KEPUn likaisten temppujen osasto

KEPUn likaisten temppujen osaston vetäjäksi saatiin mukavasti lähestyvien vaalien alla Jarmo Korhonen.

Korhonen on kovaotteinen loanheittäjä ja lähiaikoina näemme mitä tuleman pitää. Korhonen oli aikoinaan mm. suunnittelemassa Jäätteenmäen laittomuuksiin saakka mennyttä kampanjaa.

Kohta loka lentää vanhaan kunnon KEPU-tyyliin.

25

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viialainen&huumola

      Niinpä niin.

      Eikös vitutakin, kun kepu on niin kova juttu!

      • ..heh...

        Jos kaikki, mitä täällä kirjoitetaan, pitää paikkansa, Viialainen on joutunut painimaan aika monen tyypin kanssa.

        Kukahan tämän Huumolan jälkeen heitetään kehiin nimenä, joka on reuhannut?
        Huutolaa, Hautolaa ja Hiitolaa on jo tarjottu ennen Huumolaa.


      • ei aina muista
        ..heh... kirjoitti:

        Jos kaikki, mitä täällä kirjoitetaan, pitää paikkansa, Viialainen on joutunut painimaan aika monen tyypin kanssa.

        Kukahan tämän Huumolan jälkeen heitetään kehiin nimenä, joka on reuhannut?
        Huutolaa, Hautolaa ja Hiitolaa on jo tarjottu ennen Huumolaa.

        Sorry. Piti olla MARTTI HUUTOLA. Ei Huumola.


      • Siinä olet aivan oikeassa.

        KEPUssa sen sijaan ei ole mitään kovaa.


      • Elä hyvä mies huuva!!!
        ei aina muista kirjoitti:

        Sorry. Piti olla MARTTI HUUTOLA. Ei Huumola.

        Martti Huutola piti olla.
        Tottakai piti, niin.
        Onkohan seuraava nimi Pertti Virtanen?


      • ..heh..
        Elä hyvä mies huuva!!! kirjoitti:

        Martti Huutola piti olla.
        Tottakai piti, niin.
        Onkohan seuraava nimi Pertti Virtanen?

        Voi se hömelö heittää Pertti Viinasenkin nimen..


      • olettaisin sen olevan
        ..heh.. kirjoitti:

        Voi se hömelö heittää Pertti Viinasenkin nimen..

        sellainen nurkkakaappi, missä säilytetään viinapulloa?


      • Pertti-minäkin-ei jäbä.
        olettaisin sen olevan kirjoitti:

        sellainen nurkkakaappi, missä säilytetään viinapulloa?

        Jaa, että senkin nimi olisi Pertti. Enpä usko, että noin vahvasti kukaan senkkiään etunimellä hellittelisi.


      • Senkin lurjus)))
        Pertti-minäkin-ei jäbä. kirjoitti:

        Jaa, että senkin nimi olisi Pertti. Enpä usko, että noin vahvasti kukaan senkkiään etunimellä hellittelisi.

        Avaatko ovesi, tahdon niin huuliani kostuttaa jaloihin nesteisiisi, kuivaa kurkkuani elämän vedellä voidella.
        Jos et avaa, voipa taistelu tuima, sanakopu hurjin, siitä seurata.


      • juoksee vielä moni..
        Känä kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa.

        KEPUssa sen sijaan ei ole mitään kovaa.

        Vielä sossut kaipaavat Lankiaa ja kehuvat herrasmieheksi.


      • Santeri_Alkio
        juoksee vielä moni.. kirjoitti:

        Vielä sossut kaipaavat Lankiaa ja kehuvat herrasmieheksi.

        Eero Lankia on ollut aivan erinomainen puoluesihteeri. Hänen ansiostaan puolue on pysynyt koossa.

        Anneli Jäätteenmäen epäammattimainen ja lähes rikollinen toiminta olisi saattanut johtaa Keskustan oppositioon. Eero Lankia ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kuitenkin saivat puolueen rauhoitettua.

        Eero Lankia on sitä paitsi oivallisesti osannut selitellä mm. Vanhasen naisseikkailuja ja niistä seurannutta avioeroa.


      • Keskustan koossa
        Santeri_Alkio kirjoitti:

        Eero Lankia on ollut aivan erinomainen puoluesihteeri. Hänen ansiostaan puolue on pysynyt koossa.

        Anneli Jäätteenmäen epäammattimainen ja lähes rikollinen toiminta olisi saattanut johtaa Keskustan oppositioon. Eero Lankia ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kuitenkin saivat puolueen rauhoitettua.

        Eero Lankia on sitä paitsi oivallisesti osannut selitellä mm. Vanhasen naisseikkailuja ja niistä seurannutta avioeroa.

        ja hajottaa SDP:n.


      • Raskas kestopuna
        Keskustan koossa kirjoitti:

        ja hajottaa SDP:n.

        Sekö pyrkii hajottamaan SDP:n?
        Eikö ne ole puhuneet, että, jos Korhonen jotain hajottaa, niin hajottaminen lähtee Korhosen omasta puolueesta?
        No, kaipa sinä tiedät:))


      • jo hajalla
        Raskas kestopuna kirjoitti:

        Sekö pyrkii hajottamaan SDP:n?
        Eikö ne ole puhuneet, että, jos Korhonen jotain hajottaa, niin hajottaminen lähtee Korhosen omasta puolueesta?
        No, kaipa sinä tiedät:))

        se vain pitää tuoda yleiseen tietoisuuteen.


      • arskaturtiainen
        Senkin lurjus))) kirjoitti:

        Avaatko ovesi, tahdon niin huuliani kostuttaa jaloihin nesteisiisi, kuivaa kurkkuani elämän vedellä voidella.
        Jos et avaa, voipa taistelu tuima, sanakopu hurjin, siitä seurata.

        Tuo oli hieno! Lainasitko jostakin vai väkerritkö itse?


      • en voi vastata
        Santeri_Alkio kirjoitti:

        Eero Lankia on ollut aivan erinomainen puoluesihteeri. Hänen ansiostaan puolue on pysynyt koossa.

        Anneli Jäätteenmäen epäammattimainen ja lähes rikollinen toiminta olisi saattanut johtaa Keskustan oppositioon. Eero Lankia ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kuitenkin saivat puolueen rauhoitettua.

        Eero Lankia on sitä paitsi oivallisesti osannut selitellä mm. Vanhasen naisseikkailuja ja niistä seurannutta avioeroa.

        nimimerkilläni, sillä olet niin lähellä totuutta:-)


      • kenen sanoja mitkäkin ovat.
        arskaturtiainen kirjoitti:

        Tuo oli hieno! Lainasitko jostakin vai väkerritkö itse?

        Vaatimattomuus estää vastaamasta.
        Epäluulo panee epäilemään, että vittuilet.
        Täydellisyyden tavoittelu ajaa epätoivoon.
        Kunnianhimo kaiken perkeleellisimpänä piiskurina.


      • lyhyestä värssy kaunis
        kenen sanoja mitkäkin ovat. kirjoitti:

        Vaatimattomuus estää vastaamasta.
        Epäluulo panee epäilemään, että vittuilet.
        Täydellisyyden tavoittelu ajaa epätoivoon.
        Kunnianhimo kaiken perkeleellisimpänä piiskurina.

        Jospa muutkin osaisivat kiteyttää noin kun itse osaat!


      • TULEVA POLIITIIKKO
        Santeri_Alkio kirjoitti:

        Eero Lankia on ollut aivan erinomainen puoluesihteeri. Hänen ansiostaan puolue on pysynyt koossa.

        Anneli Jäätteenmäen epäammattimainen ja lähes rikollinen toiminta olisi saattanut johtaa Keskustan oppositioon. Eero Lankia ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kuitenkin saivat puolueen rauhoitettua.

        Eero Lankia on sitä paitsi oivallisesti osannut selitellä mm. Vanhasen naisseikkailuja ja niistä seurannutta avioeroa.

        OLEN TAVANNUT LANKIAN JA MUSTA MIES VAIKUTTI IHAN REHTILTÄ JAMPALTA..JARMO KORHONEN VAIKUTTAA VÄHÄN LIIAN RADIKAALILTA MUTTA VOI MUUTTUA AJAN MYÖTÄ..
        TIMO KALLI ON EHKÄ MALTILLISEMPI...EERO LANKIA OLI AIKA SELLAINEN PERSOONALLINEN POLITIIKKO JOKA OLISIN ITSE OLLUT...


      • on kaikki
        Känä kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa.

        KEPUssa sen sijaan ei ole mitään kovaa.

        pehmeää, ainakin se!


    • Utelias

      Mitä laittomuuksia jäätteenmäen kampanjassa oli?

    • sikanteri

      Jarmo Korhoselta voi odottaa ihan mitä vain. Känä kirjoitti taas kerran täyttä asiaa.

      • levittää pellolle

        Harmi vaan, että Känättäjän paska on niin kevyttä, ettei hyödytä mitenkään kasvustoa.

        Känänpaskanlevittäminen sopiikin paremmin kaupunkilaispuutarhoihin. Helvetin pieni pussukka N-P-K:ta on puhetta parempi!


      • sitä se on
        levittää pellolle kirjoitti:

        Harmi vaan, että Känättäjän paska on niin kevyttä, ettei hyödytä mitenkään kasvustoa.

        Känänpaskanlevittäminen sopiikin paremmin kaupunkilaispuutarhoihin. Helvetin pieni pussukka N-P-K:ta on puhetta parempi!

        ....hengenheimolainen "ulosteiden" hajusta päätellen.
        Mitä hän "syö" sitähän ulostaakin.
        Älykkyysosamäärä korkeintaan alta torihinnan.


      • älä syytä suotta
        sitä se on kirjoitti:

        ....hengenheimolainen "ulosteiden" hajusta päätellen.
        Mitä hän "syö" sitähän ulostaakin.
        Älykkyysosamäärä korkeintaan alta torihinnan.

        Sitä saa mitä tilaa.....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe