Alessandro tulee pamauttamaan!
PIERO is back!
5
267
Vastaukset
- HeHeH
Kun O tilalle vaihdetaan U tulee sanaksi PIERU.
- wnbb
Ei valitettavasti saanut paljon aikaa tehdä mitään :/ Toivottavasti seuraavassa ottelussa aloittaisi Tonin vieressä kärjessä!
sama kohtalo taitaa jatkua maajoukkueessa kuin juvenpaidasssa!mutta ei toi Italian peli kauheasti kolahtanut.toiv.tää oli sellainen rutiini-paska voitto.seuraava matsi:Tonille paineita,jos ei tulosta niin vaihtoaition puolelta katsomaan matseja?hra Lippi tekee näin..
- wnbb
tip-ex_crisu kirjoitti:
sama kohtalo taitaa jatkua maajoukkueessa kuin juvenpaidasssa!mutta ei toi Italian peli kauheasti kolahtanut.toiv.tää oli sellainen rutiini-paska voitto.seuraava matsi:Tonille paineita,jos ei tulosta niin vaihtoaition puolelta katsomaan matseja?hra Lippi tekee näin..
Mutta pelasivathan Toni ja Gilardino ihan hyvin yhdessä, ainakin paremmin kuin olin itse uskonut. Kun nehän ovat molemmat hyvin samankaltaisia pelaajia, puhtaita maalintekijöitä, ja siksi moni on epäillyt pystyvätkö ne pelaa yhdessä. Mutta yhteispeli näytti toimivan suht hyvin.
Mutta Del Piero on loistava niissä tilanteissa kun joukkue on tappiolla tai muuten vaan tarvitsee maalin. Ilman Alexin puskumaalia viime MM-kisoissa Meksikoa vastaan Italiahan olisi jäänyt alkulohkoon. Eli Del Piero ainakin hyvä substitute!
Toivottavasti toi Totin loukkaantuminen ei todellakaan ollut mitenkään vakava tai edes minkäänlaine vamma. Tottia tullaan varmasti tarvimaan tulevissa peleissä vaikka ei esittänytkään mitään ihmeitä. Mut 2-0, jee. - pyllyyn
wnbb kirjoitti:
Mutta pelasivathan Toni ja Gilardino ihan hyvin yhdessä, ainakin paremmin kuin olin itse uskonut. Kun nehän ovat molemmat hyvin samankaltaisia pelaajia, puhtaita maalintekijöitä, ja siksi moni on epäillyt pystyvätkö ne pelaa yhdessä. Mutta yhteispeli näytti toimivan suht hyvin.
Mutta Del Piero on loistava niissä tilanteissa kun joukkue on tappiolla tai muuten vaan tarvitsee maalin. Ilman Alexin puskumaalia viime MM-kisoissa Meksikoa vastaan Italiahan olisi jäänyt alkulohkoon. Eli Del Piero ainakin hyvä substitute!
Toivottavasti toi Totin loukkaantuminen ei todellakaan ollut mitenkään vakava tai edes minkäänlaine vamma. Tottia tullaan varmasti tarvimaan tulevissa peleissä vaikka ei esittänytkään mitään ihmeitä. Mut 2-0, jee.Piero´s back is reserved for his gay-lover
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983