Mulle tuli ensimmäistä kertaa elämässä kutsu hautajaisiin. Mitä näihin on tapana viedä lahjaksi, kertokaa joku kiitos. Mahdollisimman pian jos saisi vastauksia, hautajaiset ovat jo viikonloppuna.
Antakaa vinkkiä.
6
9800
Vastaukset
- lahjoitus
joku vie joskus vain yhden ruusun toiset taas oikein kukkalaitteen itse ystäväni hautajaisiin vein muistoa kunnioittaen kortin johon lisäsin jotenkin kauniisti että kukkavihkoon tarkoitetut rahat lahjoitettiin munuaisyhdistykselle koska ko.hlö näin olisi tahtonut
- tietoa
Katso osiosta Terveys ja sen alta kuolema ja suru siellä on aiheesta keskustelua.
Kts. myös linkki
http://www.juhlitaan.net/hautajaiset/
hautajaisiin ei viedä vasinaisesti lahjoja.
Vainajan kotiin tai lähimmille omaisille voi lähettää surunvalittelu kukkia, joissa pieni kortti ja lyhyt osanotto teksti.
Ne jotka arvelevat etteivät osallistu hautajaisiin lähettävät halutessaan adressin.
Hautajaisiin viedään yleensä hautavihko (kukkaihko) tms. Tyylikästä on viedä vain yksi ruusukin. Mutta nämäkään eivät ole välttämättömiä.
Tapoja on monia. Joskus perustetaan rahasto johon laitetaan kukkarahat esim vainajan orvoksi jääneille lapsille.
Keskustele jonkun kanssa asiasta miten tässä tapauksessa menettelet. - zizai
Hei,
Olen ollut joissakin hautajaisissa, ja koskaan EI kukaan ole tuonut LAHJAA. Yleensä kyseessä on ollut muistokimppu ja adressi. Vai olenko täysin hakoteillä? Kommentteja?- etkö tosiaankaan tie
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset. - huhu
etkö tosiaankaan tie kirjoitti:
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset.mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
- Hkkine-
huhu kirjoitti:
mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
xD Vitsikästä. Iha niiku haudassa voisiki kattela lahjoja xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532281Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651289- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942