KOUVOLAN JUORUT

Mitä?

Uusimpia juoruja kouvolast?

157

6464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitus

      KAikkia panettaa mut kukaan ei saa.

      • jenna.

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...


      • Kassit tyhjinä
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Sitä saa, mitä tilaa.
        Mäkin saan, jos panettaa ja tältä
        seudulta ei tarvitse kauaa kaltaisiasi
        etsiä


      • Anonyymi
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Voi mina pannetta. Sinua


      • Anonyymi
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Mista asutt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mina pannetta. Sinua

        Moi


      • jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Voi mia pannnetta


      • Anonyymi
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Ei onneks paneta enään.Jos panettais joutuis ainavaan nusimaan Nimimerkki. Imppotentti.


      • Anonyymi
        Sergi kirjoitti:

        Voi mia pannnetta

        Kouvolan viisaimmat viestittävät keskenään.


      • Anonyymi
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Mitä naureskelet? Sekö on ylpeyden aihe? Saat kalua, muttet kykene ottamaan vastuuta lapsista? Mikä sen kalun saamisen arvo silloin on? Leuhkia vain sillä muille, ikäänkuin kohta olisi lauma kersoja rivissä, ja matami suurikin matroona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mina pannetta. Sinua

        Vielä viidentoistavuoden jälkeenkin. Sama ajatusmaailma ja ajatukset kuin pikkupojalla vieläkin.


      • Anonyymi
        Sergi kirjoitti:

        Voi mia pannnetta

        Vedä käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mina pannetta. Sinua

        Ja vaan yksi peukutus.


      • Anonyymi

        Lisää tuohon, että se kulkee läpi vuosikymmenten mielessä aivan aiheeton loukkaus. Niin kuin me kaikki enkeleitä oltaisiin.


      • Anonyymi
        Sergi kirjoitti:

        Voi mia pannnetta

        Kyl minuakin. Miksen koskaan. Marja reissullani lähimetsiin törmää koskaan yhteenkään mesimarjan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mina pannetta. Sinua

        Aika orpo yksinäinen peukutus. Harmaana marraskuun päivänä. Elä masennu. Parhaimmat teksti nikkarit, eivät masennu, vaikka kukaan ei koskaan peukuta heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolan viisaimmat viestittävät keskenään.

        NonG kovia Panee


      • Anonyymi

        Myöhäistä muistelle nuoruuttaan. Kaikki nätimmät neidot kyllä 1970 luvulla, vielä veivät suulaimmat isojen talojen pojat.


      • Anonyymi
        jenna. kirjoitti:

        Mua panetta ja MÄ SAAN.

        Heheee...

        Varmaan ikäsi kädeltäsi vaan saanut. Kukas tuon oloiselle mitään antaisi?


    • saara.

      Kouvolahan on täynnä "kaikkitietäviä ämmiä" ikään katsomatta. Nykäisepäs jonkun heikkoitsetuntoisen pikku-blondin hihasta, että "mitkä ovat uusimmat juorut", niin eiköhän sieltä PESE! (kaikki mahdolliset valheet nimittäin tulee ilmoille koskien varsinkin kauniimpia naisia)

      • Saarallle

        Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..


      • Oletko Nurmila?
        Saarallle kirjoitti:

        Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..

        Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?


      • oikaisu
        Oletko Nurmila? kirjoitti:

        Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?

        Olli jätti Saaran ja Essi on nätimpi ja Saara kade kun Essi Laiha Ja Saaral iso perse.


      • Nahkamuna
        Saarallle kirjoitti:

        Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..

        Voihan tavaramarkkinat...
        Antamisen ilohan on iloista
        parhain....


      • ei-Essi
        Oletko Nurmila? kirjoitti:

        Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?

        Minä en ainakaan ole mikään Essi.


      • ...........

        olipa siinä taas hyvä kommentti. juoruaminen ja heikko itsetunto ei liity tietääkseni hiusten väriin tai sukupuoleen. osa kaikenlaisista ihmisistä juoruilee; niin heikko- ja hyvä itsetuntoiset, blondit, brunetet, punapäät, kaljutkin. jopa sinunlaisesi ihmiset, siinähän se nähtiin. huomasin muuten rivien välistä senkin, että kuulut juuri itse niihin heikkoitsetuntoisiin. ja sinulla on varmaankin tummat hiukset, koska mainitsit "ei niin hyvällä tavalla" vaaleahiuksiset.

        ei ne juorut yleensä itsestään kehity, niissä saattaa olla usein osa tottakin. ja kauniista naisista ei juoruilla enempää kuin vähemmän kauniistakaan. ja kauneus on aina katsojan silmässä. ulkonäöllä ei ole juoruilulle merkitystä. noin yleisesti ilkeistä, tyhmistä/jumeista ja lutkista juoruillaan ehkä eniten. ja sellaisista ihmisistä jotka pyrkii usein esille ja pitää itsestään melua. niin se vain on, koitahan kestää. ja jos olet möhlinyt jotain, niin varmasti jotkut alkavat juoruta. niin ehkä itsekin tekisit. kun elää normaalisti ja "kunnollisesti", voi välttyä hiukan ihmisten kiinnostukselta.


      • Anonyymi
        oikaisu kirjoitti:

        Olli jätti Saaran ja Essi on nätimpi ja Saara kade kun Essi Laiha Ja Saaral iso perse.

        Saaralla on just hyvän kokoinen perse...


      • Anonyymi
        Oletko Nurmila? kirjoitti:

        Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?

        On mut en anna kuin rikkaille talon isännille.


      • Anonyymi
        Saarallle kirjoitti:

        Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..

        Sekö Kaisa, jonka mies kulkee hameessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö Kaisa, jonka mies kulkee hameessa?

        Tuskin se Kaisa? Sehän läksi pakoon omasta kodistaan, sitä ransua.


      • Anonyymi
        Nahkamuna kirjoitti:

        Voihan tavaramarkkinat...
        Antamisen ilohan on iloista
        parhain....

        Aatami joutui kuseen, siksi kun otti rouvakseen, niin lihhaan menevän Eeva rouvan. Eeva oli kova valehtelemaan käärmespäissään.


      • Anonyymi
        Nahkamuna kirjoitti:

        Voihan tavaramarkkinat...
        Antamisen ilohan on iloista
        parhain....

        Raamatusta luin, että iloista antajaa herra rakastaa. Vittu koskaan keltään iloiselta antajalta, mitään saanut. Vai pitäiskö, niitä iloisia antajia osata ensin, oikein jotenkin osata naurattaa? Näistä ota selvää?


      • Anonyymi
        ei-Essi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole mikään Essi.

        Meikä on täys pässi. Tai siis olin joskus kymmeniä vuosia sitten. Kolmevuotta meni seurustellessa ja varmaan vaan kymmenen kertaa sinä aikana sain kihlatultani pillua. Tuntuu kuin olisi tullut jotenkin höplästä vedätettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä on täys pässi. Tai siis olin joskus kymmeniä vuosia sitten. Kolmevuotta meni seurustellessa ja varmaan vaan kymmenen kertaa sinä aikana sain kihlatultani pillua. Tuntuu kuin olisi tullut jotenkin höplästä vedätettyä?

        No pitääkö sitä mennä kihloihin? Ottamatta ensin selvää. Mitä se sikasäkki sisältää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatami joutui kuseen, siksi kun otti rouvakseen, niin lihhaan menevän Eeva rouvan. Eeva oli kova valehtelemaan käärmespäissään.

        Ei voi olla totta? Musertavaa uutta tietoa. Kouvolan alun luomisesta.


    • Anonyymi

      On taalla:)

    • Moi

      • Anonyymi

        Hei miten sait ton nimen tohon anonyymin paikalle?


    • Anonyymi

      Mulle asemalla tuli yksi kaveri kertomaan et Kuusaalla asuu yks Mäkisen Rane.
      Ranella on niin pitkä kulli et ei voi kesällä pitää pitkäpunttisia shortseja kun kullin pää näkyy puntista ja siitä on tullut sanomista.
      Sanoin tälle kertojalle että en usko, taidat puhua paskaa, ei toi ole totta!
      Tää kertoja myöntyi et sori, ei tää ihan totta ollu tää juttu... Ei se kaveri Kuusaalla asu, se asuu Voikkaalla.

      • Anonyymi

        Olet erehtynyt palstasta. Täällä pitäisi kertoa juoruja eikä huonoja vitsejä. Ymmärräthän eron vitsillä ja juorulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet erehtynyt palstasta. Täällä pitäisi kertoa juoruja eikä huonoja vitsejä. Ymmärräthän eron vitsillä ja juorulla?

        Tää koko palsta on vitsi.


      • se on hk sinen naruillakiinni.


    • Anonyymi

      Nulikka kakaran aloitus

      • Anonyymi

        Sitä sanotaan nykyään, että "no life".
        Se on kun ei ole omaa elämää, ja kaikki - puheetkin pitää matkia muilta.


    • Anonyymi

      Asioista täytyy ottaa selvää. Eihän sitä muuten mistään mitään tiedä.Halkotorin tietotoimisto.

    • Anonyymi

      Ranel on iso, mut Jibidii Jyrppä on uhonnut että kohta haisee tehtaalla paska! Ja muut uhos siihen päälle että tulee paska haisemaan pitkään!

      • Anonyymi

        Sehän haisee kaikkialla missä vaan paperiukot liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän haisee kaikkialla missä vaan paperiukot liikkuu.

        Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.

        Kyllä, paperiukot haisee paskalle, eikä se haju pesemällä lähde.


      • Anonyymi

        Onneks mulla on on normaali. Sitäkin tyttöystävät ennenmuinoin ihmetteli, että miten tuo tulee mahtumaan?


      • Anonyymi

        Ranel on kyllä pieni pähkinä vain. Haarojensa välissä. Tuli kyl melko pettymys uimahallissa. Kun ei sillä mitään suurempia ollut, vaikka niin suuria lupaili. Tyydyttämättä jäänyt pano Arska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranel on kyllä pieni pähkinä vain. Haarojensa välissä. Tuli kyl melko pettymys uimahallissa. Kun ei sillä mitään suurempia ollut, vaikka niin suuria lupaili. Tyydyttämättä jäänyt pano Arska.

        Jälkikäteen mulle selvisi, että tuli aseman edessä, jotain Ranea vevettyä, oikein kunnolla turpaan. Lieneekö tämä teidän sankari?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.

        iiks.


    • Anonyymi

      Noilla Untoillahan ei ole muuta mitään kuin se kapakka. Turha lähteä muualta mitään etsimään
      jos ainoa paikka missä viihtyy. On kapakka.

      • Anonyymi

        Oon joskus niin kännissä etten aina muista mitä eilen tuli kirjoiteltua. Anteeksi ja kovaa kumartelua juoppojen suuntaan.


      • Anonyymi

        Joo ja kun äitinsä on kuollut. Ollaan ihan hukassa ja ankkapoikina ilman emoa kuljetaan peräkkäin. Jaa tuota minkä perässä? Enpäs vielä tuota ole keksinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja kun äitinsä on kuollut. Ollaan ihan hukassa ja ankkapoikina ilman emoa kuljetaan peräkkäin. Jaa tuota minkä perässä? Enpäs vielä tuota ole keksinyt?

        Vittu onks mä kirjoittanut ton.?Entinen Kynänjälki kyllä vähän haiskahtaa tolta.


      • 5 v, kun kapassa käyny.


    • Anonyymi

      Kääksistä. Lintuja vuosien tarkkailuitteni aikaan totuin siihen että keskustellaan inhimillisesti ihmisten kesken. Jumankauta ihme maaailmaan jouduin kun lintumaailma tuli hylättyä.

      • Anonyymi

        Missä on Kääksi?


    • Anonyymi

      Pikkuporvareitten ja Aauuyhdistyksen risteymä ja junaliikenteen paras yhteys itään

      • Anonyymi

        Siistii että edes joku on samalla tasolla ajatuksieni kanssa.Muutenhan sitä tulisi tehtyä itsemurha.


    • Anonyymi

      Äärettömän outoja SAKKIA. Vittu varmaan niitä jotka ottavat sinut orjakseen miten tykkäävät. Sellainen mestari se on narsistori.

      • Anonyymi

        Mun paras kaveri on luottamusmies ja narsisti. Siltä meni tehtaan suljettua työpaikka alta. Oon kattelut sen naamasta, että kyllä nyt narsistia vit###.


    • Anonyymi

      Joskus menee hermot näitten paikkakunnan juoppojen kanssa jahermostuneena niihin tulee sanottua ylisanoja ja tuntuu että niillä tulee nolattua itsensä. On iltapäivä luultavammin alku ilta ja vanha isä nousee krapulavuoteltaan taas jälleen kerran. Alkavaan aamuöyhön. ja lupaa tuhota kaikki hänelle soittaneet tuhkaksi siunaamattomaan kirkkomaahan.

      • Anonyymi

        Epäilen vahvasti, että ylläoleva on minun yli kolmenpromillen tekstailua. Vittu eihän Kouvolan kirjailijaseurasta muuten tulisi yhtään mitään kovaa tekstiä. Kun niillä on vaan se kaljuuntumaan alkava luutunsoittaja Sööblunni.


      • Anonyymi

        Huono. Katoso


      • Anonyymi

        No silleen oon lukenut sun miten sitä nyt kutsutaan jotenkin pitkää lookista saarnaa. Ei ole tullut mieleen, ettet olisi kenellekkään kateellinen ja tekisit saarnoistasi jotenkin totta? Kun noita kynäily ilmaisu muotoilu taitoja näyttää riittävän.


    • Anonyymi

      Niit täytyy vaan ymmärtää ja niitä vaan pitää alkaa ymmärtää kun ne ennen iltakuutta tykkää alkaa koisaamaan. Luultavammin heräilevät aamulla paljon ennen kapakoitten aukaisua ja luulis senkin käyvän hermoille?

      • Anonyymi

        Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.

        Ohhoh. Muka joitain diabeetes hoivaajia Kouvolan terveyskeskuksessa muka kiinnostaisi minä päivänä siihen kuolisin? Varmaan ovat otsa rypyssä jos minut menettävät diabetekseen. Tosi outoa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.

        Eläs jeesustele. Ikäni olen asunut poikien kesken ja komiaksi, ovat aina kehuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Muka joitain diabeetes hoivaajia Kouvolan terveyskeskuksessa muka kiinnostaisi minä päivänä siihen kuolisin? Varmaan ovat otsa rypyssä jos minut menettävät diabetekseen. Tosi outoa porukkaa.

        On ne huolissaan siitä. Etteivät enään koskaan pääse moittimaan sinua, että aijotko haljeta ihan oikein hiilyhydraatteihin. Vittu kun huvittaa noi diabeetes tätejen touhut, siellä koronan vuoksi terveyskeskuksen lakkaantuneissa diapeetes keskusksisa.


    • Anonyymi

      Nyt ruvetaan keskustelemaan oikeille nimillä asioista. Varmaan kammo paikka turvapaikan hakijoille? Tuo teidän Kouvola.

      • Anonyymi

        Täällä niitä mihinkään tarvita. Kaupunkin kassa ilman niitäkin on aina miinuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä niitä mihinkään tarvita. Kaupunkin kassa ilman niitäkin on aina miinuksella.

        Luojalle kiitos. Ne vetäytyvät aina pääkaupunki seudulle. Pidetään Kouvola siistinä.


    • Anonyymi

      Vit## täähän palsta on aloitettu jo vähän jälkeen Aatamin syntiinlankeemuksen. Muttas mitäs siitä. Vit## kaiken tarvi olla aina niin pilkulleen tarkkaa. Pääasia, että ihmisten kanssa tukee keskusteltua.

    • Anonyymi

      Joo on kyllä semmoinen Kymenlaakso, jossa kaikki ovat kateellisia toisilleen ihan pikkuasioista. Yksi nimeltä mainitsematon Haminalainen oli eläessään sitä mieltä että ollan joku sotku lähikarjalaa.

    • Anonyymi

      Monikaan sitä huolissaan siitä suvussa, ettei ole vuosiin ollut mitään yhteyttä sukuunsa, joka pitää taakse jäättäneitä aikoja pelkkänä unholaan.

    • Anonyymi

      Unholanan.

    • Anonyymi

      Yleistä on, ettei Kouvolan poijjaat juorua mistään. Istuvat vain mutterissa ympäri pöytää. Hyvin elämäänsä kyllästyneen näköisinä tuppi suina. Niin jos vaan Seitsämänkymppisiä voi enään nimitellä poijjiiksi.

      • Anonyymi

        Mikä kyllä ärsyttää, joutuu tälläkin palstalla etupäässä keskustelemaan itsensä kanssa. Mutta onhanse niin eteläkarjalaista meininkiä. Kun ollaan kuulemma suvuiltamme, niitä sukkelasanaisi karjalalaisia, koko porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kyllä ärsyttää, joutuu tälläkin palstalla etupäässä keskustelemaan itsensä kanssa. Mutta onhanse niin eteläkarjalaista meininkiä. Kun ollaan kuulemma suvuiltamme, niitä sukkelasanaisi karjalalaisia, koko porukka.

        Että sukkelasanaisia karjalalaisia. Miekun vuosien jälkeen puhelimen kautta koitin tutustua jälleen yhteen näistä. Niin jätti ajattelemaan, ettei hän olut ainakaan meitä miekuun? Ihme SAKKIA rouvat varmaan tykkäävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sukkelasanaisia karjalalaisia. Miekun vuosien jälkeen puhelimen kautta koitin tutustua jälleen yhteen näistä. Niin jätti ajattelemaan, ettei hän olut ainakaan meitä miekuun? Ihme SAKKIA rouvat varmaan tykkäävät?

        Niillä kettään vaimonpuolikkaita ole. Peräkkäin kulkevat kuin kukkopojat. Täähän on taivaan tosi jo kun kohta seitsämänkymmenvuotiaana alkaa olla kaiken nähnyt. Niin ei voi tulla niitten kanssa muuhun lopputulokseen?


    • Anonyymi

      Kuulemma mukaan seitkytvuotiaat tyttärille tarinoitten kertojat. Tukkivat mutterin ovensuun aina arki-iltaisin. Tyttäriä vailla kun ovat. Varma en kyllä ole? Kun en itse ole, mikään tarinan kertoja.

    • Anonyymi

      Vittu ihme seutua nykyään. Täällä saa jonottaa terkkarin soittoa viikon takaisin, jos sinne tautisena edes viitsii soittaa. Siis sitä, jos sieltä suostutaan edes soittamaan takaisin, että mikäköhän sitä taas sattui, viikkositten tautina vaivaamaan?

    • Anonyymi

      Mikäteitä viikkositten sattui vaivaamaan? Soitamme teille takaisin piakkoin. Viimeistään kahdessaviikossa.

    • Anonyymi

      Kaunisnurmen R-kioskin vierestä menevän alikulkutunnelin toisessa päässä olevan seinän taideteoksen "aurinko"mysteeri on ratkaistu ajat sitten.
      Kyseessä ei ole aurinko, vaan musta-aukko, koska raskas massa aiheuttaa valon taipumisen. Todisteena on myös teoksessa säteilyn takia kuollut planeetan luonto, sekä eliöiden merkilliset geneettiset väri-, yms. muutokset.
      Teos on näin ollen astronomis-tieteellisesti merkittävä, tosin tuskin kukaan on ennen tätä ilmoitusta tajunnut, mistä siinä todella on kyse!
      Terv. härkä-puukissa

      • Anonyymi

        Ei vittu onks jollain meillä juntti risteysasemalla. Noin taiteellista näkökulmaa kaunisnurmen alikulkevan ali kulkevaan tunneliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu onks jollain meillä juntti risteysasemalla. Noin taiteellista näkökulmaa kaunisnurmen alikulkevan ali kulkevaan tunneliin?

        28/12/2021 olen ollut todistettavasti selvinpäin. Rouvani pakoittaa kerran viikossa olla ottamatta ja tuo on juuri, se, se, se, päivä, miten, mitenkään, en ole voinut, olla kännissä?


    • Anonyymi

      On kyllä täyden terveydenpalvelun paikka nykyään tämä Kouvola. Terkkarilta luvataan soittaa takaisin jos sitä tai tätä kännykän numeroa painat. Vaimo on nyt viikon odotellut sieltä soittoa. Kuinka ihmeessä käy sieltä edes hengelle tärkeitten lääke reseptejen uusinta nykyään?

      • Anonyymi

        Muuta Kotkaan. Siellä toimii, mehän maksetaan että siellä toimii. Samat huijaajat Kymsoten kuten kuntaliitoksen takana. Ilman Manskin kookoomuskeikaireita oli yhtä joulua.


      • Anonyymi

        Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta Kotkaan. Siellä toimii, mehän maksetaan että siellä toimii. Samat huijaajat Kymsoten kuten kuntaliitoksen takana. Ilman Manskin kookoomuskeikaireita oli yhtä joulua.

        Mitä vittua Kotkassa tekisin? Kyllä muuttaisin sinne jos vaikka en pitäisi kotioloistani Jaalassa.


      • Anonyymi

        No ei mitenkään. Apteekki kyllä uusii.


      • Anonyymi

        Ei mitenkään. Taisi tulla niin kalliiksi se uusi terveyskeskus, ettei ole varaa, edes enään, vastailla puheluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.

        No ajatteles, mihin tämä terveys palvelu on nykyään mennyn? Mitäs sitten kun apteekin kauttakaan, et saa enään uusittua sydänlääkkeitäsi?


      • Anonyymi

        Se on nykyaikaa. No eihän aivan turhaan se Neuvvostoliittokaan 1990-luvun alussa romahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.

        Siin vittu yksi oikea obtimisti. Nykyään saa jonottaa puhelinsoitolla täällä Kouvolassa jopa yli kaksiviikkoa, että saa yhteyden tuohon kakkosluokan terveydenhuoltoon terveyskeskukseen. Paitsi jos on sähköpostiosoitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siin vittu yksi oikea obtimisti. Nykyään saa jonottaa puhelinsoitolla täällä Kouvolassa jopa yli kaksiviikkoa, että saa yhteyden tuohon kakkosluokan terveydenhuoltoon terveyskeskukseen. Paitsi jos on sähköpostiosoitte.

        Noille joille oli yksi hälläväliä alkuun tuo koronarokotus ovat alkaneet olemaan huolissaan koronasta. Että noihin koronarokotuksiin on pitkät jonot. Kun esimerkiksi elokuun alussa otin kakkos rokotteen. En joutunut edes odottelemaan rokotusvuoroani kuin kymmenenminuuttia. Nyt meni kolmannen rokotteen odottamiseen kaksi ja puoli tuntia. Huvittavia ovat rokotevastaiset. Nykyään tukkivat terveyskeskusten puhelinkeskukse kun se ensimmäinen rokote nyt sittenkin on päätetty vihdoin ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua Kotkassa tekisin? Kyllä muuttaisin sinne jos vaikka en pitäisi kotioloistani Jaalassa.

        Pitäisiköhän muistuttaa kuten Seattlen kerrotaan tokaiseeen, että valkoiselle miehelle yksi paikka on yhtä hyvä kuin toinenkin.
        Minäkin haluaisin muuttaa, mutten tiedä mihin muualle kun Venäjälle. Meidän lehdistö on seonnut. Ainoa, mitä osaavat hokea Venäjästä puhuttaessa, on "propaganda ja salaliittoteoriat". Välillä muistavat mainita sen trollitalonkin.


    • Anonyymi

      Silputleen, saitte taas juorua Kouvolasta.

    • Anonyymi

      UPM Kymi pysähtyy vuodenvaihteessa. Huhu.

      Samassa UPM Kalso kuitenkin jatkaa.

    • Anonyymi

      Fau! Taas päästiin asiaan, että yleistä on Kouvolassa, että Ylivieskassa morsiamet käytyään Kouvolassa. Sairastuivat maanpiirin yli käyvään kulkutautiin.. Asiaa täytyy edelleen tutkia.

    • Anonyymi

      Ihmisen elämä on semmosta. Se luo ja synnyttää, eikä mitään kiitosta siitä saa.

    • Anonyymi

      Oon tänään vasta viisikymmen -vuotias. Mielessä vielä eräs nuoruus ja sen naiset. Tytär koulukiusattu ja tänään, Arvostettu taidemaalari.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit yksin unestasi. Jäykkä mulkku kourassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit yksin unestasi. Jäykkä mulkku kourassasi.

        Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.

        Vieläkös lesboja raimottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.

        Jaa taidan tietää tuon tohtorin. Meikäläisellä oli aikoinaan kovaa unettomuutta ja tohtori totesi vain meikäläiselle että pitäisi hermoistaan pitää hyvempää huolta ja ottaa beetasalpaajaa. Sitten muuten yksi konitohtori totesi vain miten se olikaan. Niin ettei häntä voisi ennemmän kiinnostaa. Juttu oli kyllä hänen kanssa sellainen, että mitä vittua kenellekkään toisten elämisen muitten sairauksien kanssa kuuluu, jos tohtorilta tullaan kyselemään apua vaikka päänsärkyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa taidan tietää tuon tohtorin. Meikäläisellä oli aikoinaan kovaa unettomuutta ja tohtori totesi vain meikäläiselle että pitäisi hermoistaan pitää hyvempää huolta ja ottaa beetasalpaajaa. Sitten muuten yksi konitohtori totesi vain miten se olikaan. Niin ettei häntä voisi ennemmän kiinnostaa. Juttu oli kyllä hänen kanssa sellainen, että mitä vittua kenellekkään toisten elämisen muitten sairauksien kanssa kuuluu, jos tohtorilta tullaan kyselemään apua vaikka päänsärkyyn?

        On niin täynnä itseään oleva tohtori, jos tarkoitat sitä kookoon messiasta?. Ihmetyttää ylensäkkin, että hän on lääkäri. Meikäläisen parahin tuttava muistoissa. Parhain alkoholisti tuttavuus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.

        Ei sulla sitten kauheesti älykkäitä tapaamisia ole ollut?


    • Anonyymi

      Luulee, että ihmiset ovat vielä edelleen samanlaisia kuin nuoruudessa, joskus neljäkymmentävuotta sitten. Tulee niille soiteltua ja kaduttaa kymmenenvuotta sen jälkeen, että tuli niille soitettua.

      • Anonyymi

        Minäkään en meinaa tuntea enää sitä, joka olin 10 vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Noi on kyllä hyvin mielessä vieläkin. Kauhea morkkis jälkikäteen kun langanpäässä on nuoruuden ystävä joka paasaa elämäntavoistasi. Voi kyllä olla yksi hyvä tapa kyllä ystävän. Potea omaa morkkistaa ?


    • Anonyymi

      Kuulemmamukaan influenssa rokote vuoroaan eilen rototuspisteessä. Ei tarvi jonot kuin kolmetuntia. Sivukorvalla kuulin kun mummot keskustelivat Tokmannin aulassa.

      • Anonyymi

        Onko jollain korvat muualla kuin sivussa? Ei muuten mutta kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Juoruja riittää, koska jostainhan se vihollinen on pakko löytää, jotta saisi paremman omatunnon "kunnon kansalaisena"?

      Ihmisen ideologia ei saisi olla vain yhdenlaista,
      vaan siinä täytyisi olla 3 tekijää -
      poliittishallinnollinen, kuten kommunismi tai demokratia,
      koska ihmisellä on toivoa paremmasta elämästä,
      kansallisuskonnollinen, kuten kristinusko tai hindulaisuus,
      koska ihmisellä on uskoa mystiseen kokonaisuuteen,
      ja moraalisvakaumuksellinen, kuten jonkin organisaation perusta.
      koska ihmisellä on kiintymys oikeuteen yhteisössä.

      Tässä toteutuu usko, toivo, ja rakkaus, eivätkä ne ole sidottuja kansalaisuuteen.

      • Anonyymi

        Tuossa siis on kuppi raikasta vettä jokaiselle juoda, koska kukaan muu ei olisi voinut sitä tarjota kuin minä, koska teidän mukinne ovat täynnä kaavamaista olutta. Kuten Bruce Lee viisaudessaan totesi:
        "Tyhjennä mukisi, jotta se voidaan täyttää. Jotta voisit maistaa mukillisen vettä, sinun on ensin tyhjennettävä mukisi."

        Kuka teistä on niin viisas, että osoittaa rikkautensa?

        "Ole kuin vesi, joka kulkee halkeamien läpi. Älä ole itsevarma, vaan sopeudu esineeseen, niin löydät tien ympärille tai sen läpi. Jos mikään sisälläsi ei pysy jäykänä, ulkoiset asiat paljastavat itsensä. Tyhjennä mielesi, ole muodoton kuin vesi. Jos laitat vettä kuppiin, siitä tulee kuppi. Laitat vettä pulloon ja siitä tulee pullo. Laitat sen teekannuun, siitä tulee teekannu. Älä laskeudu yhteen muotoon, mukauta sitä, ja rakenna oma, ja anna sen kasvaa.
        Ota vastaan hyödyllinen, hylkää hyödytön, ja lisää omasi. Kiinteät joukkomallit eivät kykene mukautumaan tai taipumaan. Totuus on kaikkien kiinteiden mallien ulkopuolella." (Bruce Lee)


    • Anonyymi

      Vittu täällä kouvolassa sivutietkin ovat yhtä kuoppaa. Mutta maksaa vaan tarvitsee kaikenmaailman tieyhteisöille kaikenmaailman laskua tiestä ja sen kunnossapidosta, jotta pääsisi edes ihmistenilmoille kauppaan, kerran viikkoon.. Vittu meidänkylän mummot edes kuluta niitä teitä potkukelkkoineen, kun edes koskaan muuta ajoneuvvoa ole edes koskaan omistaneetkaan kuin potkukelkan. Niin ja joo se ei tekisi kuin jotain parisataa euroa mummoa kohtaan tienkunnossa pitäjän mielestä vuodessa. Siis se potkukelkkailu.

      • Anonyymi

        Katsotaan joskus sodan jälkeen sitten niitä metsien juurakoita, kiviä ja kaatuneita keloja.


    • Anonyymi

      Joo, oikee ihanuuksien ihmissuhteitten paikkakunta. Täällä ei saa tuntea naapuriaan kohtaan mitään. Tai saatat kuulla vastauksen vanhemmankin ihmissuhteei takaan. Ei, ei ei.

      • Anonyymi

        Vain Kouvolassa? On sulla pienet piirit.


    • Anonyymi

      Myrkyllistä tajuta. Kouvolaakin voi ympäripyörrittää, vain pari henkilöä.

      • Anonyymi

        Keskustelin justiin vaimoni kanssa
        suuntautumisestamme ennennen sotia karjalan evakoihin. Olimme varmoja, ettemme vakaata vastausta siihen koskaan saa. Itse olen hyvin kirjoitustaitoinen. Rouvvaani en yleensä nykyään ennen puoltapäivää ennen nykyisin irti vuoteeltaan saa.


    • Anonyymi

      Toi on, että ikänsä on aina tykännyt pitää, aina heikomman puolta. Nykyään vanhan toverin naama näyttää muutakuin mitenkään meikatulta. Sitten tullaan valittamaan päälle. Että turha on tänne ruveta soittelemaan. Kun krapulassa taas poikien kanssa lähdetään heti iltapäivästä kapakkiin ryyppäämään. Ilman korona rajoituksia.

      • Anonyymi

        "Kun krapulassa taas poikien kanssa lähdetään heti iltapäivästä kapakkiin ryyppäämään."

        Keneltä olet oppinut sen? Olen törmännyt elämäni aikana ainakin kuuteen narsistiin (tuhoajaan). Miehenikin oli sellainen. Kimpussani on ollut paholainen muodossa jos toisessakin, ja eri luonteet ovat käyttäneet minua hyväkseen kursailematta, etenkin leijonat ja lohikäärmeet. Vastakkaisten luonteiden muodossa ikäänkuin paholainen on vähän väliä edesssä.
        Perheeni on hajotettu, TE-toimisto on kuin puskutraktori, joka haluaa siirtää minut maakaistaleena mihin hyvänsä vapaaseen työhön, ja muistuttavat rikollista, joka uhkaa, jos en suostu yhteistyöhön. Luonteeni ei näytä merkitsevän heille mitään. He ovat kuin paholaisen käsivarsi, joka ei etsi niitä, jotka etsivät elämää, vaan orjia.

        Pystyn aavistamaan tulevaisuuden, ja tiedän luonteeni piirteet ja astrologiset asiat, sekä ennustetut profetiat. Viisauden kirjassa puhutaan kaltaisestani, ja Jumalan kenraalien tulosta on ennustettu. Mutta mitä se ihmisiä kiinnostaa? Eihän näkijöitä eikä tietäjiä enää nouse ja "tähtien" tunteminen on hölynpölyä, kun netti kertoo uudesta kodinkonetarjouksesta.

        "Minut havaitaan teräväksi tuomiossa, ja hallitsijain edessä minua ihmetellään. Kun vaikenen, he odottavat minua, ja kun korotan ääneni, he tarkkaavat, ja kun puhun pitkään, niin he panevat käden suullensa.
        ...jonka mielessä on Korkeimman laki ja joka sitä ajattelee. Hän tutkistelee kaikkien vanhojen viisautta, ja hänen työnänsä on syventyminen ennustuksiin. Hän ottaa vaarin kuuluisain miesten puheista, ja perehtyy sananlaskujen syvällisiin lauselmiin.
        Vertauksien salattuja ajatuksia hän tutkistelee, ja mietiskelee sananlaskujen ongelmia. Hän toimittaa palvelusta korkea-arvoisten joukossa, ja päämiesten edessä hänet nähdään. Hän retkeilee ja seikkailee vieraiden kansojen maissa, sillä hän koettelee hyvän ja pahan ihmisten seassa.
        ...Sillä hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta, mikä on, niin että minä tunnen maailmanrakenteen ja alkuaineitten voiman, aikojen alun, lopun ja keskivälin, päivänseisaukset ja vuodenaikain vaihteet, vuosien kierron ja tähtien asennot, eläinten ominaisuudet ja petojen rajut vaistot, henkien vallan ja ihmisten ajatukset, kasvien erilaisuudet ja juurten voimat. Mikä on salattua ja mikä julkista, sen minä tiedän."

        Tämänkaltainen minä olen. Miksi en juo? Kuka kysyy Jumalalta "Mihin Sinä häntä viet"?
        Kouvolaan ilmestyi "Sika messias" samana vuonna kun muutin tänne. Se oli kuin paholaisen lyönti, koska merkit kertoivat, että se oli "tervetuliaistoivotus" minulle. Tekijä oli luonteeltaan leijona-kukko, täysin minun vastainen luonne. Ristin päällä seisoo
        Teos väittää, ettei Jumalaa voi loukata. Hän siis väittää tuntevansa Jumalan.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sikamessias

        Kuten todetaan: "Leijonat ovat syntyneet paistattelemaan milloin missäkin valokeilassa ja he kyllä osaavat kiinnittää huomion itseensä jos ei hyvällä, niin sitten jollain tuhansista Leijonan kehittämistä hyvän maun rajoilla olevista menetelmistä... Kukolta itseltään on turha odottaa muuta kuin riipaisevan totuudenmukaisia huomioita ja moitteita kaikkien muiden, paitsi hänen omasta käyttäytymisestään ja persoonastaan..."

        Ongelmani on kuu jousimiehessä, jpka vetää ulkomaille ja vaihteluun, sekä mm. venus kaksosissa, joka tietää halua vaihtaa asiaa tai maisemaa n. 5 vuoden välein. Pidän Venäjästä, ja paholainen tietää sen, ja iski näille palstoille narsistisen hurmoshenkisen Venäjää vastustavan ateistin, jonka jutut ovat kuin helvetin alemmista kattiloista: kansanmurhaamis unelmointeja venäläisiä kristittyjä kohtaan, Putinin haukkumista, Naton nuolemista, joka minulle vastaa uutta Puna-Armeijaa, ja EU uutta Neukkilaa.
        Se mies todistaa puolestaan aggressiivisesti ja käänteisesti näitä asioita. Kaikki hänen juttunsa on ymmärrettävä käänteisesti. Uskonpalstoilla hän tekeytyy profeetaksi, ja kyselee miksei hän voisi olla profeetta, ja jumalaksi hän julistautui juutalaisuus palstalla. Ateismi palstalla hän julisti, että ihan sama mikä hihhuli, kunhan on valtaa ja asema. Maanpäällisen hurmoksen takia hän on valmis heittämään sielunsa kadotukseen.

        Mediasta on Venäjästä kerrottavien uutisten suhteen turha puhuakaan, joten luen mielummin Venäjän medioita, eli teen suurta syntiä - päässä oleva kasetti on jo varmasti mennyt pahasti jumiin, kuten IL toimittaja julisti, vaikkakaan ei kyennyt kertomaan mitä oli lopulta lukenut, vai oliko lukenut lainkaan...
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9d22d9f-8167-4226-a367-318590031b89

        Ei ole aiemmin tämänkaltaista nähty maassa, missä sanotaan olevan Isaskarin jälkeläisiä, paitsi ehkä aikana, jolloin Suomi oli sisällissodassa, kun punaiset ja valkoiset tappeli keskenään. Omaa kansaa ei tueta. Koulujärjestelmää on kritisoitu. Rahan takia ihmiset sortuu mielettömyyksiin. Mihin tukeutua? Omaisuuteen - elottomaan?


    • Anonyymi

      Ilmoitinkos juuri tästä? Tinolta on kuulemma jo vuosia sitten karannut hyvä havihevoinen ohjastajalta hukkumaan Kymijokeen. On kyllä outoa, ettei tästäkään, mitään Kouvolan juoruämmät vieläkään mitään tiedä? No mutta kun me ravimiehét vedetäänkin aina yhtä ja samaa ohjasta. Olen kuullut silti väitettävän. että Tino olis aika julkis tyrkky, vaikka naama ei nyt ihan olekaan, kuin filmitähdellä.

    • Anonyymi

      Noilla on noi joukkonsa. Oma sukusikin saattaa sekaantua niihin. Sillee tarkoitan, että minulla on olemassa kaksi veljeä. Toinen pitää niistä ja toinen inhoaa ja minä siinä välissä olen kaikkien suhteen neutraali.

      • Anonyymi

        Kyllä on tylsiä juttuja. Missä ovat viisaat? Vain muutama on havaittu.


    • Anonyymi

      Yksin olo on ihan normaalia. Kuka v#ttu normaali kestäisikään kateellista Kouvolan meno suurissa joukoissa.

      • Anonyymi

        Sori. Unohdin kysymys merkin.


      • Anonyymi

        "Yksin olo on ihan normaalia."

        Ei ole. Ihminen on aina kuulunut yhteisöihin.
        "Juuri länsimainen yhteiskunta on privatisoinut ihmisen, ja irrottanut yksilöt niin perheestään, suvustaan, kuin paikallista yhteisöistäänkin". - antropologi Matti Sarmela -

        Ihmissäilöntävarastoista (joiksi kerrostaloja voi sanoa) haetaan joka viikko joku kuollut hajun perusteella pois. Sekö on tätä "uutta normaalia"? Viranomaiset eivät soita edes kerran viikossa yksinäisille, että ovatko nämä elossa, eivätkä ihmiset tajua edes pyytää sitä!
        Onko paholainen sanonut heille. "Et voi mitään"? Onko se totuus? Jeesusko sanoi, että on?

        TE-toimistossa kysyivät haluaisinko minä, että soitetaan olenko elossa, koska se kyllä onnistuisi, mutta sanoin, että sillä ehdolla, että kaikille muillekin annetaan sama mahdollisuus. He eivät vieneet asiaa eteenpäin. Ja miksi?
        Kuinka kukaan voisi rahalla saada mitään sydämelleen? Hehän saavat palkkaa työstään, ja he erottavat työn ja yksityiselämän - he eivät vie työtään kotiinsa, kun taas minulla työ on sama kuin elämä.

        He syövät uskottavasti painavilta, kiliseviltä, helposti rikkoutuvilta lautasilta, kuten laitokset ovat osoittaneet, että mikä on uskottavuuspropaganda ruokailun osalta. He syövät muun ruuan haarukalla, jopa yksittäiset makaronit he nyppivät keihästäen, ja riisiäkin kauhovat haarukalla ja vain keitot lusikalla - yksinkin, ajattelematta muuttaa elämäntapaansa, koska he pelkäävät.

        He tilaavat Anna lehden tai avotakka tai mikä lie kotiliesi lehden ja television kotiinsa, jotta muut, kuka hyvänsä muu, kuin he itse, voi näyttää heille asioita! He itse ajattelevat hyvin vähän. He ovat kuin planeetta liian lähellä tai kaukana emotähteä kyetäkseen tuottamaan elämää. Se planu, joka on sopivan matkan päässä, on harvinaisuus, ja outous kuten minä, koska siellä elämä tulee, ja lopulta alka itse luoda uutta.
        Miten riemuissaan tutkijat olisivatkaan, jos löytäisivät maan kaltaisen planeetan! Se olisi sensaatio! Suuria kokonaisuuksia etsitään niin, että unohdetaan, että pienet luovat suurta.

        Mitä enemmän ruokaa, sitä enemmän myös kelvottomia, ellei ole puhdistavaa tekijää, koska ruuan ja etuuksien määrä vaikuttaa myös lakien laatimiseen.
        Tiesittekö, että puhdas vesi on vähissä? Siitä huolimatta ihmiset kuluttavat vettä, kuin se olisi itsestään selvyys.

        Ai niin, ja TE-toimistosta puhuttaessa voisi kuvitella, että se on ajantasalla. Ei näytä olevan. Löysin netistä melko mahtavan "200 tulevaisuuden ammattia" julkaisun. Liitin sen tulevaisuuden Kouvola -juttuun. En ole nähnyt missään sitä listaa TE-toimistossa. Ovatko he edes tietoisia siitä?
        Näyttää siltä, että he siellä odottavat, että kaikki ihmiset ovat samaa harmaata massaa. Minulta kysyttiin enkö voisi tehdä mitä hyvänsä työtä. Nainen näytti olevan niin kyllästynyt työhönsä, ettei enää välittänyt muusta, kun että asiakas saadaan pois hänen edestään, ja sortui järjettömyyksiin.

        Missä on klaanini tai edes perheeni? Missä puolustajani? Missä kohde, jota palvella?
        Isäpuoli, äiti ja äidinäiti menneet. Pikkusiskosta en tiedä, tuhoaja vei hänet. Serkku ja veli lyötyjä. Eräässä unessa näin valkoisen vanhan puutalon, jonka yläkerrasta kuului hirveää kauhun huutoa. Yritin avata ulko-ovea, mutta se oli lukossa. Samassa jaguaarin henki, joka oli sisälläni, auttoi, ja sen tassu tuli avukseni vääntämään oven auki. Näin "äitini" istuvan keittiön lattialla, kun tullessani hän nousi ylös ja lähestyi hymyillen. Kysyin mitä tuolla tapahtuu. Hän sanoi. "Ei mitään", ja lähestyi hymyillen. Se ei ollut äitini kun samassa uni päättyi.
        Minä näytän olevan äitini puolelta jonkinlaisesta näkijä suvusta. Ja sellaisia paholainen ei jätä rauhaan. Mutta sanopa se viranomaisille.
        Mutta ei hätää: kyllä pyhähenki puhuu puolestani!
        Toki - paholainen tietää sen. Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...

        Sitä sanotaan, että hajoita ja hallitse. Mutta minä sanon: yhdistä, liittele oikein (luonteet), aseta täyte (omistus), ja hallitse.

        Jaa mutta olenko ainoa, joka täällä osoitta, että on tosiaan jotain asiaakin? Vai katsovatko ihmiset miten lyhyitä juttuja toinen kirjoittaa, ja matkivat, etteivät osoittautuisi "liian viisaiksi", ettei vain joku taas tulisi kateelliseksi? Mitä sitä kateelliseksi tulemaan? Muuta itse elämäsi! Tutki astrokarttasi, opiskele uusi kieli, käy ulkomailla, lue ulkomaiden mediaa, onhan kääntäjäkin olemassa...
        https://astro.cafeastrology.com/natal.php


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yksin olo on ihan normaalia."

        Ei ole. Ihminen on aina kuulunut yhteisöihin.
        "Juuri länsimainen yhteiskunta on privatisoinut ihmisen, ja irrottanut yksilöt niin perheestään, suvustaan, kuin paikallista yhteisöistäänkin". - antropologi Matti Sarmela -

        Ihmissäilöntävarastoista (joiksi kerrostaloja voi sanoa) haetaan joka viikko joku kuollut hajun perusteella pois. Sekö on tätä "uutta normaalia"? Viranomaiset eivät soita edes kerran viikossa yksinäisille, että ovatko nämä elossa, eivätkä ihmiset tajua edes pyytää sitä!
        Onko paholainen sanonut heille. "Et voi mitään"? Onko se totuus? Jeesusko sanoi, että on?

        TE-toimistossa kysyivät haluaisinko minä, että soitetaan olenko elossa, koska se kyllä onnistuisi, mutta sanoin, että sillä ehdolla, että kaikille muillekin annetaan sama mahdollisuus. He eivät vieneet asiaa eteenpäin. Ja miksi?
        Kuinka kukaan voisi rahalla saada mitään sydämelleen? Hehän saavat palkkaa työstään, ja he erottavat työn ja yksityiselämän - he eivät vie työtään kotiinsa, kun taas minulla työ on sama kuin elämä.

        He syövät uskottavasti painavilta, kiliseviltä, helposti rikkoutuvilta lautasilta, kuten laitokset ovat osoittaneet, että mikä on uskottavuuspropaganda ruokailun osalta. He syövät muun ruuan haarukalla, jopa yksittäiset makaronit he nyppivät keihästäen, ja riisiäkin kauhovat haarukalla ja vain keitot lusikalla - yksinkin, ajattelematta muuttaa elämäntapaansa, koska he pelkäävät.

        He tilaavat Anna lehden tai avotakka tai mikä lie kotiliesi lehden ja television kotiinsa, jotta muut, kuka hyvänsä muu, kuin he itse, voi näyttää heille asioita! He itse ajattelevat hyvin vähän. He ovat kuin planeetta liian lähellä tai kaukana emotähteä kyetäkseen tuottamaan elämää. Se planu, joka on sopivan matkan päässä, on harvinaisuus, ja outous kuten minä, koska siellä elämä tulee, ja lopulta alka itse luoda uutta.
        Miten riemuissaan tutkijat olisivatkaan, jos löytäisivät maan kaltaisen planeetan! Se olisi sensaatio! Suuria kokonaisuuksia etsitään niin, että unohdetaan, että pienet luovat suurta.

        Mitä enemmän ruokaa, sitä enemmän myös kelvottomia, ellei ole puhdistavaa tekijää, koska ruuan ja etuuksien määrä vaikuttaa myös lakien laatimiseen.
        Tiesittekö, että puhdas vesi on vähissä? Siitä huolimatta ihmiset kuluttavat vettä, kuin se olisi itsestään selvyys.

        Ai niin, ja TE-toimistosta puhuttaessa voisi kuvitella, että se on ajantasalla. Ei näytä olevan. Löysin netistä melko mahtavan "200 tulevaisuuden ammattia" julkaisun. Liitin sen tulevaisuuden Kouvola -juttuun. En ole nähnyt missään sitä listaa TE-toimistossa. Ovatko he edes tietoisia siitä?
        Näyttää siltä, että he siellä odottavat, että kaikki ihmiset ovat samaa harmaata massaa. Minulta kysyttiin enkö voisi tehdä mitä hyvänsä työtä. Nainen näytti olevan niin kyllästynyt työhönsä, ettei enää välittänyt muusta, kun että asiakas saadaan pois hänen edestään, ja sortui järjettömyyksiin.

        Missä on klaanini tai edes perheeni? Missä puolustajani? Missä kohde, jota palvella?
        Isäpuoli, äiti ja äidinäiti menneet. Pikkusiskosta en tiedä, tuhoaja vei hänet. Serkku ja veli lyötyjä. Eräässä unessa näin valkoisen vanhan puutalon, jonka yläkerrasta kuului hirveää kauhun huutoa. Yritin avata ulko-ovea, mutta se oli lukossa. Samassa jaguaarin henki, joka oli sisälläni, auttoi, ja sen tassu tuli avukseni vääntämään oven auki. Näin "äitini" istuvan keittiön lattialla, kun tullessani hän nousi ylös ja lähestyi hymyillen. Kysyin mitä tuolla tapahtuu. Hän sanoi. "Ei mitään", ja lähestyi hymyillen. Se ei ollut äitini kun samassa uni päättyi.
        Minä näytän olevan äitini puolelta jonkinlaisesta näkijä suvusta. Ja sellaisia paholainen ei jätä rauhaan. Mutta sanopa se viranomaisille.
        Mutta ei hätää: kyllä pyhähenki puhuu puolestani!
        Toki - paholainen tietää sen. Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...

        Sitä sanotaan, että hajoita ja hallitse. Mutta minä sanon: yhdistä, liittele oikein (luonteet), aseta täyte (omistus), ja hallitse.

        Jaa mutta olenko ainoa, joka täällä osoitta, että on tosiaan jotain asiaakin? Vai katsovatko ihmiset miten lyhyitä juttuja toinen kirjoittaa, ja matkivat, etteivät osoittautuisi "liian viisaiksi", ettei vain joku taas tulisi kateelliseksi? Mitä sitä kateelliseksi tulemaan? Muuta itse elämäsi! Tutki astrokarttasi, opiskele uusi kieli, käy ulkomailla, lue ulkomaiden mediaa, onhan kääntäjäkin olemassa...
        https://astro.cafeastrology.com/natal.php

        "Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...

        Tarkoitan, että niissä papereissa on väittämiä, mihin on laitettava kyllä tai ei.
        Ai olenko ollut? Tietysti! Tosi näkijä ei pääse paholaisen valtakunnasta vähällä. Ja miksi olin? Hieman ennen synnytystä tuli tarve tyhjentää ylä ja alakautta. No, oksennukset lattialle ja pskat pönttöön. Sanoin siivoojalle, että vedätkö vessan, kun unohin vetää. Seuraus: siirto psykiatriselle, koska olen kuulemma ihmetellyt kenenköhän sydän on vessanpöntössä"! Eli siivooja kuuli väärin? Seurauksena minut ja lapseni erotettiin, eikä syytä aluksi edes kerrottu, vaan valehdeltiin. Hyvästi äitiys.
        Joten älkää aliarvioiko siivoojienkaan valtaa sairaaloissa. He eivät koskaan tee virheitä, eli ovat puolijumalia.

        Niin. Kaiken hässäkän jälkeen, joka on tuttua luettavaa monilta tahtomattaan lastensuojelunpiiriin joutuneilta, moraalisesti ja henkisesti piestynä olen edelleen noussut ylös verissäpöin, ja seison paholaisen edessä ja kysyn siltä, nyt TE-toimiston työntekijöiden hahmossa olevalta kauhistukselta - "joko riittää, vai vieläkö teet sen viimeisenkin tempun, heität ulos yhteiskunnasta"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...

        Tarkoitan, että niissä papereissa on väittämiä, mihin on laitettava kyllä tai ei.
        Ai olenko ollut? Tietysti! Tosi näkijä ei pääse paholaisen valtakunnasta vähällä. Ja miksi olin? Hieman ennen synnytystä tuli tarve tyhjentää ylä ja alakautta. No, oksennukset lattialle ja pskat pönttöön. Sanoin siivoojalle, että vedätkö vessan, kun unohin vetää. Seuraus: siirto psykiatriselle, koska olen kuulemma ihmetellyt kenenköhän sydän on vessanpöntössä"! Eli siivooja kuuli väärin? Seurauksena minut ja lapseni erotettiin, eikä syytä aluksi edes kerrottu, vaan valehdeltiin. Hyvästi äitiys.
        Joten älkää aliarvioiko siivoojienkaan valtaa sairaaloissa. He eivät koskaan tee virheitä, eli ovat puolijumalia.

        Niin. Kaiken hässäkän jälkeen, joka on tuttua luettavaa monilta tahtomattaan lastensuojelunpiiriin joutuneilta, moraalisesti ja henkisesti piestynä olen edelleen noussut ylös verissäpöin, ja seison paholaisen edessä ja kysyn siltä, nyt TE-toimiston työntekijöiden hahmossa olevalta kauhistukselta - "joko riittää, vai vieläkö teet sen viimeisenkin tempun, heität ulos yhteiskunnasta"?

        Jos joku kysyy: Mistä saat kaiken voiman kestää, niin sanoisin että se on ideologia, joka liittyy Venäjään. Mutta kiinnostukesi taso vastaukseeni riippuu siitä, oletko soturi vai siviili. Se juttu ei ole aristokraateille ja siviileille, eikä sitä muutama heidän johtajansakaan ole ymmärtänyt, koska hänen lestinsä ei ollut soturi, ja hän halusi tuhota sen ideologian.... joka on pelastanut henkeni. Tuossa linkissä se "lesti".
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta

        Jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotan ottaa netistä Julie Fedorin kirja Russia and the cult of state security: the Chekist tradition, from Lenin to Putin, ja käännättää se suomeksi kääntäjällä. Minulla on se käännettynä, ja se on tärkeintä tekstiä sitten raamatun, koska sen ideologia ja sanoma on minun hengessäni.
        Näkyjeni perusteella olin tuossa porukassa edellisessä elämässäni, mutta tuolloin en ollut todella valmis siihen. Käytin huumeita, ja minut ammuttiin. Nyt, kun olen valmis, en ole siellä.
        Kaikesta huolimatta minun on kiittäminen narsisti miestäni, koska ilman häntä en olisi törmännyt Venäjään. enkä olisi ymmärtänyt mitä ainutlaatuista annettavaa sillä olisi minulle.

        Jos joku asiaa selvittänyt sanoo nyt: "olet hullu", niin sanon: syntyessäni kuu oli jousimiehen tähdistön suunnassa. Se auttaa näkemään oven siellä, missä muut näkevät seinän, ja kuu, joka on maata lähin planeetta, tuo ikäänkuin jousimiehen tähdistön "mustan aukon ajan" ympärilleni.
        Pystyn näkemään toisinaan tulevaisuuteen ja näen asioita ehkä siksikin, että pääluonteeni ovat nelinkertainen yin, jonka teemaan jo yksinään kuuluuu mm. "yliluonnolliset kyvyt". En kaikkea tiedä täysin varmasti, mutta minun lestini on soturi/ritari, ja sydän sen mukainen.

        Löysin netistä tällaisen tekstin Kalista:
        "...sävyistä mustaa, tumminta kuin Kuolema-yön pimeys. Hänellä oli kolme silmää, jotka edustivat menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta... Kalī on "ajan" tai "ajan täyteyden" naisellinen muoto, jolla on maskuliininen substantiivi "kala", ja ajan mittaan "luonnon muuttuva osa, joka saa asiat elämään tai kuolemaan... Kaksi näistä käsistä (yleensä vasemmalla) pitävät miekkaa ja katkaistua päätä. Miekka merkitsee jumalallista tietoa... Kaksi muuta kättä (yleensä oikealla) ovat pelottomuus ja siunaus... häntä pidetään yleensä kielen ja mantrojen äitinä.. Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman...
        Samhara Kali, jota kutsutaan myös Vama Kaliksi, on tuhon voiman ruumiillistuma. Se on Kalin vaarallisin ja voimakkain muoto. Samhara Kali muotoutuu, kun Kali astuu ulos vasemmalla jalallaan pitäen miekkaa oikeassa kädessään. Hän on kuoleman ja tuhon Kali. Hän antaa kuoleman ja vapautuksen.... Häntä palvovat soturit..."

        Tuosta miekan merkitsevyydestä en tiennyt. Yleensäkin tämä teema sopii minuun täysin. Tätä ei ihmeteltäisi, jos ihmiset muistaisivat mitä raamatussa sanotaan:
        Saarn. 6:10 "Mitä olemassa on, sille on pantu nimi jo ammoin; ja edeltä tunnettua on ollut, mitä ihmisestä on tuleva."

        Ihmisten täytyisi osata ottaa maailmasta paras, mikä heille itselleen henk.kohtaisesti sopii, koska kun ihminen on omalla paikallaan, hän ei tavoittele enempää, eikä hän ole kateellinen häntä ylempänä oleville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kysyy: Mistä saat kaiken voiman kestää, niin sanoisin että se on ideologia, joka liittyy Venäjään. Mutta kiinnostukesi taso vastaukseeni riippuu siitä, oletko soturi vai siviili. Se juttu ei ole aristokraateille ja siviileille, eikä sitä muutama heidän johtajansakaan ole ymmärtänyt, koska hänen lestinsä ei ollut soturi, ja hän halusi tuhota sen ideologian.... joka on pelastanut henkeni. Tuossa linkissä se "lesti".
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta

        Jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotan ottaa netistä Julie Fedorin kirja Russia and the cult of state security: the Chekist tradition, from Lenin to Putin, ja käännättää se suomeksi kääntäjällä. Minulla on se käännettynä, ja se on tärkeintä tekstiä sitten raamatun, koska sen ideologia ja sanoma on minun hengessäni.
        Näkyjeni perusteella olin tuossa porukassa edellisessä elämässäni, mutta tuolloin en ollut todella valmis siihen. Käytin huumeita, ja minut ammuttiin. Nyt, kun olen valmis, en ole siellä.
        Kaikesta huolimatta minun on kiittäminen narsisti miestäni, koska ilman häntä en olisi törmännyt Venäjään. enkä olisi ymmärtänyt mitä ainutlaatuista annettavaa sillä olisi minulle.

        Jos joku asiaa selvittänyt sanoo nyt: "olet hullu", niin sanon: syntyessäni kuu oli jousimiehen tähdistön suunnassa. Se auttaa näkemään oven siellä, missä muut näkevät seinän, ja kuu, joka on maata lähin planeetta, tuo ikäänkuin jousimiehen tähdistön "mustan aukon ajan" ympärilleni.
        Pystyn näkemään toisinaan tulevaisuuteen ja näen asioita ehkä siksikin, että pääluonteeni ovat nelinkertainen yin, jonka teemaan jo yksinään kuuluuu mm. "yliluonnolliset kyvyt". En kaikkea tiedä täysin varmasti, mutta minun lestini on soturi/ritari, ja sydän sen mukainen.

        Löysin netistä tällaisen tekstin Kalista:
        "...sävyistä mustaa, tumminta kuin Kuolema-yön pimeys. Hänellä oli kolme silmää, jotka edustivat menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta... Kalī on "ajan" tai "ajan täyteyden" naisellinen muoto, jolla on maskuliininen substantiivi "kala", ja ajan mittaan "luonnon muuttuva osa, joka saa asiat elämään tai kuolemaan... Kaksi näistä käsistä (yleensä vasemmalla) pitävät miekkaa ja katkaistua päätä. Miekka merkitsee jumalallista tietoa... Kaksi muuta kättä (yleensä oikealla) ovat pelottomuus ja siunaus... häntä pidetään yleensä kielen ja mantrojen äitinä.. Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman...
        Samhara Kali, jota kutsutaan myös Vama Kaliksi, on tuhon voiman ruumiillistuma. Se on Kalin vaarallisin ja voimakkain muoto. Samhara Kali muotoutuu, kun Kali astuu ulos vasemmalla jalallaan pitäen miekkaa oikeassa kädessään. Hän on kuoleman ja tuhon Kali. Hän antaa kuoleman ja vapautuksen.... Häntä palvovat soturit..."

        Tuosta miekan merkitsevyydestä en tiennyt. Yleensäkin tämä teema sopii minuun täysin. Tätä ei ihmeteltäisi, jos ihmiset muistaisivat mitä raamatussa sanotaan:
        Saarn. 6:10 "Mitä olemassa on, sille on pantu nimi jo ammoin; ja edeltä tunnettua on ollut, mitä ihmisestä on tuleva."

        Ihmisten täytyisi osata ottaa maailmasta paras, mikä heille itselleen henk.kohtaisesti sopii, koska kun ihminen on omalla paikallaan, hän ei tavoittele enempää, eikä hän ole kateellinen häntä ylempänä oleville.

        Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
        Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
        Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
        Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
        Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
        Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
        Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä.

        PS. "naapurivaltio" olet sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
        Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
        Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
        Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä.

        Kuten tuolla aiemmin oli:
        "Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman..."

        Huomauttaisin, että palvonta, kuten tiedätte, on alkukantainen käsite. Mitään sellaista ei tarvitse palvoa, joka on sinussa itsessäsi. Jos joku arvelee, että olen vääräuskoinen ja harhautunut, niin muistakoon, että kaikki suuret totuudet ovat tulleet "kerettiläisyyden" kautta. Yksi näistä oli Jeesus, jonka kohtalosta kaikki ovat jo lukeneetkin.


    • Anonyymi

      Kylla

    • Anonyymi

      Juoruilin aikoinani. Mielenkiintoinen avaus. Vuodelta 2006. Täytysköhän alkaa juoruilla taas?

      • Anonyymi

        Ala. Mutta kahdeksantoistavuoden takaiset jutut alkaa olla yhtä vanhoja tänään kuin kolmekymenkuusivuotias tiedostava asioistaan aikaa sitten kahdeksantoistavuotiaana.


    • Anonyymi

      Tulit taas. Mihin unohtui 18:ta vuotta?

    • Anonyymi

      Tosi ylläri. Meikähän on joskus hiprakassa kirjoittanut tälle sivulle. Alkaa iäkästä miestä omat havainnot muistoista Kouvolan napakimmistä ajoista itkettää.

      • Anonyymi

        Juu, vieläkin raimottaa.


    • Anonyymi

      Vanha fraasi. Kaikki tuntevat apinan. Mutta apina ei ketään.

    • Anonyymi

      Kouvolan juorut vuodelta 2006. Mua panettaa. Näköjään sen läpi käytyjen vuosien kautta muutenkin on opittu keskustelemaan?

    • Anonyymi

      Muista minä vuona napakat aloitti kouvolansanomissa. Mutta ei ainakaan vuonna 2006.

    • Anonyymi

      Tällä iällä lienee väliä kenet kimppuusi saat. Ajattelen noista sodan ihmisistä. Valitettavasti vaikeaa kyllä näille mennä selvittämään. Mitä tykkäävät sodista joissa raajansa vaikka henkensä voivat menettää.

    • mihin tarvii naista, jos terveet,kädet.

    • Anonyymi

      Aika ei koskaan lopu. Paljon ennen sitä ihmiselämä. Synnytään eletään ja kuollaan omiin koloihimme.

      • Anonyymi

        Pienenä kun syntyy ja kännissä kuolee, ei tiedä eläneensäkään.


    • Anonyymi

      Aikojen kautta kyllä kuuluisin juoru, kun katsoo seittämänkymppisenä vessan peilistä aamulla kasvojaan ja toteaa. Onko minusta ajan kuluttamana tullut jo tuon näköinen.

    • Anonyymi

      Ohhoh. Aloitus vuodelta 2006. Kaikkien kanssa sitä 18 vuoden takaa tulee väiteltyä. Liekö hennissäkään enään?

    • Anonyymi

      onko rike luiraissut kebut manskille

    • Anonyymi

      Siis kun elämäni taipaleen varrelle ei ole sattunut muita kuin huumorintajuttomia umpiluupäitä. Osaisisin sitten heidän variootiona näytellä umpiluupäistä huumorintajutonta joka hörähtelee vain naapuriaan pilkatessan. Jos joku elokuvan tekiä ottaisi yhteyksiä. Juolahti vaan mieleen. Tehdään Minusta tähti!

      • Anonyymi

        Ei taida onnistua. Mutta jos laitetaan aikanaan hautakiveesi tähti?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe