vanhempani siis viettävät juhannuksena 40-vuotis hääpäivää ja pitäisi keksiä jonkinlaista lahjaa. ovat 67-vuotiaita ja aika paljon kolunneet kylpylöitä (suomessa ja pärnussa). tuollainen kylpylämatka tietty olisi helppo lahja mutta haluaisimme nyt antaa jonkin erikoisemman lahjan. siis ei mitään tavaraa vaan jonkinlainen elämys, mielellään suomessa. onko ideoita tai kokemuksia kellään moisesta??? tämä elämys saisi ajoittua mieluummin syksyyn kuin tähän kesään.
40-vuotis hääpäivä
4
15621
Vastaukset
- sisaruksineen
antoivat vanhemmilleen kuumailmapalloajelun; yhdessä maksaen ei ollut järkyttävän hintainen ja koska taivaalla oltiin tutuissa maisemissa, oli 60-vuotissynttärituplasankarit olleet aivan innoissaan!
- hellu
aattelin just että se ei ainakaan käy koska äitini pelkää korkeita paikkoja. sillähän tulisi lusikallinen housuun jos laittaisin sen kuumailmapalloon. muuten tosi hyvä idea=)
- hierojalle
Itselläni oli kyseinen juhla viime kesänä. Se ohitetiin ihan hiljaa. Jalkahoidot molemmille sekä ehkä kuppaukset tai hieronnat. Iloinen sokko-reffi
toistensa kanssa yllätykseksi johonkin. - tässä...
viekää heidät johonkin hienoon kartanoon, ostakaa huone, aamupalalla ja kustantakaa illallinen. esin vanajan linna, valamonluostari,haikon kartano.... tai semmoseen paikkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197