Onko kenelläkään kokemuksia tuolta joelta? Kaikki kokemukset kelpaisivat reissun suunnittelussa. Miten vaikeita kosket ovat, tuntuu ainakin että ainakin täällämainostavat kovasti vaarallisia ja vaikeita koskia:
http://www.reitti.org/melonta_opas.shtml
Karvianjoesta tietoa kenelläkään?
1
221
Vastaukset
- Heikki
on sekä ei ole.Olen itse 80 -luvun alkuvuosina kartoittanut ko.joen ensimmäisenä. Sen jälkeen siitä on tehty muitakin kartoituksia, joista Tampereen vesipiirin julkaisua pidän parhaimpana.
Tilanne on nykyään vain niin, että joen koskia on kunnostettu kalataloudellisessa tarkoituksessa ( melojiin ei minun tietämäni mukaan ole oltu missään yhteydessä) ja entiset nuotit ja ohjeet eivät välttämättä pidä enää paikkaansa. Tältä kesältä alkavat melonnat olla ohi, varsinkin kun joessa ei ole paljoakaan vettä. Tuota Tampereen vesipiirin julkaisua kannattaisi tiedustella kirjastoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774