Rauhallisin asuinalue Kuopiossa?

Uutta kotia etsimässä

Ei ainakaan etu-Neulamäki.

18

3742

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leväsellä asunut

Mielestäni levänen ja jynkkä ovat todella rauhallisia sekä viihtyisiä asuinalueita. Itse ainakin viihdyin todella hyvin. Ja uskoisin myös että julkula voisi olla myös aika rauhallinen...

• .......

ei ainakaan neulämäki tai petonen! itse kyllä asun petosella mutta sillä ainoolla alueella missä on rauhallista... puijonlaakso ja sitte kans just julkula on aika rauhallisia... jynkässäkin on aluieita joissa ei oo kovin rauhallista..

• Änkyrä
        ....... kirjoitti:

ei ainakaan neulämäki tai petonen! itse kyllä asun petosella mutta sillä ainoolla alueella missä on rauhallista... puijonlaakso ja sitte kans just julkula on aika rauhallisia... jynkässäkin on aluieita joissa ei oo kovin rauhallista..

Kettulanlahti on rauhallisin.

• vaikkapa
        Änkyrä kirjoitti:

Kettulanlahti on rauhallisin.

Julkula on rauhallinen tähän päivään saakka ollut, kokemusta kymmenen vuoden ajalta.Muutoinkin kaunis alue ja luontoa ja vesistöä äärellä.

• Nikun
        ....... kirjoitti:

kerrostaloissa asuu kyllä joitakin kahjuja. Soittavat stereoita kännipäissään niin kovaa, että koko kortteli raikaa. Saatanan hullut pitäis kuskata jonnekin korpeen asumaan!

• missä

ei ole nikun asuntoja on rauhallista tai yleensä mitä vähemmän vuokra-asuntoja sitä parempi esim. kettulanlahti on varmasti rauhallisin

• semmoset

alueet jotka on rakennettu jo aikoja sitten kuten kettulanlahti. uusimmat alueet ovat Kuopiossa aina levottomimmat. petonenkin tulee rauhoittumaan muutaman vuosikymmenen päästä. samoin neulamäki. vanhoilta alueilta ei vain tahdo asuntoja löytyä, ovat haluttuja kohteita.

• ,,,,,,

se on kyllä totta että ne on haluttuja... mutta esim kettulanlahdessa ei oikeestaan ole muitakuin omakotitaloja... että rauhallisin jos kerrostaloon tai rivariin haluaa muuttaa on kyllä puijonlaakso tai julkula!

• Hassan al-Nissan
        ,,,,,, kirjoitti:

se on kyllä totta että ne on haluttuja... mutta esim kettulanlahdessa ei oikeestaan ole muitakuin omakotitaloja... että rauhallisin jos kerrostaloon tai rivariin haluaa muuttaa on kyllä puijonlaakso tai julkula!

Kelloniemikin on melkoinen nukkumalähiö.

• vastaus..

Päiväranta!

• on myös

rauhallinen alue. On todellinen nukkumalähiö. Ei tapahdu koskaan mitään.

• asustaja

20 km etelään

• Minä ite

Muuta Siiliin, siellä on rauhallista!

• meiri

....

• rauhallinen

..täällä kun ei ole baarejakaan, mistä kuuluisi örvellystä. Enpä ole katunut kun muutimme neulamäestä päivärantaan

• Anonyymi00017

Peltonen!

• Anonyymi00018

Petonen

• Anonyymi00020
      UUSI

Jos ei savolaisten toljottaminen häiritse niin kaikki Kuopion asuinalueet ovat asuttavia kun tympeä kaupunki kaiken kaikkiaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1901
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1237
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1134
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      994
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe