nainen miestä

Nimetön

Täällä puhutaan paljon siitä, kuinka mies haluaa panna naista peppuun ja monet naisetkin tuntuvat haluavan sitä, mikä on positiivista:)

Mutta onko kukaan nainen kiinnostunut panemaan miestä esimerkiksi dildolla peppuun? Ja kuinka moni mies olisi valmis tähän? Itse pidän erittäin paljon peppuseksistä ja olisin valmis myös hoitamaan hommat näinkin päin. Mutta onko tämä nyt jo niin pervo ajatus, että sen toteuttamiseen tarvitaan jotain lady dominaa?

17

11106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestä

      Moi.
      Mielenkiintoinen ajautus.
      Täytyy sanoa että KYLLÄ kiinnostaa.
      Se olisi varmaan kiihottava kokemus.
      Olisi myös kiva näin miehenä saada kokea miltä se tuntuu kun saa penistä peppuun. Luulen että sen jälkeen voisi itse paremmin hoitaa naista.
      Mitä mieltä te muut miehet olette? Onko joku jolla jo kokemuksia tästä? Entä mitä mieltä te naiset olisitte jos miehenne ilmoittaisi että hän haluaisi toisen miehen mukaan petihommiin?

      • On kokeiltu

        Meillä isäntä ilmoitti jo suhteen alussa, että munakin maistuu.. Mikäpä siis parempi synttärilahja kuin strap-on!?! Siis remmeillä dildo mun lanteille ja miehen peppu kohti taivasta! En ole yhtä nautinnollista ilmettä herran naamalla nähnyt, joten varmastí tykkäsi. Sanoi vieläpä lopuksi, että paljon parempaa kuin oli uskonut. Ja pakkohan se on myöntää, että kyllä se on kiva olla välillä se joka nai ja määrää. Kokeilkaapa ihmeessä. Löysin itsestäni sen dominoivanpuolen ilman mitään teennäisyyksiä.


    • palomies mononen

      se on kun nainen suristelee dildolla ja ottaa samalla suuhun... tuli eka kerta kokeiltua viikonloppuna ja takaan ettei jäänyt viimeiseksi...

      • naikkonen ...

        jos antaisi miehelle muovikäsineellä päällystettyä etusormea peppuun!. ;)


      • m-80
        naikkonen ... kirjoitti:

        jos antaisi miehelle muovikäsineellä päällystettyä etusormea peppuun!. ;)

        Noi käsineleikit kuulostaa kivalta. ;-)


      • kokeillut
        m-80 kirjoitti:

        Noi käsineleikit kuulostaa kivalta. ;-)

        kyllä, ja mieshän voi laueta jopa pelkästään eturauhasta hieromalla pepun kautta, koskematta juuri penikseen. tekee tosi gutaa ja voi aiheuttaa räjähtävän ja pikäkestoisen orkun... ja se on terveellistä eturauhaselle vilkastuttaen sen verenkiertoa, kunhan ei liian rajusti hiero.


    • Rouva Rii

      Meillä on kokeiltu peppuseksiä toisinkin päin (lannedildolla) ja voi jestas sentään kuinka ymmärrän paremmin miestäni! Voi sitä vallan tunnetta, kun antaa toiselle kyytiä, ja kuulee kuinka toinen nauttii. Puhumattakaan siitä, kun omalla panemisellaan aiheuttaa toiselle laukeamisen. Olen melkein tullut pelkästä panemisen aiheuttamasta kiihkosta.

      • miehentekele

        Minuakin kiinnostaisi kokeilla tuota, kuulostaa hyvältä. En vain tiedä kuinka ehdottaisi moista tyttöystävälle... Miten teillä tuo ensimmäinen kerta tapahtui? Kuka ehdotti ja mistä idea lähti? Entäs miten pitkään olette harrastaneet sitä, että nainen panee miestä?


      • Rouva Rii
        miehentekele kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi kokeilla tuota, kuulostaa hyvältä. En vain tiedä kuinka ehdottaisi moista tyttöystävälle... Miten teillä tuo ensimmäinen kerta tapahtui? Kuka ehdotti ja mistä idea lähti? Entäs miten pitkään olette harrastaneet sitä, että nainen panee miestä?

        Minulla on käynyt niin onnellinen lykky, että seksihalut menee mieheni kanssa yksiin, ja niistä on helppo jutella. Aiemmin en olisi mitään tällaista edes ajatellut, saati että olisin voinut kuvitella toteuttavani. Pidin kaikkea tällaista liian pervona omaan elämääni. Mutta sitten tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa seksuaalinen kokeilu tuntui turvalliselta ja luontevalta. Ensin kokeilimme peppuseksiä niin, että olin saava osapuoli, ja huomasimme kuinka nautinnollista se oli kummallekin. Siitä alkoi puhe fantasioista, ja pohdinta miltä se tuntuisi toisinpäin. Alkuun vain puhuimme asiasta, ja jonkin ajan kuluttua asia oli muhinut päässä tarpeeksi kauan, että uteliaisuus sen toteuttamiseen kasvoi. Minua asia jännitti enemmän, enkä heti ollutkaan valmis tätä kokeilemaan. Olimme tähän mennessä yllättäneet toisiamme ostamalla erilaisia leluja sänkypuuhiin, ja niitä oli innolla kokeiltu. Sitten mieheni osti meille lahjaksi tällaisen vyön, johon dildon voi kiinnittää. Eräänä iltana sitten kokeilimme, viinin rohkaisemana, hyvän esileikin kiihoittamana ja luomamme roolileikin turvin.. Tästä on nyt kolmisen vuotta. Alkuinnostuksen jälkeen kerrat ovat vähentyneet, nykyisin harvakseltaan nautimme tästä herkusta, mutta puheissa se pyörii usein..
        Sanoisin, että asiaa voi pohjustaa aloittamalla keskustelun toiveista ja haaveista seksin saralla, ikäänkuin tunnustella toisen ajatuksia. Ei pidä kuitenkaan heti kärkeen paukauttaa näin isoa asiaa, jos toinen tuntuu olevan eri linjoilla.. Olen kyllä sitä mieltä, että peppupano näin päin vaatii kummaltakin innostusta ja kokeilunhalua, enkä usko, että toista voi ns. ylipuhua, jos ajatus tuntuu vieraalta ja luonnottomalta. Mutta ainahan asiasta voi varovaisesti keskustella ajan kanssa.


    • bi-zar

      KOkeiltu ollaan useastikin, tuntuu tosi mahtavalta. Ja naista kiihottaa katsoa ja kokea naimisen riemu, muutaman kerran nainen saanut orgasmin samaan aikaan mun kanssa. Lisäksi meillä on musta, pitkä kaksipäinen sauva (double-dong) jota voidaan ottaa kumpikin yhtäaikaa sisään ja samalla runkata itseämme. Huima kokemus!...

    • lissu10

      Ei tarvita sen kummempia dominoita --ajatuksessa ei ole mitään pervoa tai sairasta.

      Eturauhanen (johon peräsuolen kautta kosketus kohdistuu) on hyvin kosketusherkkä ja mielihyvää tuova kohta. Ei sen kummempaa. Ja mielihyväähän tuo jo pelkän anaaliaukon hyväily -kosketusherkkää ja erogeenista aluetta sekin.

      Monet miehet vain ovat ikävä kyllä ilmeisesti sen verran homokammoisia(?!), etteivät uskalla nauttia omasta seksuaalisuudestaan tällä tavalla. Olisko kultturellinen/ kasvatuksellinen päähänpinttymä..? Kautta historian ja eri kulttuureissa asia on ollut aivan luonnollinen.

    • lissu10

      Ps.

      Ihan käytännön neuvo..

      Liukkari tavallinen "siivekkeetön" dildo voi olla arvaamaton yhdistelmä peppuseksissä, jollei ole varovainen.. Jos luiskahtaa kokonaan sisäpuolelle, niin pois ei saa, kun leikkaussalissa..

    • Meillä molemmat saa dildoa, mahtavaa!

      • koklannut

        kyl täysin heteromiehet, kuten itse, voivat saada eturauhasesta mahtavat kiksit. kunpa saisin naiseni suostumaan joskus antamaan tätä upeaa käsittelyä joskus suikkarin yhteydessä...


    • Anonyymi

      årrårtpörörf. öföföföörörörör
      rörööröröröröröörörör

    • Anonyymi

      Siivoan ex-naisystäväni asunnon joka viikko.
      Siivouksen jälkeen ex nussii minua teko-kyrpällä perseeseeni.

    • Anonyymi

      Korona-aikana karanteenissa pitää keksiä kaikenlaista viihdykettä. Yksi on se, että vaimo hoitelee panohommat. Aloittaa pienemmällä käsidildolla ja sitten isommalla vyödildolla ja lopuksi isolla valjaattomalla dildolla. Se on kiinni vaimon pillussa ja hän saa siitä osansa ja tekee mikä hänestä tuntuu parhaimmalta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe