasi lakkaamatta fyysistä kosketusta - se sai minut ottamaan etäisyyttä ja toi luonteessani esille kylmemmän puolen... Se oli rankkaa kalalle, ja suhde siis kariutui osittain tähän toisen liikaan riippuvuuteen ja huomionkaipuuseen.
        Veskarini kanssa on toisin. Hän on korostetun itsenäinen ja viileä fyysisissä hellyydenosoituksissa (julkisissa). Se on ihanaa ja vapauttavaa! Joka kerta, kun hän pussaa, tiedän, että se on "aitoa" :o) Ja kun itse saan tilaa, olen paljon valmiimpi antamaan lämpöä ja hellyyttä kuin siihen pakotettuna.

        Kotioloissa mikään ei ole ihanampaa kuin viileän etäisen veskarimiehen lämmin karhumainen halaus ja suukottelu! :o)
        Julkisilla paikoilla joskus vain vähän paijataan, ei muuta.


      • eevuska kirjoitti:

        Noh,koita koittaa ja yritä yrittää!!!!

        Koitappas laittaa [email protected] osotteeseen mailia....


      • Marielle82
        Vaaka ja nainen kirjoitti:

        Kiinnostavaa tämä veskarien keskustelu koskettelusta, toivotusta ja ei-toivotusta. Itse olen vaaka ja seurustelen vesiMiehen kanssa.

        Seurustellessani aikoinaan kalamiehen kanssa hän oli se, joka lääppi, helli ja kaipasi lakkaamatta fyysistä kosketusta - se sai minut ottamaan etäisyyttä ja toi luonteessani esille kylmemmän puolen... Se oli rankkaa kalalle, ja suhde siis kariutui osittain tähän toisen liikaan riippuvuuteen ja huomionkaipuuseen.
        Veskarini kanssa on toisin. Hän on korostetun itsenäinen ja viileä fyysisissä hellyydenosoituksissa (julkisissa). Se on ihanaa ja vapauttavaa! Joka kerta, kun hän pussaa, tiedän, että se on "aitoa" :o) Ja kun itse saan tilaa, olen paljon valmiimpi antamaan lämpöä ja hellyyttä kuin siihen pakotettuna.

        Kotioloissa mikään ei ole ihanampaa kuin viileän etäisen veskarimiehen lämmin karhumainen halaus ja suukottelu! :o)
        Julkisilla paikoilla joskus vain vähän paijataan, ei muuta.

        Toinen merkki jonka kans on sukset ristissä on skorpioni. Liian omistushaluinen ja mustasukkainen (Kumpikaan edellämainituista ei ole yleistys vaan omakohtainen kokemus muutamasta tuttavasta/henkilöstä).

        Kaikkea tarvitsen sopivassa määrin. Liika on aina liikaa. Itsessäni oon kyllä nykyään huomannut sen että oon vesimies- miehessäni kiinni kuin takiainen :D se ei häntä ainakaan vielä oo haitannu (ite samanlainen), mutta tosiaan aina ollaan yhdessä. Kai se siitä laantuu, mutta hassua huomata itsessään "tunteita" kun aikasemmin en välttämättä voinu sietää lääppimistä. Emme ujostele/karsasta näyttää tunteitamme ihmisten ilmoilla. Haluan mennä esim ruokakauppaan käsikädessä enkä kulkea toisen jäljessä niin kuin koira tai näyttää siltä ku oltas sisaruksia tjt.

        Ehkä se juju meillä kummallakin on siinä, että jos toinen HALUAA tilaa niin sitä myös saa. Eli pakoteta ei mihinkään vaan ollaan yhdessä ja "lääpitään" vapaasta tahdosta :D


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Koitappas laittaa [email protected] osotteeseen mailia....

        meili lähetetty


    • fisuuu

      vallan hyvin tilannettasi.. Itse myös kalat ja mies vesimies.. Ollaan oltu 10 vuotta naimisissa.
      Et onhan sitä tässä matkan varrella kaikkea ollu
      mut lujat on meijän siteet välillämme ja vaik eron partaallakin oltii niin ei meitä näköjään erilleen saa.. Vuosien mittaa sitä on kehkeyty todella ihana ystävyys välille ja harmoninen rakkaus kun sen oivaltaa nämä eroavuudet ja ei suotta odota toiselta niitä hempeilyitä. Toki vesimies "hempeilee" mut eri tavalla kuin kala.. Se näyttää sen teoin miten toista rakastaa.. Tsemppiä sinulle.. Välillä voi se takkuilla mut niinhän se omalla tavallaan takkuilee varmaankin
      joka suhteessa et kannattaa ajatella realistisesti.. Älä hyvä kala "upoa sinne haavemaailmaa" vaan avaat silmät ja katso vierellesi miten ihana se sinun elämänkumppanisi onkaan.. Onhan hän vesimies.. ;)

    • fisu-75

      sama homma täällä... :) Mut sanoisin näin et rentoa asennetta elämään ja iloa pintaan.. Ja vaik se vesimies ei ookkaan kovin romanttinen nii
      ajatteles niit kaikkia hyviä, ihania puolia mitä
      on.. Et kyllä minun mielestä kalat&vesimies sopii
      todella hyvin yhteen kun löytävät kaikin puolin
      yhteisen sävelen.. (kokemusta on 20v...) ;)

      • Hymysuu

        Aikaisinpa olet aloittanut, kun 31 vuotiaana sinulla on kokemusta jo 20 vuotta ;o)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe