onko teillä naispuolisia ystäviä? :)
Miehet
16
1173
Vastaukset
- Pate..
Eipä oikein ole. Haluaisitko sinä olla ystäväni?
- lempi
meistä ainakin kirjoittelu ystäviä tulla :)
- CharlieChaplin
Kyssäri tuo oli ja mitä haluat siitä kuulla vastaukseksi?
- lempi
että onko naispuolisia ystäviä.
Oikeastaan tuli mieleen siitä, kun laitoin tuonne kysymyksen, että mitä miehet ajattelevat naisista, joilla on miespuolisia ystäviä.
Ja vastaukset olivat tosi negatiivisia.
Niinpä aloin miettimään, että eikö miehillä sitten ole naispuolisia ystäviä, jotta ymmärtäisivät mistä on kyse kyseisessä kysymyksessä. Eli esim. lapsuuden ystävät tai vaikka sukulaismiehet, sukuun naidut miehet yms. Kivoja ihmisiä, joiden kanssa ei ole ollut lainkaan romanttisia hetkiä. Kuitenkin ystäviä.
Olen sitä mieltä, että nainen ja mies voivat olla pelkästään ystäviä useimmiten, ja että myös ystävyys on tärkeä osa seurustelua, vaikkakin toki romanttisissa suhteissa on paljon muutakin. Ja pelkissä ystävyyssuhteissa taasen romantiikka puuttuu.
Ja romanttinen suhde tietty ihan toisella tavalla erityinen, vaikka ystävätkin ovat toki tärkeitä.
- Teppo
Minulla on joitakin naistuttuja, muttei varsinaisia ystäviä. Suurin osa on sellaisia, joiden kanssa toivosi olevan viritystä, mutta en ole saanut aikaiseksi, tai sitten en ole saanut naisen puolelta vastausta. Toisaalta on myös kavereiden tyttöystäviä ja vaimoja, joiden kanssa tulee välillä puhuttua (varsinkin kännissä) avoimemmin, kun ei omille kavereille voi joistain asioista puhua. Kavereiden tyttöystävissä on myös se hyvä, että ne on varattuja, ja koska en missään tapauksessa varattuja yritä, niin siitä puuttuu se tietty "yrittäminen", mikä kaikkiin vapaisiiin naistuttuihin on.
- lempi
kuitenkin vähän niin kuin ystäviä nuo ystäviesi puolisot?
- hossi
on.
- lempi
juttu. Kyllä miesten ja naisten väliset ystävyysuhteetkin voivat olla tosi kivoja, eikö totta? :)
- hossi
lempi kirjoitti:
juttu. Kyllä miesten ja naisten väliset ystävyysuhteetkin voivat olla tosi kivoja, eikö totta? :)
toki :o) Kivahan heidän kanssa on aikaa viettää ja höpistä asioista mitä ei vältämättä miesten kesken tulisi puhuttua ja muutenkin ajanvietto on jotenkin erinlaista ku mies kavereiden kanssa. :o)))
Mitä enemmän luen näitä viestejä, sitä onnekkaammaksi, mutta myös omituisemmaksi tunnen itseni. Minulla on useampikin naispuolinen ystävä, joiden kanssa ei ole mitään virityksiä.
Ihmettelen aina, miten monet miehet niin usein tuntevat seksuaalista vetovoimaa jokaiseen ystävälliseen naiseen. Minusta kun on paljon naisia, jotka ovat mukavia, mutta eivät viehätä minua. Sitten on niitäkin, jotka ovat kyllä perin viehättäviä ja mukavia, mutta täysin mahdottomia ajateltavaksi naisystäväksi.
Onhan aivan eri asia olla ystävä kuin seurustella jonkun kanssa.- lempi
totta. Vaikka kyllä on kiva, mikäli tietynlaista ystävyyttä on mukana myös parisuhteessa.
Ihmettelen itsekin usein, että miten on mahdollista, että miesten ja naisten välistä ystävyyttä pidetään niin outona asiana.
Ehkä siksi kyseisten miesten on vaikeata ymmärtää, että osa naisista ja miehistä voi hyvinkin olla ystävyksiä.
- scale
mutta ne on pääosin työkavereita.
- erhh
On mulla yksi live elämässä ja loput mailailu kavereita.
- Manfred
Ei kyllä miespuolisiakaan.
- Syltty__
Kotipaikkakunnalta lähtöisin olevia kavereita, joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia mailin välityksellä. Joskus käydään kylässä.
Sukulaiset/sukuun naidut ovat sukulaisia eivät siis ystäviä. Kaverit on kavereita eivät ystäviä.
Kavereita minulla on paljon, ystäviä vain muutama (vain miespuolisia nykyään). Naiset kuuluvat kategoriaan "hyvän päivän" tutut. Ystäväksi heistä ei ole (IMO).
Kaikki ystävyyttä/kaveruutta korostaneet naiset (tähän mennessä) ovat ennemmin tai myöhemmin ilmaiseet kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen tai ystävyyteen.
Viimeisetkin naispuoliset "kaverini" ovat häipyneet viimeistään siinä vaiheessa, kun on minulla seurustelukumppani vaihtunut, jolloin näille viimeisillekin selvisi, että he heistä ei tule koskaan minun tyttöystävää/vaimoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998