http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000017143238
Nyt on meidän uudistajien toimittava. Soini sivuun ja vennamolainen henkilönpalvonta kuriin!
Soini juopunut vallasta
12
523
Vastaukset
- Juopunut
Mielikuvissasi,jospa minä olisin johtaja...
- Tietäjä Iänikuinen
mutten junttaa itseäni puheenjohtajaksi, kuten Soini nuolijoineen teki/tekee. Minulle riittää, että puolueelle valitaan uudistava puoluejohto, JOTTA KANNATUKSEMME SAADAAN NOUSEMAAN! Olin sitten itse mukana johtajistossa tai en, niin siellä on oltava sellaiset uudistushenkiset, tulevaisuuteen tähyävät johtajat, joilla on kapasiteettia luotsata meidät menestykseen.
- ei valita
Tietäjä Iänikuinen kirjoitti:
mutten junttaa itseäni puheenjohtajaksi, kuten Soini nuolijoineen teki/tekee. Minulle riittää, että puolueelle valitaan uudistava puoluejohto, JOTTA KANNATUKSEMME SAADAAN NOUSEMAAN! Olin sitten itse mukana johtajistossa tai en, niin siellä on oltava sellaiset uudistushenkiset, tulevaisuuteen tähyävät johtajat, joilla on kapasiteettia luotsata meidät menestykseen.
Anonyymia nimimerkkiä puheenjohtajaksi. Ei edes Pohjois-Koreassa.
- Tietäjä Iänikuinen
ei valita kirjoitti:
Anonyymia nimimerkkiä puheenjohtajaksi. Ei edes Pohjois-Koreassa.
niin voit olla varma, että tulen esiin omalla nimelläni täysin. Tokihan moni minut nytkin tuntee ihan nimeltä.
Olen vain katsonut, että vennamolaisuuden kampittaminen on helpompaa tässä vaiheessa osittain anonyymisti. - Suhonen
Tietäjä Iänikuinen kirjoitti:
niin voit olla varma, että tulen esiin omalla nimelläni täysin. Tokihan moni minut nytkin tuntee ihan nimeltä.
Olen vain katsonut, että vennamolaisuuden kampittaminen on helpompaa tässä vaiheessa osittain anonyymisti.Olet oikeassa.Moni tuntee sinut nimeltä.
- Tietäjä Iänikuinen
Suhonen kirjoitti:
Olet oikeassa.Moni tuntee sinut nimeltä.
mokoma Suhos-hörhö! Sinulle ei ole käyttöä edes verkonpainona, koska karkottaisit kalatkin pois!
- KÄDE
Suhonen kirjoitti:
Olet oikeassa.Moni tuntee sinut nimeltä.
uskollisena jälleen väärässä! Kontulan kennedy on minun lempinimeni, ei tietäjän.
Älä suhonen suotta vaivaa päätäsi, sillä et saa minua yhdistettyä millään opilla muihin kuin minuun itseeni. KÄDE kirjoitti:
uskollisena jälleen väärässä! Kontulan kennedy on minun lempinimeni, ei tietäjän.
Älä suhonen suotta vaivaa päätäsi, sillä et saa minua yhdistettyä millään opilla muihin kuin minuun itseeni.paremmin Kontulan Gennadi?
- sama juopunut ja
uusvallanhimoinen hyypiö täällä jauhaa monologiaan, mutta propaganda ei vaan pure. Lopeta jo ja jätä palsta rauhaan, kommenttejasi ei kaivata
- sinua
Näyttää vituttavan,ja se on hauskaa.Kiva olla voittajan,eli soinin puolella häviäjiin,en sekaannu.
- lahosuojaus
mutta Soinia palvotaan. Sillä lailla vanhat puolueetkin ovat lahonneet.
- Tietäjä Iänikuinen (ps.)
Alkuviikon tapahtumat kaikkinensa nytkäyttivät suunnitelmiani eteenpäin kokonaisen peninkulman. Soini alkaa olla jo niin paiseessa, että perskarvat kärähtää pian! Samoin puolue uudistuu ja vanhoillisvennamolaiset perseensilmät, raukkamaiset lynkkaaja-ihrapallerot sun muut hevonperseen kiimakyrvät saavat ansionsa mukaan.
VAADIN KAKSINKERTAISEN UHRIN!
YLISTÄKÄÄ MINUA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013