Voisin lyödä vetoa, että...

Kristallipallon lukija

...Agnes Pihlava tulee jossain vaiheessa esittämään Sonatan säestämänä Tallulah kappaleen. Joko yksin tai duettona Tonyn kanssa. Duetto voisi olla aika mielenkiintoinen. Kappale tullaan julkaisemaan jollain Sonatan livelevyllä ja Agnes tulee osallistumaan johonkin Sonatan tulevista konserteista.

Pidän toki molemmista, eikä niitä voi verrata keskenään.

Olisi erittäin tyhmää olla hyödyntämättä tilaisuutta. Agnes on tunnustautunut Sonata faniksi. Hänellä on hyvä julkisuusarvo. Agnesin versio Tallulahista oli käsittämättömän hyvä. Eikä millään tavoin tietenkään himmennä Sonatan versiota. Agnesin Tallulah oli musiikkilataamo.fi:n ladatuin kappale 3 viikkoa. Itselläni tuli tippa linssiin, kun kuulin Agnesin Tallulahin. Eipä ole usein näin käynyt. Ennen Agnesia olin kuullut Tallulahin alle 5 kertaa. Se ei vaan vielä ollut silloin oikein kolahtanut, mutta kun Agnes sen lauloi... En ole kuitenkaan Agnes fani. Mitkään muut hänen esittämänsä kappaleet eivät tuntuneet missään.

Näen 3-(4) asiaa, mitkä voivat olla esteenä yhteistyölle:

1. TYHMYYS
2. Sonata Arctican jäsenten ylpeys
3. Agnesin sopimusasiat
(4. Sonatan sopimusasiat)

4

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmh.

      Minä en missään nimessä tahtoisi kuulla Agnesta duetoimassa Sonataa, tai väsäämässä muutakaan vastaavaa bändin kanssa. Ei niin että minulla varsinaisesti olisi mitään tyttöä vastaan, mutta idea ei vain mielestäni toimisi.

      Agneksella on/oli ehkä tietty "julkisuusarvo" Idols-kilpailun vuoksi, mutta mitä hän tekee nykyään? En minä ainakaan tiedä. Ulkomailla hänellä ei ole minkäänlaista arvoa, ja kotimaassakin alkaa unohtua.

      Nämä tyypit pelaavat aivan eri sarjoissa. Olisi vain outoa, että joku laulukilpailun kolmonen (vai monesko se oli?) lähtisi "vierailevaksi tähdeksi" sellaiseen bändiin kuin Sonata. Veikkaanpa ettei aloittaja nyt ole ihan perillä Sonata Arctican todellisesta suosiosta ja sen vetämistä yleisömääristä maailmalla.:) Tuo idea ei vain toimisi, ei Sonatan kannalta, ja tuskin edes Agnesin kannalta. Yleisöt eivät vain kohtaa.

    • ...

      Huh, en todellakaan haluaisi koskaan nähdä sitä, että Sonata ja Agnes esiintyvät/levyttävät yhdessä. Ei, ei, ei!!!

      • mortar

        Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.


      • DarkLucy
        mortar kirjoitti:

        Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.

        yäääähhh ei ikinä. agnes ei tehnyt kauniille kappaleelle oikeutta, ja nyt kuitenkin jokaisella soittarisivustolla on kappaleen (polyfoninen, ei siis aito ääni) esittäjäksi merkitty agnes. boikotoin. mrrh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe