Leijonista

Ossi Yrjö Perushoitaja

Kyllä se näin on ainakin kaikkien leijonien kohdalta, jotka minä tunnen, että leijonan pitää saada olla ykkönen. Leijona aina tietää miten asiat ovat ja jos ei tiedä niin on ainakin tietävinään.

Kuten kerroin yksikin tuttu leijona on lääkärin lapsi. Hän on aina tietävinään kaikki eikä koskaan voi myöntää, että on väärässä tai ei tiedä. Myös vain hänen sukunsa on jotakin ja esimerkiksi tämän miehen suku ei ole mitään.

Kuitenkaan hän ei kestä sitä todellisuutta jos ihmisiä aletaan luokittelemaan oppiarvon mukaan, ettei hän itse ole yhtään mitään; lääkärin lapsi ja keskimäärin siivoojana. Myöskin kaikki työläisyyteen viittaava on hänestä rahvaanomaista, vaikka hän on käytännössä ihan samanlainen työläinen kuin vain siivooja voi olla. Koko ikänsä hän on vain ratsastanut isänsä meriiteillä.

Tällainen käytös ihmetettää minua; nostaa itsensä jalustalle. Vaikka leijonat ovat muuten mukavia ihmisiä, leijonien pitäisi ymmärtää, että tällainen käytös ärsyttää monia.

3

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipideeeee

      minä arvostan suuresti nimenomaan "työtätekeviä" ihmisiä. En korkeasti koulutettuja vaan tavallisia tallaajia.. esim. heitetään nyt vaikka siivoojia. En tietenkään lähde ketään korkeasti koulutettua mollaamaan, kommentoin vain tuota omaa näkemystäsi meistä leijonista. Periaatteessa minulle on aivan sama toisen kolutus/työpaikka/omaisuus, kunhan osaa pitää huolta ittestään ja asioistaan. Mutta niin minulla. =) Aurinkoista päivänjatkoa!

    • paikkansa

      aikalailla Ossin juttu.

      Työkaverinani on ollut leijonamies viime talven ja ihan ihana tapaus mutta siis niin täynnä itseään ja aina ykkönen omasta mielestään asiassa kuin asiassa.
      Myös pukeutuminen on tällä kaverilla IN-juttu eli siinäkin haetaan erikoisuutta.Oikein äärirajoja koetellen.
      Mutta...kuten sanoin ...ihan yes-tyyppi

    • Lady_Nocturna

      Mitä vikaa on siinä, että pitää itseään tärkeänä ja huomionarvoisena vaikka onkin tavallinen duunari...?
      Sehän on hienoa, että voi olla aidosti ylpeä itsestään, vaikkei oliskaan saavuttanut mitään ura-maailmassa.

      Toisaalta taas muun aurinkomerkin omaava ihminen helposti erehtyy luulemaan Leijonan itseään kunnioittavaa ajattelutapaa omahyväisenä jalustalle nostamisena. Asiahan ei suinkaan ole näin. ^_^
      Ei siis pidä ottaa itseensä Leijonan hienoista taipumusta liioittelun. Useihan tuo "ylimenevä itsekorostus johtuu vain huomion kaipuusta ja kolhitusta itsetunnosta". Sanovat horoskooppi-kirjat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe