Että mies etsii naiskumppania pelkästään ystäväksi? Omasta mielestään tositarkoituksella?
Olisiko kyseessä vain heteromaineen ylläpito?
Onko mahdollista?
8
947
Vastaukset
- Aijai kyllä...
...olet viksu ja viisas!
HeteroMIES ei koskaan pysty VAIN ystävyyteen NAIsen kanssa. Senhän nyt tietää...aivoTONkin.
; ))- hossi
Tsot. Silkaa puppua toriset :o)))
- tuliko puun takaa?
ettäkö ihminen voisi kerrankin olla ihminen toiselle?
m- ap.
Idealismi sucks.
Kyse on siis ns. parisuhteessa elämisestä.
- Tyyne
Tää ei varmaan ihan suoraan liity tähän, mutta tuli mieleen yksi tapaus muutaman vuoden takaa. mies tuli baarissa juttelemaan, siinä sitten tanssittiin ja höpötettiin mukavia. Sitten tuli kotiinlähdön aika ja mies pyysi puhelinnumeroa ja ehdotti, että käytäisiin kahvilla. No mikäpä siinä, käytiin sitten kahvilla ja tulikin ilmi, että hän oli varattu!? Siitä ei ollut puhe baari-iltana, hän kuitenkin toivoi, että oltaisiin kavereita...
Ihmettelin, että mitä hänen tyttöystävänsä siitä ja kuulemma se oli ihan ok, että heillä molemmilla voi olla kavereina myös vastakkaisen sukupuolen edustajia. No, eihän siitä mitään ystävyyttä tullut, tuskinpa olisi tullut mitään muutakaan vaikkei hän olisi seurustellut. Mutta minua jäi ihmetyttämään, että mitä hittoa sitä baarista ystäviä etsii!?
Tuli mieleen, että ehkä tilanne oli sellainen, että hänen tyttöystävällään oli paljon miespuolisia kavereita ja hänkin sitten halusi hankkia sellaisia...no en tiedä..kaikennäköisiä... - ystäviä ja miksei
se ystävä vois olla yhtähyvin nainenkin. Toisaalta se voi johtaa myöhemmin parisuhteeseen, ja ne kestääkin paremmin sellaset alunperin ystävyydestä alkaneet parisuhteet.
Juu, ystävää minä vain sillä senssi-ilmoituksella.......
- voi olla
pelkästään hyväksi jos miehellä on nainen ystävänä, ehkä miesten kesken he eivät voi kaikesta keskustella. Mielestäni tällainen ystävyys on avartanut näkemyksiäni miesten maailmasta aika paljon ja varmasti mies on kokenut tämän samoin. Avarakatseisuutta hyvät ihmiset, ei kaikki tunne toisiaan kohtaan seksuaalista vetovoimaa, joten ystävyys on sillain "vaaraton" vaikka molemmilla onkin puolisot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282517- 1142116
- 1221799
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?951787Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91537Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu18981Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35977