mietin vain sitä että kuuluuko leijonien olla hyvin mustasukkaisia?
olen joskus kauhean mustasukkainen poikaystävistäni ja välillä jopa ystävistäni.
mitä minun kannattaisi tehdä asialle?
jätän välillä mieheni koska olen niin mustasukkainen heistä
mustasukkaisuus
8
2081
Vastaukset
- asia on
mun mielestä tai ainakaan mä en oo huomannu yhdessä miespuolisessa leijonassa että se olis koskan ollu mustasukkanen vaikka jos oon ollu muitten kaveri miesten seurassa tai jutellun jne.. oon kyllä kuullu että leijonat olis mustasukkasia,mutta ite en oo sitä huomannu.kertokaa te ootteko te huomannu miespuolisen leijonan olleen joskus mustasukkanen ja mistä syystä??.
- HäRkÄ(N)
Seurusteltuani tässä muutaman kk jellonamiehen kanssa olen huomannut todellakin mustis oireita. Se paistaa naamasta suoraan xD ja olenkin kysynyt suoraan että "mikä vaivaa?" "entiiä" "ootko mustis?" "taidan olla" eli suoraan saan kanssa vastauksen.
Suosittelen että ei kannata tehdä tarkotuksella mustasukkaisuus aiheita..sitä vittuilua kuulee vielä viikkojen päästä.
Osittain taitaa olla minun mieskavereillekkin jollain tavalla, mutta sen hän vielä yrittää kovasti sulattaa.
Hyvää kesän jatkoa kaikille...HOT HOT, EVERYBODY HOT!!! xP - kiirastuli
Leijona naisena en allekirjoita mitenkään mustasukkaisuutta vaan korostan sen olevan vain ja ainoastaan omistushalua joka on välillä erittäin vahvaa..:) Ja tunnustan myös leijona naisena olevani seksin saralla lähes kyltymätön mutta sekin vain oikean kumppanin kanssa.
- nonesi
itse olen leijona ja usein on valitettu mustasukkaisuudesta....
- :mustis.
Kyllä itse olen leijona ja olen hirveen mustasukkainen kavereista ja miesystävistäni. jätän mös monesti mieheni mustasukkaisuuden takia. :(
- leijona54
ei ole kiinni horoskooppimerkistä, vaan oman itsensä huonosta itsetunnosta. Hyvä itsetunto rakennetaan jo lapsuudessa.
- onko että
mustasukkaisuus johtuu siitä että ei usko että toinen voi rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen?
oletko ajatellut tarkistaa nousevan ja kuumerkkisi? niistä voipi löytyä selitystä mustasukkaisuuteen - blackmagictiger
EN SEURUSTELE MUTTA EN OLISI MUSTASUKKAINEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982