Oletteko lukeneet Jonnan haastattelun uudesta Me naisista? Täytyy sanoa, että olin aika äimänä. Vaikutti erittäin vilpittömältä ja avoimelta haastattelulta, joka antoi Jonnastakin hyvin erilaisen kuvan mitä tosiaan nämä tämän kevään mittaan iltapäivälehdissä olleet kohuotsikot.
Olen itsekin käynyt läpi masennuksen ja uupumisen ja toivotan Jonnalle voimia ja kaikkea hyvää jatkossa. = )
Jonna Nygren "Me naisissa"
18
8111
Vastaukset
- nanissa
Luulin, että Jonna kärsi huume- ja lääkeriippuvaisuudesta eikä masennuksesta!?
- JulGGis
Moi Jonna, tervetuloa sullekkin! Nyt tällä on jo Saara Lintta ja Jonna. Saadaan MoonTV Kissat Revisited kohta aikaan:D
- welcome
Ihan pikkutietoa palstaetiketistä. Ainakin Linda muistaa noin viikon välein laittaaa kehuviestiä Saarukka harvemmin (ehkä vähän kiireisempi). Mutta laitappa aluksi noin kerta/viikko ja käy tutustumassa Lintukan viesteihin. Ne ovat aivan mahtavia. Kyllä itsetuntoa riittää!
- Wanessa
welcome kirjoitti:
Ihan pikkutietoa palstaetiketistä. Ainakin Linda muistaa noin viikon välein laittaaa kehuviestiä Saarukka harvemmin (ehkä vähän kiireisempi). Mutta laitappa aluksi noin kerta/viikko ja käy tutustumassa Lintukan viesteihin. Ne ovat aivan mahtavia. Kyllä itsetuntoa riittää!
Hyvin esimerkiksi Lampeniuksen elämässä tai menneessä elämässä,kun palstaa lukee. Eli tervetuloa vaan, Linda ei taidakaan omia kotisivujaan päivittää vaan kirjoittelee mieluummin tänne. Tosi kiva. Tää on todella hyvä julkkis-palsta. Harmi vaan että yleensä nämä suomi24-blogin pitäjät ovat vähän sammuneempia "tähtiä", lukisin niin mielelläni esimerkiksi T. Putaansuun kirjoituksia tai vaikkapa J. Sillanpää omaa blogistoa. Mutta mutta ehkä joskus.
- missjones
Wanessa kirjoitti:
Hyvin esimerkiksi Lampeniuksen elämässä tai menneessä elämässä,kun palstaa lukee. Eli tervetuloa vaan, Linda ei taidakaan omia kotisivujaan päivittää vaan kirjoittelee mieluummin tänne. Tosi kiva. Tää on todella hyvä julkkis-palsta. Harmi vaan että yleensä nämä suomi24-blogin pitäjät ovat vähän sammuneempia "tähtiä", lukisin niin mielelläni esimerkiksi T. Putaansuun kirjoituksia tai vaikkapa J. Sillanpää omaa blogistoa. Mutta mutta ehkä joskus.
Jotta ne Moon-tv Kissat saatais tänne niin pitäis etsiä Jonnakin jostain, koska hän minä en ole.
Oon vaan 23-vuotias neitonen, joka lukee joskus Me naisia ja huomas ton jutun Jonnasta ja halus kommentoida sitä.
Ilmeisesti tän foorumin etikettiin sitten kuuluu, ettei kenestäkään tai kenellekään saa sanoo mitään myönteistä tai kannustavaa. Sorry vaan. En täällä kauheen usein hengaile, joten en tunne etikettiä.
Siitäkin huolimatta kaikkea hyvää teille ja aurinkoista kesän jatkoa. - mikä pettymys
missjones kirjoitti:
Jotta ne Moon-tv Kissat saatais tänne niin pitäis etsiä Jonnakin jostain, koska hän minä en ole.
Oon vaan 23-vuotias neitonen, joka lukee joskus Me naisia ja huomas ton jutun Jonnasta ja halus kommentoida sitä.
Ilmeisesti tän foorumin etikettiin sitten kuuluu, ettei kenestäkään tai kenellekään saa sanoo mitään myönteistä tai kannustavaa. Sorry vaan. En täällä kauheen usein hengaile, joten en tunne etikettiä.
Siitäkin huolimatta kaikkea hyvää teille ja aurinkoista kesän jatkoa.vähän epäilin, mutta kuitenkin aattelin että josko ite J. No hyvää kesää sullekin. Me jatketaan sitten vaan Lampeniuksen ja la F:n kaa...Lisää julkkuja kyllä otetaan vastaan...
- missjones
mikä pettymys kirjoitti:
vähän epäilin, mutta kuitenkin aattelin että josko ite J. No hyvää kesää sullekin. Me jatketaan sitten vaan Lampeniuksen ja la F:n kaa...Lisää julkkuja kyllä otetaan vastaan...
Joo tiedetään, sori, ikävä tuottaa pettymys.
It sucks to be a tavis...
Toivotaan, että Jonna itsekin joskus tänne kirjoittelisi. = )
Oon yrittäny onkia selville Jonnan syntymäaikaa, mutta sehän on ku joku valtionsalaisuus? Ei sitte millään? Jos Jonna luet tän niin voisitko kertoa? oo niin ystävällinen. Tai onko täällä muita, jotka sattumalta tietäisivät?
Tunnustaudun horoskooppihörhöksi ja siksi kyselen. - Poison.
missjones kirjoitti:
Oon yrittäny onkia selville Jonnan syntymäaikaa, mutta sehän on ku joku valtionsalaisuus? Ei sitte millään? Jos Jonna luet tän niin voisitko kertoa? oo niin ystävällinen. Tai onko täällä muita, jotka sattumalta tietäisivät?
Tunnustaudun horoskooppihörhöksi ja siksi kyselen.Elokuu '79. Tuon olen kuullut, ei varmaa tietoa. Olisi siis todennäköisesti leijona.
Huvittaa vain Jonnan satuilu lehdissä, kun kaikki tietävät mistä todellisuudessa on kyse, ja sitten menee jotain tuollaista selittämään. No, kaikkea hyvää hänelle, toivottavasti saa elämänsä kuntoon. - missjones
Poison. kirjoitti:
Elokuu '79. Tuon olen kuullut, ei varmaa tietoa. Olisi siis todennäköisesti leijona.
Huvittaa vain Jonnan satuilu lehdissä, kun kaikki tietävät mistä todellisuudessa on kyse, ja sitten menee jotain tuollaista selittämään. No, kaikkea hyvää hänelle, toivottavasti saa elämänsä kuntoon.Jostain tuo Elokuu ´79 itsellenikin on jäänyt mieleen...
Kiinalaisessa olisi Vuohi.
Toivottavasti tämä selviäisi, tavalla tai toisella. = ) - tiia_
missjones kirjoitti:
Tunnustaudun horoskooppihörhöksi ja siksi kyselen.Joku tais kysyy sitä jonnan syntymäaikaa ni mä tunnen jonnan aika hyvin ni voisin ens kerral ku nään sen ni vaikka kysästä sitä, ja kerron sit tääl:)
- missjones
tiia_ kirjoitti:
Joku tais kysyy sitä jonnan syntymäaikaa ni mä tunnen jonnan aika hyvin ni voisin ens kerral ku nään sen ni vaikka kysästä sitä, ja kerron sit tääl:)
No sehän olisi mahtavaa, jos vain voisit. : )
- missjones
missjones kirjoitti:
No sehän olisi mahtavaa, jos vain voisit. : )
Uudessa Cityssä on Jonnan haastattelu ja sieltä selviää, että Jonna on Vaaka.
Tietääkö kukaan tarkempaa päivää?
- Tasan
Oli niin kiltisti kirjoitettu. Vähän oli kusetuksen makua, että kyseessä "vain" lääkkeet ja viina, kun on kerta kaksi huumetuomiota takanakin.... Jos itellä olis tuollainen tausta, vajoaisin mahdollisimman alas maan alle, enkä todellakaan pyrkyröisi lehtien kansiin. No, meitä on moneksi.
- -TÄH
Mitä aineita se Jonna on vetänyt?
siis muutakin kuin lääkkeitä huumausainetarkoituksessa - Adriana
-TÄH kirjoitti:
Mitä aineita se Jonna on vetänyt?
siis muutakin kuin lääkkeitä huumausainetarkoituksessaHiukan ihmetytti miksi me naiset oli laittaneet huumeisiin myönteisesti suhtautuvan Jonnan kanteen (kaikkihan sen tietää). Kuka sen jutut oli kirjoittanut?
- DR. Feelgood
Adriana kirjoitti:
Hiukan ihmetytti miksi me naiset oli laittaneet huumeisiin myönteisesti suhtautuvan Jonnan kanteen (kaikkihan sen tietää). Kuka sen jutut oli kirjoittanut?
Kyseessä on varmasti tilanne, jossa rauhoittavat lääkkeet joihin on mahdollista jäädä addiktioon. Jokainen meistä tuntee ihmisiä joilla on tarve käyttää kyseisiä lääkkeitä paniikki- tai unihäiriöihin. Onko toi nyt hirveetä, kun joku ottaa kissan pöydälle haluten herättää keskustelun avulla muita kyseisen ongelman omaavia. FYI Jonna ei käsittääkseni ole liputtanut minkään huumeen puolesta vaan varmasti kokee vihaa kyseisiä aineita kohtaan.
- Dr. Feelgood
DR. Feelgood kirjoitti:
Kyseessä on varmasti tilanne, jossa rauhoittavat lääkkeet joihin on mahdollista jäädä addiktioon. Jokainen meistä tuntee ihmisiä joilla on tarve käyttää kyseisiä lääkkeitä paniikki- tai unihäiriöihin. Onko toi nyt hirveetä, kun joku ottaa kissan pöydälle haluten herättää keskustelun avulla muita kyseisen ongelman omaavia. FYI Jonna ei käsittääkseni ole liputtanut minkään huumeen puolesta vaan varmasti kokee vihaa kyseisiä aineita kohtaan.
Lääkkeet ja huumeet eivät aiheuta sitä, että "jää addiktioon". Ne addiktoivat tai niihin addiktoituu. On ihan eri asiaa ottaa unilääkettä lääkärin määräyksestä unettomuuten tai rauhoittavaa paniikkohäiriöön. Silloin on kyseessä sairaudenhoito. Jos ryynejä nappaa kourallisia ja vetää sen lisäksi huumeita, ei ole kyse sairaudenhoidosta, vaan lääkkeiden väärinkäytöstä.
- summer00
DR. Feelgood kirjoitti:
joo, Jonna käyttänyt vain lääkkeitä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752