speedmasterin venttilit?

igor

Speedmaster ajettu noin 3000km, venttilit tikittää varsinkin lämpimänä aika saatanasti. Onko tämä normaalia? Kertokaa heti asiasta tietävät! igor odottaa pliis!

8

2907

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilkattaa..

Vaihdoin omaani keväällä kutakuinkin noissa kilsoissa tebikan öljyt koneeseen. Havaitsin heti kohta vaihdon jälkeen moottorin kilkatusta, vaihteetkin takerteli. Vaihdoin takaisin Castrol gps öljyyn, nyt taas parempi. Säästö yritys meni hukkaan.
      Onko muilla havaintoa eri öljyjen toimivuuksista noissa Triumph twineissä ?.

• America kuski.

Huomasin saman asian omassa Americassa uudesta
      asti.En kiinnitä huomiota enää asiaan,kuuluu
      pyörän retro henkeen.Voit kokeilla Mobil Racing
      4T 15-50W öljyä,jos löydät.Ja aja vähän korkeimmilla kierroksilla,kone on kuitenkin
      nykyaikainen klassisesta ulkonäöstään huolimatta.
      Omallani olen ajanut 28000km ilman ongelmia.

• Spedemaster

Itsellä on Spedellä koneessa Teboilin superbike öljyt, joilla ei kuulu ylimääräisíä ääniä venttiileistä.

• Bonneville Bop

Mulla kans toi Castrol on toiminut hyvin... Vaihdoin mammankin pyörään kun kytkin tuppasi luistaan Quaker Stakella! Venttiilit kannatta tarkistaa yleensä noin 20 000 km välein ja silloinkaan ei vielä välttämättä väljyyttä? Oletko varma että kilkatus on venttiileistä peräisin?

• -00-

mullakin on kuulunut pientä naputusta uudesta asti.Tod.näk. ihan normaalia.

• arizona3

usko nyt engelsmannit ei osaa tehdä pyöriä,aamulla pupiin illalla pupiin!

• saimme

kuulla pyörättömän per-ereiän asiantuntevat kommentit moottoripyörien suhteen.

• Torq_ue

Sitten kaveri ajelee joko muoviluodilla tai wannabe harrikalla made in japan...(kiina)

BTW, venttiliäänistä... Uusi 1050 kone esim Triplessä ei enään äännä pahasti, mullakin toi 955i pitää aika räimettä mutta avarala putkella ne äänet peittyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe