Kreationisteille puput pöksyyn ja osa käpälämäkeen kun
Herra laskeutuu taivaasta ja jylisee:
-Älkää te ylimieliset morkatko mun hienoo evoluutio-systeemii, voi juma p#¤%¤#le. Montakohan epäuskoista sielua tekin olette vierittäneet kadotukseen ameriikan humbuugin naurettavia sylttytehtaita kehumalla ?
Voi rähmä teidän kanssanne.. Ottakaa nyt maltillisten evoluutiokristittyjen veljienne tulkinta kerrankin vakavasti pohdittavaksenne, tutustukaa vaikka Herran miehen Pyhä Augustinuksen
teokseen "De Genese ad litteram". Suomennoksen te löydätte jostain varmasti.
Voi hyvänen ihme teidän kanssanne..
Kreationisteille puput pöksyyn
7
606
Vastaukset
- seven
"Montakohan epäuskoista sielua tekin olette vierittäneet kadotukseen ameriikan humbuugin naurettavia sylttytehtaita kehumalla ?"
Varsinkin länsimaissa, joissa huomattava osa väestöstä on pitkälle koulutettua, saattaa kreationistien evo-teorian vastustaminen oikeasti olla esteenä kristinuskon omaksumiselle.- Nisse
Eiköhän kyse ole kuitenkin siitä että korkealle koulutetut ihmiset näkevät uskontojen lävitse eivätkä siksi viitsi ryhtyä moisiin joutavuuksiin?
Ja suurin osa länsimaisista korkealle koulutettuja? Yhdysvalloissa viidenneksellä kansasta (yli 20%) ei ole minkäänlaista sivistystä eikä osaa lukea. Puolet yhdysvaltalaisista eivät tiedä mitään esimerkiksi Euroopan maista tai itämaiden sivistyksestä. 56% yhdysvaltalaisista jopa uskoi vuonna 2002 tehdyssä tutkimuksessa että Iranilla ja Al-qaidalla on yhteys, ja että Irakissa on ydinaseita. Ja perään vielä että 20% kaikista prosenteilla ilmoitettavista tutkimuksista on skeidaa. Mutta asiana kuitenki se että vaikka jenkeistä löytyy valtavasti hyvin korkealle koulutettuja ihmisiä, on vastaavasti myös jokaista fiksua ihmistä kohden kymmenen hihhulia jotka uskovat milloin kreationismiin, milloin galaktiseen liittoon ja pieniin harmaisiin miehiin ulkoavaruudesta.
Jenkeistä vain 15% uskoi evoluutioon ja tieteellisiin käsityksiin sellaisenaan, kun esimerkiksi Euroopassa vastaavan luvun pitäisi olla yli 80% ainakin suurmaissa. Se kertoo jo paljon että Amerikka on oman sananvapautensa vanki. Kouluissa ei saa opettaa biologiaa koska Raamatun heiluttelijat eivät hyväksy että lapsille opetetaan evoluutiota koska se estää heitä uskomasta valheisiin maailmantulvista ja Raamatun todenperäisyydestä, ja samalla tuomitsee lapset ikuisiin kidutuksiin hiilihangoilla ja liekeillä.
Antakaa mun kaikki kestää, mutta jos haluatte lopettaa kärsimykseni, heittäkää jenkkeihin kolme ydinkärkeä jotta pääsemme eroon Raamatun nimeen uskovista. - seven
Nisse kirjoitti:
Eiköhän kyse ole kuitenkin siitä että korkealle koulutetut ihmiset näkevät uskontojen lävitse eivätkä siksi viitsi ryhtyä moisiin joutavuuksiin?
Ja suurin osa länsimaisista korkealle koulutettuja? Yhdysvalloissa viidenneksellä kansasta (yli 20%) ei ole minkäänlaista sivistystä eikä osaa lukea. Puolet yhdysvaltalaisista eivät tiedä mitään esimerkiksi Euroopan maista tai itämaiden sivistyksestä. 56% yhdysvaltalaisista jopa uskoi vuonna 2002 tehdyssä tutkimuksessa että Iranilla ja Al-qaidalla on yhteys, ja että Irakissa on ydinaseita. Ja perään vielä että 20% kaikista prosenteilla ilmoitettavista tutkimuksista on skeidaa. Mutta asiana kuitenki se että vaikka jenkeistä löytyy valtavasti hyvin korkealle koulutettuja ihmisiä, on vastaavasti myös jokaista fiksua ihmistä kohden kymmenen hihhulia jotka uskovat milloin kreationismiin, milloin galaktiseen liittoon ja pieniin harmaisiin miehiin ulkoavaruudesta.
Jenkeistä vain 15% uskoi evoluutioon ja tieteellisiin käsityksiin sellaisenaan, kun esimerkiksi Euroopassa vastaavan luvun pitäisi olla yli 80% ainakin suurmaissa. Se kertoo jo paljon että Amerikka on oman sananvapautensa vanki. Kouluissa ei saa opettaa biologiaa koska Raamatun heiluttelijat eivät hyväksy että lapsille opetetaan evoluutiota koska se estää heitä uskomasta valheisiin maailmantulvista ja Raamatun todenperäisyydestä, ja samalla tuomitsee lapset ikuisiin kidutuksiin hiilihangoilla ja liekeillä.
Antakaa mun kaikki kestää, mutta jos haluatte lopettaa kärsimykseni, heittäkää jenkkeihin kolme ydinkärkeä jotta pääsemme eroon Raamatun nimeen uskovista."Eiköhän kyse ole kuitenkin siitä että korkealle koulutetut ihmiset näkevät uskontojen lävitse eivätkä siksi viitsi ryhtyä moisiin joutavuuksiin?"
Minäkin olen korkeasti koulutettu, ja näen ennen kaikkea ateismin joutavana hölynpölynä. En muuten ole ihan ainoa tässä suhteessa.
"Kouluissa ei saa opettaa biologiaa koska Raamatun heiluttelijat eivät hyväksy että lapsille opetetaan evoluutiota koska se estää heitä uskomasta valheisiin maailmantulvista ja Raamatun todenperäisyydestä, ja samalla tuomitsee lapset ikuisiin kidutuksiin hiilihangoilla ja liekeillä."
Tuo taitaa olla ihan puhdasta valehtelua taholtasi. USA:ssa ei saa siis opettaa biologiaa? Silloinhan USA olisi takapajuinen maa, johon tuskin koskaan annettaisiin Nobel-palkintoja.
"Antakaa mun kaikki kestää, mutta jos haluatte lopettaa kärsimykseni, heittäkää jenkkeihin kolme ydinkärkeä jotta pääsemme eroon Raamatun nimeen uskovista."
Jooh, ateistisen moraalin näyte vissiin. - Jaris
seven kirjoitti:
"Eiköhän kyse ole kuitenkin siitä että korkealle koulutetut ihmiset näkevät uskontojen lävitse eivätkä siksi viitsi ryhtyä moisiin joutavuuksiin?"
Minäkin olen korkeasti koulutettu, ja näen ennen kaikkea ateismin joutavana hölynpölynä. En muuten ole ihan ainoa tässä suhteessa.
"Kouluissa ei saa opettaa biologiaa koska Raamatun heiluttelijat eivät hyväksy että lapsille opetetaan evoluutiota koska se estää heitä uskomasta valheisiin maailmantulvista ja Raamatun todenperäisyydestä, ja samalla tuomitsee lapset ikuisiin kidutuksiin hiilihangoilla ja liekeillä."
Tuo taitaa olla ihan puhdasta valehtelua taholtasi. USA:ssa ei saa siis opettaa biologiaa? Silloinhan USA olisi takapajuinen maa, johon tuskin koskaan annettaisiin Nobel-palkintoja.
"Antakaa mun kaikki kestää, mutta jos haluatte lopettaa kärsimykseni, heittäkää jenkkeihin kolme ydinkärkeä jotta pääsemme eroon Raamatun nimeen uskovista."
Jooh, ateistisen moraalin näyte vissiin."näen ennen kaikkea ateismin joutavana hölynpölynä."
Miten se on hölynpölyä, kun ei usko jumaliin eikä uskonnot kiinnosta, muuta kuin historialliselta tai sosiologiselta kannalta? seven kirjoitti:
"Eiköhän kyse ole kuitenkin siitä että korkealle koulutetut ihmiset näkevät uskontojen lävitse eivätkä siksi viitsi ryhtyä moisiin joutavuuksiin?"
Minäkin olen korkeasti koulutettu, ja näen ennen kaikkea ateismin joutavana hölynpölynä. En muuten ole ihan ainoa tässä suhteessa.
"Kouluissa ei saa opettaa biologiaa koska Raamatun heiluttelijat eivät hyväksy että lapsille opetetaan evoluutiota koska se estää heitä uskomasta valheisiin maailmantulvista ja Raamatun todenperäisyydestä, ja samalla tuomitsee lapset ikuisiin kidutuksiin hiilihangoilla ja liekeillä."
Tuo taitaa olla ihan puhdasta valehtelua taholtasi. USA:ssa ei saa siis opettaa biologiaa? Silloinhan USA olisi takapajuinen maa, johon tuskin koskaan annettaisiin Nobel-palkintoja.
"Antakaa mun kaikki kestää, mutta jos haluatte lopettaa kärsimykseni, heittäkää jenkkeihin kolme ydinkärkeä jotta pääsemme eroon Raamatun nimeen uskovista."
Jooh, ateistisen moraalin näyte vissiin."Minäkin olen korkeasti koulutettu"
Teologiassa vai?- Hihittelijä
filosofia kirjoitti:
"Minäkin olen korkeasti koulutettu"
Teologiassa vai?"Minäkin olen korkeasti koulutettu"
>>Teologiassa vai?
- Olly
... ei sitä Herraa ole olemassa muualla kuin satuhahmona Raamattu-nimisessä kirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514