Leijonanaisten pauloissa. Huh ;)!

scorpionX75

Erosin hiljattain naisesta joka on horoskoopiltaan leijona. Ei kulunut kauaa, kun elämääni astui kaksi uutta naista. Molemmissa jotain oudon tuttua. Intuitioni ei erehtynyt. Molemmat viehättävät naiset paljastuivat myöskin leijonoiksi. Ja kolme leijonanaista, ei samaan aikaan kokeneena, on pakko todeta. He ovat seksuaalisesti kyltymättömiä! Mietin, miten minun käy. Ja miksi, minä, skorpioni, vedän leijonanaaraita puoleeni. Voisiko joku ystävällinen valistaa ;) Kiitos :)

6

3536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

koska te skorpparimiehet olette renttuja ja leijonanaisilla on paha tapa ihastua aina uudestaan vääriin miehiin...

• kissa :)

Löytyi tuolta toisesta keskustelusta:

Kirjoittanut: Fille 8.2.2006 klo 15.39

Palvo, palvo ja palvo, koska niin saat onnellisen leijonan! Skorpparit osaavat sen jos haluavat!

Varo vain.. leijona nainen ON kyltymätön, toivotan sulle hyvää kuntoa ja terveyttä jos aiot jatkaa kaikkien kolmen tapailua ;) itse tiedän mihin kykenen, ja jos ajattelen sitä Kolminkertaisena!!! Auts :D

• leijonatar

Kaikki leijonanaiset, jotka ovat lukeneet omia luonnehoroskooppejaan tietävät, että leijonan ja skorpionin intiimisuhde tulee olemaan kiihkeämpi kuin muiden merkkien kanssa, joten ehkäpä juuri siksi skorpionimies vetää leijonanaisia puoleensa. Mutta jos taas ottaa järjen käteen niin muussa elämässä voikin sitten olla vähän liiankin kiihkeää sanan huonossa merkityksessä...

• skorpiooniMyös

Leijona ja skorpioni taistelevat vallasta. Jännite perustuu tähän. Seksi liittyy vallan käyttöön. Henkisesti tähtimerkit suhteellisen etäisiä. Ainakin omalla kohdallani tapahtunut rajuja yhteenottoja. Leijonanaiset rakastavat huomiota. Skorpionimiehet ulkoisesti etäisiä ja tylyjä. Haaste kai kiehtoo molempia. Kumpikaan ei alistu!

• Jousileijona

Leijonanainenhan ei ole keskimäärin mitenkään heikko nainen.

Sen vuoksi on ihanaa, että on olemassa vahvempia ja päättäväisempiä miehiä kuin mitä itse olen. Leijona on normaalisti myös aika konstailematon ja skorpionin suoruus viehättää.

• lion

Leijona rakastaa rakkautta ja haluaa ylläpitää suhteen ensihetkien huumaa niin kauan kuin mahdollista. Hän on hyvin romanttinen ja antaa (ja saa) mielellään upeita lahjoja. Hän haluaa kuitenkin olla johtaja myös parisuhteessaan, ja on helposti dominoiva. Hän tarvitsee rinnalleen ihmisen, jolla on vahva itsetunto - mutta joka ei itse tarvitse valtaa parisuhteessa!!!, vaan kykenee antaa Leijonan loistaa. Paras tapa pitää Leijona hyvällä tuulella on häpeilemätön imartelu!- hän uskoo kaiken kauniin, mitä keksit hänestä sanoa TOTTA!. Mutta valitettavasti hänen nälkänsä on tässä suhteessa tyydyttämätön. Jos sinun palvontasi lakkaa, hänestä voi tulla varsin hankala kumppani TOTTA! joka helposti kääntyy
      etsimään kaipaamansa ihailua muualta TOTTA!

Parhaita kumppaneita tuliselle Leijonalle ovat kaikki tulen merkit: Oinaat, Jousimiehet ja myös toiset Leijonat, vaikka valtataistelu saattaakin kääntyä aika kiihkeäksi. Myös virkistävä Kaksonen ja romanttinen Vaaka sopivat hyvin rauhoittamaan ja tasapainottamaan Leijonaa

itse olen leijona nainen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe