Soi rokki-CD koneen uumenissa
Kun reissusta taas kotiin palataan
Vielä hetki, ja tää on todellista
Kuin pitkä voittoputki tuntemattomaan
Tiedän, ne siellä mua oottaa
Kamerat salamoineen
Kohta ne tivaa:
"Oliks siellä kivaa?
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otitko sä powerii?
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kunhan vain luistit nää kantaa.
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Käy luistit jäätä ahnehtimaan
Kun kaasun pohjaan painan bootsillain
On tuolla jossain uusi kaukaloni
Se pimeydessä mua odottaa.
Tiedän, jälleen se alkaa
Tulva kysymysten
Kohta ne tivaa:
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otiks sä powerii?
Kunhan vain luistit nää kantaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Kunhan vain luistit nää kantaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Matkalla huomiseen...
Ehkä voitin ehkä en
dudewater
3
320
Vastaukset
Ehkä otin ehkä en... sopisi semmosenaan jo Karalahteen tai Jantuseen, mutta hyvin tuo meni näinkin. Tämä oli selvästi parasta tekstiäsi.
- Laura1
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Laura1 kirjoitti:
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Jännityksellä odotamme Lauran avausta tällä saralla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3564807Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1304211Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12626Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2132555Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1042344Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42179Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441786Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71519- 311366
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii521361