Soi rokki-CD koneen uumenissa
Kun reissusta taas kotiin palataan
Vielä hetki, ja tää on todellista
Kuin pitkä voittoputki tuntemattomaan
Tiedän, ne siellä mua oottaa
Kamerat salamoineen
Kohta ne tivaa:
"Oliks siellä kivaa?
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otitko sä powerii?
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kunhan vain luistit nää kantaa.
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Käy luistit jäätä ahnehtimaan
Kun kaasun pohjaan painan bootsillain
On tuolla jossain uusi kaukaloni
Se pimeydessä mua odottaa.
Tiedän, jälleen se alkaa
Tulva kysymysten
Kohta ne tivaa:
Hei Jypit, oliks siellä kivaa?
Wallinheimo, otiks sä powerii?
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kunhan vain luistit nää kantaa
Kohti päivää parempaa ne mua kuljettaa
Ja rauhan taas mieleeni antaa
Ehkä voitin, ehkä en, mitä väliä sen?
Kunhan vain luistit nää kantaa
Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa
Matkalla huomiseen.
Matkalla huomiseen...
Ehkä voitin ehkä en
dudewater
3
330
Vastaukset
Ehkä otin ehkä en... sopisi semmosenaan jo Karalahteen tai Jantuseen, mutta hyvin tuo meni näinkin. Tämä oli selvästi parasta tekstiäsi.
- Laura1
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Laura1 kirjoitti:
Kaikki versiot eivät niin kovin hyviä ole olleet, mutta tässä oli jo eheyttä eri lailla ja kokonaisuus toimi:)
Jännityksellä odotamme Lauran avausta tällä saralla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560