speedmasterin venttilit?

igor

Speedmaster ajettu noin 3000km, venttilit tikittää varsinkin lämpimänä aika saatanasti. Onko tämä normaalia? Kertokaa heti asiasta tietävät! igor odottaa pliis!

8

2901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilkattaa..

Vaihdoin omaani keväällä kutakuinkin noissa kilsoissa tebikan öljyt koneeseen. Havaitsin heti kohta vaihdon jälkeen moottorin kilkatusta, vaihteetkin takerteli. Vaihdoin takaisin Castrol gps öljyyn, nyt taas parempi. Säästö yritys meni hukkaan.
      Onko muilla havaintoa eri öljyjen toimivuuksista noissa Triumph twineissä ?.

• America kuski.

Huomasin saman asian omassa Americassa uudesta
      asti.En kiinnitä huomiota enää asiaan,kuuluu
      pyörän retro henkeen.Voit kokeilla Mobil Racing
      4T 15-50W öljyä,jos löydät.Ja aja vähän korkeimmilla kierroksilla,kone on kuitenkin
      nykyaikainen klassisesta ulkonäöstään huolimatta.
      Omallani olen ajanut 28000km ilman ongelmia.

• Spedemaster

Itsellä on Spedellä koneessa Teboilin superbike öljyt, joilla ei kuulu ylimääräisíä ääniä venttiileistä.

• Bonneville Bop

Mulla kans toi Castrol on toiminut hyvin... Vaihdoin mammankin pyörään kun kytkin tuppasi luistaan Quaker Stakella! Venttiilit kannatta tarkistaa yleensä noin 20 000 km välein ja silloinkaan ei vielä välttämättä väljyyttä? Oletko varma että kilkatus on venttiileistä peräisin?

• -00-

mullakin on kuulunut pientä naputusta uudesta asti.Tod.näk. ihan normaalia.

• arizona3

usko nyt engelsmannit ei osaa tehdä pyöriä,aamulla pupiin illalla pupiin!

• saimme

kuulla pyörättömän per-ereiän asiantuntevat kommentit moottoripyörien suhteen.

• Torq_ue

Sitten kaveri ajelee joko muoviluodilla tai wannabe harrikalla made in japan...(kiina)

BTW, venttiliäänistä... Uusi 1050 kone esim Triplessä ei enään äännä pahasti, mullakin toi 955i pitää aika räimettä mutta avarala putkella ne äänet peittyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      114
      2758
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1341
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1207
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1007
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      958
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      56
      855
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      688
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      683
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      632
    Aihe