oisko ehdotuksia?? kaikenlaista ollaan kokeiltu, minä ja äitini mutta aina vaan tulee migreeni...
=( tää on varmaan aika henk. kohtanen asia mutta toivottavasti jotain apua sais.. =)
mikä hajuvesi migreenistä kärsivälle??
7
2416
Vastaukset
- johu
Truth, käy mulle vaikka monista muista tuleekin migreeni. En tiiä miksi ei tosta tuu. Mut luulen kans että toi on yksilökohtasta...
- osku
Eihän tää mitenkään kysymykseen liity, vai...
Itse myyn hajuvesiä, eikä niistä just migreeniä tule. vaan annas kun tulee kylään huonosti henkilökohtaisen hygieniansa hoitava ihminen, se on karmeaa.- Weera
Naomi Campbell: Exult
Tuo sopii ainakin mulle mainiosti...olen kokeillut myös todella monia eri merkkejä ja tuo on oikeastaan ainut millä ei ole vaikutusta särkyyn edes migreenikohtauksen aikana.
- Ulla
hellin on Clinicin Happy. Voin käyttää sitä migreenistä kärsivänä hajusteyliherkkänä ihmisenä ilman mitään oireita
- myy
..tätä hajuvettä? ihan tavallisesta kaupasta vai joltain kosmetologilta?
- näistä
myy kirjoitti:
..tätä hajuvettä? ihan tavallisesta kaupasta vai joltain kosmetologilta?
citymarketeista, sokokssen ja stockmannin tavarataloista
- pipo kireellä
Itse en kestä hajuja. Oriflamen tuoksuja, kevyitä kukkaisia kestän joskus. Laitan ne yleensä etäälle nenästä!!! Mut yleensä tuoksuton dödö eikä hajuvettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678