Ei ainakaan etu-Neulamäki.
Rauhallisin asuinalue Kuopiossa?
17
3715
Vastaukset
- leväsellä asunut
Mielestäni levänen ja jynkkä ovat todella rauhallisia sekä viihtyisiä asuinalueita. Itse ainakin viihdyin todella hyvin. Ja uskoisin myös että julkula voisi olla myös aika rauhallinen...
- .......
ei ainakaan neulämäki tai petonen! itse kyllä asun petosella mutta sillä ainoolla alueella missä on rauhallista... puijonlaakso ja sitte kans just julkula on aika rauhallisia... jynkässäkin on aluieita joissa ei oo kovin rauhallista..
- Änkyrä
....... kirjoitti:
ei ainakaan neulämäki tai petonen! itse kyllä asun petosella mutta sillä ainoolla alueella missä on rauhallista... puijonlaakso ja sitte kans just julkula on aika rauhallisia... jynkässäkin on aluieita joissa ei oo kovin rauhallista..
Kettulanlahti on rauhallisin.
- vaikkapa
Änkyrä kirjoitti:
Kettulanlahti on rauhallisin.
Julkula on rauhallinen tähän päivään saakka ollut, kokemusta kymmenen vuoden ajalta.Muutoinkin kaunis alue ja luontoa ja vesistöä äärellä.
- Nikun
....... kirjoitti:
kerrostaloissa asuu kyllä joitakin kahjuja. Soittavat stereoita kännipäissään niin kovaa, että koko kortteli raikaa. Saatanan hullut pitäis kuskata jonnekin korpeen asumaan!
- missä
ei ole nikun asuntoja on rauhallista tai yleensä mitä vähemmän vuokra-asuntoja sitä parempi esim. kettulanlahti on varmasti rauhallisin
- semmoset
alueet jotka on rakennettu jo aikoja sitten kuten kettulanlahti. uusimmat alueet ovat Kuopiossa aina levottomimmat. petonenkin tulee rauhoittumaan muutaman vuosikymmenen päästä. samoin neulamäki. vanhoilta alueilta ei vain tahdo asuntoja löytyä, ovat haluttuja kohteita.
- ,,,,,,
se on kyllä totta että ne on haluttuja... mutta esim kettulanlahdessa ei oikeestaan ole muitakuin omakotitaloja... että rauhallisin jos kerrostaloon tai rivariin haluaa muuttaa on kyllä puijonlaakso tai julkula!
- Hassan al-Nissan
,,,,,, kirjoitti:
se on kyllä totta että ne on haluttuja... mutta esim kettulanlahdessa ei oikeestaan ole muitakuin omakotitaloja... että rauhallisin jos kerrostaloon tai rivariin haluaa muuttaa on kyllä puijonlaakso tai julkula!
Kelloniemikin on melkoinen nukkumalähiö.
- vastaus..
Päiväranta!
- on myös
rauhallinen alue. On todellinen nukkumalähiö. Ei tapahdu koskaan mitään.
- asustaja
20 km etelään
- Minä ite
Muuta Siiliin, siellä on rauhallista!
- meiri
....
- rauhallinen
..täällä kun ei ole baarejakaan, mistä kuuluisi örvellystä. Enpä ole katunut kun muutimme neulamäestä päivärantaan
- Anonyymi00017
Peltonen!
- Anonyymi00018
Petonen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784