Voisin lyödä vetoa, että...

Kristallipallon lukija

...Agnes Pihlava tulee jossain vaiheessa esittämään Sonatan säestämänä Tallulah kappaleen. Joko yksin tai duettona Tonyn kanssa. Duetto voisi olla aika mielenkiintoinen. Kappale tullaan julkaisemaan jollain Sonatan livelevyllä ja Agnes tulee osallistumaan johonkin Sonatan tulevista konserteista.

Pidän toki molemmista, eikä niitä voi verrata keskenään.

Olisi erittäin tyhmää olla hyödyntämättä tilaisuutta. Agnes on tunnustautunut Sonata faniksi. Hänellä on hyvä julkisuusarvo. Agnesin versio Tallulahista oli käsittämättömän hyvä. Eikä millään tavoin tietenkään himmennä Sonatan versiota. Agnesin Tallulah oli musiikkilataamo.fi:n ladatuin kappale 3 viikkoa. Itselläni tuli tippa linssiin, kun kuulin Agnesin Tallulahin. Eipä ole usein näin käynyt. Ennen Agnesia olin kuullut Tallulahin alle 5 kertaa. Se ei vaan vielä ollut silloin oikein kolahtanut, mutta kun Agnes sen lauloi... En ole kuitenkaan Agnes fani. Mitkään muut hänen esittämänsä kappaleet eivät tuntuneet missään.

Näen 3-(4) asiaa, mitkä voivat olla esteenä yhteistyölle:

1. TYHMYYS
2. Sonata Arctican jäsenten ylpeys
3. Agnesin sopimusasiat
(4. Sonatan sopimusasiat)

4

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmh.

Minä en missään nimessä tahtoisi kuulla Agnesta duetoimassa Sonataa, tai väsäämässä muutakaan vastaavaa bändin kanssa. Ei niin että minulla varsinaisesti olisi mitään tyttöä vastaan, mutta idea ei vain mielestäni toimisi.

Agneksella on/oli ehkä tietty "julkisuusarvo" Idols-kilpailun vuoksi, mutta mitä hän tekee nykyään? En minä ainakaan tiedä. Ulkomailla hänellä ei ole minkäänlaista arvoa, ja kotimaassakin alkaa unohtua.

Nämä tyypit pelaavat aivan eri sarjoissa. Olisi vain outoa, että joku laulukilpailun kolmonen (vai monesko se oli?) lähtisi "vierailevaksi tähdeksi" sellaiseen bändiin kuin Sonata. Veikkaanpa ettei aloittaja nyt ole ihan perillä Sonata Arctican todellisesta suosiosta ja sen vetämistä yleisömääristä maailmalla.:) Tuo idea ei vain toimisi, ei Sonatan kannalta, ja tuskin edes Agnesin kannalta. Yleisöt eivät vain kohtaa.

• ...

Huh, en todellakaan haluaisi koskaan nähdä sitä, että Sonata ja Agnes esiintyvät/levyttävät yhdessä. Ei, ei, ei!!!

• mortar

Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.

• DarkLucy
        mortar kirjoitti:

Mielestäni Agnes raiskasi hyvän kappaleen, enkä todellakaan halua kuulla hänen laulavan duettoa Tonyn kanssa. Agnesin englanti kuulostaa jopa 16-vuotiaan korvaan aika ällöltä. Mielipideasioistahan ei voi kiistellä, mutta mielestäni hänen versionsa oli todella p***a.

yäääähhh ei ikinä. agnes ei tehnyt kauniille kappaleelle oikeutta, ja nyt kuitenkin jokaisella soittarisivustolla on kappaleen (polyfoninen, ei siis aito ääni) esittäjäksi merkitty agnes. boikotoin. mrrh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe