Kauankohan mies jaksaa...:(

pihtaripimu

menettämättä hermojaan? Oon raskaana ja nyt on sellanen vaihe päällä että laatta lentää jos nussitaan. Ensinnäkään en jaksa, ei kiinnosta, tuntuu epämiellyttävälle jne. Mies on aika turhautunut, mutta riidellä ei vielä oo tarvinnu. Käsillä mä oon sitä nyt tyydytelly. Onko tää parempi kuin ei mitään? Itse en todellakaan halua/kaipaa orgasmia, ja miehelle tuntuu olevan vaikeaa käsittää, etten halua että minua nyt hyväillään. Onko täällä miehiä joiden vaimo/tyttöystävä on/on ollut raskaana? Oliko teillä tällästä ongelmaa?

8

1796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suihin

niin eiköhän pysy tyytyväisenä.

• laatta

vasta lentääkin :O

• että..

miehes on aika kusipää.

• Minäkin halusin seksiä vaimon olessa raskaana.... ja sainkin vielä sitä. Toisaalta, jos kaikki miehet jotka haluavat seksiä raskausaikana ovat kusipäitä, niin meitä taitaa olla aika paljon. Yhdeksän kuukautta ihan liian pitkä aika olla HALUAMATTA seksiä, minulle viikkokin on liikaa.

Ilman pystyn toki olemaan ainakin viikon joskus jopa useamman, sitten täytyy kyllä jo turvautua omaan käteen, jos ei mitään vaimo tarjoa edes auttavaa kättä. :)

• ansaitse

sua selvästikään

• Tottakai käsin tyydyttäminen on parempi kuin ei mitään. Sehän näyttää siltä, että sinä sentään haluaisit huolehtia miehesi tarpeista, vaikket itse sitä haluaisikaan.

Fiilis tosin voi olla vähän hakusessaan. Ennen kun naiset lynkkaavat minut mielipiteeni takia, pyytäisin miettimään asiaa toisin päin.

Miltä naisesta tuntuisi, jos mies ei haluaisi häntä seksuaalisesti 9 kuukauteen? Minä kun väitän, että suurin osa naisista ihmettelisi, mikä heissä on vikana? Käykö mies vieraissa? Naiset tuntisivat itsensä epäviehättäviksi ja menettäisivät itsetuntonsa.

Toisinpäinkö vain pitäisi vihellellä?

• scale

Homma jatkui normaalisti aika pitkään.

• Minä itte

halusin seksiä kyllä koko raskauden ajan ihan kuin mieskin...mutta mun mielestä voisit edes aina silloin antaa kun on vähän "parempi" olo...ei nyt voi koko aikaa tuntua tolta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1933
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1633
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1593
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1301
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      8
      1265
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      901
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      885
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      842
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      807
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe