Luin tuossa aikaisempia juttuja Voyagerin kaiuttimista ja mulla on sama ongelma soittimen vaihdon jälkeen; ääntä ei kuulu.
Varmaankin Infinityn vahvari ei saa herätettä. Mutta sitä vahvaria ei löydy Town&Country 2001 mallista "Passanger side upper kick panelista" eikä Install Doctorin mainitsema maiden yhdistäminen auttanut.
Kuka on onnistuneesti vaihtanut soittimen ja vahvari toimii?
Missä se Infinity vahvari sijaitsee ja millä sen herätit?
Voyager -01 Infinity kaiuttimet ja vahvari
5
1127
Vastaukset
- Palpatine
pari vuotta sitten heitin sen infinityn naapurin tontille ja laitoi tilalle ehdan pioneerin.
Ensin ääni kuului vain tuulilasin alla olevista kajareista ja takadiskanteista, ovibassot olivat hiljaa. Sitten keksin laittaa pioneerin moottoriantennin herätepiuhan kiinni auton omien vahvareiden herätepiuhaan ( selviää installdoctorista ), jo rupes kuulumaan.
Sain merkkihuollosta valmiin johtosarjan, jonka toinen pää sopi auton liittimiin ja toisessa päässä oli DIN -soittimeen sopivat liitännät, samoin löytyi sovituskappale peittämään liian suurta aukkoa soittimelle.
Sen vahvarin sijainti on hämärän peitossa, autossa saattaa olla aktiivikajarit, bassoelementtien magneettien ympärillä on puolipyöreät piirilevyt, joihin tulee harmaa lattakaapeli. Kaapelissa on ohuita piuhoja noin 10 kpl. Ilmeisesti takadiskantit ja tuulilasikajarit ovat tavallisia passiivisia, ne saanevat tehonsa suoraan soittimesta.
Niin, mulla on muuten T & C -96 eli voikun jenkkimalli. Onkohan euromallissa samat juitsut.
Jos olet lähellä Jyväskylää, soittele JMT autopalveluun Mika Ruukille
014 610292 tai 014 610339 , hän tietää nämä rysyn stereoiden metkut, oli ennen töissä rysyn merkkihuollossa.- Ääni puuttuu
Minun -01 mallista ei kuulu pihahdustakaan, ei edestä eikä takaa.
Sitä vahvarin herätepiuhaa ei oltu tuotu edelliseen tehdasasennettuun radioon Install Doctorin mainitsemaan paikkaan. Varmaankin vahvistin jossain on kun kajareissa lukee Infinity.
JMT:n kaveri ei tiennyt -01 mallin radiosta, ainoastaan vanhemmasta mallista.
Tietääkö kukaan? - julle05
vierestä... mä en vaihtaisi infinityn tehdas vahvariakaan pioneeriin, mutta maku asioista ei voi kiistellä.
- Palpatine
julle05 kirjoitti:
vierestä... mä en vaihtaisi infinityn tehdas vahvariakaan pioneeriin, mutta maku asioista ei voi kiistellä.
hmm, äänen laatu ei muuttunut vaihdossa mitenkään. Auton oma vahvari on ennallaan.
Toisaalta, ei se soitin ole Infinityn tekemä, takalevyssä lukee Mitsubishi. - JK SJK
Palpatine kirjoitti:
hmm, äänen laatu ei muuttunut vaihdossa mitenkään. Auton oma vahvari on ennallaan.
Toisaalta, ei se soitin ole Infinityn tekemä, takalevyssä lukee Mitsubishi.Itselläni oli vastaava ongelma. Asia ratkesi kytkemällä herätin johto ja säsköant. yhteen mutta lisäksi maadoitin yksittäisen johdon joka tuli soittimen taakse jostain auton uumenista. Sen tehtyäni on rokki soinut ja hyvin soikin. KO mysteeri piuha oli 96 T&C:ssä musta. Lisäksi olen todennut vahvistimen olevan saman sulakkeen takana kun äänimerkkikin.Toivottavasti tästä apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879