Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Antti ei oo homo!

Jenna13w

Siis ei toziaankaa oo! Mix te selitätte jotai paskaa Antzasta ku se ei oo ja se on oikeesti tozi ihqu ja söde!

10

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weeew

      Vaikka olisi teinikielellä kuinka ihqu niin silti voi olla homo, mistä sinä sen tiedät? Oletko esim. koskaan nähnyt häntä jossakin naisen kanssa? Aika kumma juttu, ettei seurustele vaikka monet nuoret naiset pitävät.

    • Nimetön

      ketä kiinnostaa joku noinkin lahjaton vinkuja kuin antti huisku. woih ihqdaah,tuota niinniin ku tuota niinniin sie oon niin pissaliisa, tuota niinniin,joko tuota niinniin siulla on karvat alkanu kasvamaan , tuota niinniin:(

      • Sinua!!!!

        Kun olet Antin palstalle eksynyt ja jopa lukenut tätä ja kirjoittanut tänne ;))))))))))))

        Antti on ihana, ja sillä siisti olkoot identiteetiltään mikä tahansa.


    • jomppe pomppe

      ei tietenkään ole homo,eikä meidän kissa ole huora vaikka se muitten kissojen kanssa kulkeekin.
      Onko joku vielä niin tampio ettei vielä ntiedä että antti on tyynynpurija.

    • Niina12wee

      Joo niinq oon ihan samaa mieltä =) Antza on ihqq!! ei oo ees homo

      • Wäbä88

        Mitä väliä sillä on?Ei sen heterous/homous tee Antista helpommin saatavaa kenellekään!Ihmiset on ihmisiä!


    • White Dragon

      Ei antti mikää homo ole täyttä puppua.....

    • Kisse

      No niimpä!!! Murr!!! Antti Tuisku on maailman ihanin mies!!! xD

      • Tämmöne käppänä

        ... jos oiski? Kyl se on mun mielest homo, en oo ihan varma mut ei se siit tee sen kummempaa, ihmisii me ollaan silti kaikki.


    • Shewomen

      Hei haloo. Joskus reilu vuosi sitten olin myöntäen itsekin tuisku fani, mutta olen nykyään
      aika ääripäätä musiikin suhteen.

      Ja aiheeseen. En ole antin haukkuja mutta
      tulin nyt särkemään nuorten tyttöjen sydämet
      sillä että antti on homo. Eikä homoissa ole
      todellakaan mtn pahaa, muutama frendikin on itse
      asiassakin homo. Antti nyt vain on niin selvä
      tapaus kun Jari Sillanpää. Puoli suomea koitti
      silloinkin saada hullaantuneet jari fanit tajuamaan että tavoite olisi mahdoton :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe