Mitä tehdä vesimiehen kanssa?

Meems

Mä oon "tapaillu" vesimies miestä jonkin aikaa, välillä on hiljasta molempien puolelta ja aina se kumpi ottaa ensin yhteyttä on vesimies. Kyselenkin että kannattaako mun olla vaikeasti tavoteltava? Pitääkö se vesimiehen kiinnostusta yllä vai saattako hän kyllästyä ja jättää koko jutun? Viime kerralla hän ehdotti seurustelua mutta en vastannut mitään koska ajattelin että se on sitä hänen peliä... Hän osaa puhua ja hyvät kinastelutkin monesti saadaan ;) Kyselee miksei minusta ole kuulunut ja väittää haluavansa nähdä useamminkin yms. Mutta silti tuntuu että hän vain pelaa jotain peliä mun kanssa... Toisaalta haluaisin katsoa mihin tää vois johtaa sen kanssa mutta toisaalta on omassa elämässä tapahtunut tarpeeksi asioita että "leikit" ei enää kiinnosta. Oon vähän kahden vaiheilla tämän miehen kanssa ja tilanne on vaikea..

17

5358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AquariusN

      Vesimies inhoaa pelejä. Ja pitää rehellisyydestä.

      • boring_

        Ei niin vesimies pelaa, koska ei ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan. Sopimukset eivät sido vesimiestä, muita kyllä.Toisaalta ei hän ymmärrä lopulta muidenkaan peliä eikä pysy mukana juonittelussa ja siksi usein nostaa kytkintä. Kyllästyttää vesimiehen veivaaminen.


      • Odota sinnikkäästi,älä ole muiden kanssa äläkä ahistele.Kyllä se sieltä tulee!


    • sano sille..

      ...että sun tunteilla ei saa leikkiä ja mitä haluat suhteelta. Me veskarit ollaan kyllä uskolliseen, elämänmyönteiseen ja vakaaseen parisuhteeseen uskovia, ainakin minä. Minä ottaisin toisen veskarin jo lennossa....ollaan sieltä uskollisemmasta päästä, sinisilmäisyyteen asti.

    • vain

      yksinkertaista, eikö totta.

    • Toinen vesimies

      uskollisia ollaan, mutta vapautta rakastavia, joten älä sido vesimiestä, niin hän on onnellinen.

      • elämästä

        Elävästä elämästä voin sanoa, että vapautta kaipaava vesimies ottaa vapautensa keinolla millä hyvänsä.
        Ja se mitä puhutte uskollisuudesta, ei pidä paikkansa, ainakaan jos hänen nousevamerkkinsä on vaaka!


      • ja kokemuksista
        elämästä kirjoitti:

        Elävästä elämästä voin sanoa, että vapautta kaipaava vesimies ottaa vapautensa keinolla millä hyvänsä.
        Ja se mitä puhutte uskollisuudesta, ei pidä paikkansa, ainakaan jos hänen nousevamerkkinsä on vaaka!

        Minä olen veskarinainen ja nousevana merkkinä vaaka. Olen kyllä hieman hämmentynyt kommentistasi; itse en ole koskaan pettänyt enkä edes harkinnut moista. Tämä ehkä on niin yksilöllistä, että voiko todella sanoa horoskooppimerkin voimin onko pettävää sorttia vai ei? Minun kohdallani painaa kokemukset petetyksi tulemisesta, enkä todellakaan halua tehdä sitä kenellekään, sen verran karut arvet itselle jäi!


    • pyydykseen

      ja pysymään siinä?

    • vesiandrogyyni

      Vesimies on se joka ottaa aina yhteyttä? Vesimies on se, joka ehdotti seurustelua? Sinä et vastannut mitään? Ja ihmettelet sitten, että pitääkö vesimies jotakin peliä!!

      Katsohan peiliin ja mieti, kumpi teistä oikein pelaa ja mitä.

      • Meems

        Kyllä, hän otti aina yhteyttä kun halusi seksiä. Ja ehdotti seurustelua vaikka oli sanonut n.10 min sitten että haluaa olla vapaa vielä, ei ole valmis sitoutumaan. Tein selväksi että minua ei tarvitse käyttää hyväksi ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitää.. Eli oikeassa olin, peliä kaikki. Mutta been there, done that ja nyt kohti uusia tuulia :)


    • Vesimiesn

      Ei ikinä kannata leikkiä vesimiehen kanssa. Vesimies haluaa vakavaa suhdetta ylikaikena eikä siedä epäröintiä ollenkaan. Tee päätöksesi ja kerro hänelle välittömästi!

      • Leijonan puolikas

        Vai haluaa vesimies vakavaa suhdetta? Hmmmm... Mitenkäs minun sitten pitäisi toimia omani kanssa, kun seurustelimme ja erosimme - tämä tapahtui alle vuosi sitten. Olemme siitä asti olleet yhteyksissä vähintään kerran viikossa. Kummallakin on ollut muita suhteita tässä välissä, mutta jotenkin tuntuu, että minulle häntä ei kukaan pysty korvaamaan.

        Olen alkanut kertomaan hänelle enemmän tunteistani, joka oli yksi eron syy hänen puoleltaan - en kuulemma ollut tarpeeksi avoin ja nyt kun minusta tuntuu ettei minulla ole mitään menetettävää, olen alkanut puhumaan hänelle ja tätä nykyä päädymme aina jollain tavoin puhumaan suhteesta, joka meillä joskus oli.

        Minusta tuntui, että hän oli mustasukkainen, kun kerroin hänelle pari päivää sitten, että olen käynyt treffeillä (koen että hän on vieläkin hyvä ystäväni, joten en nähnyt pahana asiana kertoa sitä hänelle) Hän alkoi seuraavaksi kertomaan "haaremistaan" yms... mikä ei ole yhtään hänen tyylistään. Otin asian hieman leikilla ja kerroin, että sehän on hyvä, että on vientiä ja minusta ei tunnu pahalle, koska uskon, että olen hänestä päässyt yli. Jostain syystä hän takertui tuohon lauseeseen ja alkoi tenttaamaan, että olenko päässyt yli vai en???

        En oikein tiedä, mitä minun nyt tulisi ajatella... Jollain tavalla minusta tuntuu, että hän haluaisi meidän välille vielä jotain... Suoraan hän ei sitä tule sanomaan. Kertokaahan viisammat, voiko vesimies haluta palata yhteen vanhaan suhteeseen?

        Itse olen leijona ja täytyy myöntää, että hän on ainut mies, joka on totaalisesti vienyt minulta jalat alta :)


      • kävi samoin!
        Leijonan puolikas kirjoitti:

        Vai haluaa vesimies vakavaa suhdetta? Hmmmm... Mitenkäs minun sitten pitäisi toimia omani kanssa, kun seurustelimme ja erosimme - tämä tapahtui alle vuosi sitten. Olemme siitä asti olleet yhteyksissä vähintään kerran viikossa. Kummallakin on ollut muita suhteita tässä välissä, mutta jotenkin tuntuu, että minulle häntä ei kukaan pysty korvaamaan.

        Olen alkanut kertomaan hänelle enemmän tunteistani, joka oli yksi eron syy hänen puoleltaan - en kuulemma ollut tarpeeksi avoin ja nyt kun minusta tuntuu ettei minulla ole mitään menetettävää, olen alkanut puhumaan hänelle ja tätä nykyä päädymme aina jollain tavoin puhumaan suhteesta, joka meillä joskus oli.

        Minusta tuntui, että hän oli mustasukkainen, kun kerroin hänelle pari päivää sitten, että olen käynyt treffeillä (koen että hän on vieläkin hyvä ystäväni, joten en nähnyt pahana asiana kertoa sitä hänelle) Hän alkoi seuraavaksi kertomaan "haaremistaan" yms... mikä ei ole yhtään hänen tyylistään. Otin asian hieman leikilla ja kerroin, että sehän on hyvä, että on vientiä ja minusta ei tunnu pahalle, koska uskon, että olen hänestä päässyt yli. Jostain syystä hän takertui tuohon lauseeseen ja alkoi tenttaamaan, että olenko päässyt yli vai en???

        En oikein tiedä, mitä minun nyt tulisi ajatella... Jollain tavalla minusta tuntuu, että hän haluaisi meidän välille vielä jotain... Suoraan hän ei sitä tule sanomaan. Kertokaahan viisammat, voiko vesimies haluta palata yhteen vanhaan suhteeseen?

        Itse olen leijona ja täytyy myöntää, että hän on ainut mies, joka on totaalisesti vienyt minulta jalat alta :)

        Siis AIVAN samoin, mut JOUSIMIEHEN kanssa.

        Ihme sattuma... x)


      • Leijonan puolikas
        kävi samoin! kirjoitti:

        Siis AIVAN samoin, mut JOUSIMIEHEN kanssa.

        Ihme sattuma... x)

        Olisi hauska kuulla, miten teidän loppujen lopuksi kävi, vai onko tilanteet vielä auki?


    • vezqu

      Että vesimiehen sydäntä riipaisee jos ei saa vastakaikua. Vaikka vesimies onkin leikkisä, tykkää hän itse olla tavoiteltavissa. Vesimiehillä kun saattaa olla hieman huono itsetunto, ja vaatii heiltä aika paljon alkaa jahtaamaan ketään. Joten nyt kun hän on sen tehnyt, mene ihmeessä heti mukaan ja osoita miten paljon hänestä välität..! Hän voi olla aluksi ensin loukkaantunut kun et heti hänestä näyttänyt täysin kiinnostuvan, mutta kun hän pääsee sen yli on hän 100% rakastunut:)

      • Vesiskootteri

        Hei Jellonanpuolikas... Jukra, huvittavaa ja surullistakin lukea juttuasi. Olen vesimies nainen ja tapasin leijonamiehen. En ollut ihan heti valmis mihinkään liian tiiviiseen (parempi katsoa kuin katua), ja leijonamies vakuutteli olevansa täysin kykenemätön pitkään suhteeseen ja uskollisuuteen yleensä. Tapailimme kesän ajan harvakseltaan, mutta koin äärettömän vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta leijonan kanssa. Viihdyimme yhdessä, nautimme toistemme seurasta..olin pian aivan korviani myöten ihastunut! MUTTA joka välissä leijona antoi ymmärtää, että haluaa vain valloittaa ja että elää naisten ihailusta ja niin edelleen. Nuo puheet loukkasivat äärettömästi, vaikka jotenkin vaistosin, että leijona saattoi vain pelata peliä... Inhoan ihmissuhdepelejä. En halunnut menettää kasvojani, yritin vai varovaisesti vihjaista, että olin alkanut todella pitämään hänestä, mutta aina sama juttu, sama ikävä puhe. Itkeskelinkin yksin niitä, mutta en tosiaan halunnut päästää leijonaa ihoni alle, vaikka rehellisyyden nimissä niin kävi. Olin loppujen lopuksi aika hiljaa ja varovainen mitä tuli tunteisiini tätä leijonamiestä kohtaan. Mutta olin LOUKKAANTUNUT ja kuvittelin, että pelin säännöt ovat vapaa deittailu...ja leijona antoi ymmärtää, että hänellä oli jatkuvasti myös muita seikkailuja. Niinpä ajattelin, ettei minun kannata siis antaa itsestäni enempää. Kävi todella nolosti, suutelin ja sähelsin toisen miehen kanssa baarissa, ihana leijonamies sattui paikalle ja loukkaantui verisesti. Juttu kaatui siihen!!!! Ylpeä leijona ei kertonut minulle ajoissa todellisista tunteistaan, enkä minä (onko se sitten horoskoopista johtuvaa, en tiedä..) halunnut tehdä itseäni naurettavaksi leijonan silmissä. Vesimies ei kaiketi ole ihmissuhteilla pelaaja lainkaan. Olin aivan rikki tuon tapauksen jälkeen. En tiedä saanko ikinä tätä leijonaa takaisin, eivät ilmeisesti pysty nielemään ylpeyttään ja kokevat äärimmäisen loukkaavana muut kilpailijat. Mutta jos vain olisin tiennyt, että leijona onkin tosissaan ihastunut..ei minuakaan silloin olisi mikään pidätellyt. Vesimies osaa rakastaa intohimoisesti ja itse ainakin olen äärimmäisen uskollinen, mutta kissa-hiiri-leikkejä en kestä! Vesimiehen täytyy ensin saada varmuus, että hänet hyväksytään ja hänestä välitetään tosissaan. Vasta sen jälkeen vesimies uskaltaa näyttää todelliset tunteensa ja heittäytyä suhteeseen. Viileys ja etäisyys on vain kuori, jonka läpi pääset lämpimillä sanoilla ja teoilla. Itse ihailin leijonan omaperäisyyttä, vahvuutta ja itsenäisyyttä. Vesimies rakastaa vapauttaan ja on itsenäinen ja tarvitsee rinnalleen vahvan kumppanin, joka ei roiku perässä. Uskoakseni olisimme olleet loistava pari. Mutta mikään ei saa koppavaa leijonaa leppymään...? Älä pelaa peliä vesimiehesi kanssa, jos haluat hänet, kerro tunteesi rehellisesti. Hän ei uskalla syöksyä intohimon pauloihin ennen, kuin on saanut varmuuden, ettei kaikki ole sinun puoleltasi pelkkää teatteria. Ja siltä se vaikuttaa, ellet ole vastannut hänen kysymyksiinä. Vesimies on suora ja rehellinen, mutta arka näyttämään tunteitaan, ellei koe olevansa turvassa. Tsemppiä sinulle, leijonatyttö!! Kunpa minä keksisin miten leijonamiehen saisi leppymään... (kertoi, että satutin häntä todella, ettei hän ollut tapaillut muita, koska ei vaan halunnut ketään muuta.. ja että minä olin se joka ei uskaltanut heittäytyä...mutta vesimies ei heittäydy, ellei tiedä toisen ottavan vastaan!) Kerro totuus vesimiehellesi.. todennäköisesti hän ei ala perässäsi juoksemaan, vaikka olisi kuinka rakastunut sinuun. Älä pelaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe