nykäsenhän piti joutua vankilaan keväällä?
normaalisti ehdonalaisessa olve rikolline joutuu välittömästi takasin vankilaan jos tekee jonkun uuden rikoksen.
omituista kuinka tämä äijä vaan pääsee matkustelemaan yös ulkomaille,
lienee jotain julkkisten erikois oikeuksia kun ei joudu vankilaan?
miksei vankilassa
4
679
Vastaukset
- Masentuneena
Olen todella masentunut ihmisten yksinkertaisuudelle ja tietämättömyydelle.
Matti sai alioikeuden päätöksellä neljän kuukauden tuomion. Alioikeuden päätös ei ole lainvoimainen, koska asiasta on valitettu hovi- oikeuteen.
Hovioikeus käsittelee asian syksyllä. Sieltä tulee sitten täytäntöönpanokelpoinen päätös.
Suomessa on yksi ja sama lainsäädäntö, joten turha ihmetellä mitään erityiskohtelua.
Älkää viitsikö jauhaa, jos ette tiedä asioista mitään!!!!!!!- TUNTUISIA IHMISIÄ
Kovin ylhäällä tunnut lentävän.Laskeuduhan välillä tosielämään.
- alpo
lakimiesoikeuksisskin että ei kanata uskoa kaikia iltalehti juttuja ja haastela turhaan mäkisankaria oikeuksiin
- Taas sitä
Alpon viestien kirjoitustasoa saamme todistaa.
"lakimiesoikeuksisskin että ei kanata uskoa kaikia iltalehti juttuja ja haastela turhaan mäkisankaria oikeuksiin"
Lukekaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929