notkeus

spagat

Hei ! Onko naisen notkeus kenellekään muulle eroottinen fetissi ? Tarkoitan spagaatin tekemistä ja taipumista taaksepäin "solmuun".
Esimerkkejä vaikka sivuilta www.possic.de ja www.flexilinks.com

9

3832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nupsuttaja

kerrakseen. selällään maaten nainen nostaa jalkansa niskan taakse. wau tavara on siinä kuin tarjottimella nuoltavaksi/naitavaksi

• spagat

sivuspagaatissa olisi myös hyvin tarjolla ja olisi tosi makeaa kokeilla, löytäisi vaan jostain näin notkean tytön

• Tia:o)

täytyy kokeilla asentoa. Onkohan siinä itse niin kompaktina pakettina, että ei paljon voi mukana olla. Voihan tämä tietty olla miehelle ihan uusi tapa olla dominoivana osapuolena. Taaksepäin en tietääkseni mene solmuun, mutta jalat menee kyllä niskan taakse ja spagaattiin taivun... ei ole koskaan tullu mieleen. Melkolaisissa solmuissa tosin rakastellessa ollaan, koska asennot tulee siinä tilanteessa itsestään.

• friikki
        Tia:o) kirjoitti:

täytyy kokeilla asentoa. Onkohan siinä itse niin kompaktina pakettina, että ei paljon voi mukana olla. Voihan tämä tietty olla miehelle ihan uusi tapa olla dominoivana osapuolena. Taaksepäin en tietääkseni mene solmuun, mutta jalat menee kyllä niskan taakse ja spagaattiin taivun... ei ole koskaan tullu mieleen. Melkolaisissa solmuissa tosin rakastellessa ollaan, koska asennot tulee siinä tilanteessa itsestään.

Hei Tia:o ! Olis varmaan aivan mahtava juttu törmätä jossain noin notkeaan tyttöön !!

• Tia:0)
        friikki kirjoitti:

Hei Tia:o ! Olis varmaan aivan mahtava juttu törmätä jossain noin notkeaan tyttöön !!

Mutta kuten mainittua eipäs edes ole juolahtanut mieleeni kokeilla "naipasta" jalat niskan takana... hyvä kuitenkin kuulla, että tällainenkin asia jotakin kiihottaa. Mene ja tiedä... ehkäpä jo jussina laitetaan homma käytäntöön :)

• friikki
        Tia:0) kirjoitti:

Mutta kuten mainittua eipäs edes ole juolahtanut mieleeni kokeilla "naipasta" jalat niskan takana... hyvä kuitenkin kuulla, että tällainenkin asia jotakin kiihottaa. Mene ja tiedä... ehkäpä jo jussina laitetaan homma käytäntöön :)

Hei Tia ! Jos vaan jostain löytäisi tälläistä notkeutta niin hyvä, mutta mistä ??

• rakastelkaa

säälittävää jos tarvii ennen rakasteluu miettii naisesta ekaks, onks toi nainen notkee ja menisköhän solmuun,tai osaako hän sen ja sen asennon,haloo...asennot tulee rakastelussa luonnostaan

• nupsuttaja

ittestään mut' ne ovat mitä todennäköisemmin ne ikivanhat tutut asennot lähetyssaarnaaja, takaapäin siinä ne luonnolliset asennot.seksielämää rikastuttaa suuresti keksimällä aivan jotain uutta. käyttämällä hyväkseen mm.naisen"notkeutta" saa todella aikaan mitä kiihottavimpia asentoja!

• notkeudesta
        nupsuttaja kirjoitti:

ittestään mut' ne ovat mitä todennäköisemmin ne ikivanhat tutut asennot lähetyssaarnaaja, takaapäin siinä ne luonnolliset asennot.seksielämää rikastuttaa suuresti keksimällä aivan jotain uutta. käyttämällä hyväkseen mm.naisen"notkeutta" saa todella aikaan mitä kiihottavimpia asentoja!

notkeita tyttöjä sopii ihailla myös siksi, että ne yleensä on treenattuja voimistelijoita tai tanssijoita ja siks yleensä muutenkin tosi hyvävartaloisia ja hyvännäköisiä. ei notkeus tyttöä ainakaan pahenna, ja vois kokeilla jotain erilaisia asentoja tavallisten lisäksi. mä ainakin koen notkean voimistelijanvartalon tosi seksikkääksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe