Uusimpia juoruja kouvolast?
KOUVOLAN JUORUT
230
8032
Vastaukset
- valitus
KAikkia panettaa mut kukaan ei saa.
- jenna.
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee... - Kassit tyhjinä
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Sitä saa, mitä tilaa.
Mäkin saan, jos panettaa ja tältä
seudulta ei tarvitse kauaa kaltaisiasi
etsiä - Anonyymi
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Voi mina pannetta. Sinua
- Anonyymi
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Mista asutt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mina pannetta. Sinua
Moi
- Anonyymi
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Ei onneks paneta enään.Jos panettais joutuis ainavaan nusimaan Nimimerkki. Imppotentti.
- Anonyymi
Sergi kirjoitti:
Voi mia pannnetta
Kouvolan viisaimmat viestittävät keskenään.
- Anonyymi
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Mitä naureskelet? Sekö on ylpeyden aihe? Saat kalua, muttet kykene ottamaan vastuuta lapsista? Mikä sen kalun saamisen arvo silloin on? Leuhkia vain sillä muille, ikäänkuin kohta olisi lauma kersoja rivissä, ja matami suurikin matroona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mina pannetta. Sinua
Vielä viidentoistavuoden jälkeenkin. Sama ajatusmaailma ja ajatukset kuin pikkupojalla vieläkin.
- Anonyymi
Sergi kirjoitti:
Voi mia pannnetta
Vedä käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mina pannetta. Sinua
Ja vaan yksi peukutus.
- Anonyymi
Lisää tuohon, että se kulkee läpi vuosikymmenten mielessä aivan aiheeton loukkaus. Niin kuin me kaikki enkeleitä oltaisiin.
- Anonyymi
Sergi kirjoitti:
Voi mia pannnetta
Kyl minuakin. Miksen koskaan. Marja reissullani lähimetsiin törmää koskaan yhteenkään mesimarjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mina pannetta. Sinua
Aika orpo yksinäinen peukutus. Harmaana marraskuun päivänä. Elä masennu. Parhaimmat teksti nikkarit, eivät masennu, vaikka kukaan ei koskaan peukuta heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolan viisaimmat viestittävät keskenään.
NonG kovia Panee
- Anonyymi
Myöhäistä muistelle nuoruuttaan. Kaikki nätimmät neidot kyllä 1970 luvulla, vielä veivät suulaimmat isojen talojen pojat.
- Anonyymi
jenna. kirjoitti:
Mua panetta ja MÄ SAAN.
Heheee...Varmaan ikäsi kädeltäsi vaan saanut. Kukas tuon oloiselle mitään antaisi?
- Anonyymi00157
Anonyymi kirjoitti:
Voi mina pannetta. Sinua
Voi näitä teini ikäisiä
- Anonyymi00194
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolan viisaimmat viestittävät keskenään.
Eka tyttöystävä kävi väärennetyin paperein alaikäisenä kapakoissa. Tästä ei kannata kenellekkän enään kertoa, ettei juttu leviäisi ja saisi nyt mummona traumoja.
- saara.
Kouvolahan on täynnä "kaikkitietäviä ämmiä" ikään katsomatta. Nykäisepäs jonkun heikkoitsetuntoisen pikku-blondin hihasta, että "mitkä ovat uusimmat juorut", niin eiköhän sieltä PESE! (kaikki mahdolliset valheet nimittäin tulee ilmoille koskien varsinkin kauniimpia naisia)
- Saarallle
Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..
- Oletko Nurmila?
Saarallle kirjoitti:
Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..
Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?
- oikaisu
Oletko Nurmila? kirjoitti:
Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?
Olli jätti Saaran ja Essi on nätimpi ja Saara kade kun Essi Laiha Ja Saaral iso perse.
- Nahkamuna
Saarallle kirjoitti:
Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..
Voihan tavaramarkkinat...
Antamisen ilohan on iloista
parhain.... - ei-Essi
Oletko Nurmila? kirjoitti:
Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?
Minä en ainakaan ole mikään Essi.
- ...........
olipa siinä taas hyvä kommentti. juoruaminen ja heikko itsetunto ei liity tietääkseni hiusten väriin tai sukupuoleen. osa kaikenlaisista ihmisistä juoruilee; niin heikko- ja hyvä itsetuntoiset, blondit, brunetet, punapäät, kaljutkin. jopa sinunlaisesi ihmiset, siinähän se nähtiin. huomasin muuten rivien välistä senkin, että kuulut juuri itse niihin heikkoitsetuntoisiin. ja sinulla on varmaankin tummat hiukset, koska mainitsit "ei niin hyvällä tavalla" vaaleahiuksiset.
ei ne juorut yleensä itsestään kehity, niissä saattaa olla usein osa tottakin. ja kauniista naisista ei juoruilla enempää kuin vähemmän kauniistakaan. ja kauneus on aina katsojan silmässä. ulkonäöllä ei ole juoruilulle merkitystä. noin yleisesti ilkeistä, tyhmistä/jumeista ja lutkista juoruillaan ehkä eniten. ja sellaisista ihmisistä jotka pyrkii usein esille ja pitää itsestään melua. niin se vain on, koitahan kestää. ja jos olet möhlinyt jotain, niin varmasti jotkut alkavat juoruta. niin ehkä itsekin tekisit. kun elää normaalisti ja "kunnollisesti", voi välttyä hiukan ihmisten kiinnostukselta. - Anonyymi
oikaisu kirjoitti:
Olli jätti Saaran ja Essi on nätimpi ja Saara kade kun Essi Laiha Ja Saaral iso perse.
Saaralla on just hyvän kokoinen perse...
- Anonyymi
Oletko Nurmila? kirjoitti:
Meijän koulust 8 menet 9?Ja onko sukunimi tuo?Kuvaus osuisi kohalle?
On mut en anna kuin rikkaille talon isännille.
- Anonyymi
Saarallle kirjoitti:
Olet kade kun Kaisa vei sun miehen...heh heh heee..
Sekö Kaisa, jonka mies kulkee hameessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö Kaisa, jonka mies kulkee hameessa?
Tuskin se Kaisa? Sehän läksi pakoon omasta kodistaan, sitä ransua.
- Anonyymi
Nahkamuna kirjoitti:
Voihan tavaramarkkinat...
Antamisen ilohan on iloista
parhain....Aatami joutui kuseen, siksi kun otti rouvakseen, niin lihhaan menevän Eeva rouvan. Eeva oli kova valehtelemaan käärmespäissään.
- Anonyymi
Nahkamuna kirjoitti:
Voihan tavaramarkkinat...
Antamisen ilohan on iloista
parhain....Raamatusta luin, että iloista antajaa herra rakastaa. Vittu koskaan keltään iloiselta antajalta, mitään saanut. Vai pitäiskö, niitä iloisia antajia osata ensin, oikein jotenkin osata naurattaa? Näistä ota selvää?
- Anonyymi
ei-Essi kirjoitti:
Minä en ainakaan ole mikään Essi.
Meikä on täys pässi. Tai siis olin joskus kymmeniä vuosia sitten. Kolmevuotta meni seurustellessa ja varmaan vaan kymmenen kertaa sinä aikana sain kihlatultani pillua. Tuntuu kuin olisi tullut jotenkin höplästä vedätettyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä on täys pässi. Tai siis olin joskus kymmeniä vuosia sitten. Kolmevuotta meni seurustellessa ja varmaan vaan kymmenen kertaa sinä aikana sain kihlatultani pillua. Tuntuu kuin olisi tullut jotenkin höplästä vedätettyä?
No pitääkö sitä mennä kihloihin? Ottamatta ensin selvää. Mitä se sikasäkki sisältää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatami joutui kuseen, siksi kun otti rouvakseen, niin lihhaan menevän Eeva rouvan. Eeva oli kova valehtelemaan käärmespäissään.
Ei voi olla totta? Musertavaa uutta tietoa. Kouvolan alun luomisesta.
- Anonyymi
On taalla:)
Moi
- Anonyymi
Hei miten sait ton nimen tohon anonyymin paikalle?
- Anonyymi
Mulle asemalla tuli yksi kaveri kertomaan et Kuusaalla asuu yks Mäkisen Rane.
Ranella on niin pitkä kulli et ei voi kesällä pitää pitkäpunttisia shortseja kun kullin pää näkyy puntista ja siitä on tullut sanomista.
Sanoin tälle kertojalle että en usko, taidat puhua paskaa, ei toi ole totta!
Tää kertoja myöntyi et sori, ei tää ihan totta ollu tää juttu... Ei se kaveri Kuusaalla asu, se asuu Voikkaalla.- Anonyymi
Olet erehtynyt palstasta. Täällä pitäisi kertoa juoruja eikä huonoja vitsejä. Ymmärräthän eron vitsillä ja juorulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt palstasta. Täällä pitäisi kertoa juoruja eikä huonoja vitsejä. Ymmärräthän eron vitsillä ja juorulla?
Tää koko palsta on vitsi.
- Anonyymi
Nulikka kakaran aloitus
- Anonyymi
Sitä sanotaan nykyään, että "no life".
Se on kun ei ole omaa elämää, ja kaikki - puheetkin pitää matkia muilta.
- Anonyymi
Asioista täytyy ottaa selvää. Eihän sitä muuten mistään mitään tiedä.Halkotorin tietotoimisto.
- Anonyymi
Ranel on iso, mut Jibidii Jyrppä on uhonnut että kohta haisee tehtaalla paska! Ja muut uhos siihen päälle että tulee paska haisemaan pitkään!
- Anonyymi
Sehän haisee kaikkialla missä vaan paperiukot liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän haisee kaikkialla missä vaan paperiukot liikkuu.
Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.
Kyllä, paperiukot haisee paskalle, eikä se haju pesemällä lähde.
- Anonyymi
Onneks mulla on on normaali. Sitäkin tyttöystävät ennenmuinoin ihmetteli, että miten tuo tulee mahtumaan?
- Anonyymi
Ranel on kyllä pieni pähkinä vain. Haarojensa välissä. Tuli kyl melko pettymys uimahallissa. Kun ei sillä mitään suurempia ollut, vaikka niin suuria lupaili. Tyydyttämättä jäänyt pano Arska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranel on kyllä pieni pähkinä vain. Haarojensa välissä. Tuli kyl melko pettymys uimahallissa. Kun ei sillä mitään suurempia ollut, vaikka niin suuria lupaili. Tyydyttämättä jäänyt pano Arska.
Jälkikäteen mulle selvisi, että tuli aseman edessä, jotain Ranea vevettyä, oikein kunnolla turpaan. Lieneekö tämä teidän sankari?
Anonyymi kirjoitti:
Haiseeko paperimiehet paskalle? Tiedättekö mitä, toimihenkilöiden varaluottamusmiehellä haisee suu just sille. Tiedättekö miksi? Koska hän tykkää nuolla johtajien ja päälliköiden pyllyä miellyttääkseen heitä.
iiks.
- Anonyymi
Noilla Untoillahan ei ole muuta mitään kuin se kapakka. Turha lähteä muualta mitään etsimään
jos ainoa paikka missä viihtyy. On kapakka.- Anonyymi
Oon joskus niin kännissä etten aina muista mitä eilen tuli kirjoiteltua. Anteeksi ja kovaa kumartelua juoppojen suuntaan.
- Anonyymi
Joo ja kun äitinsä on kuollut. Ollaan ihan hukassa ja ankkapoikina ilman emoa kuljetaan peräkkäin. Jaa tuota minkä perässä? Enpäs vielä tuota ole keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kun äitinsä on kuollut. Ollaan ihan hukassa ja ankkapoikina ilman emoa kuljetaan peräkkäin. Jaa tuota minkä perässä? Enpäs vielä tuota ole keksinyt?
Vittu onks mä kirjoittanut ton.?Entinen Kynänjälki kyllä vähän haiskahtaa tolta.
- Anonyymi
Kääksistä. Lintuja vuosien tarkkailuitteni aikaan totuin siihen että keskustellaan inhimillisesti ihmisten kesken. Jumankauta ihme maaailmaan jouduin kun lintumaailma tuli hylättyä.
- Anonyymi
Missä on Kääksi?
- Anonyymi
Pikkuporvareitten ja Aauuyhdistyksen risteymä ja junaliikenteen paras yhteys itään
- Anonyymi
Siistii että edes joku on samalla tasolla ajatuksieni kanssa.Muutenhan sitä tulisi tehtyä itsemurha.
- Anonyymi
Äärettömän outoja SAKKIA. Vittu varmaan niitä jotka ottavat sinut orjakseen miten tykkäävät. Sellainen mestari se on narsistori.
- Anonyymi
Mun paras kaveri on luottamusmies ja narsisti. Siltä meni tehtaan suljettua työpaikka alta. Oon kattelut sen naamasta, että kyllä nyt narsistia vit###.
- Anonyymi
Joskus menee hermot näitten paikkakunnan juoppojen kanssa jahermostuneena niihin tulee sanottua ylisanoja ja tuntuu että niillä tulee nolattua itsensä. On iltapäivä luultavammin alku ilta ja vanha isä nousee krapulavuoteltaan taas jälleen kerran. Alkavaan aamuöyhön. ja lupaa tuhota kaikki hänelle soittaneet tuhkaksi siunaamattomaan kirkkomaahan.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti, että ylläoleva on minun yli kolmenpromillen tekstailua. Vittu eihän Kouvolan kirjailijaseurasta muuten tulisi yhtään mitään kovaa tekstiä. Kun niillä on vaan se kaljuuntumaan alkava luutunsoittaja Sööblunni.
- Anonyymi
Huono. Katoso
- Anonyymi
No silleen oon lukenut sun miten sitä nyt kutsutaan jotenkin pitkää lookista saarnaa. Ei ole tullut mieleen, ettet olisi kenellekkään kateellinen ja tekisit saarnoistasi jotenkin totta? Kun noita kynäily ilmaisu muotoilu taitoja näyttää riittävän.
- Anonyymi
Niit täytyy vaan ymmärtää ja niitä vaan pitää alkaa ymmärtää kun ne ennen iltakuutta tykkää alkaa koisaamaan. Luultavammin heräilevät aamulla paljon ennen kapakoitten aukaisua ja luulis senkin käyvän hermoille?
- Anonyymi
Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.
Ohhoh. Muka joitain diabeetes hoivaajia Kouvolan terveyskeskuksessa muka kiinnostaisi minä päivänä siihen kuolisin? Varmaan ovat otsa rypyssä jos minut menettävät diabetekseen. Tosi outoa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolas kaikilla vanhoilla juopoilla on naamataulut kuin rupiikin kuutiot. Siitä sitten vaan alat vääntää morsiammilleen mieluista naamataulu.
Eläs jeesustele. Ikäni olen asunut poikien kesken ja komiaksi, ovat aina kehuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh. Muka joitain diabeetes hoivaajia Kouvolan terveyskeskuksessa muka kiinnostaisi minä päivänä siihen kuolisin? Varmaan ovat otsa rypyssä jos minut menettävät diabetekseen. Tosi outoa porukkaa.
On ne huolissaan siitä. Etteivät enään koskaan pääse moittimaan sinua, että aijotko haljeta ihan oikein hiilyhydraatteihin. Vittu kun huvittaa noi diabeetes tätejen touhut, siellä koronan vuoksi terveyskeskuksen lakkaantuneissa diapeetes keskusksisa.
- Anonyymi
Nyt ruvetaan keskustelemaan oikeille nimillä asioista. Varmaan kammo paikka turvapaikan hakijoille? Tuo teidän Kouvola.
- Anonyymi
Täällä niitä mihinkään tarvita. Kaupunkin kassa ilman niitäkin on aina miinuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä niitä mihinkään tarvita. Kaupunkin kassa ilman niitäkin on aina miinuksella.
Luojalle kiitos. Ne vetäytyvät aina pääkaupunki seudulle. Pidetään Kouvola siistinä.
- Anonyymi
Vit## täähän palsta on aloitettu jo vähän jälkeen Aatamin syntiinlankeemuksen. Muttas mitäs siitä. Vit## kaiken tarvi olla aina niin pilkulleen tarkkaa. Pääasia, että ihmisten kanssa tukee keskusteltua.
- Anonyymi
Joo on kyllä semmoinen Kymenlaakso, jossa kaikki ovat kateellisia toisilleen ihan pikkuasioista. Yksi nimeltä mainitsematon Haminalainen oli eläessään sitä mieltä että ollan joku sotku lähikarjalaa.
- Anonyymi
Monikaan sitä huolissaan siitä suvussa, ettei ole vuosiin ollut mitään yhteyttä sukuunsa, joka pitää taakse jäättäneitä aikoja pelkkänä unholaan.
- Anonyymi
Unholanan.
- Anonyymi
Yleistä on, ettei Kouvolan poijjaat juorua mistään. Istuvat vain mutterissa ympäri pöytää. Hyvin elämäänsä kyllästyneen näköisinä tuppi suina. Niin jos vaan Seitsämänkymppisiä voi enään nimitellä poijjiiksi.
- Anonyymi
Mikä kyllä ärsyttää, joutuu tälläkin palstalla etupäässä keskustelemaan itsensä kanssa. Mutta onhanse niin eteläkarjalaista meininkiä. Kun ollaan kuulemma suvuiltamme, niitä sukkelasanaisi karjalalaisia, koko porukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kyllä ärsyttää, joutuu tälläkin palstalla etupäässä keskustelemaan itsensä kanssa. Mutta onhanse niin eteläkarjalaista meininkiä. Kun ollaan kuulemma suvuiltamme, niitä sukkelasanaisi karjalalaisia, koko porukka.
Että sukkelasanaisia karjalalaisia. Miekun vuosien jälkeen puhelimen kautta koitin tutustua jälleen yhteen näistä. Niin jätti ajattelemaan, ettei hän olut ainakaan meitä miekuun? Ihme SAKKIA rouvat varmaan tykkäävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sukkelasanaisia karjalalaisia. Miekun vuosien jälkeen puhelimen kautta koitin tutustua jälleen yhteen näistä. Niin jätti ajattelemaan, ettei hän olut ainakaan meitä miekuun? Ihme SAKKIA rouvat varmaan tykkäävät?
Niillä kettään vaimonpuolikkaita ole. Peräkkäin kulkevat kuin kukkopojat. Täähän on taivaan tosi jo kun kohta seitsämänkymmenvuotiaana alkaa olla kaiken nähnyt. Niin ei voi tulla niitten kanssa muuhun lopputulokseen?
- Anonyymi
Kuulemma mukaan seitkytvuotiaat tyttärille tarinoitten kertojat. Tukkivat mutterin ovensuun aina arki-iltaisin. Tyttäriä vailla kun ovat. Varma en kyllä ole? Kun en itse ole, mikään tarinan kertoja.
- Anonyymi
Vittu ihme seutua nykyään. Täällä saa jonottaa terkkarin soittoa viikon takaisin, jos sinne tautisena edes viitsii soittaa. Siis sitä, jos sieltä suostutaan edes soittamaan takaisin, että mikäköhän sitä taas sattui, viikkositten tautina vaivaamaan?
- Anonyymi
Mikäteitä viikkositten sattui vaivaamaan? Soitamme teille takaisin piakkoin. Viimeistään kahdessaviikossa.
- Anonyymi
Kaunisnurmen R-kioskin vierestä menevän alikulkutunnelin toisessa päässä olevan seinän taideteoksen "aurinko"mysteeri on ratkaistu ajat sitten.
Kyseessä ei ole aurinko, vaan musta-aukko, koska raskas massa aiheuttaa valon taipumisen. Todisteena on myös teoksessa säteilyn takia kuollut planeetan luonto, sekä eliöiden merkilliset geneettiset väri-, yms. muutokset.
Teos on näin ollen astronomis-tieteellisesti merkittävä, tosin tuskin kukaan on ennen tätä ilmoitusta tajunnut, mistä siinä todella on kyse!
Terv. härkä-puukissa- Anonyymi
Ei vittu onks jollain meillä juntti risteysasemalla. Noin taiteellista näkökulmaa kaunisnurmen alikulkevan ali kulkevaan tunneliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vittu onks jollain meillä juntti risteysasemalla. Noin taiteellista näkökulmaa kaunisnurmen alikulkevan ali kulkevaan tunneliin?
28/12/2021 olen ollut todistettavasti selvinpäin. Rouvani pakoittaa kerran viikossa olla ottamatta ja tuo on juuri, se, se, se, päivä, miten, mitenkään, en ole voinut, olla kännissä?
- Anonyymi
On kyllä täyden terveydenpalvelun paikka nykyään tämä Kouvola. Terkkarilta luvataan soittaa takaisin jos sitä tai tätä kännykän numeroa painat. Vaimo on nyt viikon odotellut sieltä soittoa. Kuinka ihmeessä käy sieltä edes hengelle tärkeitten lääke reseptejen uusinta nykyään?
- Anonyymi
Muuta Kotkaan. Siellä toimii, mehän maksetaan että siellä toimii. Samat huijaajat Kymsoten kuten kuntaliitoksen takana. Ilman Manskin kookoomuskeikaireita oli yhtä joulua.
- Anonyymi
Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta Kotkaan. Siellä toimii, mehän maksetaan että siellä toimii. Samat huijaajat Kymsoten kuten kuntaliitoksen takana. Ilman Manskin kookoomuskeikaireita oli yhtä joulua.
Mitä vittua Kotkassa tekisin? Kyllä muuttaisin sinne jos vaikka en pitäisi kotioloistani Jaalassa.
- Anonyymi
No ei mitenkään. Apteekki kyllä uusii.
- Anonyymi
Ei mitenkään. Taisi tulla niin kalliiksi se uusi terveyskeskus, ettei ole varaa, edes enään, vastailla puheluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.
No ajatteles, mihin tämä terveys palvelu on nykyään mennyn? Mitäs sitten kun apteekin kauttakaan, et saa enään uusittua sydänlääkkeitäsi?
- Anonyymi
Se on nykyaikaa. No eihän aivan turhaan se Neuvvostoliittokaan 1990-luvun alussa romahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitenkään käy. Apteekki uusii reseptin parilla eurolla, eikä tarvi viikkoa kyttäillä puhelin soittoa terveyskeskukselta.
Siin vittu yksi oikea obtimisti. Nykyään saa jonottaa puhelinsoitolla täällä Kouvolassa jopa yli kaksiviikkoa, että saa yhteyden tuohon kakkosluokan terveydenhuoltoon terveyskeskukseen. Paitsi jos on sähköpostiosoitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin vittu yksi oikea obtimisti. Nykyään saa jonottaa puhelinsoitolla täällä Kouvolassa jopa yli kaksiviikkoa, että saa yhteyden tuohon kakkosluokan terveydenhuoltoon terveyskeskukseen. Paitsi jos on sähköpostiosoitte.
Noille joille oli yksi hälläväliä alkuun tuo koronarokotus ovat alkaneet olemaan huolissaan koronasta. Että noihin koronarokotuksiin on pitkät jonot. Kun esimerkiksi elokuun alussa otin kakkos rokotteen. En joutunut edes odottelemaan rokotusvuoroani kuin kymmenenminuuttia. Nyt meni kolmannen rokotteen odottamiseen kaksi ja puoli tuntia. Huvittavia ovat rokotevastaiset. Nykyään tukkivat terveyskeskusten puhelinkeskukse kun se ensimmäinen rokote nyt sittenkin on päätetty vihdoin ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua Kotkassa tekisin? Kyllä muuttaisin sinne jos vaikka en pitäisi kotioloistani Jaalassa.
Pitäisiköhän muistuttaa kuten Seattlen kerrotaan tokaiseeen, että valkoiselle miehelle yksi paikka on yhtä hyvä kuin toinenkin.
Minäkin haluaisin muuttaa, mutten tiedä mihin muualle kun Venäjälle. Meidän lehdistö on seonnut. Ainoa, mitä osaavat hokea Venäjästä puhuttaessa, on "propaganda ja salaliittoteoriat". Välillä muistavat mainita sen trollitalonkin.
- Anonyymi
Silputleen, saitte taas juorua Kouvolasta.
- Anonyymi
UPM Kymi pysähtyy vuodenvaihteessa. Huhu.
Samassa UPM Kalso kuitenkin jatkaa. - Anonyymi
Fau! Taas päästiin asiaan, että yleistä on Kouvolassa, että Ylivieskassa morsiamet käytyään Kouvolassa. Sairastuivat maanpiirin yli käyvään kulkutautiin.. Asiaa täytyy edelleen tutkia.
- Anonyymi
Ihmisen elämä on semmosta. Se luo ja synnyttää, eikä mitään kiitosta siitä saa.
- Anonyymi
Oon tänään vasta viisikymmen -vuotias. Mielessä vielä eräs nuoruus ja sen naiset. Tytär koulukiusattu ja tänään, Arvostettu taidemaalari.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit yksin unestasi. Jäykkä mulkku kourassasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten heräsit yksin unestasi. Jäykkä mulkku kourassasi.
Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.
Vieläkös lesboja raimottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.
Jaa taidan tietää tuon tohtorin. Meikäläisellä oli aikoinaan kovaa unettomuutta ja tohtori totesi vain meikäläiselle että pitäisi hermoistaan pitää hyvempää huolta ja ottaa beetasalpaajaa. Sitten muuten yksi konitohtori totesi vain miten se olikaan. Niin ettei häntä voisi ennemmän kiinnostaa. Juttu oli kyllä hänen kanssa sellainen, että mitä vittua kenellekkään toisten elämisen muitten sairauksien kanssa kuuluu, jos tohtorilta tullaan kyselemään apua vaikka päänsärkyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa taidan tietää tuon tohtorin. Meikäläisellä oli aikoinaan kovaa unettomuutta ja tohtori totesi vain meikäläiselle että pitäisi hermoistaan pitää hyvempää huolta ja ottaa beetasalpaajaa. Sitten muuten yksi konitohtori totesi vain miten se olikaan. Niin ettei häntä voisi ennemmän kiinnostaa. Juttu oli kyllä hänen kanssa sellainen, että mitä vittua kenellekkään toisten elämisen muitten sairauksien kanssa kuuluu, jos tohtorilta tullaan kyselemään apua vaikka päänsärkyyn?
On niin täynnä itseään oleva tohtori, jos tarkoitat sitä kookoon messiasta?. Ihmetyttää ylensäkkin, että hän on lääkäri. Meikäläisen parahin tuttava muistoissa. Parhain alkoholisti tuttavuus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvola on kova paikka. Mikään lahjakkaiden hiihtäjien paikka ei ainakaan. Täällä pärjää vain jääkiekkoilija, kun menttorinaan on vaan, joku pesäpallomailalla päähänsä lyönnin saaneen näköinen lääkäri.
Ei sulla sitten kauheesti älykkäitä tapaamisia ole ollut?
- Anonyymi
Luulee, että ihmiset ovat vielä edelleen samanlaisia kuin nuoruudessa, joskus neljäkymmentävuotta sitten. Tulee niille soiteltua ja kaduttaa kymmenenvuotta sen jälkeen, että tuli niille soitettua.
- Anonyymi
Minäkään en meinaa tuntea enää sitä, joka olin 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Noi on kyllä hyvin mielessä vieläkin. Kauhea morkkis jälkikäteen kun langanpäässä on nuoruuden ystävä joka paasaa elämäntavoistasi. Voi kyllä olla yksi hyvä tapa kyllä ystävän. Potea omaa morkkistaa ?
- Anonyymi
Kuulemmamukaan influenssa rokote vuoroaan eilen rototuspisteessä. Ei tarvi jonot kuin kolmetuntia. Sivukorvalla kuulin kun mummot keskustelivat Tokmannin aulassa.
- Anonyymi
Onko jollain korvat muualla kuin sivussa? Ei muuten mutta kiinnostaa?
- Anonyymi
Juoruja riittää, koska jostainhan se vihollinen on pakko löytää, jotta saisi paremman omatunnon "kunnon kansalaisena"?
Ihmisen ideologia ei saisi olla vain yhdenlaista,
vaan siinä täytyisi olla 3 tekijää -
poliittishallinnollinen, kuten kommunismi tai demokratia,
koska ihmisellä on toivoa paremmasta elämästä,
kansallisuskonnollinen, kuten kristinusko tai hindulaisuus,
koska ihmisellä on uskoa mystiseen kokonaisuuteen,
ja moraalisvakaumuksellinen, kuten jonkin organisaation perusta.
koska ihmisellä on kiintymys oikeuteen yhteisössä.
Tässä toteutuu usko, toivo, ja rakkaus, eivätkä ne ole sidottuja kansalaisuuteen.- Anonyymi
Tuossa siis on kuppi raikasta vettä jokaiselle juoda, koska kukaan muu ei olisi voinut sitä tarjota kuin minä, koska teidän mukinne ovat täynnä kaavamaista olutta. Kuten Bruce Lee viisaudessaan totesi:
"Tyhjennä mukisi, jotta se voidaan täyttää. Jotta voisit maistaa mukillisen vettä, sinun on ensin tyhjennettävä mukisi."
Kuka teistä on niin viisas, että osoittaa rikkautensa?
"Ole kuin vesi, joka kulkee halkeamien läpi. Älä ole itsevarma, vaan sopeudu esineeseen, niin löydät tien ympärille tai sen läpi. Jos mikään sisälläsi ei pysy jäykänä, ulkoiset asiat paljastavat itsensä. Tyhjennä mielesi, ole muodoton kuin vesi. Jos laitat vettä kuppiin, siitä tulee kuppi. Laitat vettä pulloon ja siitä tulee pullo. Laitat sen teekannuun, siitä tulee teekannu. Älä laskeudu yhteen muotoon, mukauta sitä, ja rakenna oma, ja anna sen kasvaa.
Ota vastaan hyödyllinen, hylkää hyödytön, ja lisää omasi. Kiinteät joukkomallit eivät kykene mukautumaan tai taipumaan. Totuus on kaikkien kiinteiden mallien ulkopuolella." (Bruce Lee)
- Anonyymi
Vittu täällä kouvolassa sivutietkin ovat yhtä kuoppaa. Mutta maksaa vaan tarvitsee kaikenmaailman tieyhteisöille kaikenmaailman laskua tiestä ja sen kunnossapidosta, jotta pääsisi edes ihmistenilmoille kauppaan, kerran viikkoon.. Vittu meidänkylän mummot edes kuluta niitä teitä potkukelkkoineen, kun edes koskaan muuta ajoneuvvoa ole edes koskaan omistaneetkaan kuin potkukelkan. Niin ja joo se ei tekisi kuin jotain parisataa euroa mummoa kohtaan tienkunnossa pitäjän mielestä vuodessa. Siis se potkukelkkailu.
- Anonyymi
Katsotaan joskus sodan jälkeen sitten niitä metsien juurakoita, kiviä ja kaatuneita keloja.
- Anonyymi
Joo, oikee ihanuuksien ihmissuhteitten paikkakunta. Täällä ei saa tuntea naapuriaan kohtaan mitään. Tai saatat kuulla vastauksen vanhemmankin ihmissuhteei takaan. Ei, ei ei.
- Anonyymi
Vain Kouvolassa? On sulla pienet piirit.
- Anonyymi
Myrkyllistä tajuta. Kouvolaakin voi ympäripyörrittää, vain pari henkilöä.
- Anonyymi
Keskustelin justiin vaimoni kanssa
suuntautumisestamme ennennen sotia karjalan evakoihin. Olimme varmoja, ettemme vakaata vastausta siihen koskaan saa. Itse olen hyvin kirjoitustaitoinen. Rouvvaani en yleensä nykyään ennen puoltapäivää ennen nykyisin irti vuoteeltaan saa.
- Anonyymi
Toi on, että ikänsä on aina tykännyt pitää, aina heikomman puolta. Nykyään vanhan toverin naama näyttää muutakuin mitenkään meikatulta. Sitten tullaan valittamaan päälle. Että turha on tänne ruveta soittelemaan. Kun krapulassa taas poikien kanssa lähdetään heti iltapäivästä kapakkiin ryyppäämään. Ilman korona rajoituksia.
- Anonyymi
"Kun krapulassa taas poikien kanssa lähdetään heti iltapäivästä kapakkiin ryyppäämään."
Keneltä olet oppinut sen? Olen törmännyt elämäni aikana ainakin kuuteen narsistiin (tuhoajaan). Miehenikin oli sellainen. Kimpussani on ollut paholainen muodossa jos toisessakin, ja eri luonteet ovat käyttäneet minua hyväkseen kursailematta, etenkin leijonat ja lohikäärmeet. Vastakkaisten luonteiden muodossa ikäänkuin paholainen on vähän väliä edesssä.
Perheeni on hajotettu, TE-toimisto on kuin puskutraktori, joka haluaa siirtää minut maakaistaleena mihin hyvänsä vapaaseen työhön, ja muistuttavat rikollista, joka uhkaa, jos en suostu yhteistyöhön. Luonteeni ei näytä merkitsevän heille mitään. He ovat kuin paholaisen käsivarsi, joka ei etsi niitä, jotka etsivät elämää, vaan orjia.
Pystyn aavistamaan tulevaisuuden, ja tiedän luonteeni piirteet ja astrologiset asiat, sekä ennustetut profetiat. Viisauden kirjassa puhutaan kaltaisestani, ja Jumalan kenraalien tulosta on ennustettu. Mutta mitä se ihmisiä kiinnostaa? Eihän näkijöitä eikä tietäjiä enää nouse ja "tähtien" tunteminen on hölynpölyä, kun netti kertoo uudesta kodinkonetarjouksesta.
"Minut havaitaan teräväksi tuomiossa, ja hallitsijain edessä minua ihmetellään. Kun vaikenen, he odottavat minua, ja kun korotan ääneni, he tarkkaavat, ja kun puhun pitkään, niin he panevat käden suullensa.
...jonka mielessä on Korkeimman laki ja joka sitä ajattelee. Hän tutkistelee kaikkien vanhojen viisautta, ja hänen työnänsä on syventyminen ennustuksiin. Hän ottaa vaarin kuuluisain miesten puheista, ja perehtyy sananlaskujen syvällisiin lauselmiin.
Vertauksien salattuja ajatuksia hän tutkistelee, ja mietiskelee sananlaskujen ongelmia. Hän toimittaa palvelusta korkea-arvoisten joukossa, ja päämiesten edessä hänet nähdään. Hän retkeilee ja seikkailee vieraiden kansojen maissa, sillä hän koettelee hyvän ja pahan ihmisten seassa.
...Sillä hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta, mikä on, niin että minä tunnen maailmanrakenteen ja alkuaineitten voiman, aikojen alun, lopun ja keskivälin, päivänseisaukset ja vuodenaikain vaihteet, vuosien kierron ja tähtien asennot, eläinten ominaisuudet ja petojen rajut vaistot, henkien vallan ja ihmisten ajatukset, kasvien erilaisuudet ja juurten voimat. Mikä on salattua ja mikä julkista, sen minä tiedän."
Tämänkaltainen minä olen. Miksi en juo? Kuka kysyy Jumalalta "Mihin Sinä häntä viet"?
Kouvolaan ilmestyi "Sika messias" samana vuonna kun muutin tänne. Se oli kuin paholaisen lyönti, koska merkit kertoivat, että se oli "tervetuliaistoivotus" minulle. Tekijä oli luonteeltaan leijona-kukko, täysin minun vastainen luonne. Ristin päällä seisoo
Teos väittää, ettei Jumalaa voi loukata. Hän siis väittää tuntevansa Jumalan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sikamessias
Kuten todetaan: "Leijonat ovat syntyneet paistattelemaan milloin missäkin valokeilassa ja he kyllä osaavat kiinnittää huomion itseensä jos ei hyvällä, niin sitten jollain tuhansista Leijonan kehittämistä hyvän maun rajoilla olevista menetelmistä... Kukolta itseltään on turha odottaa muuta kuin riipaisevan totuudenmukaisia huomioita ja moitteita kaikkien muiden, paitsi hänen omasta käyttäytymisestään ja persoonastaan..."
Ongelmani on kuu jousimiehessä, jpka vetää ulkomaille ja vaihteluun, sekä mm. venus kaksosissa, joka tietää halua vaihtaa asiaa tai maisemaa n. 5 vuoden välein. Pidän Venäjästä, ja paholainen tietää sen, ja iski näille palstoille narsistisen hurmoshenkisen Venäjää vastustavan ateistin, jonka jutut ovat kuin helvetin alemmista kattiloista: kansanmurhaamis unelmointeja venäläisiä kristittyjä kohtaan, Putinin haukkumista, Naton nuolemista, joka minulle vastaa uutta Puna-Armeijaa, ja EU uutta Neukkilaa.
Se mies todistaa puolestaan aggressiivisesti ja käänteisesti näitä asioita. Kaikki hänen juttunsa on ymmärrettävä käänteisesti. Uskonpalstoilla hän tekeytyy profeetaksi, ja kyselee miksei hän voisi olla profeetta, ja jumalaksi hän julistautui juutalaisuus palstalla. Ateismi palstalla hän julisti, että ihan sama mikä hihhuli, kunhan on valtaa ja asema. Maanpäällisen hurmoksen takia hän on valmis heittämään sielunsa kadotukseen.
Mediasta on Venäjästä kerrottavien uutisten suhteen turha puhuakaan, joten luen mielummin Venäjän medioita, eli teen suurta syntiä - päässä oleva kasetti on jo varmasti mennyt pahasti jumiin, kuten IL toimittaja julisti, vaikkakaan ei kyennyt kertomaan mitä oli lopulta lukenut, vai oliko lukenut lainkaan...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b9d22d9f-8167-4226-a367-318590031b89
Ei ole aiemmin tämänkaltaista nähty maassa, missä sanotaan olevan Isaskarin jälkeläisiä, paitsi ehkä aikana, jolloin Suomi oli sisällissodassa, kun punaiset ja valkoiset tappeli keskenään. Omaa kansaa ei tueta. Koulujärjestelmää on kritisoitu. Rahan takia ihmiset sortuu mielettömyyksiin. Mihin tukeutua? Omaisuuteen - elottomaan?
- Anonyymi
Ilmoitinkos juuri tästä? Tinolta on kuulemma jo vuosia sitten karannut hyvä havihevoinen ohjastajalta hukkumaan Kymijokeen. On kyllä outoa, ettei tästäkään, mitään Kouvolan juoruämmät vieläkään mitään tiedä? No mutta kun me ravimiehét vedetäänkin aina yhtä ja samaa ohjasta. Olen kuullut silti väitettävän. että Tino olis aika julkis tyrkky, vaikka naama ei nyt ihan olekaan, kuin filmitähdellä.
- Anonyymi
Noilla on noi joukkonsa. Oma sukusikin saattaa sekaantua niihin. Sillee tarkoitan, että minulla on olemassa kaksi veljeä. Toinen pitää niistä ja toinen inhoaa ja minä siinä välissä olen kaikkien suhteen neutraali.
- Anonyymi
Kyllä on tylsiä juttuja. Missä ovat viisaat? Vain muutama on havaittu.
- Anonyymi
Yksin olo on ihan normaalia. Kuka v#ttu normaali kestäisikään kateellista Kouvolan meno suurissa joukoissa.
- Anonyymi
Sori. Unohdin kysymys merkin.
- Anonyymi
"Yksin olo on ihan normaalia."
Ei ole. Ihminen on aina kuulunut yhteisöihin.
"Juuri länsimainen yhteiskunta on privatisoinut ihmisen, ja irrottanut yksilöt niin perheestään, suvustaan, kuin paikallista yhteisöistäänkin". - antropologi Matti Sarmela -
Ihmissäilöntävarastoista (joiksi kerrostaloja voi sanoa) haetaan joka viikko joku kuollut hajun perusteella pois. Sekö on tätä "uutta normaalia"? Viranomaiset eivät soita edes kerran viikossa yksinäisille, että ovatko nämä elossa, eivätkä ihmiset tajua edes pyytää sitä!
Onko paholainen sanonut heille. "Et voi mitään"? Onko se totuus? Jeesusko sanoi, että on?
TE-toimistossa kysyivät haluaisinko minä, että soitetaan olenko elossa, koska se kyllä onnistuisi, mutta sanoin, että sillä ehdolla, että kaikille muillekin annetaan sama mahdollisuus. He eivät vieneet asiaa eteenpäin. Ja miksi?
Kuinka kukaan voisi rahalla saada mitään sydämelleen? Hehän saavat palkkaa työstään, ja he erottavat työn ja yksityiselämän - he eivät vie työtään kotiinsa, kun taas minulla työ on sama kuin elämä.
He syövät uskottavasti painavilta, kiliseviltä, helposti rikkoutuvilta lautasilta, kuten laitokset ovat osoittaneet, että mikä on uskottavuuspropaganda ruokailun osalta. He syövät muun ruuan haarukalla, jopa yksittäiset makaronit he nyppivät keihästäen, ja riisiäkin kauhovat haarukalla ja vain keitot lusikalla - yksinkin, ajattelematta muuttaa elämäntapaansa, koska he pelkäävät.
He tilaavat Anna lehden tai avotakka tai mikä lie kotiliesi lehden ja television kotiinsa, jotta muut, kuka hyvänsä muu, kuin he itse, voi näyttää heille asioita! He itse ajattelevat hyvin vähän. He ovat kuin planeetta liian lähellä tai kaukana emotähteä kyetäkseen tuottamaan elämää. Se planu, joka on sopivan matkan päässä, on harvinaisuus, ja outous kuten minä, koska siellä elämä tulee, ja lopulta alka itse luoda uutta.
Miten riemuissaan tutkijat olisivatkaan, jos löytäisivät maan kaltaisen planeetan! Se olisi sensaatio! Suuria kokonaisuuksia etsitään niin, että unohdetaan, että pienet luovat suurta.
Mitä enemmän ruokaa, sitä enemmän myös kelvottomia, ellei ole puhdistavaa tekijää, koska ruuan ja etuuksien määrä vaikuttaa myös lakien laatimiseen.
Tiesittekö, että puhdas vesi on vähissä? Siitä huolimatta ihmiset kuluttavat vettä, kuin se olisi itsestään selvyys.
Ai niin, ja TE-toimistosta puhuttaessa voisi kuvitella, että se on ajantasalla. Ei näytä olevan. Löysin netistä melko mahtavan "200 tulevaisuuden ammattia" julkaisun. Liitin sen tulevaisuuden Kouvola -juttuun. En ole nähnyt missään sitä listaa TE-toimistossa. Ovatko he edes tietoisia siitä?
Näyttää siltä, että he siellä odottavat, että kaikki ihmiset ovat samaa harmaata massaa. Minulta kysyttiin enkö voisi tehdä mitä hyvänsä työtä. Nainen näytti olevan niin kyllästynyt työhönsä, ettei enää välittänyt muusta, kun että asiakas saadaan pois hänen edestään, ja sortui järjettömyyksiin.
Missä on klaanini tai edes perheeni? Missä puolustajani? Missä kohde, jota palvella?
Isäpuoli, äiti ja äidinäiti menneet. Pikkusiskosta en tiedä, tuhoaja vei hänet. Serkku ja veli lyötyjä. Eräässä unessa näin valkoisen vanhan puutalon, jonka yläkerrasta kuului hirveää kauhun huutoa. Yritin avata ulko-ovea, mutta se oli lukossa. Samassa jaguaarin henki, joka oli sisälläni, auttoi, ja sen tassu tuli avukseni vääntämään oven auki. Näin "äitini" istuvan keittiön lattialla, kun tullessani hän nousi ylös ja lähestyi hymyillen. Kysyin mitä tuolla tapahtuu. Hän sanoi. "Ei mitään", ja lähestyi hymyillen. Se ei ollut äitini kun samassa uni päättyi.
Minä näytän olevan äitini puolelta jonkinlaisesta näkijä suvusta. Ja sellaisia paholainen ei jätä rauhaan. Mutta sanopa se viranomaisille.
Mutta ei hätää: kyllä pyhähenki puhuu puolestani!
Toki - paholainen tietää sen. Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...
Sitä sanotaan, että hajoita ja hallitse. Mutta minä sanon: yhdistä, liittele oikein (luonteet), aseta täyte (omistus), ja hallitse.
Jaa mutta olenko ainoa, joka täällä osoitta, että on tosiaan jotain asiaakin? Vai katsovatko ihmiset miten lyhyitä juttuja toinen kirjoittaa, ja matkivat, etteivät osoittautuisi "liian viisaiksi", ettei vain joku taas tulisi kateelliseksi? Mitä sitä kateelliseksi tulemaan? Muuta itse elämäsi! Tutki astrokarttasi, opiskele uusi kieli, käy ulkomailla, lue ulkomaiden mediaa, onhan kääntäjäkin olemassa...
https://astro.cafeastrology.com/natal.php - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksin olo on ihan normaalia."
Ei ole. Ihminen on aina kuulunut yhteisöihin.
"Juuri länsimainen yhteiskunta on privatisoinut ihmisen, ja irrottanut yksilöt niin perheestään, suvustaan, kuin paikallista yhteisöistäänkin". - antropologi Matti Sarmela -
Ihmissäilöntävarastoista (joiksi kerrostaloja voi sanoa) haetaan joka viikko joku kuollut hajun perusteella pois. Sekö on tätä "uutta normaalia"? Viranomaiset eivät soita edes kerran viikossa yksinäisille, että ovatko nämä elossa, eivätkä ihmiset tajua edes pyytää sitä!
Onko paholainen sanonut heille. "Et voi mitään"? Onko se totuus? Jeesusko sanoi, että on?
TE-toimistossa kysyivät haluaisinko minä, että soitetaan olenko elossa, koska se kyllä onnistuisi, mutta sanoin, että sillä ehdolla, että kaikille muillekin annetaan sama mahdollisuus. He eivät vieneet asiaa eteenpäin. Ja miksi?
Kuinka kukaan voisi rahalla saada mitään sydämelleen? Hehän saavat palkkaa työstään, ja he erottavat työn ja yksityiselämän - he eivät vie työtään kotiinsa, kun taas minulla työ on sama kuin elämä.
He syövät uskottavasti painavilta, kiliseviltä, helposti rikkoutuvilta lautasilta, kuten laitokset ovat osoittaneet, että mikä on uskottavuuspropaganda ruokailun osalta. He syövät muun ruuan haarukalla, jopa yksittäiset makaronit he nyppivät keihästäen, ja riisiäkin kauhovat haarukalla ja vain keitot lusikalla - yksinkin, ajattelematta muuttaa elämäntapaansa, koska he pelkäävät.
He tilaavat Anna lehden tai avotakka tai mikä lie kotiliesi lehden ja television kotiinsa, jotta muut, kuka hyvänsä muu, kuin he itse, voi näyttää heille asioita! He itse ajattelevat hyvin vähän. He ovat kuin planeetta liian lähellä tai kaukana emotähteä kyetäkseen tuottamaan elämää. Se planu, joka on sopivan matkan päässä, on harvinaisuus, ja outous kuten minä, koska siellä elämä tulee, ja lopulta alka itse luoda uutta.
Miten riemuissaan tutkijat olisivatkaan, jos löytäisivät maan kaltaisen planeetan! Se olisi sensaatio! Suuria kokonaisuuksia etsitään niin, että unohdetaan, että pienet luovat suurta.
Mitä enemmän ruokaa, sitä enemmän myös kelvottomia, ellei ole puhdistavaa tekijää, koska ruuan ja etuuksien määrä vaikuttaa myös lakien laatimiseen.
Tiesittekö, että puhdas vesi on vähissä? Siitä huolimatta ihmiset kuluttavat vettä, kuin se olisi itsestään selvyys.
Ai niin, ja TE-toimistosta puhuttaessa voisi kuvitella, että se on ajantasalla. Ei näytä olevan. Löysin netistä melko mahtavan "200 tulevaisuuden ammattia" julkaisun. Liitin sen tulevaisuuden Kouvola -juttuun. En ole nähnyt missään sitä listaa TE-toimistossa. Ovatko he edes tietoisia siitä?
Näyttää siltä, että he siellä odottavat, että kaikki ihmiset ovat samaa harmaata massaa. Minulta kysyttiin enkö voisi tehdä mitä hyvänsä työtä. Nainen näytti olevan niin kyllästynyt työhönsä, ettei enää välittänyt muusta, kun että asiakas saadaan pois hänen edestään, ja sortui järjettömyyksiin.
Missä on klaanini tai edes perheeni? Missä puolustajani? Missä kohde, jota palvella?
Isäpuoli, äiti ja äidinäiti menneet. Pikkusiskosta en tiedä, tuhoaja vei hänet. Serkku ja veli lyötyjä. Eräässä unessa näin valkoisen vanhan puutalon, jonka yläkerrasta kuului hirveää kauhun huutoa. Yritin avata ulko-ovea, mutta se oli lukossa. Samassa jaguaarin henki, joka oli sisälläni, auttoi, ja sen tassu tuli avukseni vääntämään oven auki. Näin "äitini" istuvan keittiön lattialla, kun tullessani hän nousi ylös ja lähestyi hymyillen. Kysyin mitä tuolla tapahtuu. Hän sanoi. "Ei mitään", ja lähestyi hymyillen. Se ei ollut äitini kun samassa uni päättyi.
Minä näytän olevan äitini puolelta jonkinlaisesta näkijä suvusta. Ja sellaisia paholainen ei jätä rauhaan. Mutta sanopa se viranomaisille.
Mutta ei hätää: kyllä pyhähenki puhuu puolestani!
Toki - paholainen tietää sen. Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...
Sitä sanotaan, että hajoita ja hallitse. Mutta minä sanon: yhdistä, liittele oikein (luonteet), aseta täyte (omistus), ja hallitse.
Jaa mutta olenko ainoa, joka täällä osoitta, että on tosiaan jotain asiaakin? Vai katsovatko ihmiset miten lyhyitä juttuja toinen kirjoittaa, ja matkivat, etteivät osoittautuisi "liian viisaiksi", ettei vain joku taas tulisi kateelliseksi? Mitä sitä kateelliseksi tulemaan? Muuta itse elämäsi! Tutki astrokarttasi, opiskele uusi kieli, käy ulkomailla, lue ulkomaiden mediaa, onhan kääntäjäkin olemassa...
https://astro.cafeastrology.com/natal.php"Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...
Tarkoitan, että niissä papereissa on väittämiä, mihin on laitettava kyllä tai ei.
Ai olenko ollut? Tietysti! Tosi näkijä ei pääse paholaisen valtakunnasta vähällä. Ja miksi olin? Hieman ennen synnytystä tuli tarve tyhjentää ylä ja alakautta. No, oksennukset lattialle ja pskat pönttöön. Sanoin siivoojalle, että vedätkö vessan, kun unohin vetää. Seuraus: siirto psykiatriselle, koska olen kuulemma ihmetellyt kenenköhän sydän on vessanpöntössä"! Eli siivooja kuuli väärin? Seurauksena minut ja lapseni erotettiin, eikä syytä aluksi edes kerrottu, vaan valehdeltiin. Hyvästi äitiys.
Joten älkää aliarvioiko siivoojienkaan valtaa sairaaloissa. He eivät koskaan tee virheitä, eli ovat puolijumalia.
Niin. Kaiken hässäkän jälkeen, joka on tuttua luettavaa monilta tahtomattaan lastensuojelunpiiriin joutuneilta, moraalisesti ja henkisesti piestynä olen edelleen noussut ylös verissäpöin, ja seison paholaisen edessä ja kysyn siltä, nyt TE-toimiston työntekijöiden hahmossa olevalta kauhistukselta - "joko riittää, vai vieläkö teet sen viimeisenkin tempun, heität ulos yhteiskunnasta"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siksi saat eteesi psykkarin paperit "minun ajatukseni eivät ole minun"...
Tarkoitan, että niissä papereissa on väittämiä, mihin on laitettava kyllä tai ei.
Ai olenko ollut? Tietysti! Tosi näkijä ei pääse paholaisen valtakunnasta vähällä. Ja miksi olin? Hieman ennen synnytystä tuli tarve tyhjentää ylä ja alakautta. No, oksennukset lattialle ja pskat pönttöön. Sanoin siivoojalle, että vedätkö vessan, kun unohin vetää. Seuraus: siirto psykiatriselle, koska olen kuulemma ihmetellyt kenenköhän sydän on vessanpöntössä"! Eli siivooja kuuli väärin? Seurauksena minut ja lapseni erotettiin, eikä syytä aluksi edes kerrottu, vaan valehdeltiin. Hyvästi äitiys.
Joten älkää aliarvioiko siivoojienkaan valtaa sairaaloissa. He eivät koskaan tee virheitä, eli ovat puolijumalia.
Niin. Kaiken hässäkän jälkeen, joka on tuttua luettavaa monilta tahtomattaan lastensuojelunpiiriin joutuneilta, moraalisesti ja henkisesti piestynä olen edelleen noussut ylös verissäpöin, ja seison paholaisen edessä ja kysyn siltä, nyt TE-toimiston työntekijöiden hahmossa olevalta kauhistukselta - "joko riittää, vai vieläkö teet sen viimeisenkin tempun, heität ulos yhteiskunnasta"?Jos joku kysyy: Mistä saat kaiken voiman kestää, niin sanoisin että se on ideologia, joka liittyy Venäjään. Mutta kiinnostukesi taso vastaukseeni riippuu siitä, oletko soturi vai siviili. Se juttu ei ole aristokraateille ja siviileille, eikä sitä muutama heidän johtajansakaan ole ymmärtänyt, koska hänen lestinsä ei ollut soturi, ja hän halusi tuhota sen ideologian.... joka on pelastanut henkeni. Tuossa linkissä se "lesti".
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta
Jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotan ottaa netistä Julie Fedorin kirja Russia and the cult of state security: the Chekist tradition, from Lenin to Putin, ja käännättää se suomeksi kääntäjällä. Minulla on se käännettynä, ja se on tärkeintä tekstiä sitten raamatun, koska sen ideologia ja sanoma on minun hengessäni.
Näkyjeni perusteella olin tuossa porukassa edellisessä elämässäni, mutta tuolloin en ollut todella valmis siihen. Käytin huumeita, ja minut ammuttiin. Nyt, kun olen valmis, en ole siellä.
Kaikesta huolimatta minun on kiittäminen narsisti miestäni, koska ilman häntä en olisi törmännyt Venäjään. enkä olisi ymmärtänyt mitä ainutlaatuista annettavaa sillä olisi minulle.
Jos joku asiaa selvittänyt sanoo nyt: "olet hullu", niin sanon: syntyessäni kuu oli jousimiehen tähdistön suunnassa. Se auttaa näkemään oven siellä, missä muut näkevät seinän, ja kuu, joka on maata lähin planeetta, tuo ikäänkuin jousimiehen tähdistön "mustan aukon ajan" ympärilleni.
Pystyn näkemään toisinaan tulevaisuuteen ja näen asioita ehkä siksikin, että pääluonteeni ovat nelinkertainen yin, jonka teemaan jo yksinään kuuluuu mm. "yliluonnolliset kyvyt". En kaikkea tiedä täysin varmasti, mutta minun lestini on soturi/ritari, ja sydän sen mukainen.
Löysin netistä tällaisen tekstin Kalista:
"...sävyistä mustaa, tumminta kuin Kuolema-yön pimeys. Hänellä oli kolme silmää, jotka edustivat menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta... Kalī on "ajan" tai "ajan täyteyden" naisellinen muoto, jolla on maskuliininen substantiivi "kala", ja ajan mittaan "luonnon muuttuva osa, joka saa asiat elämään tai kuolemaan... Kaksi näistä käsistä (yleensä vasemmalla) pitävät miekkaa ja katkaistua päätä. Miekka merkitsee jumalallista tietoa... Kaksi muuta kättä (yleensä oikealla) ovat pelottomuus ja siunaus... häntä pidetään yleensä kielen ja mantrojen äitinä.. Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman...
Samhara Kali, jota kutsutaan myös Vama Kaliksi, on tuhon voiman ruumiillistuma. Se on Kalin vaarallisin ja voimakkain muoto. Samhara Kali muotoutuu, kun Kali astuu ulos vasemmalla jalallaan pitäen miekkaa oikeassa kädessään. Hän on kuoleman ja tuhon Kali. Hän antaa kuoleman ja vapautuksen.... Häntä palvovat soturit..."
Tuosta miekan merkitsevyydestä en tiennyt. Yleensäkin tämä teema sopii minuun täysin. Tätä ei ihmeteltäisi, jos ihmiset muistaisivat mitä raamatussa sanotaan:
Saarn. 6:10 "Mitä olemassa on, sille on pantu nimi jo ammoin; ja edeltä tunnettua on ollut, mitä ihmisestä on tuleva."
Ihmisten täytyisi osata ottaa maailmasta paras, mikä heille itselleen henk.kohtaisesti sopii, koska kun ihminen on omalla paikallaan, hän ei tavoittele enempää, eikä hän ole kateellinen häntä ylempänä oleville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kysyy: Mistä saat kaiken voiman kestää, niin sanoisin että se on ideologia, joka liittyy Venäjään. Mutta kiinnostukesi taso vastaukseeni riippuu siitä, oletko soturi vai siviili. Se juttu ei ole aristokraateille ja siviileille, eikä sitä muutama heidän johtajansakaan ole ymmärtänyt, koska hänen lestinsä ei ollut soturi, ja hän halusi tuhota sen ideologian.... joka on pelastanut henkeni. Tuossa linkissä se "lesti".
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta
Jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotan ottaa netistä Julie Fedorin kirja Russia and the cult of state security: the Chekist tradition, from Lenin to Putin, ja käännättää se suomeksi kääntäjällä. Minulla on se käännettynä, ja se on tärkeintä tekstiä sitten raamatun, koska sen ideologia ja sanoma on minun hengessäni.
Näkyjeni perusteella olin tuossa porukassa edellisessä elämässäni, mutta tuolloin en ollut todella valmis siihen. Käytin huumeita, ja minut ammuttiin. Nyt, kun olen valmis, en ole siellä.
Kaikesta huolimatta minun on kiittäminen narsisti miestäni, koska ilman häntä en olisi törmännyt Venäjään. enkä olisi ymmärtänyt mitä ainutlaatuista annettavaa sillä olisi minulle.
Jos joku asiaa selvittänyt sanoo nyt: "olet hullu", niin sanon: syntyessäni kuu oli jousimiehen tähdistön suunnassa. Se auttaa näkemään oven siellä, missä muut näkevät seinän, ja kuu, joka on maata lähin planeetta, tuo ikäänkuin jousimiehen tähdistön "mustan aukon ajan" ympärilleni.
Pystyn näkemään toisinaan tulevaisuuteen ja näen asioita ehkä siksikin, että pääluonteeni ovat nelinkertainen yin, jonka teemaan jo yksinään kuuluuu mm. "yliluonnolliset kyvyt". En kaikkea tiedä täysin varmasti, mutta minun lestini on soturi/ritari, ja sydän sen mukainen.
Löysin netistä tällaisen tekstin Kalista:
"...sävyistä mustaa, tumminta kuin Kuolema-yön pimeys. Hänellä oli kolme silmää, jotka edustivat menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta... Kalī on "ajan" tai "ajan täyteyden" naisellinen muoto, jolla on maskuliininen substantiivi "kala", ja ajan mittaan "luonnon muuttuva osa, joka saa asiat elämään tai kuolemaan... Kaksi näistä käsistä (yleensä vasemmalla) pitävät miekkaa ja katkaistua päätä. Miekka merkitsee jumalallista tietoa... Kaksi muuta kättä (yleensä oikealla) ovat pelottomuus ja siunaus... häntä pidetään yleensä kielen ja mantrojen äitinä.. Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman...
Samhara Kali, jota kutsutaan myös Vama Kaliksi, on tuhon voiman ruumiillistuma. Se on Kalin vaarallisin ja voimakkain muoto. Samhara Kali muotoutuu, kun Kali astuu ulos vasemmalla jalallaan pitäen miekkaa oikeassa kädessään. Hän on kuoleman ja tuhon Kali. Hän antaa kuoleman ja vapautuksen.... Häntä palvovat soturit..."
Tuosta miekan merkitsevyydestä en tiennyt. Yleensäkin tämä teema sopii minuun täysin. Tätä ei ihmeteltäisi, jos ihmiset muistaisivat mitä raamatussa sanotaan:
Saarn. 6:10 "Mitä olemassa on, sille on pantu nimi jo ammoin; ja edeltä tunnettua on ollut, mitä ihmisestä on tuleva."
Ihmisten täytyisi osata ottaa maailmasta paras, mikä heille itselleen henk.kohtaisesti sopii, koska kun ihminen on omalla paikallaan, hän ei tavoittele enempää, eikä hän ole kateellinen häntä ylempänä oleville.Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä.PS. "naapurivaltio" olet sinä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimekädessä tutkikaa siis itseänne, sillä suurin aarre ei löydy maailmasta haudattuna aarrearkkuna, vaan teistä itsestänne.
Kuten sanottua: suurimmat voitot ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä.
Jos voisit saada naapurivaltion kaikkine mahtavine aseineen liitttymään omaan valtioosi vain puhumalla, etkö tekisi sitä? Tutki siis luonteesi, koska se tuo oivallukset, jotka aiheuttavat toimen.
Kun ihmiset oivaltavat, ja tuovat esiin, viranomaisten on lopulta pakko muuttaa toimintatapaansa vastaamaan tarvetta. Mutta jos ihmiset jatkavat kuin ei olisi ongelmia, viranomaisilla ei ole syytä muuttaa käytäntöä.Kuten tuolla aiemmin oli:
"Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman..."
Huomauttaisin, että palvonta, kuten tiedätte, on alkukantainen käsite. Mitään sellaista ei tarvitse palvoa, joka on sinussa itsessäsi. Jos joku arvelee, että olen vääräuskoinen ja harhautunut, niin muistakoon, että kaikki suuret totuudet ovat tulleet "kerettiläisyyden" kautta. Yksi näistä oli Jeesus, jonka kohtalosta kaikki ovat jo lukeneetkin.
- Anonyymi
Kylla
- Anonyymi
Juoruilin aikoinani. Mielenkiintoinen avaus. Vuodelta 2006. Täytysköhän alkaa juoruilla taas?
- Anonyymi
Ala. Mutta kahdeksantoistavuoden takaiset jutut alkaa olla yhtä vanhoja tänään kuin kolmekymenkuusivuotias tiedostava asioistaan aikaa sitten kahdeksantoistavuotiaana.
- Anonyymi
Tulit taas. Mihin unohtui 18:ta vuotta?
- Anonyymi
Tosi ylläri. Meikähän on joskus hiprakassa kirjoittanut tälle sivulle. Alkaa iäkästä miestä omat havainnot muistoista Kouvolan napakimmistä ajoista itkettää.
- Anonyymi
Juu, vieläkin raimottaa.
- Anonyymi
Vanha fraasi. Kaikki tuntevat apinan. Mutta apina ei ketään.
- Anonyymi
Kouvolan juorut vuodelta 2006. Mua panettaa. Näköjään sen läpi käytyjen vuosien kautta muutenkin on opittu keskustelemaan?
- Anonyymi
Muista minä vuona napakat aloitti kouvolansanomissa. Mutta ei ainakaan vuonna 2006.
- Anonyymi
Tällä iällä lienee väliä kenet kimppuusi saat. Ajattelen noista sodan ihmisistä. Valitettavasti vaikeaa kyllä näille mennä selvittämään. Mitä tykkäävät sodista joissa raajansa vaikka henkensä voivat menettää.
mihin tarvii naista, jos terveet,kädet.
- Anonyymi
Aika ei koskaan lopu. Paljon ennen sitä ihmiselämä. Synnytään eletään ja kuollaan omiin koloihimme.
- Anonyymi
Pienenä kun syntyy ja kännissä kuolee, ei tiedä eläneensäkään.
- Anonyymi
Aikojen kautta kyllä kuuluisin juoru, kun katsoo seittämänkymppisenä vessan peilistä aamulla kasvojaan ja toteaa. Onko minusta ajan kuluttamana tullut jo tuon näköinen.
- Anonyymi
Ohhoh. Aloitus vuodelta 2006. Kaikkien kanssa sitä 18 vuoden takaa tulee väiteltyä. Liekö hennissäkään enään?
- Anonyymi
onko rike luiraissut kebut manskille
- Anonyymi
Siis kun elämäni taipaleen varrelle ei ole sattunut muita kuin huumorintajuttomia umpiluupäitä. Osaisisin sitten heidän variootiona näytellä umpiluupäistä huumorintajutonta joka hörähtelee vain naapuriaan pilkatessan. Jos joku elokuvan tekiä ottaisi yhteyksiä. Juolahti vaan mieleen. Tehdään Minusta tähti!
- Anonyymi
Ei taida onnistua. Mutta jos laitetaan aikanaan hautakiveesi tähti?
- Anonyymi00155
Mulla on satapiikki jammu. Mitäs tähän tunturimopo pojat?
- Anonyymi00156
Pertsa kävi salaa Liidelissä.....
- Anonyymi00158
Tuohan on kyllä internetin aikakapseli parhaimmillaan. 😄
Vanha “Kouvolan juorut” -ketju näyttää hyvin sen, miten paikallisfoorumit ennen toimivat: puolet huhuista, puolet henkilökohtaisia kaunoja ja loput jotain aivan käsittämätöntä sivuraidetta. Samalla tavalla moni vanha Suomi24-ketju lähti liikkeelle yhdestä huhusta ja päätyi siihen, että kohta epäiltiin jo sensuuria, salaliittoja ja “kuka johtaa Kouvolaa”.
Ja kyllähän noissa vanhoissa Kouvola-ketjuissa näkyy myös se kuuluisa paikallinen tyyli:
“minä tiedän”, “kaikki tietää”, mutta mitään ei kuitenkaan koskaan sanota suoraan. 😄
Hauskinta on ehkä se, että vuoset vaihtuvat, käyttäjänimet vaihtuvat ja aiheet vaihtuvat, mutta keskustelujen kaava pysyy täysin samana:
yksi heittää huhun
toinen vihjaa “kyllä täällä tiedetään”
kolmas syyttää sensuurista
neljäs alkaa jo tutkia kuntapolitiikkaa ja sorabisneksiä
ja lopulta joku riitelee täysin eri asiasta kuin mistä ketju alkoi. 😄
Välillä tuntuu, että puolet suomalaisesta nettikulttuurista on rakennettu juuri tällaisten paikallisjuoruketjujen varaan. 😄 - Anonyymi00159
Siihen se taas tuli vaahteranlatvaan tiheän kuusiaidan ylle kujertelemaan kyyhky. Pesässä hoivaavalle vaimolleen ilmoittamaan. Poikasiltaan uhka ohi. Ei tuosta pihaansa kesäkuntoon saavalta yrittäjältä torvelosta onnistu mikään. Enempi haittaa ole meidän tulevalle suvunjatkolle. Tuskin edes meidän syksyinen metsästys?
- Anonyymi00160
Meidän syksyinen metsästys siltä onnistuu?
- Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Meidän syksyinen metsästys siltä onnistuu?
Poikkeustilan vaara ohi!!!
- Anonyymi00162
Kovin kummoinen asia tarvi olla, kun sitä jo kadehditaan. Mun suku naureskelee toisilleen selkien takaa ilman kadehtimista . Ilmeisesti minuakaan siltä taholta mitenkään kadehdit? Ei ole tarkempaa tietoa nyky tilanteesta, kun ei tullut ollut oltua enempi yhteyksissä.
- Anonyymi00163
Kadehdita. Tarkka täytyy olla sanomisistaan.
- Anonyymi00164
Kouvolassa ole sen takia kuuluisia ihmisiä, kun täältä taiteelliset ihmiset pakenevat pois yleensä koulukiusttuina ja niistä loput lähtevät siksi kun täällä ei ole mitään mahdollisuutta edistää uraansa juuri näitten mitätöitsien tähden. Täällä paikkakunnalla edistetään vain haitarinsoittoa ja Kustaa Vaasan rajoja.1700-luvulta
- Anonyymi00165
Mitätöitsijöiden takia. Hankala sana.
- Anonyymi00167
Yks saatana tuli taivasjuttuaan selittämään. Olen kuulemma hakoteillä kun en ymmärrä,, että hyväsydämmisiyys ei ole vain talvilintujen ruokintaa. Tarvi uskoa johonkin kummajaiseen, että usko on tullut toteen näytetyksi.
- Anonyymi00166
Mummon voimaton kuolema. Ketään kiinnosta. Näin niikuin matkailumielessä. Paikalla ovat heti, kun perintöä aletaan jakamaan.
- Anonyymi00168
Toisaalta olen melkoisen tyytyväinen itseeni, tarvi olla kenenkään kanssa missään tekemisissä. Ihminen on minulle ihmisenä selvittämätön tapaus.
- Anonyymi00169
Tässä hyvinvointi yhteiskunnassa pitää viedä vanhuksilta eläkkeet pois, ennenkuin Petteri voivat olla onnellisia.
- Anonyymi00170
Mulle kovin juttu. Ikäni olen hävennyt juttujani.
- Anonyymi00171
Ensin ne menettivät seurastaan viestimestari hiihtäjät ja nyt tuli vaan kakkossija jääkiekossa.
- Anonyymi00172
Osaamme rakastaa oikein toisiamme vain, jos siitä meille on jotain hyötyä.
- Anonyymi00173
Olipa kerran minullakin kaksi veljeä jota rakastivat vain toisiaan. Kuhan vaan kirjoittelen.
- Anonyymi00174
Miten se tarina sitten niitten kanssa
jatkuu? Luultavasti vihaavat minua kuin ruttoa. Syytä en siihen tiedä.
- Anonyymi00176
Pari vuotta sitten kävi toisen kanssa hotellikeikan. Panivat pari kertaa. oli nuorempi, komea. Nyt haluaa uusiksi?
- Anonyymi00179
Ota vaimo itsellesi, ei tarvi portelleissa käydä .
- Anonyymi00177
Raaka totuus. Ihmiset yleensä tykkäävät vain toistensa rahoista.
- Anonyymi00178
Salassa kaikilta. Kuka edes tietää, että on olemassa palsta.? Yleistä Kouvolasta.
- Anonyymi00180
Nää räknää kuinka kalliiksi vaimon omistaminen tulee jos sen pamauttaa paksuksi. Jos se pussejen tyhjennys on vain sitä, että se tarvii tehdä aivan itselle tuntemattoman ihmisen kanssa rahasta. Niin eikö se tulisi paljon halvemmaksi vedellä rukkaseen?
- Anonyymi00181
Meikä kun alkaa puhumaan elämäni aikaisista ongelmista. Ei kiinnosta ja paetaan paikalta pois ja sitten mietitään miksi miehet ovat noin mykkiä.
- Anonyymi00182
Paskaa välitä sairauksistania .pahemmin. Aina paikalta kun pitäisi keskusteella niistä. Mitä ilmeisimmin narsisti. Minusta tulee hänelle hyvä omaishoitaja. ,
- Anonyymi00183
Kusettavat innolla omaa sukuaan. Niitten kanssa sitten pitäisi elää sopuisasti. Perintönä. Kuoleitten vanhempiensa mielestä.
- Anonyymi00184
Itkeä niiskuttavat hautajaisissa. Mutta kyllä se siitä mieli virkistyy kun perintöä tulee tilille.
- Anonyymi00185
Velikin on itselleen aivan tuntematon ja sitten vielä joutuu sen perintöjä jakamaan. Käsittämätön paikka.
- Anonyymi00187
Ukko lähti ja totesi mennessään. Pitäkää yhteyttä ja huolta toisistanne. 55 vuoden takainen elämäni paras vitsi.
- Anonyymi00188
Vielä 55 vuoden jälkee elämäni paras vitsi.
- Anonyymi00189
Harvoin kun näihin enää törmää. Katsovat kuin hullua. Joka masentui jo aikoja sitten vanhempiensa touhuista.
- Anonyymi00190
Ja se raati hautajais näytelmä taikka perinnön jako tilanteessa. Rahoja rakastamattomalle. Täysin kiusallinen kumpikin.
- Anonyymi00191
Mitään iloa eì enään tuo satavuotiaan kuolema kolmekymmentävuotta nuoremman elämään. Se on silläviisiin ettei settämän kymppinenkää ihan nuorukainen enään ole vaikka perisi satavuotiaalta sitä sun tätä.
- Anonyymi00192
Näyttää kiinnostavan vitust Kouvolan juorut, kun on jo melkein 8000 lukukertaa vaikka viestejä on alle kaksisataa.
- Anonyymi00195
juoruilu on ikävää
- Anonyymi00196
pikkuteinit täällä viestittelevät
- Anonyymi00197
Seuraavat neljävuotta taas EK: n porvarihallitusta olisi melkoinen takaisku duunarille.
- Anonyymi00198
Ilmoitan vaan. Minä elän nyt viimeistä vuosikymmentä ajokortin kanssa, ettei sen jälkeen sitten enään mitään autonraatoja tarvi minun katsastukseen tai korjamoihin hinauttaa, että koko pieni suku saisi kyytiä.
- Anonyymi00199
Oma kunnianhimo lastensa tulevista kouluttautumisista hyviin virkoihin levitti he ympäri Suomea. Miltä sitten tuntuu kun ei jaksa enään vanhana kyläillä heidän luonaan, eikä luomillasi ura ohjuksilla ole enään aikaa sinulle?
- Anonyymi00200
Enkä tämän viimeisen viimeiseksi jääneen vuosikymmenen jälkeen aijo uusia ajokorttia. Keksikää mummut sitten itsellenne uudet tavat liikkua paikasta toiseen trollaatti neuvoinenne. Ilman minun museorekisterissä olutta 9 kolmosta.
- Anonyymi00202
Vanhan miehen kannattaa sijoittaa viimeiset rahansa vanhaan autoon. Ei jää suvustaan kukaan kyytiä vaille, jos rouvansa on maailmoitten halailija.
- Anonyymi00203
Tarvi yrittää ketään miellyttää, kun ei ole kenenkään rahoista kiinnostunut. Jotkut lipovat euron toivossa toisiaan, vielä toinen raaja kumpunsa reunalla.
- Anonyymi00204
Ihme palsta. Tästä ei pääse eroon porvareillekkaan motkottamalla. No minkäs sillekkään sitten voi.
- Anonyymi00205
Kaiken ne näkevät lopulta aina muuna. Mitä eletyn elämän koukerot lopulta oikeastaan elettynä oli.
- Anonyymi00206
Luojalle kiitos Ne kumpikin tuntemani suku ihan yhdessä tietämättään . Teki minusta erakkona. Omiani ajattelemaan. Ja olihan sen edesauttamiseen tullut törmättyä muihinkin sukuihin. Tälläisenä toivottomana tapauksena.
- Anonyymi00207
Synnytään kaikki aluksi täynnä äidin ja isän uskoa meihin ja lopulta ollaan krematorion kautta tulevaa tuhkapilveä.
- Anonyymi00208
Piipun kautta.
- Anonyymi00209
- Sinulta on siis lähtenyt 65 kiloa karppaamalla?
- Ei, vaan hörppäämällä. Vaimo otti ja lähti menemään tuossa pari kuukautta sitten. - Anonyymi00210
Ihmisen mieli ei kaipaa ruumiinosiaan. Ihmisenmieli enempi tykkää vain siitä, ettei se koskaan sammu.
- Anonyymi00211
Tuli vaan mieleen. Liittoutumisista et omaa vapaata ajattelutapaasi löydä.
- Anonyymi00212
Arvoisat Kouvolan llintubongailijat. Montako västäräkkiä olette nähneen tänä keväänä kouvolassa ?
- Anonyymi00213
Se oli sellainen maatapitkin vipeltänyt pitkä pyrstöinen harmaanvalkoinwn hyönteisiä nokallan napsia, jopa asfaltin pinnasta. Jos ei ensimmäisenä linnuista tule mieleen. Kannattaa tutkia lintukirjaa.
- Anonyymi00214
Oon ihan varma, että luonnossa on nyt tapahtumassa, jotain täysin paikkaamatonta. USA Nato -uunot lähdössä rakenteineen Marssiin.
- Anonyymi00215
He eivät kestä elämäänsä ilman toisiaan ja sanallisia puukotuksia erakkona selkään. Ja jos joukkoineen joutuisivat tunnustamaan itsensä erakkoa verpaalisesti lahjattomammaksi?
- Anonyymi00216
Muinoin olisi tehty Sannista Arvi. Nykyään moniväristen lippujen liehuessa. Arvista Sanni.
- Anonyymi00217
Elämä on oppikoulu. Siinä on ympärillä kaikenlaista viekottelijaa ympärilĺä viemässä pois omaa tahtoa uskostaan.
- Anonyymi00218
Nuorena miehenä minulta meni vain mielenterveys tyttöjen kanssa. Nykyään vain hermot naisen kanssa, jolta täytyy aina välillä kysäistä, ollaanko samalla planetalla touhuinemme.
- Anonyymi00219
Vihasi minussa aivan kaikkea. Jopa tiukkaa reheĺisyyttäni.
- Anonyymi00220
Lopulta elämän tarkoitus on vain pitää vanha auto ajokunnossa. Sitten kun ottavat yhtä vanhalta kuin autonsa ikuisuuden omimistamalta kortin pois. Niin sitten vasta voi hän helpotuksesta hengähtää.
- Anonyymi00221
Vetää kyllä mykäksi, kuinka joku voi ihannoida sotaa ja sen kaikkia ķauheuksia. Omat poikansa laittavat tykinruaksi rintamalle. Onneksi isäni osasi lähteä lätkimään neuvomasta tulevaa elämänuraani tulevasta elämästäni jo kun olin nuorukainen. Tässä itsestä olisi vielä tullut vaikka millainen sotakenraali.
- Anonyymi00222
Neljävuotta seurattuani ukrainan sotaa reservi tarkkailijani. Olen jo täysin kyllästynyt sotimiseen. Jos se sota vielä tännekkin saadaan ja tulee. Ajaudun hakemaan taas kuntoutuslomaa Tilkan sotilassairaalasta. Silleen siellä oli vuonna 1976 vielä ainakin mielestäni Helsingin kauneimmat hoitsut. Sinä vuonnakaan mikään sota kiinnostanut, enempi kauniita tyttöjä.
- Anonyymi00224
Enempi kauniit tytöt.
- Anonyymi00223
Kukaan mistään uskalla edes alkaa väittelemään vastaan, niin sekin voi turhauttaa, kun ei saa mitään yhteyttä ihmistoverilajiinsa.
- Anonyymi00225
Suku joka ei kuunnellut ketään. Toistensa tarinoita. Suku joka tulee viemään tarinansa mukanaan omaan hautaansa. Kaikesta tarvi huudella.
- Anonyymi00226
Tämäkun vapaa ajatuksen siirto muutettiin nettiin. Niin moni työläs kirjoittaja koneineen löi rukkaset naulaan mietteittensä kanssa Niin ja tekoäly näyttää hoitavan kaikki sanamuodot, kun vaan keksiä siltä kysyä oikein sanallisia muotoja juttuihinsa .
- Anonyymi00227
Elämäni Biisi, Että nyky musiikki on nennyt tuollaiseksi. Toivoa ei ilmeisesti enään ole vanhemmalla musisoinnilla. Vanhojen kurppien mielestä?
- Anonyymi00228
Sillä on telepaattisia voimia koko sukuunsa. Paitsi minuun. Nyt tas pitäisi leikata jonkun puun ympäriltä joitakin heinätuppoja. Enkä saa mitään yhteyttä siintä työtehtävästä hänen sukuunsa.
- Anonyymi00230
Vanhat rouvat kupsahtaa ympäriltä. Täytyy olla aina valmis korjaamaan tulevaa satoa kyläillen.
- Anonyymi00231
Mitään havaintoa kenenkään vilpittömästä rakkaudesta kehenkään, kun koskaan en ole kenenkään niitten kanssa ole ollut missään tekemisessä.
- Anonyymi00232
Seitkytluvulla kukaan ketään epäillyt homoksi vaikka kaksin lapsuuden poikakaverinsa kanssa olisi moottoripyörräillyt läpi Skandinavian. Elellään kyllä ihme aikoja, kun kukaan ei uskalla olla enään hetero.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482