Juhannus Rukalla

Jussi...

Onkos kokemusta Rukan juhannuksesta? Millainen on meininki, ja minkälaista porukkaa liikkeellä juhannuksen aikaan...

9

3090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhässä

sorry vaan että taidat olla 30 vuotta myöhässä!
      ennen rukalla oli hyvät menot joskus 70-luvulla mutta nykyään ei taida olla sen vertaa että kannattaa sinne vaivautua. jotain siellä toki on nytkin mutta mutta....jos itse lähtisin jussina jonnekin niin ruka olisi aika loppupäässä listalla.
      mutta hyvää juhannusta kuitenkin jo tässä vaiheessa.

• äläs nyt

Kyllä se tilanne on todellisuudessa parempi :D Juhannushan on The Ultimate mökkeilypyhä, joten jos sinulla on mökki ja pari kaveria, on alkuilta pelastettu. Loppuillasta Rukan baareihin kerääntyvät sitten ne, jotka eivät ole nauttineet liikaa mökkielämästä.

• Jussi...
        äläs nyt kirjoitti:

Kyllä se tilanne on todellisuudessa parempi :D Juhannushan on The Ultimate mökkeilypyhä, joten jos sinulla on mökki ja pari kaveria, on alkuilta pelastettu. Loppuillasta Rukan baareihin kerääntyvät sitten ne, jotka eivät ole nauttineet liikaa mökkielämästä.

No hyvä, että on jonkinlaista meininkiä. Muutaman hengen porukalla majoitutaan hotelliin, ja mitään hirveitä juhannusjuhlia ei odotetakkaan, mutta tietysti olis kiva nähdä vähän muitakin ihmisiä...

• hyvä meininki

kyllähän siellä aina tapahtuu, ei hullumpi paikka viettää juhannusta :)

• Kävijät

Kyllä on Rukalla menoa. Itse olen viimeiset 4 vuotta juhannuksen Rukalla mökkeillen viettänyt ja kyllä siellä tekemistä riittää sekä ihmisiä.Ehkä meno ei todellakaan ole sama kuin uutenavuotena tai muina pyhinä,mutta tuskin samanlaita hulabaloota etsittekään. Olemme lähdössä kaveriporukalla Rukalla juhlimaan ja varmaan baariinkin tulee eksyttyä joku päivä kuten edellisinäkin vuosina :D Joten hyvät Jussit vaan Jussille Rukalla :)

• Anonyymi

Ihan hyvä meno täällä näkyy olevan.

• Anonyymi

Aivan huonoa menoa. Jauhojengiä

• Anonyymi

Kuusamo osallistuu Juhannusjuhlien jälkeen Suvijuhlien järjestämiseen osaltaan,joten väkeä riittää nyt 15-20 tuhatta sitten suvijuhlissa 70 tuhatta riittäisikö seura?

• Anonyymi

On kokemusta. Kävin ainakin -85 ja -86. Hyvät menot oli, menisin koska tahansa uudestaan.
      Mutta en mihinkään vitun solstiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe