mua harmittaa suunnattomasti se etten seurustele,haaveilen usein ottavani suihin,se olisi nimittäin varmasti upeaa..monesti kun näen pojan/miehen jossain,ensimmäinen ajatus on,miltä hän näyttää jos otan hältä suihin..oonko jotenki outo?!
haluaisin ottaa suihin
31
9440
Vastaukset
- poikkeli
et oo ollenkaa outo :)
nii kukas sä olitkaa... - guru
et ole outo.
saisit ottaa multa jos me
joskus sattumalta tavattais ja
vain kysyisit sitä... - -Sauli-
LAITA POSTIA MULLE [email protected] KATOTAAN MITÄ TEHDÄÄN ASIAN HYVÄKSI... EHKÄ VOISI KEHKEYTYÄ KUNNON SUHDE MEILLE...
- Tontza
Saat ottaa multa kunhan vastailet tähän viestiin. Oon 17v.
- Oke
Otaha yhteyttä, nii saat vakiokaverin tohon hommaan. Tai vaikka vain kerran...se tuntuu ihanalta. Oon parikymppinen jätkä pääkaupunkiseudulta...
- Oke
nii, mun maili on [email protected] mailaahan sinne
- reidar
todellakin,todennäköisesti et tule selviämään tästä dilemmasta ilman vakavia komplikaatioita,vastaavissa tapauksissa maailmalla on hyvin usein käynyt niin että potilaasta on tullut täydellinen ihmisraunio hyvinkin nopeasti,olet sillä tiellä jo huolestuttavan pitkällä,ainoa radikaali hoitotoimenpide on se että otat massiivisesti suihin mitä erilaisimmilta ihmisiltä ja niin, miksei tässä tapauksissa eläimiltäkin,onhan kyseessä sentään sinun henkesi!Määrään lääkkeeksi n.500ml spermaa vuorokaudessa suun kautta nautittuna,mielellään homo sapiens merkkisen eliön sellaista.Hätätapauksessa myös muut käyvät.ps.Korkeasaaressa on aika viriilejä norsuja,niiltä saisi aika kätevästi isommankin satsin....No niin poistukaa!
- Marcus
...eihän tuo ole ollenkaan poikkeavaa ;o) Kukas kundi ei suihinotosta pitäisi. Multa saa ainakin ottaa suihin milloin vaan...;)
- a
neito-86, eli oikeesti pojannaskali-86, saamaan kiimaset nilkit esiin koloistaan, HAH-HAH-HAA...
- Dj mendez
ja missäs päin sie asustelet?
- neiti-86
täällähän minä...länsirannalla.:9
- neiti-86
oho!!!enpä odottanut että mulle joku vastais!ja kun huomasin että näin monta...huhhuh.ja siis todellakin olen tyttö,enkä mikään ärsyttävä pojannaskali,joka kiusaa muita.saatampa jollekki vaikka vastata...jos he mulle laittaa lisää postia tänne?joten miehet...
- ozzy
ei ihme ku et seurustele.. sähän oot lihapulla!! kannattas varmaan vähän laihutella ja silleen!! Eipä varmaan..
- Marcus
...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.
- Marcus
Marcus kirjoitti:
...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.
jostain syystä sähköossu ei tullut tohon viestin, mutta tuleehan se näinkin.
[email protected]
- Mies
Moi
Kävisinkö sulle vastaa ainakin
niin sovitaan
[email protected] - joonas
moi!määkin oon 16 vuotias mistä päin oot mää oon jyväskylästä multa saisit ottaa suihin!T:Joonas
- Poikkeuksellinen
Neuvona kerron, että tuo toiveesi on helppo toteuttaa, mutta älä vastaa mihinkään noista sähköpostiosoitteista. Löydät kyllä miehen ihan jostain muualtakin. Ei kannata kaikenmaailman epätoivoisiin nettiseksimiehiin vajota.
Niin, etkä ole outo, mutta vältä noita kaikkia lokkeja. Eivät nuo vastaajat sinusta tai sinun hyvinvoinnistasi ole kiinnostuneita, he vain hamuavat nautintoa ja veikkaan, ettet taatusti keneltäkään heistä löydä itsellesi nautintoa.
- mies 22v -- neiti-86
kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.
- poikkeuksellinen
neiti-86 kirjoitti:
kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.
Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.
- Görän
poikkeuksellinen kirjoitti:
Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.
...senkin pervo!
- Anonyymi
Sä saat ottaa multa suihin ihan koska vaan
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://6122333.com/H/1bZ8 👈
- Anonyymi
Liekkö tätäkään neitoo oikeesti ees olemassakaan 😉
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://5555523.com/H/Oe1G 👈
- Anonyymi
ntaisin sulle.
- Anonyymi
et oo outo. haluan antaa sulle-
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T7f7E4
- Anonyymi
Ei oo. Ois kiva antaa sulle. Käytän kireitä housuja ja aina tytöt kattovat mun alapuolta, muttei koskaan mun yläpäätä. Vaikka oon fiksu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.545395- 864124
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3612446Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3271002Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69994- 61803
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46786Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja100776Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52749- 26740