Seksikö likaista?

Zello Punkt

Te miehet, jotka vaaditte tulevalta tyttöystävältänne/vaimoltanne neitsyyttä tai ainakin vähäisiä seksikokemuksia: miksi?

Valitsitteko lapsena kaverinne sen perusteella, ovatko he leikkineet joskus muiden kanssa?

Mikä tekee seksistä (naisen harrastamana) jotenkin likaista tai huonoa? Eikö seksi ole luonnollinen osa elämää, joka tuottaa nautintoa molemmille osapuolille?

Jos olet sitä mieltä, että joku toinen mies kuin sinä naisen sisällä tekee naisesta kevytkenkäisen ja likaisen, millaisena pidät silloin oman sukupuolesi edustajia? Miten mies pystyy pilaamaan naisen?

Ettekö ymmärrä, että tuomitsemalla ja tyrmäämällä seksuaalisesti aktiiviset naiset sahaatte omaa oksaanne? Etsitte passiivisia naisia ja myöhemmin valitatte, kuinka pihtaava vaimo pilaa elämänne ja etsitte seksiä muilta naisilta. Onko ajattelussanne minkäänlaista logiikkaa?

36

2703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Protostar.

Suhteeseen etsitään sitä suht puhdasta, EI yhdenillan juttuja harrastanutta, mukavaa ja kilttiä naista. Ei tässä nyt mitään passiivisuutta ajatella, vaan sitä että jakorasiat ei vaan nappaa. Kyllä me otetaan kun akat pildeä tarjoaa. Mutta se on vaan sitä ihteään. Seurusteluun me halutaan jotain täydellisempää, pysyvämpää, erilaisempaa..

• mielipide.

Ja se on sitten SIVUSEIKKA, kuinka monta eukkoa olet ITSE porannut, eikös..??

• Hullu Nuhhija

Mee tonne islam-palstalle, siellä niitä vaatimuksia taidetaan esittää enemmänkin.

• scale

olen näistä asioista ap. kirjoittajan kanssa.

• sanna.

Minäkin olen samaa mieltä - hyvä kirjoitus.

• Teppo

Naiseen, joka on antanut liian monelle, ei voi luottaa. Ja naisen uskollisuus on miehelle ehkä vielä tärkeämpää kuin miehen uskollisuus naiselle.

• Zello Punkt

mutta jos perustelisit väittämiäsi, kuvio voisi mennä monimutkaisemmaksi... ja mielenkiintoisemmaksi.

Siispä: Perustele!

• ihmettelee.

"Ja naisen uskollisuus on miehelle ehkä vielä tärkeämpää kuin miehen uskollisuus naiselle."

MIKSI VITUSSA MUKA NÄIN?

• INA
        ihmettelee. kirjoitti:

"Ja naisen uskollisuus on miehelle ehkä vielä tärkeämpää kuin miehen uskollisuus naiselle."

MIKSI VITUSSA MUKA NÄIN?

Mies kerran näin sanoo, niin tottakai se on näin:D :D *heh heh heee*

• pesässä
        ihmettelee. kirjoitti:

MIKSI VITUSSA MUKA NÄIN?

Ettei eukko mene paukahtamaan paksuksi toiselle ukolle ja uskottele omalle että penska olisi tämän. Huomattavasti yleisempää kuin luullaan. DNA-testi pitäisi olla pakollinen.

Siinä saattaa hymy olla tiukassa kun makselee elareita toisen alkuun panemasta mukulasta..

• MMies

Eiköhän ihmisillä ole oikeus päättää, mitä elämällään tekevät. Toiset tahtovat harrastaa seksiä usean kumppanin kanssa, toiset eivät. Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla samanlaisia tai ajatella/käyttäytyä samalla lailla. Mitään perimmäistä Totuutta ei kuitenkaan ole olemassa. Pääasia, että ihminen itse on onnellinen- tai kuvittelee olevansa.

• seliseliseli

Koska holtiton ja kevytkenkäinen seksinmetsästys jää helposti tavaksi, kuten mikä tahansa muukin riippuvuus.

Miehestä on hauskaa leikitellä helpon ja kyltymättömän naisen kanssa, mutta ei sellaisesta naisesta ole tulevien lasten äidiksi.

• scale

Kyllä niistä tulee ihan hyviä äitejä.

• seliseliseli
        scale kirjoitti:

Tietysti joku voi sopeutua ja muuttaa seksuaalista käytöstään. Mutta kuinka todennäköistä se on? Kuinka todennäköisesti alkoholisti raitistuu? Kannattaako riksi?

• sds.
        scale kirjoitti:

Turpaan tulee jos petät sitä nykyistäs. T: Yks tuttu

• scale
        seliseliseli kirjoitti:

Tietysti joku voi sopeutua ja muuttaa seksuaalista käytöstään. Mutta kuinka todennäköistä se on? Kuinka todennäköisesti alkoholisti raitistuu? Kannattaako riksi?

liittyy usein tiettyyn elämänvaiheeseen. Nuoret ihmiset etsivät itselleen kumppania. Siinä sivussa naidaan. Kun se oikea löytyy, niin normaalit kuviot tulevat päällimmäisiksi. Tullaan rakastetuksi ja rakastetaan. Ei siihen aiempi liihoittelu vaikuta pätkääkään. Päteekö muuten tuo sinun teoriasi meihin miehiinkin? Ts. jos mulla on ollut useita suhteita ennen nykyistäni, olenko epäluotettava ja potentiaalinen pettäjä?

• scale
        sds. kirjoitti:

Turpaan tulee jos petät sitä nykyistäs. T: Yks tuttu

toisiamme. Ja muuten ohhoh ollaanpas sitä agressiivisella päällä. :(

• nainen.

Ja yhtä vähän MINÄ otan sen "helppoheikin" miehen AVIOMIEHEKSENI!

• saara.
        scale kirjoitti:

liittyy usein tiettyyn elämänvaiheeseen. Nuoret ihmiset etsivät itselleen kumppania. Siinä sivussa naidaan. Kun se oikea löytyy, niin normaalit kuviot tulevat päällimmäisiksi. Tullaan rakastetuksi ja rakastetaan. Ei siihen aiempi liihoittelu vaikuta pätkääkään. Päteekö muuten tuo sinun teoriasi meihin miehiinkin? Ts. jos mulla on ollut useita suhteita ennen nykyistäni, olenko epäluotettava ja potentiaalinen pettäjä?

Kerrankin asiaa!:)

• jaana.
        scale kirjoitti:

toisiamme. Ja muuten ohhoh ollaanpas sitä agressiivisella päällä. :(

No se on joku ...tun pikkupoika taas, joka vain UNEKSII SEKSISTÄ!

• scale
        jaana. kirjoitti:

No se on joku ...tun pikkupoika taas, joka vain UNEKSII SEKSISTÄ!

Keskustelu täällä alkaa olla pikkuisen asiatonta. Taidan sitten painua uneksimaan, no hyvää yötä nyt kuitenkin :)

• Muikku.

Ja taas tässä nähdään yhden ihmisen kaksinaismoralismia. Sinä saat siis panna ketä haluat ja kuinka paljon haluat mutta naisen pitää olla suurinpiirtein neitsyt.

"Miehestä on hauskaa leikitellä helpon ja kyltymättömän naisen kanssa, mutta ei sellaisesta naisesta ole tulevien lasten äidiksi"

Voiko joku tosiaan olla noin yksinkertainen?

• Rowen82

Naisystävää etsiessäni toivoin (en kuitenkaan vaatinut), ettei nainen olisi seksin osalta kovin kokenut, vaan mieluiten neitsyt. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä minkään seksin likaisena pitämisen kanssa, vaan syy on se, etten itsekään ollut harrastanut seksiä kenenkään kanssa ennen kuin tämän vuoden alussa aloin seurustella. Tämä ei silti merkitse, että olisin ollenkaan passiivinen seksuaalisesti. Seksuaalisesti voi olla aktiivinen, vaikka seksistä joissain tapauksissa pidättäytyisikin.

Toivoin siis, että nainen olisi seksuaalisesti "samalla viivalla" minun kanssani, ja että hänellä olisi samansuuntaiset periaatteet kuin minullakin. Halusin sinkkuna ollessani jättää seksin vakituiseen suhteeseen, enkä näin ollen hakenut mitään yhden yön juttuja (joita en kuitenkaan pidä minään syntinä). Lisäksi minun mielestäni suhde saisi kestää mahdollisimman pitkään, ja sen eteen pitää olla valmis tekemään myös kompromisseja ja uhrauksia.

Tyttöystäväni olikin neitsyt tavatessamme (siitä huolimatta hän on seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen, kuten minäkin), ja tuntui miellyttävältä, että ensimmäinen rakastelukertamme oli meille kummallekin ensimmäinen kerta.

• MMies

" Halusin sinkkuna ollessani jättää seksin vakituiseen suhteeseen, enkä näin ollen hakenut mitään yhden yön juttuja (joita en kuitenkaan pidä minään syntinä). Lisäksi minun mielestäni suhde saisi kestää mahdollisimman pitkään, ja sen eteen pitää olla valmis tekemään myös kompromisseja ja uhrauksia."

Tuota kutsutaan romantiikaksi, mitä nämä porvari-horoperseet ja huoripukit eivät tajua. Tunneköyhyyttä tai realismia, miten vain. Itse ainakin hyväksyn sen, että joillakin ihmisillä on "yleviä periaatteita" ja ovat valmiita elämään niiden mukaan. Jos jotain, niin enemmän romatiikkaa tämä maailma kaipaisi.

• Zello Punkt
        MMies kirjoitti:

" Halusin sinkkuna ollessani jättää seksin vakituiseen suhteeseen, enkä näin ollen hakenut mitään yhden yön juttuja (joita en kuitenkaan pidä minään syntinä). Lisäksi minun mielestäni suhde saisi kestää mahdollisimman pitkään, ja sen eteen pitää olla valmis tekemään myös kompromisseja ja uhrauksia."

Tuota kutsutaan romantiikaksi, mitä nämä porvari-horoperseet ja huoripukit eivät tajua. Tunneköyhyyttä tai realismia, miten vain. Itse ainakin hyväksyn sen, että joillakin ihmisillä on "yleviä periaatteita" ja ovat valmiita elämään niiden mukaan. Jos jotain, niin enemmän romatiikkaa tämä maailma kaipaisi.

Ei minullakaan ole mitään yleviä periaatteita vastaan. Ylevyys kylläkin tuppaa karisemaan periaatteista, jos velvoittaa muita elämään niiden mukaan ja itse huitelee miten huvittaa. Tämä ei tietenkään koske kaikkia miehiä (eikä naisiakaan), mutta muutama on jo tähänkin ketjuun ehtinyt vastata itse paneskelevansa näitä "helppoja" naisia, mutta odottavansa vaimoltaan "siveellistä" käytöstä / pidättäytymistä.

Romantiikassa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Kaksinaismoralismissa sitä vastoin... No, se nyt vaan on syvältä. Enkä aio perustella tätä väitettäni mitenkään :)

• Zello Punkt

asiallisesta ja hyvästä vastauksesta!

• MMies
        Zello Punkt kirjoitti:

Ei minullakaan ole mitään yleviä periaatteita vastaan. Ylevyys kylläkin tuppaa karisemaan periaatteista, jos velvoittaa muita elämään niiden mukaan ja itse huitelee miten huvittaa. Tämä ei tietenkään koske kaikkia miehiä (eikä naisiakaan), mutta muutama on jo tähänkin ketjuun ehtinyt vastata itse paneskelevansa näitä "helppoja" naisia, mutta odottavansa vaimoltaan "siveellistä" käytöstä / pidättäytymistä.

Romantiikassa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Kaksinaismoralismissa sitä vastoin... No, se nyt vaan on syvältä. Enkä aio perustella tätä väitettäni mitenkään :)

Liha on heikko, mutta tahto vahva. Onhan tuo naurettavaa odottaa muilta jotain, mihin ei itse kykene.

• Tasapuolisuutta

Sinulla on vanhaa tietoa.. Nykyää mies haluaa saman vertaisen naisen itselleen kuin itsekkin on.. Kokenut mies haluaa kokeneen naisen, koska hän tietää saavansa näin hyvää seksiä.. Kokematon mies haluaa itselleen kokemattoman naisen, koska ei tiedä mitä menettää.. ;-)

• CharlieChaplin

Ei siinä seksissä ole mitään pahaa ja en tyrmää Naista sen vuoksi! kunhan huolehtii että partneri käyttää kondomia!

• ollaan niin ressukoita ja epävarmoja seksuaalisesta kyvykkyydestämme :-) Eihän se käy päinsä että joku muu kuin ite ois ollu parempi pano omalle muijakaverille :-) Mitä enemmän entisiä hoitoja sitä todennäköisemmin niistä on löytyny niitä todellisia 'uroksia' itseen verrattuna.

Ja ennen mitään lässyn lässyn lää juttuja,miesten mielissä seksi on välineurheilua / tekniikkalaji ja sillä hyvä,sillä oo mitään tekemistä asian kanssa että sattuis olemaan muuten jotenkin soppelimpi äijä jollekkin naikkoselle.

ps. neitsyet / alta kolmen äijän kanssa panneet saa ilmoittautua meikäläiselle :-)

• vaikka vain

yhden miehen kanssa olen ollut. Hän olikin saastainen, ällöttävä munanletkuttaja. Nyt pitäisi elää sen tunteen kanssa.

• himokas neitsyt

Ei mies toki halua ihan lahnaa naista.
      On tullut valittua siveellinen neitsytvaimo joka varmasti ei pysty vertaamaan miestään edellisiin ja joka todennäköisesti on uskollinen. Mutta tällaisen naisen pitäisi avautua seksuaalisuuteen oman miehensä kanssa. Ei muiden. Himokas neitsyt on paras -himokas siis vain oman miehensä kanssa.

• NormiNainen

Niin se vain on. Itse en ole koskaan kenenkään miehen huorittelevan naista koska tällä nyt on sattunut olemaan pari miestä kuukauden sisällä. Muilta naisilta tätä olen kuullut useinkin. Olemmeko keskimääräisesti vain niin kateellisia kun joku nyt saakin juuri sen miehen jonka olisit itse halunnut.

• Naisten (ja saamattomien teinipoikien) hommaa tuo huorittelu. Enpä ole sellaista miesten suusta kuullut.

• Kärmestys

Seksuaalisesti aktiivinen nainen ei tarkoita sitä että tarvii olla tuhoton määrä eri kumppaneiden kanssa suoritettuja panoja.
      Meinaatko ettei sellaisilla naisilla ole kokemusta seksistä joilla on takanaan pidempi aikainen suhde tai useampikin?
      Toiset vaan tarvii seksistä nauttiakseen syvempiä tunteita ja toiselle riittää kun sitä vaan saa.
      Huomattavasti parempi valinta pidemmän päälle on se nainen joka ei niistä panoista nauti pelkästään fyysisenä toimituksena.
      Moraalikysymys myös.

• wanker

a) koen epäoikeudenmukaisena, että nainen on saanut paljon seksiä ja itselle ei ole lohjennut (herrasmies ei ehdottele)
      b) en kestäisi sitä, että vieras mies virnuilee kun kainalossani on hänen entinen hoitonsa
      c) jakorasia on epäluotettava pettämisasioissa
      Lyhyesti sanottuna syynä ovat kateus ja omistushalu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1933
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1633
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1593
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1301
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      8
      1265
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      901
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      885
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      842
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      807
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe