Eli listatkaa kaikki hyvät komediat (mielellään tyyliin american pie jne...) tähä ketjuu.kiitos jo etukäteen!
ps. vanhat toiminta komediat kuten beverly hills kyttä jne. käyvät myös!
Nuoriso komedioita
3
1447
Vastaukset
- _N22_
Mies ja alaston ase leffat on kyllä helmiä. Se Leslie Nielsen on niin hyvä,ettei ikinä..=D Kiva kun näyttivät tv:stä ne kaikki. Vanha mies.. En nyt tiedä onko tämä mikään nuoriso komedia,mutta hauska silti..
- Nahkhiirmes
Porky´s sarja, Screwballs I ja II, Kaasukuningas eli Kingfrat, Animal House, Polttarit, Lääkäriopisto eli Stiches, Sotilasopisto eli Up the Academy, Autokoulun apuluokka eli Moving violations. Tuossa oli muutama joista osa ei ihan mene nuorisokomedian sapluunaan.
- Kitsunegari
American Pie-sarjan parhaimmistoa on ehdottomasti The Wedding kun Stifler panee Jimin isoäitiä ja syö koiranpaskaa, Jim ajelee alapää-karvoituksensa ja heittää ne ikkunasta kaiken kansan niskaan ja siinä on aikas raju se poliisi ja siivooja-kohtaus (Fintch suklaakastikkeissa siellä tiskipöydän kaapissa.) Lopussa ylläriylläri Paul pitää hauskaa taas Stiflerin mamman kanssa. Kannattaa katsoa myös American Pie Bandcamp jossa Stifun broidi elelee orkesterileirillä. Sitten ehkä huono tulos mutta hyvä yritys American Pie-imitaatiosta olis Not Another Teen Movie. Kannattanee googlettaa vielä niin saat koko Jenkkilän kattavan teinileffa-atlaksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588