Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

voiko tämä tosiaankin olla....

voiko tosiaan olla hiivaa, miehellä on ihottumaa esinahan alla ja kutiaa, hällä oireet on selvät. mutta mulla, ulkosynnyttimissä erittäin lievää kutinaa, jatkuvaa tummaa pahan hajuista vuotoa, (nyt erittäin vähän veristä, muutama tippa) käskin miehen kyllä hakea sen canesten voiteen ja em.puikot. että josko se sillä sit ohi menee, nehän on itse hoitolääkkeitä eikö? Mikä muu muka voisi olla kyseessä?
ASIALLISIA KOMMENTTEJA SIT KIITOS EI MITÄÄN MORAALI SAARNOJA SIITÄ ET MEE LEKURIIN...!!!
4837
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

vuotojen perusteella kyseesä on kalmydia. Vaikka sanoit että ei lääkäriin meno kehoituksia niin kehotan silti menemään lääkäriin. Canesten ei aina auta hiivaan!

Äänestä
  • nyt jotain muuta kuin hiivatulehdus.Hiivatulehduksessa valkovuoto on kokkareista ei veristä.Käykääpä molemmat lekurilla sillä molemmat on hoidettava.

    Äänestä

mua kyllä toi verinen ja tumma vuoto, jos sen antaa vaan olla niin seurauksena voi olla vakavampia juttuja. Kurja totuus vaan on, että oireet ei yleensä odottelemalla parana van pahenee:-)Sun kannattais itekin ottaa tää canesten hoito, varmaan oot kyllä jo ottanutkin, tai sitten kokeilla dalacin- emätinpuikkoja jotka yleensä auttaa lievempiin tulehduksiin, niitä käytetään 1/vrk 7 vRK ajan.

Äänestä
  • on hoidot jo alotettu, ja paljon parempana ollaan. en tiedä mitä se tumma vuoto oli, mutta perään kun käytin hoidon itsekin niin nyt alkoi kirkastumaan, eli oisko voinu olla kuukautiset hiivasta johtuva valkovuoto...???? en tiedä... mut kuitenki kaikki parempi nyt! tack

    T: alkuper.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


joku ihme mimmi kirjoitti:

voiko tosiaan olla hiivaa, miehellä on ihottumaa esinahan alla ja kutiaa, hällä oireet on selvät. mutta mulla, ulkosynnyttimissä erittäin lievää kutinaa, jatkuvaa tummaa pahan hajuista vuotoa, (nyt erittäin vähän veristä, muutama tippa) käskin miehen kyllä hakea sen canesten voiteen ja em.puikot. että josko se sillä sit ohi menee, nehän on itse hoitolääkkeitä eikö? Mikä muu muka voisi olla kyseessä?
ASIALLISIA KOMMENTTEJA SIT KIITOS EI MITÄÄN MORAALI SAARNOJA SIITÄ ET MEE LEKURIIN...!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu