Voiskohan tän palstan lopettaa?

jarno trolli

Eihän täällä ole ollut keskustelua enää pitkään aikaan.

19

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias immeinen

      Minä ainakin käyn melkeinpä joka päivä tsekkaamassa mitä tänne on tullut. HArvemmin vain jaksan kirjoitella itse.
      Onko kuka käynyt JAnin keikoilla, onko sieltä kerrottavaa, fiilareita, pliis!

      • mölli

        joutaa hiiteen koko palsta, koska tänne kirjoittaa provot johon sitte ihan turhaan tartutaan.
        fanit joutaa artistin omille sivuille, jollaisilla on joku taso yleensäkin.
        Eiköhän ne todelliset keikka jutut löydy ihan muualta?


    • -?-

      sä täällä yleensäkin luuhaat? Oon seuraillu noita sun kirjotuksias, etkä sä todellakaan kuulu Janin fanijoukkoon. Mene vaikka legon sivuille jakamaan viisaita kommenttejas. Eikä vissiin sulle kuulu pätkän vertaa, että kuin tiheeseen tahtiin täällä kirjoitellaan. Provoissa tunnut olevan haka, joten legon lisäks suosittelen sulle Soneran viihdekeskusteluja. Kunhan vaan pakkaat reppus ja katoat täältä.

    • Aimo Fackta

      Eräät nimeltä mainitsemattomat ei muuta tee kuin herjaavat tai härnäävät muita. Ketä silloin kiinnostaa keskustella mistään?

    • Seuraavainen.

      Lopettaa voisi tämän palstan turhana.

      • -?-

        mulle yks juttu. Kun ollaan Jani Wickholmin otsikon alla, niin miten tää palstan lopetuspölinä häneen liittyy?! Kyseessä on varsin taitava muusikko, joka on ansainnut paikkansa suomalaisen musiikin edustajien joukossa. Painukaa muualle läykyttämään leukojanne, tai yrittäkää edes keksiä jotain viisasta lausuttavaa tänne. Muussa tapauksessa voitte kadota vaikka huitsan kuuseen. Näkemiin.


      • Seuraavainen.
        -?- kirjoitti:

        mulle yks juttu. Kun ollaan Jani Wickholmin otsikon alla, niin miten tää palstan lopetuspölinä häneen liittyy?! Kyseessä on varsin taitava muusikko, joka on ansainnut paikkansa suomalaisen musiikin edustajien joukossa. Painukaa muualle läykyttämään leukojanne, tai yrittäkää edes keksiä jotain viisasta lausuttavaa tänne. Muussa tapauksessa voitte kadota vaikka huitsan kuuseen. Näkemiin.

        >Painukaa muualle läykyttämään leukojanne... Muussa tapauksessa voitte kadota vaikka huitsan kuuseen.>

        No tässä oli taas yksi "asillinen" kommentti esimerkkinä tämän palstan tasosta. Tätä palstaa ei tosiaan tarvita.


      • jussi.
        -?- kirjoitti:

        mulle yks juttu. Kun ollaan Jani Wickholmin otsikon alla, niin miten tää palstan lopetuspölinä häneen liittyy?! Kyseessä on varsin taitava muusikko, joka on ansainnut paikkansa suomalaisen musiikin edustajien joukossa. Painukaa muualle läykyttämään leukojanne, tai yrittäkää edes keksiä jotain viisasta lausuttavaa tänne. Muussa tapauksessa voitte kadota vaikka huitsan kuuseen. Näkemiin.

        keskinkertainen wannabe-rokkari, joka ei osaa edes tehdä itse biisejään


    • kerpenin.rehtori

      nythän tää on taas heränny henkiin. Siistii.

      • ...

        vihdoinkin täällä puhutaan asiaa eikä vain lässytetä.


      • kerpenin.rehtori
        ... kirjoitti:

        vihdoinkin täällä puhutaan asiaa eikä vain lässytetä.

        että se janin-wannabe-vaimo-sheriffi ei enää poistele täältä väärämielisten kirjoituksia =)


      • ...
        kerpenin.rehtori kirjoitti:

        että se janin-wannabe-vaimo-sheriffi ei enää poistele täältä väärämielisten kirjoituksia =)

        kenestähän sä oikein puhut?!?


      • kerpenin.rehtori
        ... kirjoitti:

        kenestähän sä oikein puhut?!?

        tän palstan ex-sheriffistä, joka poisteli kaikki viestit, jossa J.W:tä arvosteltiin. Ja toi wannabe-vaimo oli läppä.


    • hoh hoijaa

      eikö nyt ole päivän selvää, että vähänkään selväjärkisillä musiikin ystävillä on ajat sitten karissut silmistä ja korvista ne valheelliset väittämät joita Wickholm on koko kansalle uskotellut??
      Myös näillä muutamilla uskovaisilla täytyy olla omat kuvionsa jossa herraansa ylistää, tekipä tämä sitten ihan mitä tahansa, niin annetaan palstatilaa niille jotka sen oikeasti ansaitsevat.

      Ketä enää kiinnostaa joku ex idoli, joka ei edes koskaan ollut sitä?

      • mieltä

        "Myös näillä muutamilla uskovaisilla täytyy olla omat kuvionsa jossa herraansa ylistää, tekipä tämä sitten ihan mitä tahansa, niin annetaan palstatilaa niille jotka sen oikeasti ansaitsevat. "

        Nämä tosiuskovaiset jatkavat ylistystään, tapahtuipa mitä tahansa. Ihan niinkuin he tahallaan haluaisivat elää harhamaailmassa, valheiden keskellä. Janin hyväksikäytettävinä..Etenkin kun tiedossa on kymmenillä ihmisillä se, että mitä mieltä jani todella on näistä halleluujaah faneista. Nyt Jani joutuu oleen heille entistä enemmän mielinkielin kun niin suuri määrä muita faneja on ottanut hatkat. Pakon edessä miellyttää...
        Kai se jotain lohtua tuo näiden ihmisten muuten tyhjään elämään.
        No pitäkööt aurikokuninkaansa. :D


      • tempasta
        mieltä kirjoitti:

        "Myös näillä muutamilla uskovaisilla täytyy olla omat kuvionsa jossa herraansa ylistää, tekipä tämä sitten ihan mitä tahansa, niin annetaan palstatilaa niille jotka sen oikeasti ansaitsevat. "

        Nämä tosiuskovaiset jatkavat ylistystään, tapahtuipa mitä tahansa. Ihan niinkuin he tahallaan haluaisivat elää harhamaailmassa, valheiden keskellä. Janin hyväksikäytettävinä..Etenkin kun tiedossa on kymmenillä ihmisillä se, että mitä mieltä jani todella on näistä halleluujaah faneista. Nyt Jani joutuu oleen heille entistä enemmän mielinkielin kun niin suuri määrä muita faneja on ottanut hatkat. Pakon edessä miellyttää...
        Kai se jotain lohtua tuo näiden ihmisten muuten tyhjään elämään.
        No pitäkööt aurikokuninkaansa. :D

        mielestäs fiksun liikkeen, mutta teitkin itsestäsi tosi naurettavan. Käyt lukemassa Wickholmin foorumilta juttuja ja siteeraat niitä tänne. Tyhmä olet ihan oikeesti. Ja ihan samat sanat kaikille mollaajille ja ravan heittäjille. Tosi lapsellista käytöstä teiltä kaikilta.


      • tuhmia
        tempasta kirjoitti:

        mielestäs fiksun liikkeen, mutta teitkin itsestäsi tosi naurettavan. Käyt lukemassa Wickholmin foorumilta juttuja ja siteeraat niitä tänne. Tyhmä olet ihan oikeesti. Ja ihan samat sanat kaikille mollaajille ja ravan heittäjille. Tosi lapsellista käytöstä teiltä kaikilta.

        tyhmiä ihmisiä ku tuollain sanovat. Tyhmiä ovat ihan oikeesti, aikuisten oikeesti. Tosi lapsellista.


      • Pil
        mieltä kirjoitti:

        "Myös näillä muutamilla uskovaisilla täytyy olla omat kuvionsa jossa herraansa ylistää, tekipä tämä sitten ihan mitä tahansa, niin annetaan palstatilaa niille jotka sen oikeasti ansaitsevat. "

        Nämä tosiuskovaiset jatkavat ylistystään, tapahtuipa mitä tahansa. Ihan niinkuin he tahallaan haluaisivat elää harhamaailmassa, valheiden keskellä. Janin hyväksikäytettävinä..Etenkin kun tiedossa on kymmenillä ihmisillä se, että mitä mieltä jani todella on näistä halleluujaah faneista. Nyt Jani joutuu oleen heille entistä enemmän mielinkielin kun niin suuri määrä muita faneja on ottanut hatkat. Pakon edessä miellyttää...
        Kai se jotain lohtua tuo näiden ihmisten muuten tyhjään elämään.
        No pitäkööt aurikokuninkaansa. :D

        Miks se sua liikuttaa jos joku haluaa olla Janin fani??? Ja haluaa sitä hehkuttaa foorumeilla,kuinka ihanaa Janin musiikki ja kuinka keikoilla käymisestä saa itselleen hyvän mielen.
        Mihin noilla sanoilla pyritään ei niillä kyllä kovinkaan suurta merkitystä ole...
        tuntuu että itse olet ollut fani mutta jostain ... syystä...tai toisesta joku ei ole antanut sulle sitä mitä halusit....Onnea elämällesi kuitenkin!

        Terv. Janifani


      • *'''
        Pil kirjoitti:

        Miks se sua liikuttaa jos joku haluaa olla Janin fani??? Ja haluaa sitä hehkuttaa foorumeilla,kuinka ihanaa Janin musiikki ja kuinka keikoilla käymisestä saa itselleen hyvän mielen.
        Mihin noilla sanoilla pyritään ei niillä kyllä kovinkaan suurta merkitystä ole...
        tuntuu että itse olet ollut fani mutta jostain ... syystä...tai toisesta joku ei ole antanut sulle sitä mitä halusit....Onnea elämällesi kuitenkin!

        Terv. Janifani

        Olen tätä hommaa sivusta seurannut ja sangen koomista on se että jos joku sanoo jotain poikkipuolista jostain, niin johan sännätään sättimään ja puolustelemaan.Tämä höpöhöpö palsta kyllä hiipuisi jos porukat ei kommentoisi tänne mitään. Hyvin yksinkertaista. Ne jotka haluaa että täällä ei vatvota asioita, jättäis myös sen mielipiteen sanomatta. Mulle aivan sama onko tätä vai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe