haluaisin ottaa suihin

neiti-86

mua harmittaa suunnattomasti se etten seurustele,haaveilen usein ottavani suihin,se olisi nimittäin varmasti upeaa..monesti kun näen pojan/miehen jossain,ensimmäinen ajatus on,miltä hän näyttää jos otan hältä suihin..oonko jotenki outo?!

31

9829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeli

      et oo ollenkaa outo :)
      nii kukas sä olitkaa...

    • guru

      et ole outo.
      saisit ottaa multa jos me
      joskus sattumalta tavattais ja
      vain kysyisit sitä...

    • -Sauli-

      LAITA POSTIA MULLE [email protected] KATOTAAN MITÄ TEHDÄÄN ASIAN HYVÄKSI... EHKÄ VOISI KEHKEYTYÄ KUNNON SUHDE MEILLE...

    • Tontza

      Saat ottaa multa kunhan vastailet tähän viestiin. Oon 17v.

    • Oke

      Otaha yhteyttä, nii saat vakiokaverin tohon hommaan. Tai vaikka vain kerran...se tuntuu ihanalta. Oon parikymppinen jätkä pääkaupunkiseudulta...

    • Oke
      • tim

    • reidar

      todellakin,todennäköisesti et tule selviämään tästä dilemmasta ilman vakavia komplikaatioita,vastaavissa tapauksissa maailmalla on hyvin usein käynyt niin että potilaasta on tullut täydellinen ihmisraunio hyvinkin nopeasti,olet sillä tiellä jo huolestuttavan pitkällä,ainoa radikaali hoitotoimenpide on se että otat massiivisesti suihin mitä erilaisimmilta ihmisiltä ja niin, miksei tässä tapauksissa eläimiltäkin,onhan kyseessä sentään sinun henkesi!Määrään lääkkeeksi n.500ml spermaa vuorokaudessa suun kautta nautittuna,mielellään homo sapiens merkkisen eliön sellaista.Hätätapauksessa myös muut käyvät.ps.Korkeasaaressa on aika viriilejä norsuja,niiltä saisi aika kätevästi isommankin satsin....No niin poistukaa!

    • Marcus

      ...eihän tuo ole ollenkaan poikkeavaa ;o) Kukas kundi ei suihinotosta pitäisi. Multa saa ainakin ottaa suihin milloin vaan...;)

    • a

      neito-86, eli oikeesti pojannaskali-86, saamaan kiimaset nilkit esiin koloistaan, HAH-HAH-HAA...

    • Dj mendez

      ja missäs päin sie asustelet?

      • neiti-86

        täällähän minä...länsirannalla.:9


    • neiti-86

      oho!!!enpä odottanut että mulle joku vastais!ja kun huomasin että näin monta...huhhuh.ja siis todellakin olen tyttö,enkä mikään ärsyttävä pojannaskali,joka kiusaa muita.saatampa jollekki vaikka vastata...jos he mulle laittaa lisää postia tänne?joten miehet...

      • ozzy

        ei ihme ku et seurustele.. sähän oot lihapulla!! kannattas varmaan vähän laihutella ja silleen!! Eipä varmaan..


      • Marcus

        ...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.


      • Marcus
        Marcus kirjoitti:

        ...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.

        jostain syystä sähköossu ei tullut tohon viestin, mutta tuleehan se näinkin.

        [email protected]


    • Mies
    • joonas

      moi!määkin oon 16 vuotias mistä päin oot mää oon jyväskylästä multa saisit ottaa suihin!T:Joonas

    • Poikkeuksellinen

      Neuvona kerron, että tuo toiveesi on helppo toteuttaa, mutta älä vastaa mihinkään noista sähköpostiosoitteista. Löydät kyllä miehen ihan jostain muualtakin. Ei kannata kaikenmaailman epätoivoisiin nettiseksimiehiin vajota.
      Niin, etkä ole outo, mutta vältä noita kaikkia lokkeja. Eivät nuo vastaajat sinusta tai sinun hyvinvoinnistasi ole kiinnostuneita, he vain hamuavat nautintoa ja veikkaan, ettet taatusti keneltäkään heistä löydä itsellesi nautintoa.
      - mies 22v -

      • neiti-86

        kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.


      • poikkeuksellinen
        neiti-86 kirjoitti:

        kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.

        Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.


      • Görän
        poikkeuksellinen kirjoitti:

        Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.

        ...senkin pervo!


    • Anonyymi

      Sä saat ottaa multa suihin ihan koska vaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liekkö tätäkään neitoo oikeesti ees olemassakaan 😉

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­ään u­­­ude­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://5555523.com/H/Oe1G 👈

    • Anonyymi

      ntaisin sulle.

    • Anonyymi

      et oo outo. haluan antaa sulle-

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei oo. Ois kiva antaa sulle. Käytän kireitä housuja ja aina tytöt kattovat mun alapuolta, muttei koskaan mun yläpäätä. Vaikka oon fiksu.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe