Kyseisen plotterin "skaalauksessa" onkelmia..
Eli kuinka saisi asetuksista muutettua (vai saako), "skaalausvälin" pienemmäksi?
Nythän tilanne on se jotta nuolinäppäimistä kun suurentaa tai pienentää skaalaa, niin "hyppäys" voi olla jopa 1.5 nm.
Laitteen kaikenmaailman asetuksia nyt tutkiskellut mutta kun ei aukea nii ei..
Navman Tracker 5600
6
1172
Vastaukset
- riviä alempaa
siinäkin keskustelua kyseisetä laitteesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=669&posting=22000000017171460- hallelujaa..
Eli eipä juuri óllut "helppiä" tuoltakaan topicista..
Tais mennä joutavaksi v********si
Nou hätä katellaan jos valmistajalta sais jotain tipsei.. =) - sekavaa
hallelujaa.. kirjoitti:
Eli eipä juuri óllut "helppiä" tuoltakaan topicista..
Tais mennä joutavaksi v********si
Nou hätä katellaan jos valmistajalta sais jotain tipsei.. =)ilmeisesti meillä on on sama ongelma. Poistin ne syvyyskäyrät ja vaikutus oli huomattava näytön selkeyteen. Minusta tuntuu että silloin ensimmäisellä kokeilu kerralla oli sama ongelma kun näyttöä lähenti ja loitonti niin harppaukset olivat suuria , mutta mielestäni nyt en ongelmaa havainnut, syytä en tiedä miksi ensimmäisellä kokeilukerralla laitte tökki.
- F115
En nyt ehkä ihan ymmärtänyt kysymystäsi, mutta yleensähän noissa plottereissa tuo mittakaava joko puoliintuu tai kaksinkertaistuu kun sitä "zoomin" tasoa muuttaa.
- timpe
Mulla on toi sama vehje, vähän samat ongelmat. Huomasin, että perusongelma on siinä, että aloittaa venelyn plotterin kanssa, laskee liikaa sen varaan, eikä kartanlukutaito ja perinteinen navigointi pääse oikein harjaantumaan.
Pitää ottaa itteään vaan niskasta kiinni, yrittää navigoida pääasiassa kartan perusteella, niin silloin plotterista tulee siihen hyvä tuki ja helpotus.(olen paraskin puhuja) - Tukikohta.tukikohta
Sattuisiko jollain olemaan Navman Trcker 5600 asennusjalkaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841