Aamulla kun heräät ja huomaat muuttuneeksi yön aikana naiseksi, mitä tekisit?
Mies,
15
1237
Vastaukset
- scale
Karvapese äijiä en kattelis Yäk. :)
- SimStim
selvää onko niissä ihme hormoonijutuissa mitään perää.
- täryjyrä
... telaketjufeministiksi. Elämähän olisi jo joka tapauksessa pilalla, samalla vaivalla voisi laittaa muutkin kärsimään tuskastaan.
- Sepe.
ja sanoisin, että olen elämäni kunnossa, joten vietän aikani paremmin tänään.
- Liisa(ko)
Ja kysyisin onx mun tissit sopivat ja kelpaanx mä koskaan kellekään miehel ku mul on pömppis ja mä en rusketu...hahahaha
- iloinen_
koska sitten flaksaisi paljon paremmin. Mutta ihan alkuun toteuttaisin pitkäaikaisen haaveeni ja perehtyisin naisen anatomiaan käytännön tasolla.
Kylpylään rentoutumaan, aahh niitä ihanan kosteita löylyjä, kyllä siinä sielu lepäisi =D
- vilperi
kai siinä lähtisi samantien kartsalle jakaa pesää ja yrittäisin vaihtaa talvirenkaat itkemättä, kuula kalloon illalla =)
- aamuna....
Menisin vessaan ja opettelisin kusemaan seisaalta!
- severus X
Tekisin mahdollisimman monta miestä onnelliseksi.
- sanoi
eräs tuttava jätkä :D:DDD "ekaks kyllä jäisin katsomaan itteni peilistä sitten huomaisin että mulla on tissit sit katselisin niitä ja meinaisin runkata sit huomaisin että milläs runkkaan sit jumiutuisin siihen"
- Tolkun mies
Pakkohan sitä olis kokeilla miltä se tuntuu.
- ja masturboisin
Olettaen että olisin muuttunut timmiksi kissaksi. Jos vartaloni olisi vain varustettu vain rinnoilla ja alapää naisen, oksentaisin.
Olisin nimittäin melkoinen rekkalesbo :) - ja lähtisin baanalle
Laulaisin näin:
---------------
"Uusi päivä alkaa,
sukkahousut jalkaan,
Heippa ja soitellaan"
tilaisin taksin ja lähtisin baariin miehiä iskemään. hiplailisin ittelleni orkut :-) Eipä tarvis sen jälkeen mietiskellä katkerana sitäkään et kuinkahan paljon paremmalta sekstailu tuntuu naisista verrattuna miehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen81265Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648