the prisonerissa, löytyy number of the beastilta
mistä elokuvasta on se alkupätkä
rock n'roll
2
559
Vastaukset
- PearlDrummer
näin lukee run to the hills-kirjassa:
"The Prisoner kappaleen nimi on alkuperäisin tv:n 60-luvun kulttisarjasta, ja yhtye oli saanut idean aloittaa biisin ohjelmassa tutuksi tulleilla McGoohanin (joka näytteli sarjassa keskeistä roolia Numero Kutosena) sanoilla: "Minä en ole numero, olen vapaa mies!" ... ja sitä rataa - Saarroksissa
Sarjahan tuli vasta Subilta uusinta liekkö kuinka monennen kerra. Suomen kielinen nimi oli Saarrosissa. Ihan hyvä sarja, kultti kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754116Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92161Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1551396
- 1161217
- 1121188
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721099Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81066- 601004
- 35926