Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

haluaisin ottaa suihin

neiti-86

mua harmittaa suunnattomasti se etten seurustele,haaveilen usein ottavani suihin,se olisi nimittäin varmasti upeaa..monesti kun näen pojan/miehen jossain,ensimmäinen ajatus on,miltä hän näyttää jos otan hältä suihin..oonko jotenki outo?!

30

8911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeli

      et oo ollenkaa outo :)
      nii kukas sä olitkaa...

    • guru

      et ole outo.
      saisit ottaa multa jos me
      joskus sattumalta tavattais ja
      vain kysyisit sitä...

    • -Sauli-

      LAITA POSTIA MULLE [email protected] KATOTAAN MITÄ TEHDÄÄN ASIAN HYVÄKSI... EHKÄ VOISI KEHKEYTYÄ KUNNON SUHDE MEILLE...

    • Tontza

      Saat ottaa multa kunhan vastailet tähän viestiin. Oon 17v.

    • Oke

      Otaha yhteyttä, nii saat vakiokaverin tohon hommaan. Tai vaikka vain kerran...se tuntuu ihanalta. Oon parikymppinen jätkä pääkaupunkiseudulta...

    • Oke
      • tim

    • reidar

      todellakin,todennäköisesti et tule selviämään tästä dilemmasta ilman vakavia komplikaatioita,vastaavissa tapauksissa maailmalla on hyvin usein käynyt niin että potilaasta on tullut täydellinen ihmisraunio hyvinkin nopeasti,olet sillä tiellä jo huolestuttavan pitkällä,ainoa radikaali hoitotoimenpide on se että otat massiivisesti suihin mitä erilaisimmilta ihmisiltä ja niin, miksei tässä tapauksissa eläimiltäkin,onhan kyseessä sentään sinun henkesi!Määrään lääkkeeksi n.500ml spermaa vuorokaudessa suun kautta nautittuna,mielellään homo sapiens merkkisen eliön sellaista.Hätätapauksessa myös muut käyvät.ps.Korkeasaaressa on aika viriilejä norsuja,niiltä saisi aika kätevästi isommankin satsin....No niin poistukaa!

    • Marcus

      ...eihän tuo ole ollenkaan poikkeavaa ;o) Kukas kundi ei suihinotosta pitäisi. Multa saa ainakin ottaa suihin milloin vaan...;)

    • a

      neito-86, eli oikeesti pojannaskali-86, saamaan kiimaset nilkit esiin koloistaan, HAH-HAH-HAA...

    • Dj mendez

      ja missäs päin sie asustelet?

      • neiti-86

        täällähän minä...länsirannalla.:9


    • neiti-86

      oho!!!enpä odottanut että mulle joku vastais!ja kun huomasin että näin monta...huhhuh.ja siis todellakin olen tyttö,enkä mikään ärsyttävä pojannaskali,joka kiusaa muita.saatampa jollekki vaikka vastata...jos he mulle laittaa lisää postia tänne?joten miehet...

      • ozzy

        ei ihme ku et seurustele.. sähän oot lihapulla!! kannattas varmaan vähän laihutella ja silleen!! Eipä varmaan..


      • Marcus

        ...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.


      • Marcus
        Marcus kirjoitti:

        ...niin minäkin. Mistä tarkemmin? Voitais vaikka tavata joskus...;) Ite oon myös tällä hetkellä L-Suomessa, aika lähellä rannikkoa. Ois kiva, jos näpytteleisit mulle jotain juttuu.

        jostain syystä sähköossu ei tullut tohon viestin, mutta tuleehan se näinkin.

        [email protected]


    • Mies
    • joonas

      moi!määkin oon 16 vuotias mistä päin oot mää oon jyväskylästä multa saisit ottaa suihin!T:Joonas

    • Poikkeuksellinen

      Neuvona kerron, että tuo toiveesi on helppo toteuttaa, mutta älä vastaa mihinkään noista sähköpostiosoitteista. Löydät kyllä miehen ihan jostain muualtakin. Ei kannata kaikenmaailman epätoivoisiin nettiseksimiehiin vajota.
      Niin, etkä ole outo, mutta vältä noita kaikkia lokkeja. Eivät nuo vastaajat sinusta tai sinun hyvinvoinnistasi ole kiinnostuneita, he vain hamuavat nautintoa ja veikkaan, ettet taatusti keneltäkään heistä löydä itsellesi nautintoa.
      - mies 22v -

      • neiti-86

        kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.


      • poikkeuksellinen
        neiti-86 kirjoitti:

        kiitos.tiän et täällä parveillee noita niin kutsuttuja "lokkeja",jotka haluu VAAN et esim joku ottaa suihin.en aio vastata noihin koska kaikki taitaa olla liian kaukaa ja siitä voi jo paljon päätellä millainen ihminen on,kun ehdottelee tytölle joka on vielä "sakkolihaa"..mutta kiitos.

        Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.


      • Görän
        poikkeuksellinen kirjoitti:

        Joo eipä kestä. Jos olet tosissasi tuon asian kanssa niin kannattaa bongata sieltä kotipaikkakunnalta joku kivan näköinen kundi joka on mieluiten sitten suurin piirtein ikäisesi. Netistä tuollaista hakevat lähinnä sellaiset ihmiset, jotka joku fyysisistä, psyykkisistä tai sosiaalisista syistä ovat kyvyttömiä hankkimaan seuraa muuten. Veikkaan, että noistakin vastaajista 30% on ukkomiehiä, 40 % on sosiaalisesti heikkolahjaisia/rumia tai omaavat todella epämielyttävän persoonan. Loput ovat joko pervoja ja/tai epätoivoisia.

        ...senkin pervo!


    • Anonyymi

      Sä saat ottaa multa suihin ihan koska vaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liekkö tätäkään neitoo oikeesti ees olemassakaan 😉

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­ään u­­­ude­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://5555523.com/H/Oe1G 👈

    • Anonyymi

      ntaisin sulle.

    • Anonyymi

      et oo outo. haluan antaa sulle-

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe