1. pettäisitkö tilaisuuden tullen?
2. miksi/miksi et?
3. mies/nainen, ikä?
myös muita kommentteja ja ajatuksia saa laittaa =)
pettämis gallub
19
1414
Vastaukset
- parisuhde kunniassaan
En koskaan. Tilaisuuksia on kyllä ollut, mutta en alennu niin halpamaiseen käytökseen, että pettäisin ihmistä, jota eniten maailmassa rakastan.
2. miksi/miksi et?
Miksi rikkoisin elämäni tärkeimmän suhteen? Ei ole mitään syytä sitä rikkoa. Minulla ei ole kiinnostusta muita kohtaan. En kiihotu muista kuin omasta puolisostani. En tunne muita kohtaan mitään vetovoimaa. Tarvitsen rakkautta, jotta voin kokea läheisyyttä. Saan sitä vain omalta puolisoltani.
3. mies/nainen, ikä?
Nainen, 27-v. - monia
Suurinosa pettää varmaankin siksi, että pelkää tulevansa itse petetyksi niin pettää ennalta jo varastoon ja myös siksi, että suomalaisen itsetunto on niin huono, että tuntee olevansa haluttu kun joku huolii tämän kanssa seksiä. Myös taustalla voi olla lapsuuden traumoja isä suhde heikko tms, sekin aiheuttaa pettämistä sekä ehkä pelkästään vain siksi kokska on epärehelline ihminen eikä tunne sanaa luottamus ja uskollisuus. Myös pelkän seksin itsensä takia eli ei osaa hillitä mieltään.
- naisen vastaus
1. EN
2. Moraalitonta ja koska rakastan kumppaniani
3. nainen 24 - marzzzi
1. en todellakaan
2. rakastan puolisoani ja kunnioitan häntä.Ei ikinä edes käynyt mielessä pettäminen. Enkä ikinä sortuisi niin lapselliseen touhuun.
3. Nainen 27 - tyttönen 89
1. pettäisitkö tilaisuuden tullen? * En todellakaan ikinä pettäisi.
2. miksi/miksi et? * Ei ole vain minun luonteeni petää,en pystyisi elämään sellaisen asian kanssa ja jos nyt sitten kuitenkin sattuisi sellaine tilanne että on pakko päästä vieraisiin niin kyllä minä ennemmin jättäisin sen,kun että satuttaisin sekä häntä niin myös itseänikin.
3. mies/nainen, ikä? *nainen ja 16 täytän tänä vuonna 17 (89) - Mies40
1. Kyllä
2. Vaihtelua ja jännistystä elämään
3. Mies, 40 - Joku ;)
1. Kyllä
2. Mieheni ei huomioi minua, on aina väsynyt tekee liikaa töitä ja rakentaa meille taloa. Koen jääväni liian vähälle
3. Nainen 33
Big deal, mieheni ei huomaa ja minä saan huomiota joskus jopa useammalta mieheltä samaan aikaan ;)
Usein suhteissa saa myös kovempaa ja rajumpaa seksiä kuin omassa sängyssä - leskenlehti N
1. no en todellakaan petäis vaikka oiskin tilaisuus. Mulla on ollut Tilaisuuksia pettää vaikka kuin paljon.
2. Miksi/miksi et? Rakastan miestäni, en halua muita
3. nainen olen ja 21 - totta...
1. saattaisin pettää
2. humalassa halujen hillitteminen pirun vaikeaa
3. naikkonen/19 - ..tilanteesta
2. miksi/miksi et?
- En, jos rakastan oikeasti ja minut huomioidaan suhteessa.
- Kyllä, jos nämä asiat puuttuvat, mutta olen myös sen verran aikuinen, että osaan/pystyn jättääkin toisen, jos mieli tekee jotain muuta.
3. mies/nainen, ikä?
- Nainen, 21 - tyttönen vain
1. En.
2. Miksi pettäisin? Saan kotoa mitä haluan enkä ikinä voisi loukata puolisoani noin, vaikka en saisikaan.
3. Nainen, 20.
Ei ikinä pitäisi sanoa ei ikinä, koska tiedän niitäkin pettäjiä jotka kokevat olevansa tilanteen uhreja. Mikään ei tee siitä hyväksyttävää, mutta ymmärrettävää se voi joskus olla. Toivon, että saan kuolinvuoteellanikin vielä sanoa tuon "en ikinä". Teen kaikkeni sen eteen, vaikka tilanne nykyisestä muuttuisikin. Pitäkää peukkuja =) 1. pettäisitkö tilaisuuden tullen?
- Ehkä, ehkä en. Kaikki usko mennyt lauseeseen:"En koskaan voisi pettää".
2. miksi/miksi et?
- Mistä sen voi etukäteen tietää? Syitä voi olla monenlaisia.
3. mies/nainen, ikä?
- Mies, 31 vuotta.- ...
En pettäisi
ei vain sovi luenteeseen
mies 37v - jutta'
1.en 2. halveksin pettämistä 3. nainen 46 v
- vastaukset
1. En pettäisi
2. Tää elämä on niin hullua, pitää olla jotain, mihin vielä luottaa ja se on vakaa parisuhde. Ja lopulta haavoittaisin toisen lisäksi itseäni ja välillisesti montaa muutakin ihmistä. Tieto voi olla rasite.
3. Nainen 30 v.
Ois jännä nähdä, kuinka moni, joka 20-isenä ajattelee, ettei koskaan petä, sitten viiskymppisenä tai vanhempana vastaiskin tuohon kysymykseen, että on pettäny. Nuorempana ei välttämättä tajua, kuinka pitkä se yhdessäelo lopulta onkaan ja mitä se uskollisuus todella merkitsee.- embo
1.en petä
2.koska olen löytänyt sen oikean itselleni jota rakastan kaikesta sydämestäni enkä koskaan haluaisi tuottaa surua hänelle, en myöskään tunne seksuaalista halua muita, kuin omaa rakastani kohtaan... muut miehet eivät yksinkertaisesti kiihota minua enää mitenkään
3.nainen 30 v.
- tässänäin
1. Pettäisin (petin)
2. Ihan siks kun mieskin petti, muuten en olis
3. Nainen, 29v.
Sitä saa mitä tilaa! - niinpäniin
1. Kyllä ja en
2. Jos ihastuisin toiseen eikä kiinnijäämisen riskiä olisi. Jos en tunne toista kohtaan mitään, niin sitten en
3. nainen 38
Nuorempana olin tosi ehdoton tän pettämisen kanssa. Nyt vanhemmiten ymmärrän paremmin omani sekä mieheni pettämiset. ei ne aina niin maatakaatavia juttuja ole, pitäisi olla vähän perspektiiviä asiaan. Mutta nuoruuteen kuuluu ehdottomuus, niin se oli minullakin. Nyt olen ehdotomasti sitä mieltä, että kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa. Elämäksi sitä kutsutaan - Tyytyväinen tyttöystävä
1. pettäisitkö tilaisuuden tullen? En.
2. miksi/miksi et? Siksi koska en halua tehdä rakkaalleni mitään mikä loukkaisi häntä. Kunnioitan häntä.
3. mies/nainen, ikä? Nainen, 23
myös muita kommentteja ja ajatuksia saa laittaa =)
Sellainen suhde missä täytyy pettää, ei ole toimiva.
Sitäpaitsi en ole ikinä ymmärtänyt yhdenillanjuttuja, varsinkaan tuntemattomien ihmisten tunteetonta intohimoa. Mielestäni huomattavasti hienompaa on harrastaa seksiä jonkun kanssa ketä oikeasti rakastaa..se se vasta intohimoista onkin... yam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101291Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen61211Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56891Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648