Etsitään ihan tarkoituksella mahdollisesti ihmisiä jotka haluaisivat alkaa tekemään jonkunasteista elokuvaa. Elokuva tulisi olemaan toimintapohjainen Resident Evilmäinen. Toki ideoita saa lyödä pöytään ja lähinnä käsikirjoittajaa, leikkajaa, näyttelijöitä yms. olisi haussa.
Elokuvaporukka haussa?!?
5
520
Vastaukset
- Euro Seteli
Jos maksat hyvin niin voin tulla näyttelemään pääosan.
- Frant
Rahan perässä juoksevat kusiaiset saavat unohtaa, ja varsinkin pääosan... Kyse ei ole mistään hollywood filmistä...
- heenvuor
Haiskahtaa trollilta! Tai sitten kirjoituksesta päätellen olet alle 13v. Sinulla ei ole siis mitään valmista ja jonkun pitäisi se käsikirjoitus tehdä puolestasi. Leikkaajakin pitäisi olla.Mitä olisit itse valmis tekemään elokuvasi eteen? Esitä asiasi selvemmin niin ehkä joku voi jopa kiinnostua. Pistä vaikka joku synopsis tai valmis käsis kehiin niin saat paremmin porukkaa.
- ...
ny ihmeessä valmista kässäriä (mikä sellanen on) nettiin kaikelle kansalle laita. hölömöähän sellane ois!
- liikkuvan kuvan duunari
Haluais tehä leffan mutta kun ei osaa mitään: selvä tuottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675