Aamulla kun heräät ja huomaat muuttuneeksi yön aikana naiseksi, mitä tekisit?
Mies,
15
1240
Vastaukset
- scale
Karvapese äijiä en kattelis Yäk. :)
- SimStim
selvää onko niissä ihme hormoonijutuissa mitään perää.
- täryjyrä
... telaketjufeministiksi. Elämähän olisi jo joka tapauksessa pilalla, samalla vaivalla voisi laittaa muutkin kärsimään tuskastaan.
- Sepe.
ja sanoisin, että olen elämäni kunnossa, joten vietän aikani paremmin tänään.
- Liisa(ko)
Ja kysyisin onx mun tissit sopivat ja kelpaanx mä koskaan kellekään miehel ku mul on pömppis ja mä en rusketu...hahahaha
- iloinen_
koska sitten flaksaisi paljon paremmin. Mutta ihan alkuun toteuttaisin pitkäaikaisen haaveeni ja perehtyisin naisen anatomiaan käytännön tasolla.
Kylpylään rentoutumaan, aahh niitä ihanan kosteita löylyjä, kyllä siinä sielu lepäisi =D
- vilperi
kai siinä lähtisi samantien kartsalle jakaa pesää ja yrittäisin vaihtaa talvirenkaat itkemättä, kuula kalloon illalla =)
- aamuna....
Menisin vessaan ja opettelisin kusemaan seisaalta!
- severus X
Tekisin mahdollisimman monta miestä onnelliseksi.
- sanoi
eräs tuttava jätkä :D:DDD "ekaks kyllä jäisin katsomaan itteni peilistä sitten huomaisin että mulla on tissit sit katselisin niitä ja meinaisin runkata sit huomaisin että milläs runkkaan sit jumiutuisin siihen"
- Tolkun mies
Pakkohan sitä olis kokeilla miltä se tuntuu.
- ja masturboisin
Olettaen että olisin muuttunut timmiksi kissaksi. Jos vartaloni olisi vain varustettu vain rinnoilla ja alapää naisen, oksentaisin.
Olisin nimittäin melkoinen rekkalesbo :) - ja lähtisin baanalle
Laulaisin näin:
---------------
"Uusi päivä alkaa,
sukkahousut jalkaan,
Heippa ja soitellaan"
tilaisin taksin ja lähtisin baariin miehiä iskemään. hiplailisin ittelleni orkut :-) Eipä tarvis sen jälkeen mietiskellä katkerana sitäkään et kuinkahan paljon paremmalta sekstailu tuntuu naisista verrattuna miehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770