Virkkunen paras selostaja

fhmfgm

Hoopin tilalle voisi ihan hyvin laittaa ykkös-selostajaksi Virkkusen.

7

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ossin kives

samaa mieltä

• pirkon munasarja

ärsyttävästi se ainakin kimittää. vanhuksien korviin ehkä hyvä selostaja kun eivät kuule niin korkeita ääniä kuin innostuneen virkkusen kimitys.

• kypsiä
        pirkon munasarja kirjoitti:

ärsyttävästi se ainakin kimittää. vanhuksien korviin ehkä hyvä selostaja kun eivät kuule niin korkeita ääniä kuin innostuneen virkkusen kimitys.

Virkkunen on silti kimityksineen parempi kuin sietämättömän ärsyttävästi öö-öö-nännättävät Hoopi, Lehtinen ja Suominen. Onko Ylen puhekoulutuksesta lintsattu jo vuosikaudet, koska ainut normaalisti puhuva selostaja on Mertaranta. Ja tietysti Bubi, mutta kukapa haluaisi kuunnella sellaista viisastelua kokonaisen jalkapallo-ottelun ajan. Olisipa futisselostajissa edes yksi Mauri Myllymäen tasoinen virtuoosi.

• jumaliste poijjaat saatiin Virkkunen mikin ääreen.
      homma parani huomattavasti.
      alku asetelmat kuka vittu jaksaa kattoo jotain .tun-ksa matsia?oli tod.positiivinen yllätys=hienoa,viihdyttävää peliä. Virkkunen selostamossa!!!onkos toi tuoppi joku freelancer-toimittaja vai myytiinkö "sopivasti"ylelle?

• se freelancerina

tehä. Urheilukanavalla selostanu noita Euroopan liigojen sarjapelejä. Heppu tietää eri maitten jalkapallokulttuureista ihan älyttömästi ja suhtautuu selkeesti intohimoisesti koko lajiin. Ihan suvereeni selostaja tässä maassa! Toivottavasti Virkkusen annetaan selostaa ns. "suurten" pelejä jatkossa, sillä siinä on asiantuntija ja selostaja samassa paketissa. Joo, ja Kuusela kommentoimaan! Ja isännät ja Brassit finaaliin!

• szfh
        se freelancerina kirjoitti:

tehä. Urheilukanavalla selostanu noita Euroopan liigojen sarjapelejä. Heppu tietää eri maitten jalkapallokulttuureista ihan älyttömästi ja suhtautuu selkeesti intohimoisesti koko lajiin. Ihan suvereeni selostaja tässä maassa! Toivottavasti Virkkusen annetaan selostaa ns. "suurten" pelejä jatkossa, sillä siinä on asiantuntija ja selostaja samassa paketissa. Joo, ja Kuusela kommentoimaan! Ja isännät ja Brassit finaaliin!

kannattaa laittaa. Ennen ainakin suhtautuivat palauteisiin aika tosissaan, en tiedä sitten mikkä on nykykäytäntö.

• ________

Virkkunen on selostajana ihan omassa luokassaan. Tällä hetkellä paras selostaja ehdottomasti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe