Muutan syksyllä ouluun ja aloitan opintoni Pateniemen lukiossa 2lk. En tunne sieltä ketää.. Jos joku haluaa ystävystyä iloiseen uuteen oululaiseen niin vaan vastaamaan! :) Haluaisin todella ystävän ennen kun muutan sinne.... Vielä parempi olisi jos kävis samaa koulua mun kanssa niin saan kuulla heti kaiken esim. opetajista....
onko ketään Pateniemen lukiossa?
5
1870
Vastaukset
- ...................
Olisit valinnut jonkun toisen lukion. Patelan lukio lienee puoltoäänivertailussa Suomen lukioiden top10-surkeimmat -listalla.
- suon kulkija
..idiootti!
Viittit lannistaa toisen joka näin kivasti haluaa tutustua tulevaan opinahjoonsa!
Tsemppiä vaan aloittajalle. Toivottavasti joku Patelan lukiolainen vastaa sulle.
- Oldschool
Hyvä se on se lukio! Kaikki siitä aina purnaa, mutta se on ihan vaan siitä purnaamisen ilosta. Itse olen ainakin tyytyväinen, että olen suorittanut yo-tutkintoni siellä, enkä missään muualla! Tervetuloa!
- oolulainen
kyl pateniemen lukio on ihan ok lukio. ite käyny jo 2 vuotta ja ei oo pahemmin harmittanu et en pyrkiny muualle. pateniemi on just rento. sinne vaan. :)
- Onnea:)
Mulla sisko ja hänen poikaystävä myös aloittavat kyseisessä lukiossa syksyllä, tosin menevät "ekalle luokalle":)
Hyvin mielin voit lukioon mennä, mukava paikka! Toivottavasti löydät hakemasi ystävän tai jopa toisenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565