Soi rokki-CD koneen uumenissa
Kun reissusta taas kotiin palataan
Vielä hetki, ja tää on todellista
Kuin pitkä voittoputki tuntemattomaan
Tiedän, ne siellä mua oottaa
Kamerat salamoineen
Kohta ne tivaa:
"Oliks siellä kivaa?
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otitko sä powerii?
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kunhan vain luistit nää kantaa.
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Käy luistit jäätä ahnehtimaan
Kun kaasun pohjaan painan bootsillain
On tuolla jossain uusi kaukaloni
Se pimeydessä mua odottaa.
Tiedän, jälleen se alkaa
Tulva kysymysten
Kohta ne tivaa:
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otiks sä powerii?
Kunhan vain luistit nää kantaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Kunhan vain luistit nää kantaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Matkalla huomiseen...
Ehkä voitin ehkä en
dudewater
3
316
Vastaukset
Ehkä otin ehkä en... sopisi semmosenaan jo Karalahteen tai Jantuseen, mutta hyvin tuo meni näinkin. Tämä oli selvästi parasta tekstiäsi.
- Laura1
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Laura1 kirjoitti:
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Jännityksellä odotamme Lauran avausta tällä saralla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest144751Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854231Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2453521Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053045Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma352599- 241941
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri61769Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed901658- 2251645
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell701578