Perustellakin saa.
Oletko mielestäsi ATM vai YTM?
44
6896
Vastaukset
- vaan oon
ihan ATK
:D- Serpico
Vittu mua vituttaa kaikki tällaiset muka fiksut termit joita jotkut säälittävät nettiniilot säätää. En mä mikään yhteiskuntatieteiden maisteri ole, mut sen verran Y että tajuan että olen enemmän kuin joku X ihan jo silläkin perusteella etten lankea johonkin kategoriointipeliin ja ala miettiä että olenkohan minä tarpeeksi jotain tai liian vähän jotain muuta. Sitten viellä sellainen juttu, että jos joku sanoo netissä olevansa player, niin mitä sellaisesta tyypistä on ajateltava? Mitä itse ajattelette? Miksi pitää mainostaa olevansa sitä tai tätä? Eiköhän se ole parempi olla jotain IRL ja nauttia siitä (tai hävetä sitä).
- vaan oon
Serpico kirjoitti:
Vittu mua vituttaa kaikki tällaiset muka fiksut termit joita jotkut säälittävät nettiniilot säätää. En mä mikään yhteiskuntatieteiden maisteri ole, mut sen verran Y että tajuan että olen enemmän kuin joku X ihan jo silläkin perusteella etten lankea johonkin kategoriointipeliin ja ala miettiä että olenkohan minä tarpeeksi jotain tai liian vähän jotain muuta. Sitten viellä sellainen juttu, että jos joku sanoo netissä olevansa player, niin mitä sellaisesta tyypistä on ajateltava? Mitä itse ajattelette? Miksi pitää mainostaa olevansa sitä tai tätä? Eiköhän se ole parempi olla jotain IRL ja nauttia siitä (tai hävetä sitä).
Tuo Miss Gallup sitä kyselee. Mä oon ihan samaa mieltä sun kans tosta ihmisten luokittelusta=IDIOOTTIEN PUUHASTELUA!
Siks mä vastasinkin ihan vittuillakseni etten ole YTM enkä ATM vaan oon ATK. :D
Mun mielestä ei ihmisiä saa jakaa kasteihin onko ylemmän luokan vai alemman luokan ihminen. - Serpico
vaan oon kirjoitti:
Tuo Miss Gallup sitä kyselee. Mä oon ihan samaa mieltä sun kans tosta ihmisten luokittelusta=IDIOOTTIEN PUUHASTELUA!
Siks mä vastasinkin ihan vittuillakseni etten ole YTM enkä ATM vaan oon ATK. :D
Mun mielestä ei ihmisiä saa jakaa kasteihin onko ylemmän luokan vai alemman luokan ihminen.Se vaahto tulikin väärään kohtaan :-) enkä jaksanu lähteä siirtämään. Juuri näin, ja oikeassa olet!
- vaan oon
Serpico kirjoitti:
Se vaahto tulikin väärään kohtaan :-) enkä jaksanu lähteä siirtämään. Juuri näin, ja oikeassa olet!
"enkä jaksanu lähteä siirtämään"
Ethän sä edes pystyis siirtämäänkään sitä...eikös siihen tarvita vähintään sefun oikeudet? Vai meinasitko että olisit delettänyt alkuperäisen ja kirjoittanut uuden toiseen kohtaan?
- taas oon
YTK niinku YTK-kassa :D
- mie olen
Mie olen DVD
- olen..
CD-RW
- :DDD
Kun kyselee tyhmiä niin saa tyhmiä vastauksiakin. Ihmisiä ei sais luokitella jonkun pinnallisen idiootin keksimän markkina-arvoteorian mukaan.
- Heavy Metal Perse
Olenhan hevari.
Mikäli olen ymmärtänyt tuon lyhenteen oikein, niin olen YTM. Perusteluiksi sanoisin, että kysyntä on ollut jo noin kymmenen vuoden ajan suurempaa kuin tarjonta.
- tuosta
ahaa, sä siis löysit rupsahtaneen eukon ja joku toinen on tullut vielä kymmenen vuoden aikana juttelemaan sulle.
2 tarjokasta, i vastaanottaja - kysyntä suurempaa kuin tarjonta :) tuosta kirjoitti:
ahaa, sä siis löysit rupsahtaneen eukon ja joku toinen on tullut vielä kymmenen vuoden aikana juttelemaan sulle.
2 tarjokasta, i vastaanottaja - kysyntä suurempaa kuin tarjonta :)sekin on todennäköisesti paremmin kuin keskiverto äijällä jtn. YTM (se 'parempi' puolikas katsos) :-)
tuosta kirjoitti:
2 tarjokasta, i vastaanottaja - kysyntä suurempaa kuin tarjonta :)"sä siis löysit rupsahtaneen eukon ja joku toinen on tullut vielä kymmenen vuoden aikana juttelemaan sulle"
- Mies jolle on "eukko" ja joku toinen "eukkokin" vielä osoittaa jonkinlaista huomiota on ehdottomasti YTM =D
- ..........
joku taas lienee vähän CP
- hossi
halvatun ATM tai YTM ? Kysyy epätietoinen hämeestä. Ei harmainta aavistusta mitä kyseiset lyhenteet oikein edes merkkaa joten taidan olla sit pikemminkin tuo Ä.Ä.L.I.Ö :o)
- yks luokittelutapa
Joku idiootti on joskus keksinyt luokitella ihmisiä markkina-arvoteorialla, YTM= ylemmän tason mies, ATM=alemman tason mies.
Onneks osa porukasta on sentään tervejärkistä eikä lankea tohon luokittelusysteemiin, kuten tästäkin ketjusta voidaan huomata, vastauksista. On vastattu DVD, CD-RW, ATK jne. eli ihan piruilua noin typerälle aloitusviestin laittajalle. :D - hossi
yks luokittelutapa kirjoitti:
Joku idiootti on joskus keksinyt luokitella ihmisiä markkina-arvoteorialla, YTM= ylemmän tason mies, ATM=alemman tason mies.
Onneks osa porukasta on sentään tervejärkistä eikä lankea tohon luokittelusysteemiin, kuten tästäkin ketjusta voidaan huomata, vastauksista. On vastattu DVD, CD-RW, ATK jne. eli ihan piruilua noin typerälle aloitusviestin laittajalle. :Dtaas ollaa vähän viisaampi, ei paljoa vaadittu mut hiljalleen mennään eteenpäin tältä ÄTM tasolta :o)
- Hirveen jännää
No en kyllä kumpikaan noista. Vastaan siis c) Kanada.
Kyseisten YTM- ja ATM-juttujen kehittäjä taas on minusta joko:
UPV = Uskomattoman Pinnallinen Vatipää
tai
PEK = Pilvilinnoissa Elävä KeskinkertaisuusJollakin on vain ollut liikaa vapaa-aikaa.
Ei tuota ole kyllä kukaan tosissaan kehitellyt. Uskoisin, että se on ollut jonkun kauppis-heebon hetken AHAA-elämys kesken oppitunnin =D
- NoJust
ATM yhdelle on YTM toiselle. Jokainen löytää jonkun, sillä a) tämä on kehä ja b)markkina-arvon määräävät subjektiiviset tekijät
- oletko mielestäsi
minkätasoinen ÄO:ltasi? Jos yleensä tiedät mikä lyhennys tuo ÄO on...
- naturan demanto
Olen helkutin kallis ja omituinen jalokivillä koristeltu Fabergen pääsiäismuna, jonka nähdessään kaikki ajattelevat että tuollainen olisi tosi jännä saada, mutta onko se oikeasti järkevä sijoitus. Niinpä jään aina lopulta sinne antiikkiliikkeen hyllylle pölyttymään. Ette tiedä mitä menetätte, kun ette ota riskiä, vaan valitsette sen halpiskopion!
- naturan demanto
Tässä ei ole mitään väärinkäsitystä: "ATM yhdelle on YTM toiselle. Jokainen löytää jonkun, sillä a) tämä on kehä ja b)markkina-arvon määräävät subjektiiviset tekijät". Tuo on aivan tosi lause, koska emme valitse paria tilastollisten, vaan subjektiivisten kriteerien perusteella.
Otetaan esimerkki: maailman ihmisiltä voidaan kysyä, minkä maalainen mies ja minkä maalainen nainen ovat seksikkäimpiä. Oletetaan, että tulokseksi tulee ranskalainen mies ja venezuelalainen nainen. Mutta entäpä jos MINÄ tykkäänkin saksalaisista naisista ja joku saksalainen nainen puolestaan tykkää suomalaisista miehistä. Sitten kohtaamme, rakastumme ja saamme toisemme. Olemme onnellisia. Emmekö silloin ole todistaneet. että markkina-arvoteoria ei pitänyt kohdallamme paikkansa. Emme olleet yleisten markkinakriteerien mukaan YTM/YTN-kastia, emmekä subjektiivisista mieltymyksistämme johtuen edes pyrkineet siihen ja silti saimme juuri sen mitä eniten toivoimme.
Tietysti joku voi sanoa, että kaikki mikä poikkeaa yleisestä valtavirrasta on perverssiä. Niinpä ihminen joka haluaa mieluummin sen spurgun kuin mr finlandin on perverssi samoin kuin ihminen joka haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla on perverssi. Mutta mikäli perversio tekee ihmisen onnelliseksi, hänen kannattaa mieluummin toteuttaa perversiotaan kuin tasapäistävää markkina-arvoteoriaa. - pekkis463
naturan demanto kirjoitti:
Tässä ei ole mitään väärinkäsitystä: "ATM yhdelle on YTM toiselle. Jokainen löytää jonkun, sillä a) tämä on kehä ja b)markkina-arvon määräävät subjektiiviset tekijät". Tuo on aivan tosi lause, koska emme valitse paria tilastollisten, vaan subjektiivisten kriteerien perusteella.
Otetaan esimerkki: maailman ihmisiltä voidaan kysyä, minkä maalainen mies ja minkä maalainen nainen ovat seksikkäimpiä. Oletetaan, että tulokseksi tulee ranskalainen mies ja venezuelalainen nainen. Mutta entäpä jos MINÄ tykkäänkin saksalaisista naisista ja joku saksalainen nainen puolestaan tykkää suomalaisista miehistä. Sitten kohtaamme, rakastumme ja saamme toisemme. Olemme onnellisia. Emmekö silloin ole todistaneet. että markkina-arvoteoria ei pitänyt kohdallamme paikkansa. Emme olleet yleisten markkinakriteerien mukaan YTM/YTN-kastia, emmekä subjektiivisista mieltymyksistämme johtuen edes pyrkineet siihen ja silti saimme juuri sen mitä eniten toivoimme.
Tietysti joku voi sanoa, että kaikki mikä poikkeaa yleisestä valtavirrasta on perverssiä. Niinpä ihminen joka haluaa mieluummin sen spurgun kuin mr finlandin on perverssi samoin kuin ihminen joka haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla on perverssi. Mutta mikäli perversio tekee ihmisen onnelliseksi, hänen kannattaa mieluummin toteuttaa perversiotaan kuin tasapäistävää markkina-arvoteoriaa.Häh, jos siis joku haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla, niin se todistaa että autojen markkina-arvoteoria on väärä, eikä autoilla ole hintoja?
Markkina-arvoteoriahan vain esittää, että on olemassa eritasoisia (hintaisia) autoja ja ihmisiä. Mitä korkeamman markkina-arvon omaavan auton tai ihmisen joku haluaa itselleen, sitä enemmän hänellä pitää olla rahaa/ominaisuuksia. - naturan demanto
pekkis463 kirjoitti:
Häh, jos siis joku haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla, niin se todistaa että autojen markkina-arvoteoria on väärä, eikä autoilla ole hintoja?
Markkina-arvoteoriahan vain esittää, että on olemassa eritasoisia (hintaisia) autoja ja ihmisiä. Mitä korkeamman markkina-arvon omaavan auton tai ihmisen joku haluaa itselleen, sitä enemmän hänellä pitää olla rahaa/ominaisuuksia.Markkina-arvoteoria viittaa vain siihen, mitä SUURIN OSA ihmisistä tavoittelee. Jos kysyntä ylittää tarjonnan, markkina-arvo kohoaa. Mutta jos MINÄ haluan ajaa Ladalla, ostan Ladan enkä Mersua vaikka suurin osa ihmisistä haluaisi mieluummin Mersun.
Vastaavasti vaikka suurin osa miehistä tykkäisi hoikista blondeista ja minä tykkäisin pulleista punapäistä, haluaisin itselleni sen pullean punapään ihan riippumatta yleisestä mielipiteestä ja "markkina-arvosta". MINUN subjektiivisesta näkökulmastani se punapää olisi siis YTN ja blondi olisi ATN. - Casanova
pekkis463 kirjoitti:
Häh, jos siis joku haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla, niin se todistaa että autojen markkina-arvoteoria on väärä, eikä autoilla ole hintoja?
Markkina-arvoteoriahan vain esittää, että on olemassa eritasoisia (hintaisia) autoja ja ihmisiä. Mitä korkeamman markkina-arvon omaavan auton tai ihmisen joku haluaa itselleen, sitä enemmän hänellä pitää olla rahaa/ominaisuuksia.Mersun saa, kun latoo muutaman kymppitonnin pöytään (tai varastaa sen). Muita vaihtoehtoja ei käytännössä ole. Hinta eli markkinat ovat selvät.
Haluamansa parisuhde/seksikumppanin voi saada hyvin erilaisilla tavoilla. Ei ole olemassa automarkkinoihin verrattavaa rahan kaltaista kiistämätöntä ja yhdenmukaista mittaria.
Jokainen joka on ihan oikeasti pelannut iskumarkkinoilla (siis tuolla ulkona, ei netissä), tietää tämän. Kun jätetään ihan laarinpohjat (ne spurgut yms.) pois laskuista niin käytännössä kuka vaan voi saada kenet vaan, tilanteesta riippuen. Ja se johtuu siitä, että ei ole olemassa yksiselitteistä hintaa, jonka perusteella tapahtuisi karsintaa. - mr_Zombie
Tietysti joku voi sanoa, että kaikki mikä poikkeaa yleisestä valtavirrasta on perverssiä. Niinpä ihminen joka haluaa mieluummin sen spurgun kuin mr finlandin on perverssi samoin kuin ihminen joka haluaa ajaa mieluummin Ladalla kuin Mersulla on perverssi. Mutta mikäli perversio tekee ihmisen onnelliseksi, hänen kannattaa mieluummin toteuttaa perversiotaan kuin tasapäistävää markkina-arvoteoriaa.Tässä on tosiaankin väärinkäsitys. ATM/YTM-asema parisuhdemarkkinoilla ei määräydy sen mukaan, miten joku yksittäinen henkilö arvottaa kyseisen tapauksen. Se määräytyy sen mukaan, miten kaikki arvottavat.
YTM on YTM koska hyvin moni rankkaa hänet ykkösvaihtoehdokseen. ATM on ATM on koska hyvin harva rankkaa hänet ykkösvaihtoehdokseen. Tämä ei silti tarkoita, etteikö ATM voisi löytää hyvää ihmissuhdetta. Markkina-arvoteoria kertoo vain sen, että ATM:llä on vähemmän vaihtoehtoja parisuhdemarkkinoilla.
"Mutta mikäli perversio tekee ihmisen onnelliseksi, hänen kannattaa mieluummin toteuttaa perversiotaan kuin tasapäistävää markkina-arvoteoriaa."
Markkina-arvoteoria ei ole mikään sellainen teoria, joka kertoo mitä ihmisten pitää tehdä. Se on teoria, joka kertoo mitä ihmiset tekevät. Se on havainto, ei käyttäytymissuositus. - naturan demanto
mr_Zombie kirjoitti:
Tässä on tosiaankin väärinkäsitys. ATM/YTM-asema parisuhdemarkkinoilla ei määräydy sen mukaan, miten joku yksittäinen henkilö arvottaa kyseisen tapauksen. Se määräytyy sen mukaan, miten kaikki arvottavat.
YTM on YTM koska hyvin moni rankkaa hänet ykkösvaihtoehdokseen. ATM on ATM on koska hyvin harva rankkaa hänet ykkösvaihtoehdokseen. Tämä ei silti tarkoita, etteikö ATM voisi löytää hyvää ihmissuhdetta. Markkina-arvoteoria kertoo vain sen, että ATM:llä on vähemmän vaihtoehtoja parisuhdemarkkinoilla.
"Mutta mikäli perversio tekee ihmisen onnelliseksi, hänen kannattaa mieluummin toteuttaa perversiotaan kuin tasapäistävää markkina-arvoteoriaa."
Markkina-arvoteoria ei ole mikään sellainen teoria, joka kertoo mitä ihmisten pitää tehdä. Se on teoria, joka kertoo mitä ihmiset tekevät. Se on havainto, ei käyttäytymissuositus.Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM? Siis sellainen mies, jonka useimmat naiset rankkaisivat erittäin haluttavaksi? Eikö silloin naisella ole olemassa ihan yhtä paljon valinnanvaraa miesmarkkinoilla, koska hänen kiinnostuksensa suuntautuu markkina-arvoteorian mukaisesti vähemmän haluttaviin miehiin? Itse asiassa enemmänkin, jos suurin osa naisista haluaa YTM:n. Silloinhan naisella on vähemmän kilpailijoita kilpailemassa niistä miehistä joita hän himoitsee.
Markkina-arvoteorian vika on siinä, että se tarkastelee ihmisiä ikään kuin he olisivat homogeeninen, yhtenäisellä tavalla toimiva ryhmä. Mutta ihmiset ovat yksilöitä ja tekevät yksilöllisiä valintoja. Jonkun ihmisen YTM on toiselle ihmiselle ATM ja päinvastoin. - Syltty__
Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM? Siis sellainen mies, jonka useimmat naiset rankkaisivat erittäin haluttavaksi? Eikö silloin naisella ole olemassa ihan yhtä paljon valinnanvaraa miesmarkkinoilla, koska hänen kiinnostuksensa suuntautuu markkina-arvoteorian mukaisesti vähemmän haluttaviin miehiin? Itse asiassa enemmänkin, jos suurin osa naisista haluaa YTM:n. Silloinhan naisella on vähemmän kilpailijoita kilpailemassa niistä miehistä joita hän himoitsee.
Markkina-arvoteorian vika on siinä, että se tarkastelee ihmisiä ikään kuin he olisivat homogeeninen, yhtenäisellä tavalla toimiva ryhmä. Mutta ihmiset ovat yksilöitä ja tekevät yksilöllisiä valintoja. Jonkun ihmisen YTM on toiselle ihmiselle ATM ja päinvastoin."Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM? Siis sellainen mies, jonka useimmat naiset rankkaisivat erittäin haluttavaksi? "
Mitä sitten? Esimerkiksi YT-miesten siskot ja muut lähisukulaiset eivät heitä varmasti halua, vaikka suurin osa naisista rankkaa heidät erittäin haluttaviksi.
"Eikö silloin naisella ole olemassa ihan yhtä paljon valinnanvaraa miesmarkkinoilla, koska hänen kiinnostuksensa suuntautuu markkina-arvoteorian mukaisesti vähemmän haluttaviin miehiin?"
Ei. Mielestäni valinnanvara = kaikki jotka suostuisivat suhteeseen em. naisen kanssa. Siispä
hänen valinnanvaransa on sama riippumatta hänen kiinnostuksensa kohteista.
Sensijaan hänen kiinnostuksensa kohteet muuttuvat preferenssien mukana ja tästähän seuraa, että jos preferenssit poikkeavat paljon yleisistä preferensseistä, kilpailua näistä miehistä (tai naisista) on vähemmän.
"Markkina-arvoteorian vika on siinä, että se tarkastelee ihmisiä ikään kuin he olisivat homogeeninen, yhtenäisellä tavalla toimiva ryhmä."
Ei tarkastele. Teoria ei ota kantaa siihen, mistä preferenssit syntyvät eikä se ota kantaa siihen, miten preferenssit ovat jakautuneet. Eikä se ota kantaa siihen, millaisia avuja ihmisillä ovat. Nämä asiat ovat niitä, joita pitäisi tutkia että teoriasta saataisiin "enemmän irti".
"Jonkun ihmisen YTM on toiselle ihmiselle ATM ja päinvastoin."
Ei edelleenkään ole. YTM ja ATM ovat kokonaisuudesta johdettuja suureita. Se, että joku osuu täydellisesti jonkun toisen preferensseihin, ei tee siitä ylemmän tason henkilöä, koska ylemmän tason henkilö on määritelmänsä mukaan henkilö, josta todella moni on kiinnostunut.
Ei pidä sotkea määritteitä ja käyttää samaa termiä eri asioista. - nnnnnn....
Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM? Siis sellainen mies, jonka useimmat naiset rankkaisivat erittäin haluttavaksi? Eikö silloin naisella ole olemassa ihan yhtä paljon valinnanvaraa miesmarkkinoilla, koska hänen kiinnostuksensa suuntautuu markkina-arvoteorian mukaisesti vähemmän haluttaviin miehiin? Itse asiassa enemmänkin, jos suurin osa naisista haluaa YTM:n. Silloinhan naisella on vähemmän kilpailijoita kilpailemassa niistä miehistä joita hän himoitsee.
Markkina-arvoteorian vika on siinä, että se tarkastelee ihmisiä ikään kuin he olisivat homogeeninen, yhtenäisellä tavalla toimiva ryhmä. Mutta ihmiset ovat yksilöitä ja tekevät yksilöllisiä valintoja. Jonkun ihmisen YTM on toiselle ihmiselle ATM ja päinvastoin.Jos jokainen miehestä kiinnostunut nainen vastaisi vaikka 10 euroa, niin Ytm:n arvo on siis suurempi kuin atm:n.
- mr_Zombie
Markkina-arvoteorian vika on siinä, että se tarkastelee ihmisiä ikään kuin he olisivat homogeeninen, yhtenäisellä tavalla toimiva ryhmä. Mutta ihmiset ovat yksilöitä ja tekevät yksilöllisiä valintoja. Jonkun ihmisen YTM on toiselle ihmiselle ATM ja päinvastoin."Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM?"
No, se on tietenkin hänen oma subjektiivinen preferenssinsä, joka hieman alentaa YTM:n arvoa, mutta ei poista ylempitasoisuutta mikäli muut naiset kuitenkin arvottavat hänet tarpeeksi korkealle.
"Eikö silloin naisella ole olemassa ihan yhtä paljon valinnanvaraa miesmarkkinoilla, koska hänen kiinnostuksensa suuntautuu markkina-arvoteorian mukaisesti vähemmän haluttaviin miehiin?"
Valinnanvaralla tarkoitin tässä yhteydessä sitä, että kuinka moni mies haluaisi seksiä tai parisuhdetta tämän kyseisen naisen kanssa. Jos nainen on YTN, hänellä on erittäin hyvät mahdollisuudet saada parisuhde- tai seksikumppani AT-miesten joukosta. Jos hän on erittäin ATN, hänellä saattaa olla vaikeuksia löytää minkäänlaista kumppania edes AT-miesten joukosta.
Nainen ei voi valita sellaista miestä, joka ei halua häntä. Siksi valinnanvara-kysymyksessä on olennaista tarkastella naisen tasoa, ei niiden miesten, joita nainen haluaa.
"Itse asiassa enemmänkin, jos suurin osa naisista haluaa YTM:n. Silloinhan naisella on vähemmän kilpailijoita kilpailemassa niistä miehistä joita hän himoitsee."
Tämä on tietenkin hyvä strategia, eikä mitenkään MA-teorian vastainen. Ei ole järkevää tuhlata resursseja YT-miehien metsästämiseen, mikäli omat mahdollisuudet ovat sellaisen saamiseen huonot, ja vieläpä jos keskimääräinen YT-mies ei edes täyttäisi omia tarpeita. - naturan demanto
mr_Zombie kirjoitti:
"Entäpä jos naista ei oikeasti edes kiinnosta YTM?"
No, se on tietenkin hänen oma subjektiivinen preferenssinsä, joka hieman alentaa YTM:n arvoa, mutta ei poista ylempitasoisuutta mikäli muut naiset kuitenkin arvottavat hänet tarpeeksi korkealle.
Valinnanvaralla tarkoitin tässä yhteydessä sitä, että kuinka moni mies haluaisi seksiä tai parisuhdetta tämän kyseisen naisen kanssa. Jos nainen on YTN, hänellä on erittäin hyvät mahdollisuudet saada parisuhde- tai seksikumppani AT-miesten joukosta. Jos hän on erittäin ATN, hänellä saattaa olla vaikeuksia löytää minkäänlaista kumppania edes AT-miesten joukosta.
Nainen ei voi valita sellaista miestä, joka ei halua häntä. Siksi valinnanvara-kysymyksessä on olennaista tarkastella naisen tasoa, ei niiden miesten, joita nainen haluaa.
"Itse asiassa enemmänkin, jos suurin osa naisista haluaa YTM:n. Silloinhan naisella on vähemmän kilpailijoita kilpailemassa niistä miehistä joita hän himoitsee."
Tämä on tietenkin hyvä strategia, eikä mitenkään MA-teorian vastainen. Ei ole järkevää tuhlata resursseja YT-miehien metsästämiseen, mikäli omat mahdollisuudet ovat sellaisen saamiseen huonot, ja vieläpä jos keskimääräinen YT-mies ei edes täyttäisi omia tarpeita.Mutta jos minä olen kiinnostunut neiti A:sta ja neiti A ei ole kiinnostunut minusta, minulle on ihan se ja sama vaikka neidit B, C, D jne olisivat kiinnostuneita minusta.
Markkina-arvoteoria olettaa että valinnanvara olisi jotenkin hyvä asia. Mutta yleensä ihmisille ei kelpaa kuka tahansa vaan joku aivan tietty ihminen. Jos en saa juuri sitä kenet haluan, minulle on aivan se ja sama olenko ATM vai YTM. - Syltty__
Mutta jos minä olen kiinnostunut neiti A:sta ja neiti A ei ole kiinnostunut minusta, minulle on ihan se ja sama vaikka neidit B, C, D jne olisivat kiinnostuneita minusta.
Markkina-arvoteoria olettaa että valinnanvara olisi jotenkin hyvä asia. Mutta yleensä ihmisille ei kelpaa kuka tahansa vaan joku aivan tietty ihminen. Jos en saa juuri sitä kenet haluan, minulle on aivan se ja sama olenko ATM vai YTM."Mutta jos minä olen kiinnostunut neiti A:sta ja neiti A ei ole kiinnostunut minusta, minulle on ihan se ja sama vaikka neidit B, C, D jne olisivat kiinnostuneita minusta. "
Yksittäistapauksissa voi olla miten vain.
"Markkina-arvoteoria olettaa että valinnanvara olisi jotenkin hyvä asia."
Ei se ota kantaa tuohon, se vain esittää, että joillakin on valinnanvaraa enemmän kuin toisilla.
"Mutta yleensä ihmisille ei kelpaa kuka tahansa vaan joku aivan tietty ihminen."
Ei pidä paikkaansa.
- scale
:)))))
- Tolkun mies
En-tiijä-kun-mää-oon-vaan-mää. Sen sijaan olen huomannut, että kun kerron jotain itsestäni alkavat monet naiset vähätellä itseään ja jotkut menevät ihan puihin. Se on vähän turhauttavaa kun minä haluaisin oppia jotain tältä ihmiseltä ja saan ensin rohkaista häntä uskomaan itseensä.
- haloo!
Sama kysymys on myös naisten logiikka -palstalla.
Onko miehillä noin huono itsetunto?- oo ku
se on jonkun idiootin laittama aloitus. Mulle on aivan yks paskan lysti miks mua muut luokittelee, mulle itelleni mä oon hyvä mä, ilman mitään typeriä luokituksia ja YTM/ATM-kirjaimia. :D
Oonkin Rave ja Pam
- miehen köriläs
Olen YTm koska mulla on tyttöystävä ja saan seksiä säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa.
- K.....x
Nooh myönnetään köh ööööö kyl mie oikeastaan oon Atm. Kaiken lisäksi pidän
itseäni yliälykkäänä ja peräänkuulutan älykkyyttä toisinaan. Kuitenkin heti pian mie
kuitenkin muovailen jo kakkapökälettä veskissä. Sellainen mie oon. enpä ala itseäni moisiin pösilöihin lokeroimaan, joten kai sitten olen wtf
- Joku vaan
Tuo että yhden naisen YTM on toisen naisen ATM, ei voi ajatella noin. Kyseessä on siis YLEISMAAILMALLINEN juttu. Eli vaikka Suomessa, eiväthän kukaan mies ole kaikkien naisten mieleen, mutta joku tietty mies viehättää SUURINTA OSAA naisista. Eli kuinka paljon kyseiselle miehelle on kysyntää YLEISESTI naisten keskuudessa.
Eli kuinka suuri osa naisista pitää miestä seksuaalisesti haluttavana, kuinka suuri osa naisista olisi halukas miehen kanssa seksisuhteeseen, parisuhteeseen, jne. Ketään miestä eivät kaikki maailman naiset pidä seksikkäänä, mutta on kuitenkin sellaisia miehiä, jotka vetoavat ENEMMISTÖÖN naisia.
Itse olen päivänselvä ATM, kun naiset eivät mitään seksuaalista kiinnostusta osoita. Jos mies on oikeasti seksikäs ja puoleensavetävä, niin kyllä ne seksikkäät ja puoleensavetävät naiset tulevat aloitteita tekemään ja selkeästi osoittavat kiinnostuksensa. Minun kohdallani tuollaista ei tapahdu.
Vaikka kuinka olen urheillut ja käynyt salilla, pukeutunut tyylikkäästi, seuraan ahkerasti maailman tapahtumia, olen ollut opettaja yläkoululla, pelaan jalkapalloa, jne. niin ei minusta ole ikinä tullut sellaista miestä, joka saa valita seksiseuransa. Ei minulle tulla tekemään aloitteita ravintolassa, kuten niille kaikista seksikkäimmille miehille. Ei minua kohtaan naiset osoita seksuaalista kiinnostusta, kuten niille kaikista komeimmille ja fiksuimmille miehille.
Ei minusta ole tullut sellaista HARVINAISLAATUISEN seksikästä miestä, joka kiinnostaa SUURINTA osaa naisia. Kyllä ne synnynnäiset piirteet merkkaavat myös paljon, ei se lihaksikuus ja fiksuus auta, jos pituus, kasvon piirteet, jne. ovat kaikkea muuta kuin komeat ja seksikkäät.
Aina kaikkien ATM:ien käsketään käymään salilla, pukeutumaan tyylikkäästi, käymään ravintoloissa, jne. No niinhän minä olen jo monta vuotta käynytkin, mutta yksikään kuvankaunis nainen ei ole tullut iskemään minua. Varmaan ihan siksi, kun se KOKONAISUUS ei itselläni ole todellakaan sillä tasolla, millä pääsee SEKSISYMBOLIKSI. Sellaiseksi mieheksi, josta naiset haaveilevat ja näkevät niitä märkiä päiväunia.
Joku voi kertoa, että oma ruikutus estää naisten saannin. Totta, mutta totuus onkin se, että en ruikuta muiden ihmisten nähden. Se ei siis ole syynä. Ja totuus on, että vaikka en ruikuttaisikaan, niin se ei muuta ruumiinpituuttani, kasvojani komeammiksi, ääntä seksikkäämmäksi, muuta älykkyytasoani, jne. Ne naisten märät päiväunet eivät hekään ruikuta, mutta maailmassa on miljoonia miehiä, jotka eivät ruikuta, mutta naiset eivät heihin kohdista mitään seksuaalista kiinnostusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen81265Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648