Teille

...

Te olette kaikki pinnallisia idiootteja jotka eivät kykene pätkääkään syvällisempään ajatteluun. Viestit ovat täällä lähinnä suuttuneiden pissisten ja viisastelevien fooruminörttien vikinää, kun ei kestetä totuutta omasta lempibändistä. Mutta sitä on turha selittää teille koska kykenette vain capsin raiskaukseen ja huutomerkin toistamiseen. Luultavasti paras esimerkki tällaisesta paalupäästä on nimimerkki "RockVampire", jonka viestejä seuratessa olen saanut useasti maittavat naurut. Huvittavaa, kuinka tyhmiä ihmisiä suomesta löytyykin.


Kesäisin Terveisin: Se henkilö, joka sanoi totuuden himistä.

41

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

      samanlainen runkkari kuin muutkin. Samoja palstoja luet ja kirjoittelet yhtä "syvällisiä" tänne. Ja nostat itsesi vielä muiden yläpuolelle. Etkö keksinyt enää mitään syvällistä omasta lempparimusiikistasi? Minä yleensä pysyttelen kokonaan poissa sellaisilta palstoilta jotka ovat mielestäni ala-arvoisia, enkä tuhlaa energiaani niihin, saatikka päde sillä, että omaan itse aivan ylimaalisen hienostuneen ja hyvän musiikkimaun ja pystyn analysoimaan musiikkia ja sanoituksia eri tavoin. Laitappas esimerkkiä omista lempibändeistä niin saat kuulla niistä muutaman "totuuden".

      • ...

        Puhuit itsesi pussiin. Tämä palsta, tai minun kirjoitukseni näyttävät olevan mielestäsi ala-arvoisia, mutta silti vastasit tähän. Kuulut selvästi ryhmään 2, eli viisasteleviin fooruminörtteihin.
        Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, painu vittuun. Olen täynä kaltaisiasi idiootteja, joiden on aina puututtava suunnitelmiini. Tämä viesti oli tarkoitettu palstan pissiksille, jotka eivät ymmärrä totuutta.


      • vaikutat olevan
        ... kirjoitti:

        Puhuit itsesi pussiin. Tämä palsta, tai minun kirjoitukseni näyttävät olevan mielestäsi ala-arvoisia, mutta silti vastasit tähän. Kuulut selvästi ryhmään 2, eli viisasteleviin fooruminörtteihin.
        Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, painu vittuun. Olen täynä kaltaisiasi idiootteja, joiden on aina puututtava suunnitelmiini. Tämä viesti oli tarkoitettu palstan pissiksille, jotka eivät ymmärrä totuutta.

        jopa alemmalla henkisellä tasolla kuin kuvittelemasi ns. pissikset. Ei sinullakaan tuntunut olevan mitään sanottavaa. Taidat olla sama henkilö joka saarnaa useilla muillakin musiikkipalstoilla omaa "totuuttaan" eri bändeistä.

        Enkä minä nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle, johan jo todistin sen olemalla tälläkin foorumilla, ja sitäpaitsi minusta on mukava lukea näitä palstoja. Ja minä olen sellainen runkku, että tulen puuttumaan suunnitelmiisi myöhemminkin jos minua huvittaa, joten voit olla enemän täynnä kaltaisiani idiootteja. Ja nyt minulla alkaa todella huvittamaan.


      • ...
        vaikutat olevan kirjoitti:

        jopa alemmalla henkisellä tasolla kuin kuvittelemasi ns. pissikset. Ei sinullakaan tuntunut olevan mitään sanottavaa. Taidat olla sama henkilö joka saarnaa useilla muillakin musiikkipalstoilla omaa "totuuttaan" eri bändeistä.

        Enkä minä nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle, johan jo todistin sen olemalla tälläkin foorumilla, ja sitäpaitsi minusta on mukava lukea näitä palstoja. Ja minä olen sellainen runkku, että tulen puuttumaan suunnitelmiisi myöhemminkin jos minua huvittaa, joten voit olla enemän täynnä kaltaisiani idiootteja. Ja nyt minulla alkaa todella huvittamaan.

        Edeleenkään tässä ei ole kyse miten käytän vapaa-aikaani, tai mihin olen kirjoitellut viestejäni, joten surkeat näkemyksesi eivät kiinnosta.


      • mukaindividualisti
        ... kirjoitti:

        Edeleenkään tässä ei ole kyse miten käytän vapaa-aikaani, tai mihin olen kirjoitellut viestejäni, joten surkeat näkemyksesi eivät kiinnosta.

        täällä itket? Taitaa ottaa jostakin ihme syystä sulla koville, kun HIM, Nightwish ja 69eyes menestyy? Olet kovat jätkä kun auot päätä ja vittuilet lapsille ja teini-ikäisille. Ja sitten kun tulee jotain vähän kovempaa argumentointia niin menee pupu pöksyyn ja vinkuminen alkaa. Vdä kuule siitä astmapiipustasi pitkä henkonen ja mene analysoimaan omaa ubermetaalisia. Ja näkyy kiinnostavan meikääisenkin mielipiteet kun niihin vastailet.


      • ...
        mukaindividualisti kirjoitti:

        täällä itket? Taitaa ottaa jostakin ihme syystä sulla koville, kun HIM, Nightwish ja 69eyes menestyy? Olet kovat jätkä kun auot päätä ja vittuilet lapsille ja teini-ikäisille. Ja sitten kun tulee jotain vähän kovempaa argumentointia niin menee pupu pöksyyn ja vinkuminen alkaa. Vdä kuule siitä astmapiipustasi pitkä henkonen ja mene analysoimaan omaa ubermetaalisia. Ja näkyy kiinnostavan meikääisenkin mielipiteet kun niihin vastailet.

        Ei ole tämä foorumi nähnytkään. Lähinnä katkerien fanipoikien epätoivoista tilitystä, kun ei kestetä totuutta. Haha


      • nimissä
        ... kirjoitti:

        Ei ole tämä foorumi nähnytkään. Lähinnä katkerien fanipoikien epätoivoista tilitystä, kun ei kestetä totuutta. Haha

        sun pitää käydä julistamassa samaa "totuuttasi" myös Negativen, Uniklubin, Lovexin ja muiden palstoilla. Muuten olet aivan turha jätkä. Nyt olet vain turha jätkä.


      • ...
        nimissä kirjoitti:

        sun pitää käydä julistamassa samaa "totuuttasi" myös Negativen, Uniklubin, Lovexin ja muiden palstoilla. Muuten olet aivan turha jätkä. Nyt olet vain turha jätkä.

        Minä saan käydä missä haluan, paskat minä sinun standardien mukaan topicceja aloittelen.


      • näitä
        ... kirjoitti:

        Minä saan käydä missä haluan, paskat minä sinun standardien mukaan topicceja aloittelen.

        valittavia teinimetallisteja löytyy aina avautumaan rokki ja goottipalstoille? Ihmettelenpä vaan. Ja mitä tuolla yleensä saavutetaan? Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.


      • ...
        näitä kirjoitti:

        valittavia teinimetallisteja löytyy aina avautumaan rokki ja goottipalstoille? Ihmettelenpä vaan. Ja mitä tuolla yleensä saavutetaan? Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.

        Siihen valitukseen on kyllä ihan hyvä syykin. Sitä minä en ymmärrä miksi ihmiset eivät voi ikinä uskoa totuutta.


      • jotakin...
        ... kirjoitti:

        Siihen valitukseen on kyllä ihan hyvä syykin. Sitä minä en ymmärrä miksi ihmiset eivät voi ikinä uskoa totuutta.

        keskenkasvuista teinimetallistia? Kaltaisiisi ahdaskatseisiin nuoriin tyyppeihin törmää silloin tällöin, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, ja luulevat omaavansa absoluuttisia totuuksia, sekä ovat olevinaan niin kypsiä, että voi herttileijaa... Mutta sitten kun olet vanhempi niin avautuu nämä asiat sinullekin hieman eri näkökulmasta. Vanhempana voit jo hieman naureskella, että tulipahan kuunneltua aikoinaan aika hupaisaa musaa ja auottua päätään ihan turhaan. Se kuuluu nuoruuteen, että kapinoidaan, mutta et kai sinä nuorempiasi vastaan kapinoi? Yleensä sitä kapinoidaan vanhempia ja auktoriteetteja vastaan. Vai etsitkö sinä tarkoituksella itseäsi nuorempia ja ehkä heikompia kohteita jolla sitten buustaat egoasi? Silloinhan et ole tavallista koulukiusaajaa kummempi, tosin täytyy muistaa myös, että koulukiusaajat saattavat olla itsekin uhreja. Valtavirtaa vastaan sinä tunnutkin kapinoivan, se on jo tullutkin selväksi. Mutta laitetaan nyt tämä todellakin ikäsi piikkiin. Toisaalta ymmärrän sinua, mutta toisaalta en ollenkaan.


      • ...
        jotakin... kirjoitti:

        keskenkasvuista teinimetallistia? Kaltaisiisi ahdaskatseisiin nuoriin tyyppeihin törmää silloin tällöin, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, ja luulevat omaavansa absoluuttisia totuuksia, sekä ovat olevinaan niin kypsiä, että voi herttileijaa... Mutta sitten kun olet vanhempi niin avautuu nämä asiat sinullekin hieman eri näkökulmasta. Vanhempana voit jo hieman naureskella, että tulipahan kuunneltua aikoinaan aika hupaisaa musaa ja auottua päätään ihan turhaan. Se kuuluu nuoruuteen, että kapinoidaan, mutta et kai sinä nuorempiasi vastaan kapinoi? Yleensä sitä kapinoidaan vanhempia ja auktoriteetteja vastaan. Vai etsitkö sinä tarkoituksella itseäsi nuorempia ja ehkä heikompia kohteita jolla sitten buustaat egoasi? Silloinhan et ole tavallista koulukiusaajaa kummempi, tosin täytyy muistaa myös, että koulukiusaajat saattavat olla itsekin uhreja. Valtavirtaa vastaan sinä tunnutkin kapinoivan, se on jo tullutkin selväksi. Mutta laitetaan nyt tämä todellakin ikäsi piikkiin. Toisaalta ymmärrän sinua, mutta toisaalta en ollenkaan.

        Aivan turha sinun on minua muihin teineihin sekoittaa varsinkaan kun et elämästäni tiedä mitään.

        Olen kurkkuani myöten täynnä idiootteja, jotka eivät ymmärrä totuutta, vaan väittävät vastaan yrittäen samalla päteä teinimetallisteista.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Aivan turha sinun on minua muihin teineihin sekoittaa varsinkaan kun et elämästäni tiedä mitään.

        Olen kurkkuani myöten täynnä idiootteja, jotka eivät ymmärrä totuutta, vaan väittävät vastaan yrittäen samalla päteä teinimetallisteista.

        Miksi pitää väittää vastaan, kun 69 eyes kerran on pissisbändi. Kukaan ei usko sitä vain sen takia koska olen teini. Niin tyhmiä te olette.


      • käyttäydyt
        ... kirjoitti:

        Aivan turha sinun on minua muihin teineihin sekoittaa varsinkaan kun et elämästäni tiedä mitään.

        Olen kurkkuani myöten täynnä idiootteja, jotka eivät ymmärrä totuutta, vaan väittävät vastaan yrittäen samalla päteä teinimetallisteista.

        kuin tyypillinen kapeakatseinen teinimetallisti, niin minkä muunkaan johtopäätöksen voin sinusta tehdä? Lisäksi olet vielä huomionkipeä, ole kuitekin onnellinen, että sinuun on kiinnitetty huomiota, koska sitähän sinä myös olet tullut täältä hakemaan. Tiedätkö kuinka keskenkasvuisen kuvan annat itsestäsi? Arvaa.


      • mielipiteesi
        ... kirjoitti:

        Miksi pitää väittää vastaan, kun 69 eyes kerran on pissisbändi. Kukaan ei usko sitä vain sen takia koska olen teini. Niin tyhmiä te olette.

        teininä on minulle saman arvoinen kuin ns. "pissisten" mielipiteet sinulle. Sinulla ei ole tarpeeksi arvostettavaa ja vakuuttavaa kokemuspohjaa eli elämänkokemusta ja -katsomusta tehdä kovin empiirsiä päätelmiä. Toisinsanoen sinulla ei ole pätkääkään auktoriteettia.


      • ...
        mielipiteesi kirjoitti:

        teininä on minulle saman arvoinen kuin ns. "pissisten" mielipiteet sinulle. Sinulla ei ole tarpeeksi arvostettavaa ja vakuuttavaa kokemuspohjaa eli elämänkokemusta ja -katsomusta tehdä kovin empiirsiä päätelmiä. Toisinsanoen sinulla ei ole pätkääkään auktoriteettia.

        Totuuteen ei mitään auktoriteettia tarvitakkaan. Tiedän monia yli 20 vuotiaita jotka ovat täsmälleen samaa mieltä kanssani. Ovatko hekin sitten arvottomia auktoriteetittomia teinejä?


      • ahdasmielisiä
        ... kirjoitti:

        Totuuteen ei mitään auktoriteettia tarvitakkaan. Tiedän monia yli 20 vuotiaita jotka ovat täsmälleen samaa mieltä kanssani. Ovatko hekin sitten arvottomia auktoriteetittomia teinejä?

        ja kapeakatsantoisia auktoriteettomia ihmisiä minulle, varsinkin kun olen heitä vielä huomattavasti vanhempi ja olen itse harrastanut musiikkia ja toiminut musiikin alalla monta vuotta. Miten he voivat olla oikeammassa kuin jotkut muut? Se on vain tietyn ryhmän mielipide, eivät he edusta kuin pientä ryhmää. Ei totuutta ole. On vain yleisiä ja hyvinkin stereotyyppsiä luuloja. Ja varsinkin vanhemmat ihmiset eivät jaksa pitää melua siitä musiikista mitä kuuntelevat, kyllä 69Eyesia kuuntelee moni tavallinen vanhempi rokki-ihminen, mutta kun nuorison keskuudessa on muotia pähkäillä pissiksistä, niin kaikki mihin he koskevat muuttuu muka kuraksi. Tosi lapsellinen ja kapeakatseinen näkökanta niiltä, jotka pitävät itseään parempina kuin ns. pissikset.

        Omaan sen verran kokemusta näistä asioista joten voin muodostaa omat mielipiteeni. Ja tiedän siitäkin puolesta ketkä oikein ostavat ja mitä musiikkia. Muiden musiikkimaulle ja mieltymyksille en voi mitään, mutta sanotaanko, että nuorille ihmisille merkitsee myös ulkomusiikilliset seikat paljon ja ne vaikuttavat heidän käyttäytymiseensä ja päätelmiinsä. Ikävä kyllä pakko yleistää, ei tietenkään päde kaikkiin.


      • suorastaan
        mukaindividualisti kirjoitti:

        täällä itket? Taitaa ottaa jostakin ihme syystä sulla koville, kun HIM, Nightwish ja 69eyes menestyy? Olet kovat jätkä kun auot päätä ja vittuilet lapsille ja teini-ikäisille. Ja sitten kun tulee jotain vähän kovempaa argumentointia niin menee pupu pöksyyn ja vinkuminen alkaa. Vdä kuule siitä astmapiipustasi pitkä henkonen ja mene analysoimaan omaa ubermetaalisia. Ja näkyy kiinnostavan meikääisenkin mielipiteet kun niihin vastailet.

        rakastan sinua ja terävää älyäsi ja sanavalintojasi. Tosi.


      • tässä sulle
        ... kirjoitti:

        Ei ole tämä foorumi nähnytkään. Lähinnä katkerien fanipoikien epätoivoista tilitystä, kun ei kestetä totuutta. Haha

        sulle vastataan kovasti argumentoiden (minkä olet kirjoituksillasi ansainnut) se poistetaan moderaattorin toimesta tältä palstalta. Itse voit kyllä kirjoitella tänne mitä ala-arvoisempia kommenttejasi ja haukkua pienempiäsi erittäin törkeästi. Ota onkeesi, kun sanon, että kaikki ei ole sinullekaan mahdollista. Voi tulla seurauksia ellet siisti suutasi. Älyä jo. Vai oletko täysi idiootti? Onko älykkyysosamääräsi alle 150?


      • Tärkeä pointti
        ahdasmielisiä kirjoitti:

        ja kapeakatsantoisia auktoriteettomia ihmisiä minulle, varsinkin kun olen heitä vielä huomattavasti vanhempi ja olen itse harrastanut musiikkia ja toiminut musiikin alalla monta vuotta. Miten he voivat olla oikeammassa kuin jotkut muut? Se on vain tietyn ryhmän mielipide, eivät he edusta kuin pientä ryhmää. Ei totuutta ole. On vain yleisiä ja hyvinkin stereotyyppsiä luuloja. Ja varsinkin vanhemmat ihmiset eivät jaksa pitää melua siitä musiikista mitä kuuntelevat, kyllä 69Eyesia kuuntelee moni tavallinen vanhempi rokki-ihminen, mutta kun nuorison keskuudessa on muotia pähkäillä pissiksistä, niin kaikki mihin he koskevat muuttuu muka kuraksi. Tosi lapsellinen ja kapeakatseinen näkökanta niiltä, jotka pitävät itseään parempina kuin ns. pissikset.

        Omaan sen verran kokemusta näistä asioista joten voin muodostaa omat mielipiteeni. Ja tiedän siitäkin puolesta ketkä oikein ostavat ja mitä musiikkia. Muiden musiikkimaulle ja mieltymyksille en voi mitään, mutta sanotaanko, että nuorille ihmisille merkitsee myös ulkomusiikilliset seikat paljon ja ne vaikuttavat heidän käyttäytymiseensä ja päätelmiinsä. Ikävä kyllä pakko yleistää, ei tietenkään päde kaikkiin.

        tarvitsekaan voida mitään kenenkään musiikkimaulle. Se on vapaa tahto ja halu ja mieltymys mitä kukin kuuntelee ja niin se menee juuri oikein. Kenenkään ei tarvitse voida mitään kenenkään musiikkimaulle. Kaikki musiikkimaut ovat oikein ja kukin saa vapaasti kuunnella mitä haluaa ja hehkuttaa sitä niin paljon kuin haluaa. Voisin sanoa, että musiikkimaku on osa ihmisen persoonallisuutta, eikä sitä voi kukaan toinen ihminen rajoittaa tai estää. Tsemppiä!


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        Puhuit itsesi pussiin. Tämä palsta, tai minun kirjoitukseni näyttävät olevan mielestäsi ala-arvoisia, mutta silti vastasit tähän. Kuulut selvästi ryhmään 2, eli viisasteleviin fooruminörtteihin.
        Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, painu vittuun. Olen täynä kaltaisiasi idiootteja, joiden on aina puututtava suunnitelmiini. Tämä viesti oli tarkoitettu palstan pissiksille, jotka eivät ymmärrä totuutta.

        ja mitäs suunnitelmia sulla oli???? ai niin joo yrität paukuttaa muitten päihin jotain olematonta "totuutta" :D


      • RockVampire
        jotakin... kirjoitti:

        keskenkasvuista teinimetallistia? Kaltaisiisi ahdaskatseisiin nuoriin tyyppeihin törmää silloin tällöin, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, ja luulevat omaavansa absoluuttisia totuuksia, sekä ovat olevinaan niin kypsiä, että voi herttileijaa... Mutta sitten kun olet vanhempi niin avautuu nämä asiat sinullekin hieman eri näkökulmasta. Vanhempana voit jo hieman naureskella, että tulipahan kuunneltua aikoinaan aika hupaisaa musaa ja auottua päätään ihan turhaan. Se kuuluu nuoruuteen, että kapinoidaan, mutta et kai sinä nuorempiasi vastaan kapinoi? Yleensä sitä kapinoidaan vanhempia ja auktoriteetteja vastaan. Vai etsitkö sinä tarkoituksella itseäsi nuorempia ja ehkä heikompia kohteita jolla sitten buustaat egoasi? Silloinhan et ole tavallista koulukiusaajaa kummempi, tosin täytyy muistaa myös, että koulukiusaajat saattavat olla itsekin uhreja. Valtavirtaa vastaan sinä tunnutkin kapinoivan, se on jo tullutkin selväksi. Mutta laitetaan nyt tämä todellakin ikäsi piikkiin. Toisaalta ymmärrän sinua, mutta toisaalta en ollenkaan.

        Miks sun piti muistuttaa koulukiusauksesta??? :(
        Mulle ei ainakaa tuu koulust hyvii muistoja :( :(
        Ja sit toi nimimerkki: ... on viä niin idiootti et alkaa pikkuhiljaa pinnat käryään!!!!!!!! Siis toi ei sit ollu tarkotettu kenellekkään muulle ku sille.


    • Eheheh

      palstalla joku on huvittavan tyhmä, niin se olet sinä, etkä ole raukka sitä vielä itse huomannut. Se johtuu tyhmyydestäsi ja aivokapasiteetin puutteesta. Mihin ihmeen syvälliseen ajatteluun sinä kykenet, viesteistäsi päätellen kusi hölskyy päässäsi, ja syvälliset ajatuksesi ovat huuhtoutuneet pissan mukana pois. Jos rockvampire on paalupää, niin sinä olet sitten kusipää. Näin sovittiin.

      • ...

        Tuo vain todistaa että ette ikinä tule pystymään samanlaiseen ajattelutapaan mihin minä pystyn.


      • ethän sinä
        ... kirjoitti:

        Tuo vain todistaa että ette ikinä tule pystymään samanlaiseen ajattelutapaan mihin minä pystyn.

        edes ajattele. Jonkun paskaksi sanominen ei paljon älyä vaadi. ethän sinä edes perustele mitään mitä kirjoittelet. Etkä edelleenkään uskalla sanoa omia suosikkibändejä jotka ovat niitä "oikeita" bändejä. Kun et uskalla. Pelkäätkö jotain nolaamista ja henkistä kolausta vai? Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.


      • ...
        ethän sinä kirjoitti:

        edes ajattele. Jonkun paskaksi sanominen ei paljon älyä vaadi. ethän sinä edes perustele mitään mitä kirjoittelet. Etkä edelleenkään uskalla sanoa omia suosikkibändejä jotka ovat niitä "oikeita" bändejä. Kun et uskalla. Pelkäätkö jotain nolaamista ja henkistä kolausta vai? Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

        Ja miksi minun pitää kertoa mistä bändeistä pidän?
        Ja perusteluja kyllä on tullut mutta katkerat fanipojat eivät niitä kestä.


      • uudelleen
        ... kirjoitti:

        Ja miksi minun pitää kertoa mistä bändeistä pidän?
        Ja perusteluja kyllä on tullut mutta katkerat fanipojat eivät niitä kestä.

        kaikki eivät ole vielä nauraneet niille. Jooko? Pleace?


      • nyt jo
        ... kirjoitti:

        Ja miksi minun pitää kertoa mistä bändeistä pidän?
        Ja perusteluja kyllä on tullut mutta katkerat fanipojat eivät niitä kestä.

        höpisemästä niistä "katkerista fanipojista" kuullostaa tosi lapselliselta ja naurettavalta. Vai katkerat fanipojat, apua, kuolen nauruun.


      • kuulisin
        ... kirjoitti:

        Ja miksi minun pitää kertoa mistä bändeistä pidän?
        Ja perusteluja kyllä on tullut mutta katkerat fanipojat eivät niitä kestä.

        kernaasti, mikä sitten on sinun mielestäsi 'hyvää' musiikkia. Ja perusteluja et arvatenkaan voi kertoa, koska niitä ei ole. Ja kuten joku tuossa jo aiemmin sanoikin, tuo 'katkerista fanipojista' puhuminen on melko naurettavaa.
        Keksipä itsellesi jotain muuta tekemistä, kuten... Hmm... etkös sinä tuolla HIM -keskustelupalstalla jo kertonutkin, kummalla kädellä runkkaat?

        Hei ne jotka ovat tällä palstalla, menkää huviksenne lukemaan, mitä tuo sama törppö on kirjoitellut HIM-keskustelupalstalle!


      • ...
        kuulisin kirjoitti:

        kernaasti, mikä sitten on sinun mielestäsi 'hyvää' musiikkia. Ja perusteluja et arvatenkaan voi kertoa, koska niitä ei ole. Ja kuten joku tuossa jo aiemmin sanoikin, tuo 'katkerista fanipojista' puhuminen on melko naurettavaa.
        Keksipä itsellesi jotain muuta tekemistä, kuten... Hmm... etkös sinä tuolla HIM -keskustelupalstalla jo kertonutkin, kummalla kädellä runkkaat?

        Hei ne jotka ovat tällä palstalla, menkää huviksenne lukemaan, mitä tuo sama törppö on kirjoitellut HIM-keskustelupalstalle!

        ole sanoneet miksi minun pitäisi kertoa mistä bändeistä pidän. Perusteluja on tullut tuolla HIM-topicissa, ja ne pätee myös 69 eyesiin.


      • - - -
        ... kirjoitti:

        ole sanoneet miksi minun pitäisi kertoa mistä bändeistä pidän. Perusteluja on tullut tuolla HIM-topicissa, ja ne pätee myös 69 eyesiin.

        kertomalla jotakin omasta musiikkimaustasi emme jäisi siihen käsitykseen, että olet pelkuri ; ) Kerro vaikka huvin vuoksi, niin että saamme sinusta hieman syvemmän kuvan. Ja jotta osoittaisit sen verran kunnioitusta ja luottamusta lempibändejäsi kohtaan, että kehtaisit tunnustaa kuuntelevasi niitä. Jottemme jäisi siihen käsitykseen, että häpeät niitä.


      • samoista
        ... kirjoitti:

        ole sanoneet miksi minun pitäisi kertoa mistä bändeistä pidän. Perusteluja on tullut tuolla HIM-topicissa, ja ne pätee myös 69 eyesiin.

        asioista. Sun laivas on jo uponnut.


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        ole sanoneet miksi minun pitäisi kertoa mistä bändeistä pidän. Perusteluja on tullut tuolla HIM-topicissa, ja ne pätee myös 69 eyesiin.

        että me voitais haukkuu ja arvoslella sun lempi bändiis


      • RockVampire

        en oo mikään vitun paalupää!!!!!!!!!!!! joku "saatto" loukkaantuu!!!!!! :( vaikka ootkin järkevämpi kun toi vitun paskiainen!
        PS. ei millää pahalla :/


    • RockVampire

      Ja joku saatto loukkaantuu tosta!! :(
      eikä ole mun syy et mä suutun jos joku haukkuu sellasta asiaa mistä mä tykkään!!!!!!!!!ja ihan tiadox:SUA EI VOI EES IHMISEKS SANOO!!!!!!!!!!!ja tiäkkö miks mää oon tällänen?!:
      koska oon sattumalta 11 vuotias murrosikänen jolla on tosi herkät tunteet!!!!!!:(:(:(...

    • RockVampire

      naura sit vaan tällekkin, kun ei kuules kohta naurata!vähän sun kandee tulla tänne jauhaan paskaa sun totuudestas, kun omista "lempibändeistä" et kerran kehtaa puhuu, kun ne on niin huonoja! ja totuus on se et jokaisella on omat mielipiteet ja kaikilla on siihen oikeus!ja mua ihan nolottaa kirjottaa tällätteelle palstalle missä tollanen piri kun sä jauhaa paskaa jostain saatanan totuudesta!!ja voit olla siitä todella varma et sun viesteilles nauretaan täällä kaikkein eniten :):):):):):D!!!!ja jos jonkun mielestä sä oot niin naurettava sen sun totuutes kaa niin mun!!:D:D:D:D:D ja sulla ei ole mitään varaa puhuu muiden puolesta et 69 eyes on huono bändi!!!!!!!!ja sillon kun muut lisää huutomerkkejä nii sun olemattomista aivoistas tulee paskaa!ja olis viä paljon muutakin sanottavaa sun naurettavuudestas mut ei jaksa kirjottaa..............

    • Neiti-Uhrilammas

      Jos pidän 69 Eyessistä olen pissis? Ehei, olet erehtynyt pahasti. Kerro minulle, minkä takia kaikki kyseistä bändiä kuuntelevat ovat pissiksiä? Yhden ainoan bändin takia luokitellaan joksikin.
      Pissis = Ärsyttävän kanamainen henkilö, joka kuuntelee POP- ja RAP-musiikkia.
      Tietääkseni The 69 Eyes on jotain Glam rockia (Ei, en kaipaa nyt genrepoliiseja kertomaan, mihin genreen se heidän mielestään kuuluu, kiitos vain.), eli ei todellakaan mitään pissisten suosimaa musiikkia.
      Vai kenties olet joku oikein tr00-"gootti", joka on todella vittuuntunut, koska jotkut luokittelevat The 69 Eyes:in gootti rockiksi? Jos asia on näin: Löysää sitä metallista goottirengasta, joka kiristää pääsiympärystä.

      • ...

        Olen kyllä saanut makeat naurut näistä kommenteista, joita suuttuneet goottipissikset ovat tänne kesän aikana itkeneet. Viestinne sisältävät niin paljon virheellistä informaatiota, että en tiedä mistä aloittaisin luettelemisen, joten jätänpä puuttumatta asiaan. Miksi? Koska on turha yrittää selittää angstiselle pissisteinitytölle tosiasioita joka luulee hallitsevansa maailman asioita näyttöpäätteensä edessä.

        Viimeisimpään viestiin voin kuitenkin vastata että Pissikset kuuntelevat nykyään ENITEN Glam/gootti rokkia (Eli HIMiä, Negativea, Lovexia, 69 Eyesiä, Uniklubia jne..) Joten miten edes voit sanoa että pissikset eivät suosi tätä?
        69 Eyes = Pissismusiikkia pahimmasta päästä.


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        Olen kyllä saanut makeat naurut näistä kommenteista, joita suuttuneet goottipissikset ovat tänne kesän aikana itkeneet. Viestinne sisältävät niin paljon virheellistä informaatiota, että en tiedä mistä aloittaisin luettelemisen, joten jätänpä puuttumatta asiaan. Miksi? Koska on turha yrittää selittää angstiselle pissisteinitytölle tosiasioita joka luulee hallitsevansa maailman asioita näyttöpäätteensä edessä.

        Viimeisimpään viestiin voin kuitenkin vastata että Pissikset kuuntelevat nykyään ENITEN Glam/gootti rokkia (Eli HIMiä, Negativea, Lovexia, 69 Eyesiä, Uniklubia jne..) Joten miten edes voit sanoa että pissikset eivät suosi tätä?
        69 Eyes = Pissismusiikkia pahimmasta päästä.

        luuletko etteivät muun naura sun kommenteille?! enkä myöskään luule et pystyisin MUKA hallitsemaan maailman asioita... ja itse yrität uskotella niille jotka diggaa 69 eyesii et: "SE ON HUONO BÄNDI!" ja mun MIELIPIDE on se et 69 eyes on HYVÄ bändi. eikä mullakaan tietenkään ole mitään sanottavaa sun tai kenenkään muun mielipiteeseen. ja kiitos siitä et tajusin just et kuinka JÄRKEVII mun kommentit oli! :D :D :D


      • ...
        RockVampire kirjoitti:

        luuletko etteivät muun naura sun kommenteille?! enkä myöskään luule et pystyisin MUKA hallitsemaan maailman asioita... ja itse yrität uskotella niille jotka diggaa 69 eyesii et: "SE ON HUONO BÄNDI!" ja mun MIELIPIDE on se et 69 eyes on HYVÄ bändi. eikä mullakaan tietenkään ole mitään sanottavaa sun tai kenenkään muun mielipiteeseen. ja kiitos siitä et tajusin just et kuinka JÄRKEVII mun kommentit oli! :D :D :D

        Mene hoitoon.


      • ^^Gothic_Girl^^
        ... kirjoitti:

        Mene hoitoon.

        Älä hauku pienempiäsi. Nimimerkki RockVampire on oikeessa,vaikka vähän naurettavalla tavalla sen sanookin (EI millään pahalla...)Mene itse hoitoon, koska siihen sinulla on tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe