Kerrankin eloa

Max..

Heti kun ns. lehmäsaarnaaja tuli tänne Karma-palstalle niin johan alkoi keskutelua syntyä.
Hyviä ja ajatuksia herättäviä postauksia on tullut ihan hyvin, kyllä nämä skabat tekevät ihan hyvää.

12

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Q-

      ...säilyy asialinja. Sehän on tietenkin ihan keskustelijoista kiinni. Katsomuksellisissa kiistoissa on äärimmäisen helppo livetä toisen ihmisen kunnioittamisesta pois, kun on niin helposti kiihkotilassa oman uskonsa puolesta.

      • Ganda

        ...Hellulle riitti taas tältä erää meidän seuramme, ainakin joksikin aikaa. Taisipa tajuta, että olemme uskoltamme aivan liian "itsenäisiä" ja tavallaan "uskonnottomia" ihmisiä, eikä meidän kanssamme oikein kunnon "kisaa" tahdo saada aikaiseksi, vaikka hetken siltä saattoi näyttääkkin.

        Meidän seurammehan voi olla suorastaan vaarallista! Projisoidaan vielä omat "harhamme" tosi uskovaiseen ja vielä "käännytetään" raukkaparka takaisin "saatanan" huomaan!

        No joo! =)


      • H.H.
        Ganda kirjoitti:

        ...Hellulle riitti taas tältä erää meidän seuramme, ainakin joksikin aikaa. Taisipa tajuta, että olemme uskoltamme aivan liian "itsenäisiä" ja tavallaan "uskonnottomia" ihmisiä, eikä meidän kanssamme oikein kunnon "kisaa" tahdo saada aikaiseksi, vaikka hetken siltä saattoi näyttääkkin.

        Meidän seurammehan voi olla suorastaan vaarallista! Projisoidaan vielä omat "harhamme" tosi uskovaiseen ja vielä "käännytetään" raukkaparka takaisin "saatanan" huomaan!

        No joo! =)

        "Hellulle riitti taas tältä erää meidän seuramme, ainakin joksikin aikaa."

        Kirjoittelin tuossa sinulle pitkän viestin, mutta se katosi bittien taivaaseen. Sitä en alkanut toisintamaan heti uudestaan.

        "Taisipa tajuta, että olemme uskoltamme aivan liian "itsenäisiä" ja tavallaan "uskonnottomia" ihmisiä, eikä meidän kanssamme oikein kunnon "kisaa" tahdo saada aikaiseksi"

        Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.


        Kaikkea hyvää;)


      • Ganda
        H.H. kirjoitti:

        "Hellulle riitti taas tältä erää meidän seuramme, ainakin joksikin aikaa."

        Kirjoittelin tuossa sinulle pitkän viestin, mutta se katosi bittien taivaaseen. Sitä en alkanut toisintamaan heti uudestaan.

        "Taisipa tajuta, että olemme uskoltamme aivan liian "itsenäisiä" ja tavallaan "uskonnottomia" ihmisiä, eikä meidän kanssamme oikein kunnon "kisaa" tahdo saada aikaiseksi"

        Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.


        Kaikkea hyvää;)

        >>Kirjoittelin tuossa sinulle pitkän viestin, mutta se katosi bittien taivaaseen. Sitä en alkanut toisintamaan heti uudestaan. >Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.


      • ...
        Ganda kirjoitti:

        >>Kirjoittelin tuossa sinulle pitkän viestin, mutta se katosi bittien taivaaseen. Sitä en alkanut toisintamaan heti uudestaan. >Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.

        >>>>Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.En kyllä koe itseäni minään "vastustajana" ja tuskin nuo muutkaan.>En voi todellakaan väittää, etteikö sekin olisi mahdollista, mitä niin monet uskovaiset täällä netissäkin kovasti väittävät Jeesuksesta ja siitä, ettei kertakaikkiaan ole muuta "tietä" Jumalan luo ja "pelastukseen", kuin ainoastaan vain Jeesus itse. Se kyllä sotii kaikkea sitä hyvää ja kaunista vastaan, mitä minä olen koskaan elämässäni Jumalasta oppinut, mutta sekin on vaan minun oma subjektiivinen kokemukseni, eipä paljon muuta. Heti kun vakuutun jostain muusta, niin eikun sinne sitten! :)>Minusta on jo aika paha moka mennä väittämään, että minä olen oikeassa ja muut väärässä! Kuka sitten on oikeassa? En minä vaan tiedä. Uskon kuitenkin, että jotkut ovat lähempänä totuutta mutta hekään eivät ole kuitenkaan niin lähellä, että voisivat täällä mielinmäärin mekastaa. Jotkut väittävät, että ne jotka jotain tietävät, vaikenevat. Lähimpänä totuutta olevat ovat todennäköisin juuri heitä, jotka vähiten mistään enää mitään mekastavat.>Besserwisserithän on aika ärsyttävää ja ylimielistä porukkaa mutta sittenpähän ovat. Q aikoinaan koki "valaistumisen", jossa hänelle selvisi, että mitään -ongelmaa- ei ole. Itse olen oppinut saman asian ilman mitään sen ihmeempää "valaistumistakaan", vaikka niitäkin nuorena miehenä muutaman kuvittelen kokeneenikin.


      • -Q-
        ... kirjoitti:

        >>>>Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.En kyllä koe itseäni minään "vastustajana" ja tuskin nuo muutkaan.>En voi todellakaan väittää, etteikö sekin olisi mahdollista, mitä niin monet uskovaiset täällä netissäkin kovasti väittävät Jeesuksesta ja siitä, ettei kertakaikkiaan ole muuta "tietä" Jumalan luo ja "pelastukseen", kuin ainoastaan vain Jeesus itse. Se kyllä sotii kaikkea sitä hyvää ja kaunista vastaan, mitä minä olen koskaan elämässäni Jumalasta oppinut, mutta sekin on vaan minun oma subjektiivinen kokemukseni, eipä paljon muuta. Heti kun vakuutun jostain muusta, niin eikun sinne sitten! :)>Minusta on jo aika paha moka mennä väittämään, että minä olen oikeassa ja muut väärässä! Kuka sitten on oikeassa? En minä vaan tiedä. Uskon kuitenkin, että jotkut ovat lähempänä totuutta mutta hekään eivät ole kuitenkaan niin lähellä, että voisivat täällä mielinmäärin mekastaa. Jotkut väittävät, että ne jotka jotain tietävät, vaikenevat. Lähimpänä totuutta olevat ovat todennäköisin juuri heitä, jotka vähiten mistään enää mitään mekastavat.>Besserwisserithän on aika ärsyttävää ja ylimielistä porukkaa mutta sittenpähän ovat. Q aikoinaan koki "valaistumisen", jossa hänelle selvisi, että mitään -ongelmaa- ei ole. Itse olen oppinut saman asian ilman mitään sen ihmeempää "valaistumistakaan", vaikka niitäkin nuorena miehenä muutaman kuvittelen kokeneenikin.

        Sen verran tahdon täsmentää sitä "valaistumistani" ettei kukaan nyt mahdottomia minusta kuvittele tai minulta odota (että olisin - hui - ns. perillä...), niin se oli tosiaan semmoinen pikku kokemus joita varmasti HC-meditoijat pystyvät kokemaan tuon tuostakin. Itselleni kun meditointi on aina ollut aika vaikeaa hampaat irvessä -touhua, niin tuo kokemukseni erottuu kuin majakka yössä tässä tavallisessa arkisessa elämänmenossa. On siinä voinut olla jotain tsakraakin aktivoituneena, lähinnä kai kruunutsakra, mutta sekään ei vielä merkkaa mitään lopullista yypervalaistumista tyyliin à la Buddha.

        Onhan tietysti semmoisia innoittuneita olotiloja ollut muutamakin, lähinnä tulee pari mieleen. Toisen aikana puhuin pitkään rakkauden merkityksestä, toisen aikana saarnasin exälleni joka oli juuri jotenkin ilmaissut tuhoavaa tarvetta päästä tappamaan ihmisiä... tai jotain semmoista... Erikoista on että kummastakin tilanteesta olen unohtanut että mitä kaikkea sitä tulikaan sanottua. Eli olin mielentilassa jossa en ollut itseni, koska normaalisti en yllä niin "kohottuneeseen" tilaan.

        Uskon että tuollaista voi kyllä sattua ihan kelle tahansa uskontokunnasta riippumatta. Olenkin esmes funtsaillut että kun k-uskovaiset korostavat kuinka siinä ja siinä asiassa oli Jeesus tai Jumala läsnä tai enkelit asialla, niin se ihan sama juttu voi tapahtua kelletahansa, mutta ihmiset vain mieltävät ne tapahtumat toisin oman katsomuksensa mukaan. Panteistina koen että "Jumalan" energia on läsnä kaikkialla, ja toisinaan se tulee ilmeisemmäksi, sen kokee vahvemmin... Sitten tapahtuu "ihmeitä". :)


      • WideBelief
        Ganda kirjoitti:

        >>Kirjoittelin tuossa sinulle pitkän viestin, mutta se katosi bittien taivaaseen. Sitä en alkanut toisintamaan heti uudestaan. >Tuollaista en ole tajunnut. Kisa ei ole tärkein, vaan Voitto. Jos sinä "voitat", minä häviän osaltasi, mutta kristittynä en häviä. Jos minä "häviän", sinä saatat Voittaa, mutta saatat Voittaa, vaikket voittaisi, jolloin minäkin riemuitsen kanssasi.

        Vaikea se on itseään "vastustajana" pitää, kun vastustajana oleminen vaatisi "uhkan" tunteen kokemisen :-) Omanlaisena vapaasti henkäilevänä uhkat ovat lähinnä egon jokellusta jota sisin ei allekirjoita. Monesti Ganda kirjoitat niin osuvia juttuja jotka voisivat olla kuin minun suustani, vaikka persoonatasolla lienemme kuitenkin "erilaisia" ainakin tämän inkarnaation osalta  :-) Toisaalta "ihmekö" tuo.

        Tuo mitä sanoit iloitsemisesta "vastustajan" voitosta repäisi kyllä suupielet korviin :-D Itse nautin tuon tunteen "tuottamisesta" toisille edelleen. Muutamakin ex-nainen on sanonut että "ei sun kanssa wide voi edes tapella kun olet iloisempi minun voitosta kuin minä itse" :-D


      • Ganda
        WideBelief kirjoitti:

        Vaikea se on itseään "vastustajana" pitää, kun vastustajana oleminen vaatisi "uhkan" tunteen kokemisen :-) Omanlaisena vapaasti henkäilevänä uhkat ovat lähinnä egon jokellusta jota sisin ei allekirjoita. Monesti Ganda kirjoitat niin osuvia juttuja jotka voisivat olla kuin minun suustani, vaikka persoonatasolla lienemme kuitenkin "erilaisia" ainakin tämän inkarnaation osalta  :-) Toisaalta "ihmekö" tuo.

        Tuo mitä sanoit iloitsemisesta "vastustajan" voitosta repäisi kyllä suupielet korviin :-D Itse nautin tuon tunteen "tuottamisesta" toisille edelleen. Muutamakin ex-nainen on sanonut että "ei sun kanssa wide voi edes tapella kun olet iloisempi minun voitosta kuin minä itse" :-D

        >>Monesti Ganda kirjoitat niin osuvia juttuja jotka voisivat olla kuin minun suustani, vaikka persoonatasolla lienemme kuitenkin "erilaisia" ainakin tämän inkarnaation osalta :-) Toisaalta "ihmekö" tuo>>

        Juu, minä uskonkin, ettei minussa ole mitään, mitä ei joissain toisessakin ihmisessä voisi olla, ja taas toisessa ihmisessä ei ole mitään, mikä ei voisi myös minussakin olla.

        En tiedä/muista mistä tämänkin idean olen päähäni saanut, mutta minusta se vaan tarkoittaa sitä, ettei kukaan oikeastaan "omista" täällä mitään, ei edes "viisauttaan", vaan kaikki on pikemminkin "yleisessä" käytössä.

        Väittävät, että näkyvä maailmankaikkeutemme on reilut 13 miljardia vuotta vanha ja ainostaan täysin kaheli kuvittelee keksivänsä täällä muka jotain uutta ja ihmeellistä. Eiköhän tässä ajassa ole jo ehditty kaikki keksiä ja tehdä moneen kertaan aiemminkin? Ehkä ei maaplaneetalla ihan vielä, mutta jossain muualla ainakin.

        Ollaanhan me arvon Waidi, joskus cafeessa tsättäiltykkin. Ganda nicillä en kyllä siellä yleensä esiinny mutta kyllä tyylini yleensä joukosta erottuu.

        Ehkä ollaan suurinpiirtein saman ikäisiä sieluja, ehkäpä jopa samasta "sieluperheestä". Ken tietää? Jonain päivänä ehkä tietääkin! Tuskin mitään toistemme klooneja ollaan kuitenkaan??? :)

        >>Tuo mitä sanoit iloitsemisesta "vastustajan" voitosta repäisi kyllä suupielet korviin :-D Itse nautin tuon tunteen "tuottamisesta" toisille edelleen. Muutamakin ex-nainen on sanonut että "ei sun kanssa wide voi edes tapella kun olet iloisempi minun voitosta kuin minä itse" :-D


      • WideBelief
        Ganda kirjoitti:

        >>Monesti Ganda kirjoitat niin osuvia juttuja jotka voisivat olla kuin minun suustani, vaikka persoonatasolla lienemme kuitenkin "erilaisia" ainakin tämän inkarnaation osalta :-) Toisaalta "ihmekö" tuo>>

        Juu, minä uskonkin, ettei minussa ole mitään, mitä ei joissain toisessakin ihmisessä voisi olla, ja taas toisessa ihmisessä ei ole mitään, mikä ei voisi myös minussakin olla.

        En tiedä/muista mistä tämänkin idean olen päähäni saanut, mutta minusta se vaan tarkoittaa sitä, ettei kukaan oikeastaan "omista" täällä mitään, ei edes "viisauttaan", vaan kaikki on pikemminkin "yleisessä" käytössä.

        Väittävät, että näkyvä maailmankaikkeutemme on reilut 13 miljardia vuotta vanha ja ainostaan täysin kaheli kuvittelee keksivänsä täällä muka jotain uutta ja ihmeellistä. Eiköhän tässä ajassa ole jo ehditty kaikki keksiä ja tehdä moneen kertaan aiemminkin? Ehkä ei maaplaneetalla ihan vielä, mutta jossain muualla ainakin.

        Ollaanhan me arvon Waidi, joskus cafeessa tsättäiltykkin. Ganda nicillä en kyllä siellä yleensä esiinny mutta kyllä tyylini yleensä joukosta erottuu.

        Ehkä ollaan suurinpiirtein saman ikäisiä sieluja, ehkäpä jopa samasta "sieluperheestä". Ken tietää? Jonain päivänä ehkä tietääkin! Tuskin mitään toistemme klooneja ollaan kuitenkaan??? :)

        >>Tuo mitä sanoit iloitsemisesta "vastustajan" voitosta repäisi kyllä suupielet korviin :-D Itse nautin tuon tunteen "tuottamisesta" toisille edelleen. Muutamakin ex-nainen on sanonut että "ei sun kanssa wide voi edes tapella kun olet iloisempi minun voitosta kuin minä itse" :-D

        Tähän suuntaan itsekin asioita hahmotan. Omassa käsityksessäni sielulla (yhteys kaikkeuteen/kaikkeus) on jo kaikki tieto olemassa ja elämän elämisen ja kautta opettelemme muistamaan sitä tietoa joka "sisällä/ulkona" jo on olemassa. Oivallusten tai toteenpannun tiedon (viisastumisen) kautta muistamme aina hitusen lisää kokonaisuudesta.



        Paljonhan sitä asioita väitetään. Itse vielä oikeastaan yritän repiä nuppiani irti lineaarisesta aikakäsityksestä kohti "tämän yhden hetken" käsitystä. Kuoppainen on tie ja ehdollistumat tiukassa :-) Kyllä tuo 13miljardia vuotta aivan lineaarisessakin aikakäsityksessä tuntuu siinä määrin pitkältä ajalta että tosiaan ruutikin on "uudesti" keksitty moneen kertaan :-)



        Voipas olla että joku kerta sättäiltykin. Jotain tutun tuntuista otetta kirjoituksissasi olen ollut havaitsevinani.



        Paljon mahdollista. Kysytään Ken:ltä, eh. Uskoisinpa että sekin "aika" ja "paikka" tulee jossa asia selvinnee jollei jo tämän inkarnaation aikana :-) Eiköhän jokaisella sen verran ole "matkaa" takana miljardeine energiasekoituksineen että kloonimahdollisuus lienee poissuljettu :-D



        Itse kyllä seurailen aidon huvittuneena ihmisten halukkuutta kilpailuun mitä "ihmeellisimmistä" asioista. Kuinka paljon energiaa tuhlataan siihen että yritetään kaventaa toisen polkua sen sijaan että ymmerrättäisiin polun leveys :-) Toisaalta kaikki on hyvin tarkoituksellista. Toisten täytyy kilpailla päästäkseen itsensä kanssa eteenpäin. Aika on kisata, aika luovuttaa ja aika kulkea omaa tietä :-)



        Heh. Pompsahti vain ed. viestisi jälkeen pari sanontaa menneisyydestä mieleen ja kirjoitin samantien. Tuo omasta "häviöstä", toisen "voitosta" iloitseminen on toki tullut esille monessa muussakin yhteydessä.

        Eipä olisi suhde kovinkaan vakaalla pohjalla jos energia kuluisi "kiinni pitämiseen" vapauden kustannuksella :-D Kyllähän noissa ihaNaisissa on mystiikkaa ajoittain niin että chakrat paukkuu :-D

        Toisaalta kyllä se vastaus niihinkin mystiikoihin sisältä löytyy, koskapa menneissä elämissä molempia "rooleja" on läpikäyty. Ensisijaisesti ihmisiä ollaan.


    • andrei8

      joku voisi pitää joitain juttuja loukkaavana mutta kenenkään ei pidä ottaa itseensä. karman laki on mikä on oletko sinä tosen tuomitsija muista karman laki.

    • -Q-

      Jos nyt oikein tykkää kilpailla ja lyödä samantien päänsä seinään, niin nythän meillä on tämä iänikuinen "muslimiongelma", eli emme enää ole missään lintukodossa tämän uskonnon suhteen. Vaikka nyt joku loukkaantuisikin, niin minusta tuntuu että se uskonto pääasiassa elää vielä keskiaikaa. Sen verran erikoisia lausuntoja sieltä tulee, kuten esim. tämä että jos muslimi luopuu uskostaan, hänet saa tappaa:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000017077168

      Sieltä voi olla vähän vaikea löytää se kohta, mutta eiköhän kunnon heviuskovainen sen verran jaksa että etsii...

      Olen tietysti tuhma kun usutan että puskii, kokeilepa Hellukin tuolla siipiäsi, mutta tahtoisin esitellä esimerkin siitä miten vaikeaa uskovaisen kanssa voi olla, uskoipa tämä nyt sitten mihin hyvänsä. Ehkäpä Jeesus-fanittaja ymmärtäisi paremmin minkä vuoksi hänen juttunsa eivät aina oikein huvita jotain lillerilalleriuskovaista (=niitä jotka eivät tunnusta mitään tiettyä uskontoa), jos hän saisi itse tuta millaisia fundikset voivat olla.

      Minustahan on hulluuden huippu julistaa avoimesti netissä että sen ja sen saa tappaa kun se ei (enää) usko. Mutta ei tästä tämän enempää, islam on jotain mihin en enää aio sekaantua pätkän vertaa. Erityisesti täällä S24:ssä on joku aivan ihmeellinen politiikka, että kaikkia muita kyllä tukistetaan heti kun alkaa liian levottomia puhella, mutta muslimit saavat sanoa mitä vaan. Tämä on lyhytnäköistä toimintaa joka johtaa entistä suurempaa islam-vihaan. >:(

      • Anonyymi
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18228999/ihmisen-devoluutio-ja-ihmiskunnan-tuntematon-historia--kirjat
        Ihmisen devoluutio ja Ihmiskunnan tuntematon historia. Kirjat
        FORBIDDEN ARCHEOLOGY
        The Hidden History of the Human Race
        by Michael A. Cremo and Richard L. Thompson


        "Poikkeuksellisen kattava katsaus ihmiskunnan alkuperää koskevaan todistusaineistoon, mukaan lukien se, joka on jatkuvasti jätetty huomiotta vain siksi, että se ei sovi vallitsevaan oppiin."
        Tohtori Philip Johnson, Darwinin oikeudenkäynnin kirjoittaja, Kalifornian yliopisto, Berkeley.


        "Jos kirja antaa sysäyksen toisen ammattimaisen tutkimuksen aloittamiseen todisteista, jotka eivät sovi ihmisen evoluution viralliseen käsitykseen, se yksin riittää kunnianosoitukseksi sen kirjoittajille heidän tärkeästä panoksestaan ihmiskunnan historian tuntemukseen."
        Tohtori Siegfried Scherer
        Biologi, Münchenin ammattikorkeakoulu, Saksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe