Mulle tuli ensimmäistä kertaa elämässä kutsu hautajaisiin. Mitä näihin on tapana viedä lahjaksi, kertokaa joku kiitos. Mahdollisimman pian jos saisi vastauksia, hautajaiset ovat jo viikonloppuna.
Antakaa vinkkiä.
6
9952
Vastaukset
- lahjoitus
joku vie joskus vain yhden ruusun toiset taas oikein kukkalaitteen itse ystäväni hautajaisiin vein muistoa kunnioittaen kortin johon lisäsin jotenkin kauniisti että kukkavihkoon tarkoitetut rahat lahjoitettiin munuaisyhdistykselle koska ko.hlö näin olisi tahtonut
- tietoa
Katso osiosta Terveys ja sen alta kuolema ja suru siellä on aiheesta keskustelua.
Kts. myös linkki
http://www.juhlitaan.net/hautajaiset/
hautajaisiin ei viedä vasinaisesti lahjoja.
Vainajan kotiin tai lähimmille omaisille voi lähettää surunvalittelu kukkia, joissa pieni kortti ja lyhyt osanotto teksti.
Ne jotka arvelevat etteivät osallistu hautajaisiin lähettävät halutessaan adressin.
Hautajaisiin viedään yleensä hautavihko (kukkaihko) tms. Tyylikästä on viedä vain yksi ruusukin. Mutta nämäkään eivät ole välttämättömiä.
Tapoja on monia. Joskus perustetaan rahasto johon laitetaan kukkarahat esim vainajan orvoksi jääneille lapsille.
Keskustele jonkun kanssa asiasta miten tässä tapauksessa menettelet. - zizai
Hei,
Olen ollut joissakin hautajaisissa, ja koskaan EI kukaan ole tuonut LAHJAA. Yleensä kyseessä on ollut muistokimppu ja adressi. Vai olenko täysin hakoteillä? Kommentteja?- etkö tosiaankaan tie
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset. - huhu
etkö tosiaankaan tie kirjoitti:
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset.mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
- Hkkine-
huhu kirjoitti:
mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
xD Vitsikästä. Iha niiku haudassa voisiki kattela lahjoja xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644