On aika

Wanhusx

loukkaavaa, että "aikuiset" ihmiset haukkuvat täällä bändiä, jota teinit diggaavat. Kyllähän tekin, jotka täällä haukutte ja haistattelette jotakin musiikkia olette kuunnelleet ennen nykyistä fyysistä ikäänne. Henkisesti olette selvästi jääneet ala-asteelle. Musiikki on musiikkia ja makuja on monia, niin aikuisilla kuin lapsilla. Älkää pistäkö pienempiänne matalaksi, ette haluaisi, että teille niin tehtäisiin. Ja kun tämä on 69 palsta, niin voin sanoa, näin vanhmepana raskasta rokkia ja heviä paljon kuunnelleena, että Jyrkin ääni on ainutlaatuinen suomalaisessas tai ihan kansainvälisessäkin musiikissa. Hän osaa myös käyttää sitä, toisin kuin monet. Musiikin soundeista ja muista efekteistä voi sitten olla montaa mieltä. Teini-ikäisilläkin on siihen oikeus, menkää itseenne ja miettikää. Monet tänne kirjoittavat innoissaan löydettyään mielestään upean bändin, ja te jotkut tietyt nasta-aivot mollaatte. Olkaa mitä mieltä tahdotte, mutta miettikää ennen kuin kirjoittelette teitä nuoremmille kaiken tietäviä mielipiteitänne. Ja sitä miten kirjoitatte.

7

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.S.

      Mutta jos oisit kuunnellut vieläkin enemmän raskasta musiikkiia huomaisit että tuon jyrki 69:n ääni on huono kopio type o negativen peter steelen äänestä.Jätkän ääni sortuu välillä kun ei ääniala riitä.Todella ainutlaatuista,aivan uskomatonta. Ainoa asia koko bändissä,joka saa minut takajaloilleen on tuon "ainutlaatuisen synkän" tms lauluäänen kehuminen,muuten tehkööt työttömät pitkätukat mitä tykkäävät.Kiitos kuitenkin asiantuntijan mielipiteestä.

      • minäpä taas

        siispä, totuuden sanoakseni en juurikaan ole kuunnellut 69 eyesiä, koska tietyistä syistä se ei ole minun juttuni. Olen kuunnellut hard rokkia ja heviä koko ikäni. Ja ikää on aika paljon. Mutta 69 en ole kuunnellut juuri ollenkaan, vain satunnaisia pätkiä sieltä täältä biiseistä. Mutta siihen olen niinäkin alle puolen minuutin hetkinä kiinnittänyt huomion, että jyrkillä on hyvä ääni, tarpeeksi erikoinen ja muutenkin potentiaalinen. Kuuntelen aika lailla erilaista musaa, mutta en menisi jyrkiä haukkumaan kuitenkaan. Monella laulajalla, jotka ovat menestyneet on aika kapea ääniala, ja he laulavat sen mukaista musiikkia. Monet toistavat itseään vuosikaudet, kuten esim. jotkut kotimaiset artistit. En puhu nyt mistään raskaasta musasta, lähinnä iskelmästä ja tangosta. Kuuntelen enempi vanhaa heviä ja rokkia, ja joitakin kotimaisia uusia (ainakin minulle uusia) metallibändejä. Aikoinaan kuuntelin useilla soittokämpillä (en ole mikään bändäri) että olen kyllä nähnyt ja kuullut musiikin tekemistä alusta loppuun. Ja monenlaista siihen liittyvää asiaa. En ole sen asiantuntemattomampi kuin sinäkään uskoisin, mutten varmaankaan sen asiantuntevampikaan. Musiikki on kuitenkin pohjimmiltaan täysin makuasia. 69 eyesistä minulla olisi paljonkin sanottavaa, negatiivistakin. En halua ruotia bändin soitantoa kuitenkaan enempää, vaikka voisinkin. Minusta se synkkä lauluääni sopii heidän musiikkiinsa hyvinkin ja pidänkin siitä, mutta on joitakin asioita, joista en pidä musiikissaan. En vain ymmärtänyt mitä työttömillä pitkätukilla oli asian kanssa tekemistä. Ikävä (?) kyllä en ole kuunnellut type o negativeä enkä kuullut Peter Steelen lauluääntä. Siinä mielessä kommenttini oli ehkä hätiköity. Mutta olenhan kalkkis jo, en voi kaikkea tietääkään, mutta huomautan, että kehityskelpoinen kalkkis kuitenkin. Heh.


    • minäkin voisin

      haukkua kaikki jo pelkästään sen perusteella, että ovat kuunnelleet jossain vaiheessa Mikko Alatalon Känkkäränkkää tai Rölliä, että miten ovat pystyneet kuuntelemaan tuollaista soopaa. Miten on lapset??? Voisin arvostella ystävieni ala-asteikäisiä lapsia Smurffien kuuntelusta ja sättiä heitä siitä, etteivät kuuntele kunnon musiikkia. Kyllä minäkin allekirjoitan Petteri Teräs mukailun ja sen, että ei se Jyrki aivan omalla luonnollisella äänialallaan lauleskele, mutta eipä tuo ole hidastanut muutamien 69Eyes-biisien diggailuani. Ja varsinkin Blessed Be albumi on mielestäni parhainta 69Eyesia.

    • synt. 1970

      olen 36 vuotias ja kuuntelen pelkästään raskasta musiikkia. T69E on tosi hyvä vaikka oonki kalkkis! Ei kande ottaa liian vakavasti mitä tänne kirjotellaan.

    • Vanhus nro 2

      Jännä miten tämä bändi on niin lujasti leimattu teini-pissisten suosikkibändiksi. Olen bändin muutaman kerran nähnyt livenä ja mielestäni se on kyllä HELVETIN hyvä livebändi. Ottaen huomioon että äijillä on jo ikää neljänkympin tietämillä ja parikymmentä vuotta soittohommia takana niin kertaakaan en ole pettyneenä keikoilta lähtenyt; päin vastoin; ihan tulee nuoruus mieleen ja Hanoi Rocks parhaimmillaan (se alkuperäinen ainoa oikea, ei tämä nykyinen sekundaversio....). Sitä gootti/heavy yms lässytystä en oikein tajua koska tämähän on (livenä) oikea rehellinen vanhan kansan rokkibändi, heittävät kevyesti omilla (hyvillä) biiseillä puolentoistatunnin setin, riippumatta paikasta. Olen nähnyt bändin pikkukuppilassa jossa lava on niin pieni että hyvä kun äijät ja romut sinne mahtuivat, samoin olen nähnyt bändin isolla festarilavalla eikä ollut intensiteetissä eroa. Tosin festarikeikalla tuli lyhyempi setti ilm. aikataulullisista syistä.
      Levyt niillä ei jostain syystä onnistu; se JLM on vissiin pikkurilli jäykkänä tunkemassa niitä syntetisaattoreitaan joka rakoon, mutta livenä kun turhat kilinät ja helinät on riisuttu pois niin kyllä vanhan sydäntä lämmittää.
      Viimeksi olen fanittanut näin tosiaan joskus kivikaudella (1980-luvulla) Hanoi Rocks:ia.
      Mutta minä nyt olenkin vaan vanha kalkkis jonka horinoista ei tarvi välittää....

      • Ravenheart

        Kerrankin asiallinen kommentti jonka kirjottaja selvästi tietääkin mistä puhuu. Samaa ei voi todellakaan sanoa kaikista täällä kirjottelevista henkilöistä..


    • RockVampire

      kerrankin asiaa!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe