Suljin tyopaikan oven 2 tuntia sitten neljäks viikkoo ja ajattelin että sinnepäs jäätte muut hikoileen. En aio vilkaistakaan työpaikan suuntaan vähään aikaan :=)))
Muuten... tuossa kukkakaupasta tultuani, huomasin kaupan vieressä kyltin, jossa luki Alko.
Ajattelin, et käynpäs ohimennessä ihailemassa kauniita pulloja.
Jos ootte joskus alkossa poikenneet, olette varmaan huomanneet siellä olevan erittäin kauniisti muotoiltuja pulloja.
No... siinä sitten ihan vahingossa tarttui käteeni yksi todella kaunis tummanpunaista ainetta sisältävä pullo.
Oli pakko ostaa se. En kuitenkaan ehkä tänään raski avata sitä vaan säästän juhannusta varten :=))))))))
SE ON LOMA NYT!!!
39
1247
Vastaukset
- Ben_Sjatkel
Että silleen! Ja oikein punkkupullon kera aloitat kesälomasi! Mutta eihän yksi pullo pitkään riitä...
Joutuin hakemaan koko korillinen!
Bengt- yksitypy
kohtuus se olla pittää. Jos tuossa naapurin äiskän kaa vähän iltaa istuttais, kun hänelläkin alkoi loma.
Ja Benillä tietenkin taas tanssijalka alkaa pikkuhiljaa vippaseen, vai? .=))) - Ben_Sjatkel
yksitypy kirjoitti:
kohtuus se olla pittää. Jos tuossa naapurin äiskän kaa vähän iltaa istuttais, kun hänelläkin alkoi loma.
Ja Benillä tietenkin taas tanssijalka alkaa pikkuhiljaa vippaseen, vai? .=)))Tänäänhän on perjantai.
Bengt - yksitypy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Tänäänhän on perjantai.
Bengtollut lauantai, kun se vippasee vasta kunnolla?
Eikös ne lavatanssit ole yleensä lauantaina näin varttuneemmalle väelle, kuten me :=)))
Vai käytkös ravintelissa tanssaamaassa?
Mulla on perinteenä kerran kesässä käydä lavalla näyttämässä miehille, miten viedään :=))))
- uuttera yrittäjä
Eihän sitä voi syödä eikä juoda. Töitä kun tekee 366 päivää vuodessa ja 24 tuntia vuorokaudessa, niin pysyy särpimessä, lomat ohentaa leivänpäällystä.
- yksitypy
työnantajan unelma :=)))
Mihin sä ehdit sit niitä rahoja tuhlaamaan?
Koita nyt hiljentää sitä tahtia.
Minä ajattelin tässä käydä kirmaisemassa vähän kesälaitumilla :=))) - uuttera yrittäjä
yksitypy kirjoitti:
työnantajan unelma :=)))
Mihin sä ehdit sit niitä rahoja tuhlaamaan?
Koita nyt hiljentää sitä tahtia.
Minä ajattelin tässä käydä kirmaisemassa vähän kesälaitumilla :=)))Eihän rahoja saa tuhlata vaan ne pitää säästää, koska pahapäivä voi tulla ja siitä selviää vain jos on tajunnut säästää koko pienen ikänsä.
- yksitypy
uuttera yrittäjä kirjoitti:
Eihän rahoja saa tuhlata vaan ne pitää säästää, koska pahapäivä voi tulla ja siitä selviää vain jos on tajunnut säästää koko pienen ikänsä.
nyt vasta huomasin, et oletkin yrittäjä. Nyt jo paremmin ymmärrän sua :=))
Jos se paha päivä tulee, niin se on mulle tosi paha.
En ees tiijä mitä se säästäminen on.
Jos lompakossa pari euroo, niin sekin painaa :=)))
Tuus mun kans kirmaamaan niitylle, niin näytän sulle oikean tien :=))) - CharlieChaplin
yksitypy kirjoitti:
Tuus mun kans kirmaamaan niitylle, niin näytän sulle oikean tien :=)))vanhoissa suomifilmeissä! siinä on tyyliä kun Tauno palo metsästää Anja Ikosta!
- uuttera yrittäjä
yksitypy kirjoitti:
Tuus mun kans kirmaamaan niitylle, niin näytän sulle oikean tien :=)))Järkytyksellä luin viestisi parahin ykstypy.
Ajattele hieman, tuhlaat hiellä ja vaivalla säästetyt roposi kevytkenkäiseen huvitteluun. Sen sijaan voisit ostaa aina kaikkea halvalla ja iloita näin säästyneistä senteistä ja jopa euroista! Tänäänkin säästin 45 c kun en ostanut eilen perjantaimaksalaatikkoani, vaikka se olikin asiakkaiden erehdyttämiseksi tarjouksessa. Nimittäin (nyt tulee paras), tänään sen "parasta ennen" päiväys oli umpeutununut, kuten olin laskenut ja laatikon kannessa oli punainen 50% -tarra. Voitko kuvitella 50% alennus !!! Parasta ennen tarrat on myös tehty asiakkaiden huijaamiseksi, tuote on aivan syömäkelpoista vielä useita päiviä tämän ajan umpeutumisen jälkeen.
Selvennykseksi kerron, etten ole "oikea" yrittäjä, vaan yritän tienata mahdollisimman paljon rahaa riskittömämmin, tekemällä töitä toiselle, yrittäjyyteen en alkaisi mistään hinnasta. Aamuisin jakelen lehdet, päivällä olen konttorissa ja illalla olen töissä elokuvatetterissa, muina vuorokaudenaikoina kerään pulloja. - yksitypy
Järkytyksellä luin viestisi parahin ykstypy.
Ajattele hieman, tuhlaat hiellä ja vaivalla säästetyt roposi kevytkenkäiseen huvitteluun. Sen sijaan voisit ostaa aina kaikkea halvalla ja iloita näin säästyneistä senteistä ja jopa euroista! Tänäänkin säästin 45 c kun en ostanut eilen perjantaimaksalaatikkoani, vaikka se olikin asiakkaiden erehdyttämiseksi tarjouksessa. Nimittäin (nyt tulee paras), tänään sen "parasta ennen" päiväys oli umpeutununut, kuten olin laskenut ja laatikon kannessa oli punainen 50% -tarra. Voitko kuvitella 50% alennus !!! Parasta ennen tarrat on myös tehty asiakkaiden huijaamiseksi, tuote on aivan syömäkelpoista vielä useita päiviä tämän ajan umpeutumisen jälkeen.
Selvennykseksi kerron, etten ole "oikea" yrittäjä, vaan yritän tienata mahdollisimman paljon rahaa riskittömämmin, tekemällä töitä toiselle, yrittäjyyteen en alkaisi mistään hinnasta. Aamuisin jakelen lehdet, päivällä olen konttorissa ja illalla olen töissä elokuvatetterissa, muina vuorokaudenaikoina kerään pulloja.kyllä aika iso säästö. Joo.. sulla vähän tuot Vilenin huoltiskan omistajan vinkeitä. Kaikki ostat, minkä saat halvalla. Saa sitä sitten neljää duunia paiskoa :=)))
Vaikka kyllä minäkin olen joskus ostanut noita 50%:n alannuksella olevia ruokia, enkä niihin ole vielä kuollut.
Muuten... illalla voi olla meilläkin tyhjiä pulloja.
Tuutko keräämään ne. Voin grillata sulle yhden makkaran, jonka päiväys on umpeutunut 10.6 :=))) - uuttera yrittäjä
yksitypy kirjoitti:
kyllä aika iso säästö. Joo.. sulla vähän tuot Vilenin huoltiskan omistajan vinkeitä. Kaikki ostat, minkä saat halvalla. Saa sitä sitten neljää duunia paiskoa :=)))
Vaikka kyllä minäkin olen joskus ostanut noita 50%:n alannuksella olevia ruokia, enkä niihin ole vielä kuollut.
Muuten... illalla voi olla meilläkin tyhjiä pulloja.
Tuutko keräämään ne. Voin grillata sulle yhden makkaran, jonka päiväys on umpeutunut 10.6 :=)))En silti uskalla tulla, kiitti vaan kutsusta. Löysäsin vähän kravattia minäkin ja maistelin ruotsalaista siideriä (on siellä vähän halvempaa) skål.
- yksitypy
En silti uskalla tulla, kiitti vaan kutsusta. Löysäsin vähän kravattia minäkin ja maistelin ruotsalaista siideriä (on siellä vähän halvempaa) skål.
syö. Mä ootin sua ja kolme kärkkäriä on nyt vetäytynyt ruttuun tuolla ulkona. Muistuttaa ihan... Noo.. jääköön sanomatta. Miten sä kraku kaulassa oot? Taidat olla herrasmiehii, kun vielä ihan ulkolaista siideriäkin juot :=)))
sisällä Typyn taikajuomaa - arvasinhan, että alkavan loman kunniaksi - vai kävit vain ihailemassa kauniita pulloja, toisaalta, eihän Alkossa ole ostopakkoa *tänään se tyhjentyy kumminkin*
Muuten: sain ylläpidolta uuden tähtimerkin - on se komee.........*hiplaa tyytyväisenä*
Aurinkoista ja kaikinpuolin rentouttavaa lomaa Sinulle, t. MM.- yksitypy
hieno tähti. Loistaa komeesti :=)))
Minäkin haluaisin tuollaisen. Mulla olis kyllä taitoa sefun hommaan. Uskotko? :=))
Voi se olla et punkkupullo menee, kun tuota seuraakin sain illaksi.
Kiitos loman toivotuksista :=)))
- Alien-8
Mullakin on tuolla kaapinpäällä muutama ns.koristepullo.Enimmälti kuiteski se sisällön laatu ratkaisee sen pullon mallin:)
Ruotsinlaivoilta löytyy joskus todellisia taideteoksia..- yksitypy
on niin kauniita pulloja, et viimeks kun siellä olin , tuli ihan paha olo niitä katsellessa.
Liian kauniita mulle :=)))
- CharlieChaplin
Tummatukka! Mullakin lomaa ja eilen tulin Lapista! Milloin me lähtään ravintolaan karaokebaariin?
- yksitypy
mä en sua enää ala. Yhdesti jo olin kaupungilla ja et tullut. Sulla oli muka muuta tekemistä :=(((
Baaritiskillä join sitten suruuni ja itseni sammuksiin. Se on Charlie kuule pettäjän tie tuskainen :=))) - CharlieChaplin
yksitypy kirjoitti:
mä en sua enää ala. Yhdesti jo olin kaupungilla ja et tullut. Sulla oli muka muuta tekemistä :=(((
Baaritiskillä join sitten suruuni ja itseni sammuksiin. Se on Charlie kuule pettäjän tie tuskainen :=)))kun en oikeasti silloin ehtinyt ja jos tulevaisuudessa lähdet niin ilmoita! Sun pitää laittaa suomi24 postilaatikkoon tarkemmin että missä ja milloin, mistäs helekutista mä tiedän mihin ootta menossa? jos oulussa oikeasti ollaan?
- yksitypy
CharlieChaplin kirjoitti:
kun en oikeasti silloin ehtinyt ja jos tulevaisuudessa lähdet niin ilmoita! Sun pitää laittaa suomi24 postilaatikkoon tarkemmin että missä ja milloin, mistäs helekutista mä tiedän mihin ootta menossa? jos oulussa oikeasti ollaan?
Ok. Seuraavan kerran kun lähden laulaan karaokea, laitan tänne huuhaalle tarkan ajan ja paikan :=)))
Jos - tai kun lomalla innostut karaokeen, niin tässä sinkku, jossa on karaokeversio toisena raitana *katso kuvaa tarkkaan*
Epäilen tämän olevan ko. yhtyeen johtohahmon ja sovittajan etc. suostumuksella ja jotenkin huumorimielessä tehty:
http://personal.inet.fi/musiikki/agents/Unohtumaton1b.jpg
T. MM.- yksitypy
Metsässä ei liikahda lehtikään
on kuin luonto kuollut jo ois.
Kuinka kaunis on
illan hetki tää
usva päivän kun haipuu pois.
Niinkuin hopeaa kalvo virran on
kun sen ylle noussut on kuu.
Vaikka unhoittuis multa kaikki muu
tämä ilta ei milloinkaan jne...
Arvaa vaan montako kertaa karaokessa olen tuon laulun laulanut. Nyt Jorma on lämmittänyt kappaleen uudelleen ja voluumit laitan aina täysille kun kappalaleen kuulen :=))) yksitypy kirjoitti:
Metsässä ei liikahda lehtikään
on kuin luonto kuollut jo ois.
Kuinka kaunis on
illan hetki tää
usva päivän kun haipuu pois.
Niinkuin hopeaa kalvo virran on
kun sen ylle noussut on kuu.
Vaikka unhoittuis multa kaikki muu
tämä ilta ei milloinkaan jne...
Arvaa vaan montako kertaa karaokessa olen tuon laulun laulanut. Nyt Jorma on lämmittänyt kappaleen uudelleen ja voluumit laitan aina täysille kun kappalaleen kuulen :=)))että tuttu varmaan jo ennestään.
Sovitus on hieno, Esan tekemä - eli jos saan viilata pilkkua, niin Esa sen on lämmittänyt uudelleen *hän on yhtyeen sydän, sielu, ja ties mitä muuta*
Kuuluu jo keikkasettiin ja taatusti toimii kesälavoilla. Tämän jälkeen usein Mandschurian beat *twistiä, tulee joka keikalla*
Pääsin mieliaiheeseeni, lopetan nyt!
T. MM.
- Työn orja
...ettet käynyt huoltiksella ostamassa automaattivaihteistoöljyä tai lamppuöljyä litran pullossa :)) Punasia nekin on.
PS Hauskaa lomaa ja varo palelluttamasta itseäsi tundranreunan viimassa!- yksitypy
huolsikkakin on kyllä vieressä, mutta siinä lukee Shell. En voinut erehtyä. Alko on sitäpaisti minulle paljon tutumpi sana jostain syystä.
Ja siinä pullossa luki, et produce of Spain :=))) - Netti-Hilima*
yksitypy kirjoitti:
huolsikkakin on kyllä vieressä, mutta siinä lukee Shell. En voinut erehtyä. Alko on sitäpaisti minulle paljon tutumpi sana jostain syystä.
Ja siinä pullossa luki, et produce of Spain :=)))2 viikkoo pitäs paiskia ennenku alakaa lomat, :((..mutta sitten onkin 6 viikon lomat eessä puoleenväliin elokuuta saakka! Mutta kyllä nää viimeset viikot tuntuu puulta.. plääh.. että on vaikee herätä aamulla kukonlaulun aikaan ja alkaa laittaa itteesä kuntoon:/..voi että mää ootan lomaa! Ehkä käydään siellä Suomessakin, saas nyt sitten nähä....
- yksitypy
Netti-Hilima* kirjoitti:
2 viikkoo pitäs paiskia ennenku alakaa lomat, :((..mutta sitten onkin 6 viikon lomat eessä puoleenväliin elokuuta saakka! Mutta kyllä nää viimeset viikot tuntuu puulta.. plääh.. että on vaikee herätä aamulla kukonlaulun aikaan ja alkaa laittaa itteesä kuntoon:/..voi että mää ootan lomaa! Ehkä käydään siellä Suomessakin, saas nyt sitten nähä....
kuule. Tervetuloa suomen suveen. Täällä oon illan tanssinut sääskipolkkaa. Siinä on sitä jotain :=)))
Vai että kuuden viikon lomat oikein edessä. Tottahan sinä sen täällä suomessa vietät.
Mullakin sillon vielä kaks viikkoo lomaa. Laitetaanko sitten elämä risaiseks? Mä tänä aamuna kun töihin lähdin, ajattelin että päivääkään kauemmin en ois jaksanut, enkä oiskaan :=)) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
Ja siinä pullossa luki, et produce of Spain :=)))Kauhulla jo ajattelin, että millaiseksi pulina-automaatiksi meidän NIIN hiljainen typy vaihtuukaan, jos hän nielaiseen litran automaattivaihteistoöljyä :))...mutta mitä ihmettä siinä pullossasi lukikaan, E.T. pro duce of Spain siis E.T. taistelee Epsanian hallitsian puolesta???? Mitä ihmettä sä nyt sitten loppujenlopuksi olet mennytkään ostamaan??????
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Kauhulla jo ajattelin, että millaiseksi pulina-automaatiksi meidän NIIN hiljainen typy vaihtuukaan, jos hän nielaiseen litran automaattivaihteistoöljyä :))...mutta mitä ihmettä siinä pullossasi lukikaan, E.T. pro duce of Spain siis E.T. taistelee Epsanian hallitsian puolesta???? Mitä ihmettä sä nyt sitten loppujenlopuksi olet mennytkään ostamaan??????
itekkään tiijä, mutta päähän se on mennyt kuin häkä :=))) Voisin nyt tanssia vaikka ripaskaa. Saiskos luvan? Mä vien ja sä vikiset :=))
- Työn orja
yksitypy kirjoitti:
itekkään tiijä, mutta päähän se on mennyt kuin häkä :=))) Voisin nyt tanssia vaikka ripaskaa. Saiskos luvan? Mä vien ja sä vikiset :=))
Ja voi, voi!!! Muutti näemmä kaiken näyttämään ihan päivastaiseltakin. Siis tarkoitit tietty, että MINÄ vien ja SINÄ vikiset!!! Jos ehdit, niin tules Huuhaalle vikisemään!
- lellu70
Vai alko sullakin loma.
Niin mullakin alko.
Mutten alkossa käynyt kävin valtsussa.
ostin siideriä.Ja makkaraa, aatelin grillata kohta tän talon ihmisten kanssa.
Heitin hetki sit vapaalle.
Niin toivon kans etten jouru lomalla töihin.
Joten toivotaan että loma menee lomaillessa ei sairastellessa.
Olen töissä sairaalassa elikkä siten.
Hyvää lomaa sinulle ja muille joilla loma alko. - blondi-72hki
makavaa mulla loma heinäkk,nauti;> !!
- CharlieChaplin
Et ole vieläkään laittanut niitä tuhmia vitsejä blondi-palstalle! Mutta voi niitä tähänkin laittaa! sulla on sitten tuhma mielikuvitus!
- blondi-72hki
CharlieChaplin kirjoitti:
Et ole vieläkään laittanut niitä tuhmia vitsejä blondi-palstalle! Mutta voi niitä tähänkin laittaa! sulla on sitten tuhma mielikuvitus!
totta mutta olen ollut liikaa töissä ja siksi väsynyt...Ai likainen mielikuvitus hmm jee paikkansa pitää hih
- nylkkäri
panna kun rakastaa
- yksitypy
silloin panna. Voi panna vaik ei rakastakaan :=)))
- tiedänkö
Nuo hymösi saivat minut nauraamaan.Suomessa juominen on tabu.Jos juo liikaa on juoppo...,Jos on raivo raitis niin saa tiukka pipon nimen.Ja kun siinä välissä olijat eivät opi kunnon juomis kulttuuria,vaan vetävät överit salassa.Sekoavat jne,sillon nähdään uutisissa taas murheita.
- yksitypy
totta!! Vieläkö nää mun hymiöt jotain naurattaa.
Nyt sait mutkin nauramaan :=)))))))))))
Mä olen muuten kokenut nuo kolme ekaks mainitsemaasi juttua.
Uutisissa en ole vielä ollut, mutta voihan olla et sekin päivä vielä koittaa :=))))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429