FSD Group

Tyytyväinen asiakas

Minun jenkkiveneestä hajosi vetolaite toukokuun puolessa välissä. FSD Group Turussa vaihtoi uuden koneen ja vetolaitteen kahdessa viikossa.

Hintataso oli inhimillinen, jos se sitä veneiden yhteydessä voi olla, ja palvelu oli täysin yli odotusten.

Voin suositella lämpimästi.

16

3341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etunimeä

Ari ?

• R K-S

valitettavan usein kuulee vetolaiteongelmista. Miksi? Onko ne heikkoja vai huolletaanko huonosti? Vai ajetaanko kiville?

• tyytyväinen asiakas

Faktat
        - Vetolaitteesta menivät rattaa
        - Potkuriakseli oli ihan hitusen käyrä (näki vasta, kun vetolaite oli purettu)
        -Vetolaite tärisi niin, että sinkin eivät pysyneet kiinni. Tärinää ei veneessä huomannut.

Minun teoria on, että vene on ajettu joskus kiville ja ongelma on pahentunut siitä pikku hiljaa.

• R K-S
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Faktat
        - Vetolaitteesta menivät rattaa
        - Potkuriakseli oli ihan hitusen käyrä (näki vasta, kun vetolaite oli purettu)
        -Vetolaite tärisi niin, että sinkin eivät pysyneet kiinni. Tärinää ei veneessä huomannut.

Minun teoria on, että vene on ajettu joskus kiville ja ongelma on pahentunut siitä pikku hiljaa.

jos ajat kiville, niin tarkista AINA, että potkuriakseli on suora. Muuten teet myöhemmin ison remontin.

• Todella tyytyväinen

Olen ollut kyseisen liikkeen asiakas jo 13 vuotta ja minulla ei moitteet sanaa, viimeksi kun polttoaine puoli veti ilmaa korjaus kesti 1 vrk ja matka jatkui. Edellisellä kerralla vesipumpun laakeri hajosi,vene sunnuntai iltana Teersaloon ja tiistai aamuna tuli soitto saa hakea, hinta pumpun hinta 200 jota pidin kohtuullisena.

• toi11

Ari se vaan jaksaa mainostaa

• Anonyymi

Oltiin Arin kanssa armeijassa Kokkolasa ,vittumainen alikessu
        onkohan tyyli yhtään muuttunut

• Ei kiitos FSD;tä

Kovin paljon ei ole tuttavapiiristä kyllä luottamusta ja kiitosta tuosta lafkasta kuulunut. Aika avuttomia, ja pyrkivät yksinkertaisimpiinkin vikoihin, vaihdattamaan laajoja osakokonaisuuksia. Yleensä sitten on muualla selvinnyt pikku säädöillä ja pikkuosien vaihdoilla. Yleensä vain muutamilla kympeillä, kun FSD on ehdotellut tuhansien eurojen hankintoja ja remontteja :)

• Uusi veneilijä

Okei. Tuo vika kommentti että vaihtavat paljon. Uskallanko viedä venettä korjattavaksi? Käynnistyy huonosti moottori.

• uskoo, ken tahtoo

Koko aloitusjuttu vaikuttaa firman omalta mainokselta, joten...

• rahatpoishölmöiltä

Pelkkä vetari hajalla ja ne vaihtaa myös koneen samalla. Jep jep, hyvän kuuloista touhua.

• Vslsvs

Miksi kommentoit 5 vuotta vanhaan ketjuun?

Laituripuheissa yleisen käsityksen mukaan tätä firmaa pidetään luotettavana.

• Onhan sitä vaihdettu koko moottorikin kun on virtalukko ollut pimeä... Arin FSD nykyään vain Teersalossa, Markon Jalo Marine Pansion tiloissa.

• Anonyymi

Hejhyvä asiakaspalvelu hyvät jobbat ja toimi hyvin

• Anonyymi

Tjoimiiko hyvin vaj hjyvin hjuonoti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tjoimiiko hyvin vaj hjyvin hjuonoti?

Kallis vai halpa=erittän kallis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe